Onko enää missään tavallisia naisia?

Anonyymi

Asun Pk seudulla ja olen huomannut että täälä tärkeintä mimmeille on opiskella ja löytää hyvä duuni. Ja elintaso on kuin olisivat rikkaita. Tinderis liuta kauniita missejä, ovat korkeakoulus jne. Siis mä oon iha tavallinen keikkatyöläinen ei ole rahaa ja perus jantteri. Ei täält taida koskaa ketää löytää..

16

54

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sitä mieltä että kyllä löytyy jos kelpaa vähemmän kaunis, vähemmän koulutettu nainen.

• Anonyymi

En tiedä ikääsi mutta jos katsot naisia 40 tai 40 niin siellä suorastaan tulvii naisia joilla ei ole peruskoulun jälkeen mitään koulutusta. Etenkin pääkaupunkiseudulla.

• Anonyymi

Näin yhden tyhjäpään. Nainen kyseli kovasti mitä teen työkseni ja ihmetteli miten olen voinut olla niin pitkään työttömänä (ei edes pitkä aika) ja vertaili minua johonkin kaveriinsa joka on pitkäaikaistyötön.

Naurattaa näin jälkeen päin. Olen tehnyt elämäni aikana enemmän töitä kuin tämä nainen ja hänen kaverinsa yhteensä:D

Ei ollut hienoa ja kallista autoa, niin tyhjäpää nainen ei tajunnut, että olen voittanut lotossa:D En tietenkään puhu täysin tuntemattomalle tyhjäpäälle raha-asioistani.

• Anonyymi

Tietystikään ei kannata puhua raha-asioista kenellekään edes tunnetullekaan ihmiselle, joudut vielä veroviraston erikoistarkkailuun johtuen varoistasi Luxemburgissa, Sveitsissä sekä Maltalla.

• Anonyymi

Tyhjäpää nainen luuli, että olet tyhjätasku:D

• Anonyymi

Oikein toimit. Ei ole mitään järkeä paljastaa tuntemattomille olevansa varakas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikein toimit. Ei ole mitään järkeä paljastaa tuntemattomille olevansa varakas.

Mikä on tavis? Millainen😳? Kukaan oo tavis.

• Anonyymi

Joo mutta eihän tuollasia naisia saa juuri koskaan.

• Anonyymi

Vituttaa vaikka ei ole edes ruma ja tienaa hyvin, mut ei silti noita kiinnosta paskan vertaa...

• Anonyymi

Komea ja rikas mies siis olet. Luonteesta si et puhunut mitään. Siinä ei taida olla kehumista. Tällä palstalla jankutetaan ja jankutetaan että naiset haluavat komean ja rikkaan eikä Mikään muu merkitse mitään. Kuinka sitten on mahdollista ettet saa ketään vaikka olet komea ja rikas? Tilanteesi ei ole mahdollinen. Kysy vaikka palstan miehiltä onko mahdollista ettei komea ja rikas saa naista. He vastaavat kuorossa ettei ole mahdollista. Olet siis mielikuvitusolento.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Komea ja rikas mies siis olet. Luonteesta si et puhunut mitään. Siinä ei taida olla kehumista. Tällä palstalla jankutetaan ja jankutetaan että naiset haluavat komean ja rikkaan eikä Mikään muu merkitse mitään. Kuinka sitten on mahdollista ettet saa ketään vaikka olet komea ja rikas? Tilanteesi ei ole mahdollinen. Kysy vaikka palstan miehiltä onko mahdollista ettei komea ja rikas saa naista. He vastaavat kuorossa ettei ole mahdollista. Olet siis mielikuvitusolento.

En ole rikas.

• Anonyymi

Allu jankuttaa minkä jankuttaa. Mikään ei menen korvien väliin, sanot mitä tahansa. Anna olla.

• Anonyymi

Pk seurdulla naisille tärkeintä on rikkaan miehen löytäminen koska elämä on kallista. naiset sitten ostaa meikkejä ja hameita miehen rahoilla.

• Anonyymi

"Meikkejä ja hameita miehen rahoilla" !!! :D
        Tämä kuulostaa niin siskon pikkupojalta, samanlaisia älynväläyksiä sieltä tulee.
        Minkä ikäinen olet?

• Anonyymi

Ei auta vaikka tienais. Naiset haluu rikkaan miehen jep.

• Anonyymi

Pttais se Allukin missin jos sais. Mutta kun ei saa edes "rumaa ja lihavaa" omien sanjensa mukaan. Ja ihan oikein ettei saakaan, ei noin rumasuinen törppö ketään ansitsekaan! Kapakassa riehuu ja ostareilla käy naisia stelkkaamassa, reilusti yli kolmekymppinen äijä!
      Aina kehumassa itseään miten pitkä on (varmaan yhtä pitkä kun lapamato) ja ihan komee ja muodikas ja tyylikäs. Ja naiset ei vaan hyvän päälle ymmärrä!
      Anna mun kaikki kestää...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      117
      4898
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      116
      3979
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      222
      3913
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2275
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1396
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1374
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      174
      1374
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      585
      1269
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1155
    Aihe