Eikö dynamolliset valot ole paljon parempi ratkaisu verrattuna akullisiin/paristokäyttöisiin, kun ajatellaan ilmastonmuutosta, hiilijalanjälkeä?
Dynamokäyttäjä tuottaa itse tarvittavan sähkön. Pelastaa maailman?
Dynamo valot vs. akku/paristovalot
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Dynamo on tosiaan voittajan valinta. Ei tarvitse puljata akkujen kanssa ja ympäristö kiittää. Sähkö dippainssi naapuria olen maanitellut suunnittelemaan kytkennän että saisin maantiepyöräni täysin akkuvapaaksi, sähkövaihtajat toimivat vielä akulla :/ Ajovalo ja takana sijaitseva punainen huomiovalo toimivat jo molemmat dynamon tuottamalla sähköllä, kaksi dynamoa etuhaarukan molemmin puolin. Takahaarukkaan voisi asentaa kaksi lisää samalla periaatteella antamaan vaihtajille sähköä. Napadynamoa en tue koska perinteinen rengasta vasten pyörivä on helpompi huoltaa.
- Anonyymi
Dynamo on voittajan valinta. Viritin myös itse napadynamon pyörään. Nyt riittää sähkö!
Voisikohan suomen ilmasto-ongelman ratkaista monella dynamolla? Velvoitetaan työttömät polkemaan dynamolla varustettua pyörää. Sähköllä korvattaisiin ydinvoimala. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dynamo on voittajan valinta. Viritin myös itse napadynamon pyörään. Nyt riittää sähkö!
Voisikohan suomen ilmasto-ongelman ratkaista monella dynamolla? Velvoitetaan työttömät polkemaan dynamolla varustettua pyörää. Sähköllä korvattaisiin ydinvoimala.Audi on voittajan valinta. Velvoitettaisiin volvomersuubemariaudilaiset polkemaan pyörää kunnes pieru irtoaa ja läskiperseet räjähtelevät halki että kappaleiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760