Iltalehdessä näköjään sopiva juttu....
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/c66e94ab-6988-4627-ac59-d5c54515262b
Arvostatko itseäsi mies, vai oletko vai kiltti ja kunnollinen? 😁
Arvostatko itseäsi, mies?
136
56
Vastaukset
- Anonyymi
Jos nyt hirveästi Dissataan näitä naispäättäjiä, kyllä varmasti yrittävät /osa heistä jotka eivät kuulu tervapippeleihin, kuten haukio ja samarin (sannamarin=samarin, mahatauti)..
Hullu-Heikki Huittisita jotaa hallitusta kuin Hessu Hopo :D
Eli siis tämä hirveän puolueen johtaja Haavilla kaloja nappaava, dynamiitin avullakin... yrittää vielä salakuljettaa ihmisiä ja lisää laittomia dynamiitteja Suomen valtioon.
Vihreä = Hirveä.
Mutta palstasta: aika jooh, mielestäni hauskoja juttuja, kun linja on kuin nyt on, että ihmiset voivat kertoa asioistaan, pelkäämättä siitä että sitten joku alkaa kiusaamaan jos sanoo jotain on hyvä.Tästä jos irroittaa aiheesseen liittymättömän, niin ei jää kuin välimerkit ja pisteet....
Että se siitä sitten... kiitos.
Niin no oliko sun pointti tässä nyt vain pilkata noita resssukoita vai mikä? edelleenkin varmaan peliongelmainen sählyn pelaaja kärsii enemmän kuin nuo ahdingostaan kirjoittaneet,
Pilkata? Miten niin?
Ja peliongelma on siinä ongelma, missä syrjäytyminen muutenkin...
Olenhsn minä huolissaan oikeasti sinustakin... julistat itsesi kiltiksi ja kunnolliseksi mieheksi ja sysäät monessa mielessä omista ongelmistasi syyt muitten syyksi.
Mutta en minä voi sille mitään, enkä minä voi täällä yksinäisyyttään ruikuttaville ätmeiksi itseään nimittävienkään elämälle... eikä kukaan muukaan oikein...Disse kirjoitti:
Pilkata? Miten niin?
Ja peliongelma on siinä ongelma, missä syrjäytyminen muutenkin...
Olenhsn minä huolissaan oikeasti sinustakin... julistat itsesi kiltiksi ja kunnolliseksi mieheksi ja sysäät monessa mielessä omista ongelmistasi syyt muitten syyksi.
Mutta en minä voi sille mitään, enkä minä voi täällä yksinäisyyttään ruikuttaville ätmeiksi itseään nimittävienkään elämälle... eikä kukaan muukaan oikein...Mutta ehkä keskustelu aiheesta avaisi jotain solmuja...???😊
Disse kirjoitti:
Mutta ehkä keskustelu aiheesta avaisi jotain solmuja...???😊
Niin mutta kun sinä tässä nyt hukkaat kokonaan sen punaisen langan joka tuossa lehtijutussakin mainittiin. Naiset on muuttuneet eivätkä ollenkaan hyvään suuntaan niin ei siinä pelkkä itsearvostus auta mitenkään. Verrataan nyt vaikka niin että menet kauppaan ja haluaisit pullollisen jaffaa, juuri sellaista perinteistä jota on varmaan jostan 50-luvulta asti valmistettu, mutta sitä ei siellä kaupassa ole ja kun kysyt myyjältä se sanoo ettei sitä ole tulossakaan enää ikinä. Hyllyissä on vain jotain aspartaamikevytp..kalimpparia jota et halua, et joisi ilmankaan ja myyjä yrittää sitä sulle tyrkyttää mutta se ei ole sulle vaihtoehto, haluta sitä oikeaa jaffaa. Ei sinun tuntemukset itsestäsi siinä vaikuta asiaan pätkääkään.
Harmaaritari kirjoitti:
Niin mutta kun sinä tässä nyt hukkaat kokonaan sen punaisen langan joka tuossa lehtijutussakin mainittiin. Naiset on muuttuneet eivätkä ollenkaan hyvään suuntaan niin ei siinä pelkkä itsearvostus auta mitenkään. Verrataan nyt vaikka niin että menet kauppaan ja haluaisit pullollisen jaffaa, juuri sellaista perinteistä jota on varmaan jostan 50-luvulta asti valmistettu, mutta sitä ei siellä kaupassa ole ja kun kysyt myyjältä se sanoo ettei sitä ole tulossakaan enää ikinä. Hyllyissä on vain jotain aspartaamikevytp..kalimpparia jota et halua, et joisi ilmankaan ja myyjä yrittää sitä sulle tyrkyttää mutta se ei ole sulle vaihtoehto, haluta sitä oikeaa jaffaa. Ei sinun tuntemukset itsestäsi siinä vaikuta asiaan pätkääkään.
Sinulla se punainen lanka on kadonnut. Sinä haaveilet 50-luvun ajoista, joita et ole edes elänyt itse.
Tuossa jutussakin lukee, että naiset ovat yhteiskunnassa arvostetumpia ja tasavertaisempia nyt miehiä kohtaan ja voivat valita elämäänsä asioita, ihan kuten miehetkin, mutta miehet ei vaan osaa tulla siitä roolistaan pois... kuten sinä. Siksi et mäe mitään muuta kuin, että kaikki on sekaisin...
Ja kyllä sitä perinteistä Jaffaa sokerilla löytyy ja löytyy niin pitkään, kun markkinoita sille on... mutta ei kukaan pidä tuotetta valmistuksessa, jota ostaa vaan yksi palstalta tuttu k&k-mies. 😂
Muista se kuitenkin....Harmaaritari kirjoitti:
Aina on teitä itkuiikkoja ollut..
70-luvulta..
"Tää koko nousukausi sodan jälkeinen
on ollut laskukautta pienen ihmisen
jäi kotikonnut rakkaat kun kamat kassiin
pakkaat, niin olemasta lakkaat sä onnellinen
kanssa tuttujen
Kun kerran päättäjät sen päätti oikkuineen
jos tahdon opiskella taikka työtä teen
niin käy ei kotikonnut vaan kaupungissa onnut
jos itsesi oot ollut sen vaihtanut oot muovifiilikseen
refrain:
Tulkaa tytöt takaisin ja olkaa niin kuin ennenkin,
pankaa meikit menemään tai kuolen ikävään,
tulkaa tytöt takaisin ja olkaa niin kuin ennenkin
olkaa niin kuin ootte vaan me kaikki teitä kaivataan
Se mikä kasvoistanne tänään kuvastuu
on rahamiesten toive joka toteutuu
kun mainosvalot loistaa
ne kriittisyyttä poistaa ja ihmisyyttä soistaa
ja todelliset arvot hukuttaa
Nää missit, mannekiinit roskalehdistön
kun täyttää aivokoppaan jääneen tyhjiön
näin määrää ajan hengen eikä niin kuin ennen
tuu tyttösestä nainen, viehättävä, tasapainoinen
refrain
Mies karski Impeään käy turhaan etsimään
vain hänen luomuksiaan kaikkialla nään
hän mitä tulee elämään, on Impi itsessään
niin kuin autoansa kohtelee hän myöskin tyttöäänDisse kirjoitti:
Sinulla se punainen lanka on kadonnut. Sinä haaveilet 50-luvun ajoista, joita et ole edes elänyt itse.
Tuossa jutussakin lukee, että naiset ovat yhteiskunnassa arvostetumpia ja tasavertaisempia nyt miehiä kohtaan ja voivat valita elämäänsä asioita, ihan kuten miehetkin, mutta miehet ei vaan osaa tulla siitä roolistaan pois... kuten sinä. Siksi et mäe mitään muuta kuin, että kaikki on sekaisin...
Ja kyllä sitä perinteistä Jaffaa sokerilla löytyy ja löytyy niin pitkään, kun markkinoita sille on... mutta ei kukaan pidä tuotetta valmistuksessa, jota ostaa vaan yksi palstalta tuttu k&k-mies. 😂
Muista se kuitenkin....Kyllä kaikki miehet haluaisivat sitä aitoa jaffaa mutta aspartaamip..ka on valmistajalle ja kauppiaalle edullista ala-arvoista kuraa ja ne sitä siksi mielellään myyvät hyvällä voitolla, juurikin sitten itseään arvostamattomien aisurimiesten vuoksi se myös käy kaupaksi. Itseään arvaostavat k&k miehet jättävät p..kalimpparit kauppaan ja ovat mieluummin sitten ilman,
Harmaaritari kirjoitti:
Kyllä kaikki miehet haluaisivat sitä aitoa jaffaa mutta aspartaamip..ka on valmistajalle ja kauppiaalle edullista ala-arvoista kuraa ja ne sitä siksi mielellään myyvät hyvällä voitolla, juurikin sitten itseään arvostamattomien aisurimiesten vuoksi se myös käy kaupaksi. Itseään arvaostavat k&k miehet jättävät p..kalimpparit kauppaan ja ovat mieluummin sitten ilman,
Hyvin olen löytänyt sokerijaffaa.... paitsi että teen sen itse Sodatream-laitteella. Ja ei oo aspartaameja. 😋 Ihan on puhdasta sokeria makeutusaineena. 😬
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Tuntuu kummalta, että sanot naisten muuttuneen huonompaan suuntaan, koska pitävät itse huolta itsestään taloudellisesti sen sijaan, että ovat täysin miehestä taloudellisesti riippuvaisia ja aivottomia/sivistymättömiä/kouluja käymättömiä talouskoneita...
Kuvitteletko, että naiset olivat jotenkin parempia ennen, koska joutuivat suurin piirtein kaikki avioitumaan/pysymään huonossa liitossa taloudellisista syistä? Että he olivat "aidompia ja naisellisempia"? Ennen rakkaus ja seksuaalisuus oli pelkkää unelmaa, käytäntö määräsi kaiken. Itse olen todistanut liittoa kahden ihmisen välillä, joka kesti yli 50 vuotta ja oli pelkkää pahoinvointia päivästä toiseen. Itsenäisyyttä ei riittänyt kummallakaan eroamiseen ja oman elämän luomiseen. Se olisi ollut oikea ratkaisu. Nämä 50-luvun tyyliin ja kaikki ajalle tyypillinen sovinistipaska ja kouluttamattoman, valehtelevan naisen yritys hallita omaa elämäänsä olivat 20 vuotta minunkin todellisuuttani. Ei ihme, ettei parisuhde kiinnosta kun tuollaista jouduin kestämään lapsena ja teininä. Silloin ennen vanhaan hyvään aikaan ei vaan erottu siitä teinivaimosta eikä ehkäisyä vaan yksinkertaisesti ollut. Kummankin omat unelmat kaatuivat ajan vaatimuksiin ja lapsiperheen köyhään ja raskaaseen todellisuuteen.
Ehkä pyrkyrimäiset golddiggerit varmaan ovat nykypäivänä niitä naisia, joita itse pidät aidoimpina? Hehän juuri tavoittelevat elämää kotivaimoina. Onhan heitä.
Säälin syvästi naisia, jotka joutuvat turvautumaan avioliittoon henkensä pitimiksi, tämähän on vieläkin ihan yleistä lähinnä muualla maailmassa missä ei ole koulutusta kaikille eikä sosiaaliturvaa. Meillä täälä Suomessa taitaa lähinnä nuo arabimiesten oleskelulupaliitot olla lähimpinä pakkoavioliittoja. Säälin heitäkin. Ja sitten tietenkin thainaiset, jotka myyvät itsensä kerralla kunnolla päästäkseen pois omasta maastaan. En voisi kuvitella kaameampaa kohtaloa kuin pakkoavioliitto jonka ainoana vaihtoehtona köyhyys, katuprostituutio tai kuoleminen sodassa.
On tietystä pelkoa herättävää, jos parisuhteen saavuttaakseen ei enää pärjää pelkillä perinteisillä perusarvoilla. Täytyisi jopa oikeasti rakastaa ja kunnioittaa sitä ihmistä ja haluta viettää aikas juuri hänen kanssaan. Kova pala, ymmärrän kyllä.
Mielestäni mies, joka kaipaa tuollaista, ei varsinaiaesti arvosta eikä ehkä edes tunne itseään ihmisenä, vaan tukeutuu valmiisiin malleihin omaksumistaan ideologioista ja muodistaa niistä itselleen persoonallisuuden: jolle ei nykyään löydy vastinetta.
Sama, kuin pukisin päälleni 1800-luvun korsettipuvun ja menisin kaupungille pyörimään siinä toivissa, että jonkun kulman takaa ilmestyisi kuin ihmeen kaupalla mies, jolla on saman aikakauden vaatteet eikä muuta persoonallisuutta. Menisimme tietenkin samantien naimisiin ja eläisimme yhdessä elämämme loppuun saakka..
Hehheh.
Mielestäni on tavallaan hyvä, että ihmiset vähän jo miettivät suhteisiin lähtemistä. Parempi katsoa kuin katua. Tutustuminen sallittu. Mistä en tykkää on huono käytös, kummankin sukupuolen toista kohtaan.
Ajatuksia sunnuntai illassa😊🐦 Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu kummalta, että sanot naisten muuttuneen huonompaan suuntaan, koska pitävät itse huolta itsestään taloudellisesti sen sijaan, että ovat täysin miehestä taloudellisesti riippuvaisia ja aivottomia/sivistymättömiä/kouluja käymättömiä talouskoneita...
Kuvitteletko, että naiset olivat jotenkin parempia ennen, koska joutuivat suurin piirtein kaikki avioitumaan/pysymään huonossa liitossa taloudellisista syistä? Että he olivat "aidompia ja naisellisempia"? Ennen rakkaus ja seksuaalisuus oli pelkkää unelmaa, käytäntö määräsi kaiken. Itse olen todistanut liittoa kahden ihmisen välillä, joka kesti yli 50 vuotta ja oli pelkkää pahoinvointia päivästä toiseen. Itsenäisyyttä ei riittänyt kummallakaan eroamiseen ja oman elämän luomiseen. Se olisi ollut oikea ratkaisu. Nämä 50-luvun tyyliin ja kaikki ajalle tyypillinen sovinistipaska ja kouluttamattoman, valehtelevan naisen yritys hallita omaa elämäänsä olivat 20 vuotta minunkin todellisuuttani. Ei ihme, ettei parisuhde kiinnosta kun tuollaista jouduin kestämään lapsena ja teininä. Silloin ennen vanhaan hyvään aikaan ei vaan erottu siitä teinivaimosta eikä ehkäisyä vaan yksinkertaisesti ollut. Kummankin omat unelmat kaatuivat ajan vaatimuksiin ja lapsiperheen köyhään ja raskaaseen todellisuuteen.
Ehkä pyrkyrimäiset golddiggerit varmaan ovat nykypäivänä niitä naisia, joita itse pidät aidoimpina? Hehän juuri tavoittelevat elämää kotivaimoina. Onhan heitä.
Säälin syvästi naisia, jotka joutuvat turvautumaan avioliittoon henkensä pitimiksi, tämähän on vieläkin ihan yleistä lähinnä muualla maailmassa missä ei ole koulutusta kaikille eikä sosiaaliturvaa. Meillä täälä Suomessa taitaa lähinnä nuo arabimiesten oleskelulupaliitot olla lähimpinä pakkoavioliittoja. Säälin heitäkin. Ja sitten tietenkin thainaiset, jotka myyvät itsensä kerralla kunnolla päästäkseen pois omasta maastaan. En voisi kuvitella kaameampaa kohtaloa kuin pakkoavioliitto jonka ainoana vaihtoehtona köyhyys, katuprostituutio tai kuoleminen sodassa.
On tietystä pelkoa herättävää, jos parisuhteen saavuttaakseen ei enää pärjää pelkillä perinteisillä perusarvoilla. Täytyisi jopa oikeasti rakastaa ja kunnioittaa sitä ihmistä ja haluta viettää aikas juuri hänen kanssaan. Kova pala, ymmärrän kyllä.
Mielestäni mies, joka kaipaa tuollaista, ei varsinaiaesti arvosta eikä ehkä edes tunne itseään ihmisenä, vaan tukeutuu valmiisiin malleihin omaksumistaan ideologioista ja muodistaa niistä itselleen persoonallisuuden: jolle ei nykyään löydy vastinetta.
Sama, kuin pukisin päälleni 1800-luvun korsettipuvun ja menisin kaupungille pyörimään siinä toivissa, että jonkun kulman takaa ilmestyisi kuin ihmeen kaupalla mies, jolla on saman aikakauden vaatteet eikä muuta persoonallisuutta. Menisimme tietenkin samantien naimisiin ja eläisimme yhdessä elämämme loppuun saakka..
Hehheh.
Mielestäni on tavallaan hyvä, että ihmiset vähän jo miettivät suhteisiin lähtemistä. Parempi katsoa kuin katua. Tutustuminen sallittu. Mistä en tykkää on huono käytös, kummankin sukupuolen toista kohtaan.
Ajatuksia sunnuntai illassa😊🐦Tulipa tuosta vuodatuksesta mieleen.... wow! ☺️✊💪
-huokaus-🙂- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Tulipa tuosta vuodatuksesta mieleen.... wow! ☺️✊💪
-huokaus-🙂Oon yhä outo ja häiriintynyt😋😁
Miettinyt tässä kaikkea sitä negatiivistä energiaa, jota ihmiset säilövät itseensä imettyään sen epäonnistuneista suhteista.
Miten sen voisi jatkojalostaa? Sehän on loppujen lopuksi vain energiaa....🤔
Luin hyvän kirjan, mehukas ja ajatuksia herättävä sekä viihteellinen, suosittelen lämpimästi!
J P Delaney "Edellinen asukas" Anonyymi kirjoitti:
Oon yhä outo ja häiriintynyt😋😁
Miettinyt tässä kaikkea sitä negatiivistä energiaa, jota ihmiset säilövät itseensä imettyään sen epäonnistuneista suhteista.
Miten sen voisi jatkojalostaa? Sehän on loppujen lopuksi vain energiaa....🤔
Luin hyvän kirjan, mehukas ja ajatuksia herättävä sekä viihteellinen, suosittelen lämpimästi!
J P Delaney "Edellinen asukas"No enpä ole lukemut ja saatan olla toistaiseksi vielä liian energinen passiiviseen suoritukseen, joten kirjat vielä jää....mutta ymmärrän ehkä pointin...🤔
Energia... vaikka väärään suuntaan (negatiiviseen) osoittuva on energiaa, minkä jokainen haluaisi valjastaa eteenpäin meneväksi. Epäonnistuneenkaan parisuhteen tarkoitus ei kenestäkään osapuolesta ole alunperin peruuttaa kenenkään elämää, mutta niin se osaa tehdä. Lähtökuoppiinkin on pitkä matka... kysymys kai lienee? Oliko ne kuopat sittenkään oikeassa paikassa? 😁
Voi hanuri sentään! Nyt nukkumaan, sillä herätyskello ei anna sääliä, edes torkut ei niitä suo. Tekohengitystä vain. 😄
Öitä vaan minnelie! 😀- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No enpä ole lukemut ja saatan olla toistaiseksi vielä liian energinen passiiviseen suoritukseen, joten kirjat vielä jää....mutta ymmärrän ehkä pointin...🤔
Energia... vaikka väärään suuntaan (negatiiviseen) osoittuva on energiaa, minkä jokainen haluaisi valjastaa eteenpäin meneväksi. Epäonnistuneenkaan parisuhteen tarkoitus ei kenestäkään osapuolesta ole alunperin peruuttaa kenenkään elämää, mutta niin se osaa tehdä. Lähtökuoppiinkin on pitkä matka... kysymys kai lienee? Oliko ne kuopat sittenkään oikeassa paikassa? 😁
Voi hanuri sentään! Nyt nukkumaan, sillä herätyskello ei anna sääliä, edes torkut ei niitä suo. Tekohengitystä vain. 😄
Öitä vaan minnelie! 😀Ei ole olemassa mitään "väärää" energiaa. On vain energiaa. Tuo suosittelemani kirja pohtii viihdekehyksessä ihmisten taipumuksia toistaa kaavamaisesti omaksumiaan energiapolkujaan. Parisuhdemallit, kaavamainen sosiaalinen käytös, reaktiivinen käytös, uskomukset...jne
Silloin energia on ilmiselvästi kehää kiertävää, kuin ikiliikkuja eikä jatkoprosessointia tapahdu.
Pystyäkseen valjastamaan oman energiatodellisuutensa se on ensin analysoitava ja sen jälkeen tietoisesti ajettava uudelle "ladulle".
Yksilön aivot ovat nuo ladut, joilla energia kulkee. Tottumus kehittää tuttuja reittejä energian kuljettamiseksi prosessoinnissa. Tätä täytyy pystyä siis tietoisesti muuttamaan.
Mutta ensin tahdon on taivuttava näkemään itsensä. Jotkut käyttävät psykoanalyytikkoa jotkut Totuutta.
Täällä Venuksessakin osataan ajatella analyyttisesti...onhan meillä kummatkin aivopuoliskot, niitä vain täytyy osata kumpaistakin käyttää!!😂🐰👌
Mukavaa iltaa ja viikonalkua! Anonyymi kirjoitti:
Ei ole olemassa mitään "väärää" energiaa. On vain energiaa. Tuo suosittelemani kirja pohtii viihdekehyksessä ihmisten taipumuksia toistaa kaavamaisesti omaksumiaan energiapolkujaan. Parisuhdemallit, kaavamainen sosiaalinen käytös, reaktiivinen käytös, uskomukset...jne
Silloin energia on ilmiselvästi kehää kiertävää, kuin ikiliikkuja eikä jatkoprosessointia tapahdu.
Pystyäkseen valjastamaan oman energiatodellisuutensa se on ensin analysoitava ja sen jälkeen tietoisesti ajettava uudelle "ladulle".
Yksilön aivot ovat nuo ladut, joilla energia kulkee. Tottumus kehittää tuttuja reittejä energian kuljettamiseksi prosessoinnissa. Tätä täytyy pystyä siis tietoisesti muuttamaan.
Mutta ensin tahdon on taivuttava näkemään itsensä. Jotkut käyttävät psykoanalyytikkoa jotkut Totuutta.
Täällä Venuksessakin osataan ajatella analyyttisesti...onhan meillä kummatkin aivopuoliskot, niitä vain täytyy osata kumpaistakin käyttää!!😂🐰👌
Mukavaa iltaa ja viikonalkua!Niin, ei minun tarkoittamani energia negatiivisenakaan ole väärä, vaan väärin suunnattu tai miten sen ilmaisisi paremmin? Hmmmm... Eli siis minun ajatus energioista parisuhteessa on sellainen, että siinä kaksi energiaa ei varsinaisesti kohtaa, vaan ne koetetaan saada kulkemaan samansuuntaisesti. Lopputulema tästä on sitten mikä on yhteenlaskettu parisuhde-energia....antaako se energiantuojille etua?
Itse tässä mietin aamulla tätä.... Oma energia paloi aika lailla edellisessä suhteessa.... Se suhde ei ainakaan työntänyt muhun lisää virtaa todellakaan. Jostain syystä se vei aika paljon energiatasoja juuri poispäin...
Noh.... ota näistä selvää? :oD Mutta vois tuon kirjan kuitenkin lukaista.... lieköhän tuo Ablibriksessä? Jos sais puhelimelta luettua....ois aina mukana... Ne äänikirjat vois olla toisaalta kivoja, mutta toisaalta mä mietin, että mä saatan nukahtaa keskenkaiken. :oDHarmaaritari kirjoitti:
Olet täysin oikeassa, huonoon suuntaa on muuttunut. On huono ja ikävä juttu kun jäänyt se kasvu ei kykyä esim ensimmäisen Kohdalla ei mitään empatia osaamista, pitää kasvattaa heidän maailman kuvaansa Kasvattaa, empatia kykyä ja moraalia avartaa.
maailman kuva on liian suppeaksi nykyään käynyt ja minusta se on huolestuttavaa.
- Anonyymi
Tuosta jutusta en saanut mitään tolkkua, sen verran sekavaa se oli mutta usein kun puhutaan miesten vaikeudesta saada seuraa, ollaankin heti siinä vaihteessa että mies ja nainen tutustuvat toisiinsa. Miten siihen asti on jo päästy? Pitäisi olla vähän realismia mukana jos kerran aiheesta kirjoitellaan ja ymmärtää että suuri osa miehistä ei pääse edes treffeille juuri koskaan.
- Anonyymi
Sinun silloin pitää pyytää disseltä suurempaa seloksi antoa tilanteiden muodossakin, ehkä peräti presidentiltäkin voit kysyä kirjeitse asioita?
Usein, jos ei pääse treffeille tai ei oikein osaa sosiaalisia taitoja, on yleensä vaikeuksia hahmoittaakin itseään.
Sukupuoliroolit kun ei rnää niin määrittele pariutumista... siksi osa miehistä onkin pihalla kuvioista... ei osata olla ihmisien kanssa yleensäkin...- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Usein, jos ei pääse treffeille tai ei oikein osaa sosiaalisia taitoja, on yleensä vaikeuksia hahmoittaakin itseään.
Sukupuoliroolit kun ei rnää niin määrittele pariutumista... siksi osa miehistä onkin pihalla kuvioista... ei osata olla ihmisien kanssa yleensäkin...Yritä nyt ymmärtää että aika moni mies on käytännössä Tinderin ja nettitreffien varassa tässä asiassa. Ja jos ei kuvat ja naama miellytä niin siinä ei paljoa sosiaaliset taidot eikä sukupuolirooleista vapautumiset auta.
Anonyymi kirjoitti:
Yritä nyt ymmärtää että aika moni mies on käytännössä Tinderin ja nettitreffien varassa tässä asiassa. Ja jos ei kuvat ja naama miellytä niin siinä ei paljoa sosiaaliset taidot eikä sukupuolirooleista vapautumiset auta.
Olen ollut itsekin siellä ja muissakin vastaavissa...
Kyse onkin nimenomaan noin yleensäkin miehen itsensä arvostamista. Siellä suurelleosalle miehistä kelpaa ihan kuka tahaansa nainen suurinpiirtein...
Sitä paitsi, kun nyt olen itse seurannut ihmisiä yleensäkin, niin sellainen itseensä tyytymättömyys näkyy ilmeestä valokuvissa ja jutuistakin jo profiilista, tai niitä jos peittelee teennäisellä egoistisuudella, sekin näkyy....- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Olen ollut itsekin siellä ja muissakin vastaavissa...
Kyse onkin nimenomaan noin yleensäkin miehen itsensä arvostamista. Siellä suurelleosalle miehistä kelpaa ihan kuka tahaansa nainen suurinpiirtein...
Sitä paitsi, kun nyt olen itse seurannut ihmisiä yleensäkin, niin sellainen itseensä tyytymättömyys näkyy ilmeestä valokuvissa ja jutuistakin jo profiilista, tai niitä jos peittelee teennäisellä egoistisuudella, sekin näkyy....Miten voi valita seuransa entistä tarkemmin jos ei nytkään ole mitään mistä valita?
Anonyymi kirjoitti:
Miten voi valita seuransa entistä tarkemmin jos ei nytkään ole mitään mistä valita?
Se on vähän sama, kun valittaa, ettei voi juosta, jos ei halua opetella edes kävelemään.
Täälläkin palstalle ei tarvitse lukea juttuja pitkään, kun näkee kirjoituksista, että itseä ei arvosteta oikein. Se kääntyy vaan äkkiä vihaksi kaikkia muita kohtaan, pettymykseksi ja katkeruudeksi... mutta mitä sillä saa?
Ei mitään... saa marmattaa maailman tappiin asti ja saa pahoittaa mielensä joka ikinen päivä...- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Se on vähän sama, kun valittaa, ettei voi juosta, jos ei halua opetella edes kävelemään.
Täälläkin palstalle ei tarvitse lukea juttuja pitkään, kun näkee kirjoituksista, että itseä ei arvosteta oikein. Se kääntyy vaan äkkiä vihaksi kaikkia muita kohtaan, pettymykseksi ja katkeruudeksi... mutta mitä sillä saa?
Ei mitään... saa marmattaa maailman tappiin asti ja saa pahoittaa mielensä joka ikinen päivä...Varmaan ihan hyviä sanoja ja lauseita mutta hämäräksi jää miten ne liittyvät naisseuran saamiseen.
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan ihan hyviä sanoja ja lauseita mutta hämäräksi jää miten ne liittyvät naisseuran saamiseen.
No jutussa puhuttiin siitä, että perinteisellä miesroolilla ei enää pärjää.....
Mutta ei se tarkoitakkaan, että miehen tarvitsisi saadakaan naisseuraa, ollakseen onnellinen ja onnistunut elämässään. Ei se parisuhde ole mikään mittari.
Ei siis ole mikään luuseri, vaikka ei naisseuraa olisikaan koko ikänä... se on vaan sitä vanhaa miesroolin määritystä...- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Mutta ei se tarkoitakkaan, että miehen tarvitsisi saadakaan naisseuraa, ollakseen onnellinen ja onnistunut elämässään. Ei se parisuhde ole mikään mittari.
Ei siis ole mikään luuseri, vaikka ei naisseuraa olisikaan koko ikänä... se on vaan sitä vanhaa miesroolin määritystä...Mutta jos mies murtautuu perinteisestä roolistaan ja hänestä tulee herkkä oma itsensä niin luultavasti hän alkaa kaipaamaan toista ihmistä vierelleen. Enää ei olekaan kyse pelkästä parisuhteesta vaan toisen ihmisen kohtaamisesta. Sitten kun ei sitä ole koskaan tarjolla niin elämä käy aina vain yksinäisemmäksi ja surullisemmaksi.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos mies murtautuu perinteisestä roolistaan ja hänestä tulee herkkä oma itsensä niin luultavasti hän alkaa kaipaamaan toista ihmistä vierelleen. Enää ei olekaan kyse pelkästä parisuhteesta vaan toisen ihmisen kohtaamisesta. Sitten kun ei sitä ole koskaan tarjolla niin elämä käy aina vain yksinäisemmäksi ja surullisemmaksi.
Ei välttämättä noinkaan.
Miehellä on mahdollisuus tutustua oikeaan itseensä, eikä häntä määrittele mitkään roolin reunaehdot. Hän voi löytää itsestään vastaukset, lohdun ja uskon elämään.
Siihen onkin helpompi sen toisen ihmisen tulla... painottomaan ja pyyteettömään tilaan.
Jos toisen pitää täyttää joku aukko toisen elämästä, on se rankka ja mahdoton tehtävä...- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Ei välttämättä noinkaan.
Miehellä on mahdollisuus tutustua oikeaan itseensä, eikä häntä määrittele mitkään roolin reunaehdot. Hän voi löytää itsestään vastaukset, lohdun ja uskon elämään.
Siihen onkin helpompi sen toisen ihmisen tulla... painottomaan ja pyyteettömään tilaan.
Jos toisen pitää täyttää joku aukko toisen elämästä, on se rankka ja mahdoton tehtävä...Ensin vaan pitäisi saada jokin kontakti naiseen että voisi osoittaa painottoman poikamiesboksinsa...
Anonyymi kirjoitti:
Ensin vaan pitäisi saada jokin kontakti naiseen että voisi osoittaa painottoman poikamiesboksinsa...
No jos sellainen teetättää ongelmia kovinkin, voi siihen varmaan hakea apua...
Mutta ei sille muut ihmiset voi mitään. Eikä naisten tarvitse omista haluistaan tinkiä, taikka joku taantuma takaisin 1950-luvulle tulla...
Voi käyttää loogista ajattelua...- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No jos sellainen teetättää ongelmia kovinkin, voi siihen varmaan hakea apua...
Mutta ei sille muut ihmiset voi mitään. Eikä naisten tarvitse omista haluistaan tinkiä, taikka joku taantuma takaisin 1950-luvulle tulla...
Voi käyttää loogista ajattelua...Mitä ihmeen apua siihen voi hakea jos naiset eivät ole kiinnostuneita tutustumaan?
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmeen apua siihen voi hakea jos naiset eivät ole kiinnostuneita tutustumaan?
En ole varma? Ei ole omalle kohdalle niin konkreettisesti osunut, mutta....
Jos elämästään ei nauti ja se, ettei ole kumppania ole, aiheuttaa masennusta, elämänilon ja merkityksen menetystä, siitä varmasti kamnattaa puhua kunnan terveydenhoitolaitoksessa.
Myös monet työpaikat järjestävät jotain terapia ja vastaavia palveluita.
Seurakunnat, tai ehkä jops jotkut miesjäjestötkin voivat auttaa...
Minulla ei tosiaan ole täysin omakohtaista kokemusta, mutta sen voin sanoa, että se miten ja mitä ajatukset pään sisällä menevätkään kaikesta elämässä, on todella paljon merkitystä miten asiat täällä maailmassa näkee ja kokee. Ötököitä voi pelätä lapsena, mutta aikuisena niitten kanssa voikin jo tulla toimeen.... ihsn yhtä hyvin muistakin tunteista voi ylipäästä....- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmeen apua siihen voi hakea jos naiset eivät ole kiinnostuneita tutustumaan?
Olen huomannut, kun olen tarkkailut pariskuntia, että miehet niissä ovat melko aktiivisia kuuntelemaan ja reagoimaan ja myös itse puheliaita.
Eli naiset ovat ottaneet miehen, joka rupattelee käytellen sitä vähemmän analyyttista aivopuoliskoansa. Näin naisen saa viihtymään omassa seurassaan, kun jaksaa kuunnella, olla kiinnostunut, reagoida ja jopa puhua itse, kommentoida vaikka turhanpäiväisiä ilmiselviä asioita täyttääkseen yhteisen hiljaisen tilan jonkinlaisella verbaalisella aktiviteetilla. Näin useimmat naisetkin kommunikoivat keskenänsä ja nykynaiset tuntuvat suosivan miehiä jotka pitävät keskustelua yllä omastakin takaa.
Tämän taidon jotkut omaavat luonnostaan. Jotkut tarvivat vähän opiskelua kevyen ja välittävän keskustelun ylläpitoon.
Perinteiseksi mielletty maskuliininen kommunikointi on suoraa ja informatiivista, sillä ei ole mitään tekemistä viihteellisyyden kanssa, poikkeuksena ehkä kännissä kerrottu vitsi tai älämölö huuto urheilukisoja katsoessa.
Jotkut ihmiset ovat hiljaisia luonteeltaan tai mieluummin vain ehkä kuuntelevat, eivät juurikaan välitä puhumisesta. Itse olen tällainen myös. Voihan sitä joskus kommentoida, siksi käynkin palstalla silloin tällöin😊❤
En ole koskaan ollut sosiaalisesti suosittu minäkään tällä kaavalla😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen huomannut, kun olen tarkkailut pariskuntia, että miehet niissä ovat melko aktiivisia kuuntelemaan ja reagoimaan ja myös itse puheliaita.
Eli naiset ovat ottaneet miehen, joka rupattelee käytellen sitä vähemmän analyyttista aivopuoliskoansa. Näin naisen saa viihtymään omassa seurassaan, kun jaksaa kuunnella, olla kiinnostunut, reagoida ja jopa puhua itse, kommentoida vaikka turhanpäiväisiä ilmiselviä asioita täyttääkseen yhteisen hiljaisen tilan jonkinlaisella verbaalisella aktiviteetilla. Näin useimmat naisetkin kommunikoivat keskenänsä ja nykynaiset tuntuvat suosivan miehiä jotka pitävät keskustelua yllä omastakin takaa.
Tämän taidon jotkut omaavat luonnostaan. Jotkut tarvivat vähän opiskelua kevyen ja välittävän keskustelun ylläpitoon.
Perinteiseksi mielletty maskuliininen kommunikointi on suoraa ja informatiivista, sillä ei ole mitään tekemistä viihteellisyyden kanssa, poikkeuksena ehkä kännissä kerrottu vitsi tai älämölö huuto urheilukisoja katsoessa.
Jotkut ihmiset ovat hiljaisia luonteeltaan tai mieluummin vain ehkä kuuntelevat, eivät juurikaan välitä puhumisesta. Itse olen tällainen myös. Voihan sitä joskus kommentoida, siksi käynkin palstalla silloin tällöin😊❤
En ole koskaan ollut sosiaalisesti suosittu minäkään tällä kaavalla😂Kuinkahan sitä pääsisi juttelemaan naisen kanssa että voisi todistaa näitä hienoja taitojaan? Naisille kaikki on niin helppoa että realismi on usein hukassa.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Ei siis ole mikään luuseri, vaikka ei naisseuraa olisikaan koko ikänä... se on vaan sitä vanhaa miesroolin määritystä...Ei naisten saantiin juuri muu vaikuta, kuin ulkonäkö asiat. On oltava keskivertoa pitempi ja täydellinen tukka päässä, ainakin enne oli niin, en tiedä sitten miten tänäpäivänä on kun monet miehet haluu olla kaljuja.
Venäjältä saa ihan hyviä naisia ja Thai maasta myöskin. Tämä ns tasaarvo on tehnyt Suomalaisista naisista itsekkäitä Feministejä joitten ainoa ilo elämässä on nolata miestä ja olla esm tassiaisissa sityä varten, että tanssiin hakia miehelle sais antaa pakit Anonyymi kirjoitti:
Ei naisten saantiin juuri muu vaikuta, kuin ulkonäkö asiat. On oltava keskivertoa pitempi ja täydellinen tukka päässä, ainakin enne oli niin, en tiedä sitten miten tänäpäivänä on kun monet miehet haluu olla kaljuja.
Venäjältä saa ihan hyviä naisia ja Thai maasta myöskin. Tämä ns tasaarvo on tehnyt Suomalaisista naisista itsekkäitä Feministejä joitten ainoa ilo elämässä on nolata miestä ja olla esm tassiaisissa sityä varten, että tanssiin hakia miehelle sais antaa pakitNo sinä selkeästi olet kokemut asian noin ja puheistasikin huomaa, että turha kenenkään on muuta alkaa väittämään.
Totuus on kuitenkin se, että täällä on kaikennäköisiä ja kokoisia ihmisiä keskenään, mutta kaikille ei olekaan samaa kokemusta kuin sinulla...
- Anonyymi
Tuollainen perimmäinen kysymys että arvostaako mies itseään; jos toiset ihmiset arvostavat häntä, siitä se arvostus tulee ja opitaankin.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No jos ainoa arvostus pitää kokea muilta tulevana arvostuksena, ollaan aika ohuella pinnalla.
Tuollainen on taas sitten narsismia jos arvostaa itseään enemmän kuin toisia ihmisiä, oletko siis mielenvikainen sinä disse?
Anonyymi kirjoitti:
Tuollainen on taas sitten narsismia jos arvostaa itseään enemmän kuin toisia ihmisiä, oletko siis mielenvikainen sinä disse?
Tervettä narsismia on hyvä ollakin ihmisessä. Pitää välittää itsestään enemmän kuin muista. Vaikka sinä haluaisit auttaa hukkuvaa, pitääkö sinun itse hukkua?
Vastaappas tuohon...- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli itse määräät mitä olet ja rahasi loppuvat kun pankkiiri ei enää anna korttia eikä kunnioita sinua? Mullalla elät sitten. Multaa syöden disse elää toistaiseksi ja koirien kakkoja ahmien, kissojen pissoja juoden.
Oli hieman huonosti todettu totuus, mutta niin joulun ajan peleistä, mitä olen suunnitellut; vanhat autopelit: Street Rod 1 sekä 2, avaruuspelit X-wing vs tie fighter, Freelancer 2.0. Dune 2000. Anonyymi kirjoitti:
Eli itse määräät mitä olet ja rahasi loppuvat kun pankkiiri ei enää anna korttia eikä kunnioita sinua? Mullalla elät sitten. Multaa syöden disse elää toistaiseksi ja koirien kakkoja ahmien, kissojen pissoja juoden.
Oli hieman huonosti todettu totuus, mutta niin joulun ajan peleistä, mitä olen suunnitellut; vanhat autopelit: Street Rod 1 sekä 2, avaruuspelit X-wing vs tie fighter, Freelancer 2.0. Dune 2000.Meneppäs vaikka ajanvieteosastolle, siellä on sellainen huuhaa-osio. Siellä saa kirjoitella noita juttujasi.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Meneppäs vaikka ajanvieteosastolle, siellä on sellainen huuhaa-osio. Siellä saa kirjoitella noita juttujasi.
Mies on aina lapsellinen jos on lapsia sanakin sen jo sanoo...
Anonyymi kirjoitti:
Mies on aina lapsellinen jos on lapsia sanakin sen jo sanoo...
Lasekas on ihan ookoo, mutta tuollaisen jutut ei ole lapsekkaita, eikä hauskoja.... enemmän oletetulta aikuiselta sairaita...
- Anonyymi
Disse, niin ei ollut tarkoitus vahingoittaa tunteitasi, vain annoin esimerkin minkälaisiiin koviin neuvotteluihin joskus itse joudun, silloin pitää antaa takaisin aika kovastikin.... mutta suosittaisin jotain pelejä mitä sanoin :D
"Neuvottelija", palkattu ammattimies aina :D Anonyymi kirjoitti:
Disse, niin ei ollut tarkoitus vahingoittaa tunteitasi, vain annoin esimerkin minkälaisiiin koviin neuvotteluihin joskus itse joudun, silloin pitää antaa takaisin aika kovastikin.... mutta suosittaisin jotain pelejä mitä sanoin :D
"Neuvottelija", palkattu ammattimies aina :DEn minä käsitä noita sinun juttujasi. Vaikutat että vedät joko huumeita, lääkkeitä tai sitten sinulla vaan muuten jätättää....
Enkä mä täällä vahingoitu...
- Anonyymi
Meillä oli aika hauska peli, mitä viime jouluna pelasimme: Governor of Poker 2, tietokoneella joo, pelasimme vuorottain veljen kanssa tuota,
Voisitte koittaa kirjoittaa jotenkin siistimmin, niin ri botti poista teidän jankutuksia...mielellään lukisin ne, jos vaan näkisin...🙄
- Anonyymi
Miksi ihmeessä te olette siellä Tinderissä ja muissa vastaavissa, jos se kerta aiheuttaa noin valtavaa ahdistusta? Jos joku nyt sanoo, että se olisi jotenkin ainoa keino niin ... tuntuuko keino toimivan? Ei vaikuta toimivan. Kannattaa keksiä jokin toimivampi keino. Mennä vaikka tutustumaan ihmisiin tuolla reaalimaailmassa. Tai jos se ei nappaa, niin kokeilkaa tutustua vaikka nettipeleissä.
Itse en ole missään deittiaplikaatiossa. Minulla oli vuosia sitten profiili yhdessä vastaavassa ja sain tarpeekseni viikon jälkeen. Ei ole mun juttu. Jotenkin ajatus oleskelemisesta missään sellaisessa, jonka pääasiallinen tarkoitus on vain mennä treffeille ja etsiä sen tyyppistä seuraa, on minusta vastenmielinen. Tutustun ihmisiin mielummin jossakin ihan muussa yhteydessä. Jutut kääntyy sitten kyllä aikanaan niihinkin juttuihin, jos ovat kääntyäkseen.Juurikin noin.... mutta huomaa monirn tuskan, kun toista ihmistä vierelle ei löydy.
Minusta se on osittain kulttuurinkin syy.
Nsonrn ilmsm miestä on vsmhs piika, mutta vastaava mies on "peräkammarin poika".
Ja varsinkin miehet ilkkuvat usein tälläisiä.
"Miehen roolissa" määritellään myös pariutunit ja pariutumaton mies....
Huomaatte senkin tätä palstaa lukiessa. Jopa jotkut itse kirjoittavat olevansa atm= alemman tason miehiä, kun naiset eivät heistä kiinnostu. 🙄- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Juurikin noin.... mutta huomaa monirn tuskan, kun toista ihmistä vierelle ei löydy.
Nsonrn ilmsm miestä on vsmhs piika, mutta vastaava mies on "peräkammarin poika".
Huomaatte senkin tätä palstaa lukiessa. Jopa jotkut itse kirjoittavat olevansa atm= alemman tason miehiä, kun naiset eivät heistä kiinnostu. 🙄Disse muista muuten huomenna katsoa Selviytyjät -viimeinen jakso tulee :D
Todellakin niin, minähän heitän heti että: minkä takia tuollaiset poliisien miehet valehtelevat oikeudenkäynnissäkin. Minkä taklia tyämäkin ylikomisario jo pedofiiliksi todettu on todistajana?
Selviytyjät huomenna illalla, voittaako Kai joka jo oli alustakin ennakkosuosikki, vai Viivi. - Anonyymi
Disse kirjoitti:
Juurikin noin.... mutta huomaa monirn tuskan, kun toista ihmistä vierelle ei löydy.
Huomaatte senkin tätä palstaa lukiessa. Jopa jotkut itse kirjoittavat olevansa atm= alemman tason miehiä, kun naiset eivät heistä kiinnostu. 🙄Tuo on muuten aika outoa, että miehet määritellään pariutuneiksi ja pariutumattomiksi, vaikka kuitenkin vain naisille on selkeästi erilliset sanat näihin, neiti ja rouva. Olet kuitenkin ihan oikeassa. Olen huomannut, että kun miehet alkavat tutustua toisiinsa, niin se onko vaimoa/tyttöystävää on jotenkin tärkeä kysymys. Kun taas naisten kesken parisuhdestatus ei ole mitenkään iso kysymys. En oikeastaan muista sitä koskaan kysytyn itseltäni, muutoin kuin miesten toimesta. Perheestä/lapsista on jokunen nainen joskus kysynyt, mutta aina sellaisessa tilanteessa, jossa aihe on ollut muutenkin esillä.
Anonyymi kirjoitti:
Disse muista muuten huomenna katsoa Selviytyjät -viimeinen jakso tulee :D
Todellakin niin, minähän heitän heti että: minkä takia tuollaiset poliisien miehet valehtelevat oikeudenkäynnissäkin. Minkä taklia tyämäkin ylikomisario jo pedofiiliksi todettu on todistajana?
Selviytyjät huomenna illalla, voittaako Kai joka jo oli alustakin ennakkosuosikki, vai Viivi.Olen töissä, en katso selvityjiä..
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on muuten aika outoa, että miehet määritellään pariutuneiksi ja pariutumattomiksi, vaikka kuitenkin vain naisille on selkeästi erilliset sanat näihin, neiti ja rouva. Olet kuitenkin ihan oikeassa. Olen huomannut, että kun miehet alkavat tutustua toisiinsa, niin se onko vaimoa/tyttöystävää on jotenkin tärkeä kysymys. Kun taas naisten kesken parisuhdestatus ei ole mitenkään iso kysymys. En oikeastaan muista sitä koskaan kysytyn itseltäni, muutoin kuin miesten toimesta. Perheestä/lapsista on jokunen nainen joskus kysynyt, mutta aina sellaisessa tilanteessa, jossa aihe on ollut muutenkin esillä.
Niin. Se on sitä kulttuurimme tuomaa "roolitusta".
Ja se tuntuu olevan vielä jokin oman "statuksen" nostatustakin.... tälläkin palstalla selkeästi miehet on niitä, jotks kiusaa toisiaan.
Naurettavaa kukkotappelua. Kuten tässäkin keskustelussa jo nähdään. Tämä aihe ärsyttää miehiä enemmän kuin naisia. Ja mä saan kyllä siitä kuulla.
Huvittavinta on se, että kohta joku tulee sanomaan minua naiseksi. 😝
Oikeesti käy jonkun kunnian päälle...
Perinteiset naiset on loppuneet kesken, näille perinteisille miehille ei ole riittänyt. Keskustelusta tuli mieleen...
Ei auta, kun mukautua tai sopeutua. 🤨- Anonyymi
Helmiina hei Helmiina onnellinen, mutta niin todellakin jos on jotain kkk-neuvottelijaa jotka heti kysyvät: miksi olet homo sinä neuvottelija: Vaihamme neuvottelijaa koska emme neuvot tele homojen kanssa.
Tähtiä tietysti katsella saa..... stanan neuvottelija kuten joku....noniiin :D
Witchfinder General -tyyppinen joku KKK-dragon, eli lohikäärme-juttuja tehoillaan sitten mitä tuollaiset määräävät vain :D Eivätkä ole loppuneet! Höpöhöpö!
Minäkin tunnen monta monituista ja sinkkuja ovat osa.
Perinteisiä ovat sikäli, etteivät ole mitään sateenkaariväkeä, eivätkä erityisemmin vihervasemmistolaisuutta liputa, eivätkä kaiketi ole lesbojakaan, kuten tuo palstan toisen ääripään kailottaja väittää....
Mutta sen verran täällä Suomessa on jämäkkää naista, että miksikään ovimatoiksi ne eivät rupea, mikä on vaan hyvä. 🙂💪Disse kirjoitti:
Eivätkä ole loppuneet! Höpöhöpö!
Minäkin tunnen monta monituista ja sinkkuja ovat osa.
Perinteisiä ovat sikäli, etteivät ole mitään sateenkaariväkeä, eivätkä erityisemmin vihervasemmistolaisuutta liputa, eivätkä kaiketi ole lesbojakaan, kuten tuo palstan toisen ääripään kailottaja väittää....
Mutta sen verran täällä Suomessa on jämäkkää naista, että miksikään ovimatoiksi ne eivät rupea, mikä on vaan hyvä. 🙂💪No ne perinteiset naiset, jotka ottavat avuttoman naisen roolin ja antavat miehelle perheenpään paikan. 😃
Naiset oli vahvoja ennenkin, mutta kouluttautuneemmat oli niitä erityisasemassa olevia. Nykyään kuka vaan voi käydä sen verran kouluja ja luoda omaa uraa ja elämää ominpäin, ettei ole välttämätöntä saada miestä tuomaan leipää taloon, perheen pääksi ja isännäksi tupaan.Helmiina kirjoitti:
No ne perinteiset naiset, jotka ottavat avuttoman naisen roolin ja antavat miehelle perheenpään paikan. 😃
Naiset oli vahvoja ennenkin, mutta kouluttautuneemmat oli niitä erityisasemassa olevia. Nykyään kuka vaan voi käydä sen verran kouluja ja luoda omaa uraa ja elämää ominpäin, ettei ole välttämätöntä saada miestä tuomaan leipää taloon, perheen pääksi ja isännäksi tupaan.Toisinsanoen, naiset valikoi tarkemmin sen mukaan mitä he haluavat, eikä sen mukaan mitä kylältä sattuu löytymään.
Näin kärjistetysti.
Osin ihmisten tiedon lisääntyminen, liikkuvuus ja naisten itsenäistyminen mm. koulutuksen myötä on avannut naisille melkein koko maailman ja sen valinnanvaraisuudet. Mitkä ennen rajoittui pieniin piireihin, lähinnä kotikylän tai naapuripitäjän poikiin.
Maailma on avoimempi kaikille, ihmiset uteliaita haeskelemaan sitä mitä he haluavat.Helmiina kirjoitti:
Toisinsanoen, naiset valikoi tarkemmin sen mukaan mitä he haluavat, eikä sen mukaan mitä kylältä sattuu löytymään.
Näin kärjistetysti.
Osin ihmisten tiedon lisääntyminen, liikkuvuus ja naisten itsenäistyminen mm. koulutuksen myötä on avannut naisille melkein koko maailman ja sen valinnanvaraisuudet. Mitkä ennen rajoittui pieniin piireihin, lähinnä kotikylän tai naapuripitäjän poikiin.
Maailma on avoimempi kaikille, ihmiset uteliaita haeskelemaan sitä mitä he haluavat.Näinpä. Mutta oikeasti kaikki tuo on vain ja ainoastaan hyvä homma! 😄👌
Tuo kaikki edistys, mitä maailmaan on tullut naisten olojen parantuessa, voi täällä suomessakin kokea elintason ja kaiken paranemisena.
Kehitysmaat konttaa juuri naisten oikeuksia jyräämällä.
Mutta tämähän on meille kaksilahkeisillekin mahdollisuus. Hyvä juttu. Ja kylläpä on kiva nähdä kaksi itseään arvostavaa yhdessä.... koska ne kyllä arvostaa silloin toisiaankin, koska mikä onkaan parasta itserakkautta kun rakastaa sitä, joka rakastaa juuri sinua? 😬👌 Menikö monimutkaiseks? 🤣Helmiina kirjoitti:
Toisinsanoen, naiset valikoi tarkemmin sen mukaan mitä he haluavat, eikä sen mukaan mitä kylältä sattuu löytymään.
Näin kärjistetysti.
Maailma on avoimempi kaikille, ihmiset uteliaita haeskelemaan sitä mitä he haluavat.Mä olen vielä sitä painoserää, jotka pääasiassa kävi koulut lähimmässä kaupungissa tai kotikunnassa. Katteli poikakaveria kotikulmilta ja ei omistanut internettiä, eikä yhteyksiä suureen maailmaan.
Ei ollut ulkomaan matkoja teinitytöillä, harvoilla varakkaammilla. Piirit oli aika pienet ja pojat tavallisia, eikä muuta tarvittukaan.
Hali, pusu ja tykkään susta... Sillä viisiin parit tuli kohtuu helposti ilman valtavia odotuksia mistään arkea kummemmasta. 😛Helmiina kirjoitti:
Mä olen vielä sitä painoserää, jotka pääasiassa kävi koulut lähimmässä kaupungissa tai kotikunnassa. Katteli poikakaveria kotikulmilta ja ei omistanut internettiä, eikä yhteyksiä suureen maailmaan.
Ei ollut ulkomaan matkoja teinitytöillä, harvoilla varakkaammilla. Piirit oli aika pienet ja pojat tavallisia, eikä muuta tarvittukaan.
Hali, pusu ja tykkään susta... Sillä viisiin parit tuli kohtuu helposti ilman valtavia odotuksia mistään arkea kummemmasta. 😛Samaa satsia täällä! 😬🖐
Disse kirjoitti:
Näinpä. Mutta oikeasti kaikki tuo on vain ja ainoastaan hyvä homma! 😄👌
Tuo kaikki edistys, mitä maailmaan on tullut naisten olojen parantuessa, voi täällä suomessakin kokea elintason ja kaiken paranemisena.
Kehitysmaat konttaa juuri naisten oikeuksia jyräämällä.
Mutta tämähän on meille kaksilahkeisillekin mahdollisuus. Hyvä juttu. Ja kylläpä on kiva nähdä kaksi itseään arvostavaa yhdessä.... koska ne kyllä arvostaa silloin toisiaankin, koska mikä onkaan parasta itserakkautta kun rakastaa sitä, joka rakastaa juuri sinua? 😬👌 Menikö monimutkaiseks? 🤣Ei menny. Tää tilttas vaan, niin etten hetkeen kyennyt vastaamaan. 😃
Heräsin kesken unien, kun rupee sänky olee suht kookkaita lapsia pullollaan. Jalkaa ja kättä saa väistellä. Muksut mönkii vängänväellä öisin viekkuun... 😬Helmiina kirjoitti:
Ei menny. Tää tilttas vaan, niin etten hetkeen kyennyt vastaamaan. 😃
Heräsin kesken unien, kun rupee sänky olee suht kookkaita lapsia pullollaan. Jalkaa ja kättä saa väistellä. Muksut mönkii vängänväellä öisin viekkuun... 😬Läheisyys lämmittää. ☺️
Nskerot on ihguja, vaikka osaavat olla itsekkäitäkin pikkupirulaisia, varsinkin puoliunissaan. Ne vaan tulee ja jos yrität estää, alkaa sellanen himmakka mökissä, että oksat pois. 😂 Muistan...Disse kirjoitti:
Läheisyys lämmittää. ☺️
Nskerot on ihguja, vaikka osaavat olla itsekkäitäkin pikkupirulaisia, varsinkin puoliunissaan. Ne vaan tulee ja jos yrität estää, alkaa sellanen himmakka mökissä, että oksat pois. 😂 Muistan...Huomenta! 😊
Juu lämmittää ja hikoiluttaa kans!! 🥵
Yks kaks kuuluu unen läpi jalkaparin tepsutus ja sängyn laidalta kapuaa pieni ihmisen hahmo kohti kylkeä. Kauhee pehmo arsenaali mukanaan. Ei pal auta, kun tehdä tilaa ja viskata puolet peitostaan pikkuisen peitteeksi.
Pian jo kuuluu toisenkin jalkaparin tepsutus...
Muistaahan sen, kun muksuna heräs yöllä kesken unien ja unet saattoi olla pelottaviakin. Ja jos ei ollut, niin mielikuvitus muutti huoneen mytyt ja varjot sen verran pelottaviksi, että tuli pyyhkästyä vanhempien popposeen suojaan.
Sitä ajatteli, että sieltä ei mikään löydä eikä sinne uskalla tulla tai jos uskaltaa, iskä ja äiti suojelee mua. Ja kyllä taas uni maittoi. 😃
Turvaahan ne hakee, turvallista tunnetta olla pikkuisena vanhempien viekussa. 🤗🥰
En raatti jahdata pois, vaikka itellä on joskus vaikee nukkua ja puutuu melkeen reunalta lattiaan tippuen.Helmiina kirjoitti:
Huomenta! 😊
Juu lämmittää ja hikoiluttaa kans!! 🥵
Yks kaks kuuluu unen läpi jalkaparin tepsutus ja sängyn laidalta kapuaa pieni ihmisen hahmo kohti kylkeä. Kauhee pehmo arsenaali mukanaan. Ei pal auta, kun tehdä tilaa ja viskata puolet peitostaan pikkuisen peitteeksi.
Pian jo kuuluu toisenkin jalkaparin tepsutus...
Muistaahan sen, kun muksuna heräs yöllä kesken unien ja unet saattoi olla pelottaviakin. Ja jos ei ollut, niin mielikuvitus muutti huoneen mytyt ja varjot sen verran pelottaviksi, että tuli pyyhkästyä vanhempien popposeen suojaan.
Sitä ajatteli, että sieltä ei mikään löydä eikä sinne uskalla tulla tai jos uskaltaa, iskä ja äiti suojelee mua. Ja kyllä taas uni maittoi. 😃
Turvaahan ne hakee, turvallista tunnetta olla pikkuisena vanhempien viekussa. 🤗🥰
En raatti jahdata pois, vaikka itellä on joskus vaikee nukkua ja puutuu melkeen reunalta lattiaan tippuen.No meillä ei poitsu könynnyt, mutta tyttö sen verta sit pitempään. Tais olla 8-9 vanha, kun vielä kömpi viereen. 😁
Siinä alkoi vaan tulla jo se, että hirvitti, ettei se lopu ikinä...😳
Tässä töissä vähän koitan niellä kiukkua. Meille piti... huom, piti tulla rajattomat nettipaletit ja pensselit, kun kiinteä netti vietiin pois... vaan eipä näköjään ole tullut... pikkusenko alkaa vannetta kiristää.... tässä on nyt laite/verkkotoimittajsn kanssa joutunut tappelemaan useamman kerran ihan samoista asioista.... eikä mikään tunnu muuttuvan... ja näitten nettipaskapakettitietokonehässäköitten pitäisi helpottaa kaikkea.... ihan justiinsa niin.... ehkä ropellihattusten junttien mielestä... minusta ei... sais joku elektromsgneettinen aalto tulla ja pommittaa meidät takas kivikauteen! ✊😤✊Disse kirjoitti:
No meillä ei poitsu könynnyt, mutta tyttö sen verta sit pitempään. Tais olla 8-9 vanha, kun vielä kömpi viereen. 😁
Siinä alkoi vaan tulla jo se, että hirvitti, ettei se lopu ikinä...😳
Tässä töissä vähän koitan niellä kiukkua. Meille piti... huom, piti tulla rajattomat nettipaletit ja pensselit, kun kiinteä netti vietiin pois... vaan eipä näköjään ole tullut... pikkusenko alkaa vannetta kiristää.... tässä on nyt laite/verkkotoimittajsn kanssa joutunut tappelemaan useamman kerran ihan samoista asioista.... eikä mikään tunnu muuttuvan... ja näitten nettipaskapakettitietokonehässäköitten pitäisi helpottaa kaikkea.... ihan justiinsa niin.... ehkä ropellihattusten junttien mielestä... minusta ei... sais joku elektromsgneettinen aalto tulla ja pommittaa meidät takas kivikauteen! ✊😤✊Toivotaan, että ennen teini-ikää hiipuu toi vängääminen viekkuun öisin. 😃 Ois musta silti kivaa, että läheisyys säilyy et vaikkei ne viekkuun tuu, niitä sais ees halata.
Tuttava juttus, että heillä muksu lopetti viekkuun tulot öisin, samalla halitkin loppui. Ei saa halata jne. Kasvoi yli niistä. 😟
Kai nuo on niin lapsi ja luonnekohtaisia.
Mjaa, mites te nyt homman hoidatte? Manuaalina?Helmiina kirjoitti:
Toivotaan, että ennen teini-ikää hiipuu toi vängääminen viekkuun öisin. 😃 Ois musta silti kivaa, että läheisyys säilyy et vaikkei ne viekkuun tuu, niitä sais ees halata.
Tuttava juttus, että heillä muksu lopetti viekkuun tulot öisin, samalla halitkin loppui. Ei saa halata jne. Kasvoi yli niistä. 😟
Kai nuo on niin lapsi ja luonnekohtaisia.
Mjaa, mites te nyt homman hoidatte? Manuaalina?No sehän siinä tuppaa käymään, tosin mä luulen, että se haliton aikakausi vaan tulee väistämättä... Mutta se on vaan väliaikainen... sitten voi halittelu jatkua, kun on oikeasti iso. :oD
No just näppäsin vaan laittaa viestin palveluntarjoajalle, että tilaan jatkon.... Nyt toistaiseksi toimii taas.... :oD
Mutta kyllä näihin vaan väsyy....kokoajan tulee muutoksia sinne ja tänne, sekä pitäis lukea netistä sitä ja tätä, käydä verkkokursseilla silloin ja tällöin...mutta ei ne paljoa mieti, että tälläistä keskeytymätöntä vuorotyötä tekevät ei oikein pääse aina hoitamaan työaikaan työasioita virastoaikaan.... Mullakin tässä työvuoropätkässä on vaan huominen normaalityöaikaan, edellisessä vuoropätkässä ei ollut yhtään päivää.....olin viikonlopppuna päivävuorossa...ja viikolla yövuorossa...joutui vapaa-ajalla soittelemaan työasioita....ja kyllä ketutti... :o/Disse kirjoitti:
No sehän siinä tuppaa käymään, tosin mä luulen, että se haliton aikakausi vaan tulee väistämättä... Mutta se on vaan väliaikainen... sitten voi halittelu jatkua, kun on oikeasti iso. :oD
No just näppäsin vaan laittaa viestin palveluntarjoajalle, että tilaan jatkon.... Nyt toistaiseksi toimii taas.... :oD
Mutta kyllä näihin vaan väsyy....kokoajan tulee muutoksia sinne ja tänne, sekä pitäis lukea netistä sitä ja tätä, käydä verkkokursseilla silloin ja tällöin...mutta ei ne paljoa mieti, että tälläistä keskeytymätöntä vuorotyötä tekevät ei oikein pääse aina hoitamaan työaikaan työasioita virastoaikaan.... Mullakin tässä työvuoropätkässä on vaan huominen normaalityöaikaan, edellisessä vuoropätkässä ei ollut yhtään päivää.....olin viikonlopppuna päivävuorossa...ja viikolla yövuorossa...joutui vapaa-ajalla soittelemaan työasioita....ja kyllä ketutti... :o/Oon joutunut jo välillä pyytää, että saanko halata sua, muksuilta. Välillä saa ja välillä ei, välillä ne juoksee kädet ojolla halimaan tai sanoo, yks yllätys. Kun kysyn no mitä se on? Niin, HALI!!!! 😊 Sitten rutistellaan. 😃
Onneks ne ei vielä oo niin isoja. Mulle tulee tuskasimmat ajat siinä kohtaa, kun rupeevat hilluu maailmalla. Voi unettomuus....
Nyt on vielä helppoa.
Päivitys hommiako siis???? 🤨Helmiina kirjoitti:
Oon joutunut jo välillä pyytää, että saanko halata sua, muksuilta. Välillä saa ja välillä ei, välillä ne juoksee kädet ojolla halimaan tai sanoo, yks yllätys. Kun kysyn no mitä se on? Niin, HALI!!!! 😊 Sitten rutistellaan. 😃
Onneks ne ei vielä oo niin isoja. Mulle tulee tuskasimmat ajat siinä kohtaa, kun rupeevat hilluu maailmalla. Voi unettomuus....
Nyt on vielä helppoa.
Päivitys hommiako siis???? 🤨No jotenkin mulla toi aika menee just nyt pikkuhiljaa, että alkavat viettämään aikaa enempi muualla kuin kotona.... Ja kyllä se pikkulapsekkuus on jo kuule taaksejäänyttä elämää... Nopeasti se menee ohi...Mutta en mä oikeastaan itse ainakaan osaa olla surullinen... Minusta sekin aika tulee, kun ne morjestaa ja lähtee matkoihin... Sitten on taasen itse osattava muuttaa elämäänsä toiseen asentoon. Elämähän on yhtä muutosta...
Niin...muutosta jopa töissä...siks sitä ei meinais enää täällä jaksaa.... Mutta eipähän nämä kysele.... Siis tässä on ollut isoja organisaatiomuutoksia ja ne nyt tökittää tähän saumaan....varmaan vuoden vaihteeseen on lyöty joku deadline.... Mutta isot jutut isoissa puulaakeissa on hitaita ja huonosti huomioituja juttuja...aina jossain menee päin peetä.... :o/Disse kirjoitti:
No jotenkin mulla toi aika menee just nyt pikkuhiljaa, että alkavat viettämään aikaa enempi muualla kuin kotona.... Ja kyllä se pikkulapsekkuus on jo kuule taaksejäänyttä elämää... Nopeasti se menee ohi...Mutta en mä oikeastaan itse ainakaan osaa olla surullinen... Minusta sekin aika tulee, kun ne morjestaa ja lähtee matkoihin... Sitten on taasen itse osattava muuttaa elämäänsä toiseen asentoon. Elämähän on yhtä muutosta...
Niin...muutosta jopa töissä...siks sitä ei meinais enää täällä jaksaa.... Mutta eipähän nämä kysele.... Siis tässä on ollut isoja organisaatiomuutoksia ja ne nyt tökittää tähän saumaan....varmaan vuoden vaihteeseen on lyöty joku deadline.... Mutta isot jutut isoissa puulaakeissa on hitaita ja huonosti huomioituja juttuja...aina jossain menee päin peetä.... :o/Usein iskät osaakin ottaa lungimmin nuo lasten pois kotoota kasvamiset. En tiiä miksi niin, mutta useinmiten me äidit ollaan niitä kuplamuoviin käärijöitä, jotka koittaa pehmustaa ja varjella elämältä joskus ehkä liikaakin. Ja ollaan kiinni napanuoralla pitkään lapsessa... 😜
Jutellut niin monien äitien ja isien kanssa, että uskalla yleistää...
No kyllähän tuo tökkiminen kuule sitten helpottaakin, nyt on kankeutta mutta kunhan lumpsahtaa uomiinsa ja rupee kuljee. 😛Helmiina kirjoitti:
Usein iskät osaakin ottaa lungimmin nuo lasten pois kotoota kasvamiset. En tiiä miksi niin, mutta useinmiten me äidit ollaan niitä kuplamuoviin käärijöitä, jotka koittaa pehmustaa ja varjella elämältä joskus ehkä liikaakin. Ja ollaan kiinni napanuoralla pitkään lapsessa... 😜
Jutellut niin monien äitien ja isien kanssa, että uskalla yleistää...
No kyllähän tuo tökkiminen kuule sitten helpottaakin, nyt on kankeutta mutta kunhan lumpsahtaa uomiinsa ja rupee kuljee. 😛No oikeasti mä veikkaan, että sä mietit tuonkin asian järkevästi aikanas.... Hiffaat sen ja viet sen läpi niin, että se on just oikealla tavalla sun lapsias kohtaan. Sulla on kokemusta sellaisesta ylipursuavasta suojelustakin, mitä se vaikuttaa lapseen itseensä, että et sä jää liikaa kiinni... :o) Tiedän sen kyllä.... :o)
No varmaan yleisempi naisille kyllä, mutta ehkä se myös ilmenee eri tavoin eri sukupuolella...
No tuossa vastasin Thymalluksen (vai mikäs hän olikaan) aloitukseen suunnitelmallisuudesta, että tämäkin on vaan käytävä läpi ja koittaa saada tähänkin jokin tolkku.... Mulla menee kaikessa uudessa oma aikansa, mutta kyllä se sitten siitä taas lähtee... En mä oikeasti jurnuta kehitystä vastaan, mutta voisipahan nämä hommat paremminkin aina hoitaa.... Noh.... aikanaan kuitenkin nämäkin kuntoon.... :o)Disse kirjoitti:
No oikeasti mä veikkaan, että sä mietit tuonkin asian järkevästi aikanas.... Hiffaat sen ja viet sen läpi niin, että se on just oikealla tavalla sun lapsias kohtaan. Sulla on kokemusta sellaisesta ylipursuavasta suojelustakin, mitä se vaikuttaa lapseen itseensä, että et sä jää liikaa kiinni... :o) Tiedän sen kyllä.... :o)
No varmaan yleisempi naisille kyllä, mutta ehkä se myös ilmenee eri tavoin eri sukupuolella...
No tuossa vastasin Thymalluksen (vai mikäs hän olikaan) aloitukseen suunnitelmallisuudesta, että tämäkin on vaan käytävä läpi ja koittaa saada tähänkin jokin tolkku.... Mulla menee kaikessa uudessa oma aikansa, mutta kyllä se sitten siitä taas lähtee... En mä oikeasti jurnuta kehitystä vastaan, mutta voisipahan nämä hommat paremminkin aina hoitaa.... Noh.... aikanaan kuitenkin nämäkin kuntoon.... :o)Eiköhän se järkiperäisty, kun on pakko järkiintyä. 😃
Harri aka Thymallus... Ominpäin "ristin" hänet Harriksi. 😉
Ikään kuin tuttavallisesti vaan... 😜
Lutviutuu ne työhommatkin, jos muutkin kerta..Helmiina kirjoitti:
Eiköhän se järkiperäisty, kun on pakko järkiintyä. 😃
Harri aka Thymallus... Ominpäin "ristin" hänet Harriksi. 😉
Ikään kuin tuttavallisesti vaan... 😜
Lutviutuu ne työhommatkin, jos muutkin kerta..Näin on...
Mä aattelin, että pitäisköhän vetäistä kuule sunnuntainaamupäivän kunniaksi ihan työjakkaranokoset.... Elikkäs työtuoli mahdollisimman selällleen ja toinen jalkojen alle, viltti päälle ja jotain mukavaa musaa vaikka juutuupista soimaan? Sitten tekis ruuan tulemaan uuniin....sen aikaa sitkuttais vähän tuossa kuntopyörällä ja sit söis...???
Eikö oo aika kattava suunnitelma? :oD Muuten.....mä otin telkusta mallia jonkun personaalirainerin ohjeista....se neuvoi sellaisen askelkyykkykävelyn.... käytetään takajalan polvi maassa ja etukoipi 90 asteen kulmassa.... Sillä kävelytyylillä täällä töissä oon käynyt kahvia lisää ja vessassa.... :oD Voi viineri, kun joku näkis mitä kaikkee mä täällä puhaan. :oDDisse kirjoitti:
Näin on...
Mä aattelin, että pitäisköhän vetäistä kuule sunnuntainaamupäivän kunniaksi ihan työjakkaranokoset.... Elikkäs työtuoli mahdollisimman selällleen ja toinen jalkojen alle, viltti päälle ja jotain mukavaa musaa vaikka juutuupista soimaan? Sitten tekis ruuan tulemaan uuniin....sen aikaa sitkuttais vähän tuossa kuntopyörällä ja sit söis...???
Eikö oo aika kattava suunnitelma? :oD Muuten.....mä otin telkusta mallia jonkun personaalirainerin ohjeista....se neuvoi sellaisen askelkyykkykävelyn.... käytetään takajalan polvi maassa ja etukoipi 90 asteen kulmassa.... Sillä kävelytyylillä täällä töissä oon käynyt kahvia lisää ja vessassa.... :oD Voi viineri, kun joku näkis mitä kaikkee mä täällä puhaan. :oDHmph, olis kärpäsenä katossa olemista, että pysys kynsineen katossa röhönauraessaan. 🤣
Torkuhan sä, mä ja me lähren kohtapuoleen mummuttilaan.Helmiina kirjoitti:
Hmph, olis kärpäsenä katossa olemista, että pysys kynsineen katossa röhönauraessaan. 🤣
Torkuhan sä, mä ja me lähren kohtapuoleen mummuttilaan.Mummutilaan? Hassu mesta... vai onks se sellainen olotila? :oD
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Mummutilaan? Hassu mesta... vai onks se sellainen olotila? :oD
Mummula. 😃
Disse kirjoitti:
Mummutilaan? Hassu mesta... vai onks se sellainen olotila? :oD
Mummola, käytiin mummulassa. Sain juomalaseja ja kulhon... Ööh, mihkähän ne mahduttas... 🙄
Helmiina kirjoitti:
Mummola, käytiin mummulassa. Sain juomalaseja ja kulhon... Ööh, mihkähän ne mahduttas... 🙄
Juomalasit voi laittaa kaapin päälle ja kulhoja voi pakata sisäkkäin. :oD
Mummutila on kyllä huisinkuuloinen mesta... ja kyllähän se sellainen taitaa olla, jos sä olet siitä vähän kuviakin näyttänyt? :o)Disse kirjoitti:
Juomalasit voi laittaa kaapin päälle ja kulhoja voi pakata sisäkkäin. :oD
Mummutila on kyllä huisinkuuloinen mesta... ja kyllähän se sellainen taitaa olla, jos sä olet siitä vähän kuviakin näyttänyt? :o)Taidan nakata vanhoja mukeja kaapista pois ja lasit tilalle. Juu tuo kulho on vähän hooponlainen, ei oikeen mallaa mitenkään muitten kanssa limittäin. 😃
Helmiina kirjoitti:
Taidan nakata vanhoja mukeja kaapista pois ja lasit tilalle. Juu tuo kulho on vähän hooponlainen, ei oikeen mallaa mitenkään muitten kanssa limittäin. 😃
Ja joo, mummuttila on ihana paikka. Se on kotoisa. 😃
Helmiina kirjoitti:
Taidan nakata vanhoja mukeja kaapista pois ja lasit tilalle. Juu tuo kulho on vähän hooponlainen, ei oikeen mallaa mitenkään muitten kanssa limittäin. 😃
Sitten jotain kulhoja autotallinb hyllyyn....(en kerro kellekkään) ;oP
Disse kirjoitti:
Sitten jotain kulhoja autotallinb hyllyyn....(en kerro kellekkään) ;oP
Ei siellä ole vielä hyllyjä. Sisäseiniäkään eristeet vaan. 🤣
Helmiina kirjoitti:
Oon joutunut jo välillä pyytää, että saanko halata sua, muksuilta. Välillä saa ja välillä ei, välillä ne juoksee kädet ojolla halimaan tai sanoo, yks yllätys. Kun kysyn no mitä se on? Niin, HALI!!!! 😊 Sitten rutistellaan. 😃
Nyt on vielä helppoa.
Päivitys hommiako siis???? 🤨Ei ne halit ihan helpolla lähde, meillä vielä tenava halii välillä vaikka kaveritkin on paikalla. Niin ja iltaisin tulee ilmoittamaan että menee nukkumaan ja samalla pistää hyvän yön suukon poskelle.
M184 kirjoitti:
Ei ne halit ihan helpolla lähde, meillä vielä tenava halii välillä vaikka kaveritkin on paikalla. Niin ja iltaisin tulee ilmoittamaan että menee nukkumaan ja samalla pistää hyvän yön suukon poskelle.
Ihanaa. 🤗💕
Toivon tosiaan, että nuo minunkin tenavat tykkäis niin paljon halimisesta, että se vois jatkua läpi elämän. Minusta se on muutenkin mukava ja tunteisiin kolahtava tapa osoittaa välittämistään.
Halata.Helmiina kirjoitti:
Ei siellä ole vielä hyllyjä. Sisäseiniäkään eristeet vaan. 🤣
No sit suikkasee eristeitten väliin kupit ja kulhot piiloon. 😁👌
Disse kirjoitti:
No sit suikkasee eristeitten väliin kupit ja kulhot piiloon. 😁👌
Unohtuu pian sinne, kun seinää lätkitään umpeen. 😃
Helmiina kirjoitti:
Unohtuu pian sinne, kun seinää lätkitään umpeen. 😃
Totta... mutta entäs ihan paffilaatikoissa siihenheti oven viereen? 😬
Disse kirjoitti:
Totta... mutta entäs ihan paffilaatikoissa siihenheti oven viereen? 😬
Heh, 6 lasia mahtuu kaappiin kun nakkaan vanhat mukit vaikka vesivärivesille mukiksi askartelukaappiin. Tai teen miniruukkuja niistä kaktuksille.. 😜
Kulho pääsee pöydälle, laitan siihen jouluvalon ja pari sieppeettä kuusen oksan pätkää. Punainen kulho ja joulu tulossa... 😃Helmiina kirjoitti:
Heh, 6 lasia mahtuu kaappiin kun nakkaan vanhat mukit vaikka vesivärivesille mukiksi askartelukaappiin. Tai teen miniruukkuja niistä kaktuksille.. 😜
Kulho pääsee pöydälle, laitan siihen jouluvalon ja pari sieppeettä kuusen oksan pätkää. Punainen kulho ja joulu tulossa... 😃Mä luimistelen ja haukottelen venytellen, jos joku mutsi alkaa höpöttämään jostain kulhoista ja kattiloista. 😉
Mulle ois varmaan ängetty arabiaa ka ties mitä helkutin kallista pottua ja ämpäriä, jos en ois kieltäytynyt.
Mä ostin 8 kpl isompia lautasia a' 60 c kpl, 8 kpl kulhoja a'50 c/kpl ja pienempiä lautasia a'50c/kpl.
Eli mun kalusto millä hupitetaan eväiyä muksujen kanssa ihan huikean loistavasti, maksaa alle 14 euroa yhteensä, eikä haittaa jos joku hajoaa... ☺️Disse kirjoitti:
Mä luimistelen ja haukottelen venytellen, jos joku mutsi alkaa höpöttämään jostain kulhoista ja kattiloista. 😉
Mulle ois varmaan ängetty arabiaa ka ties mitä helkutin kallista pottua ja ämpäriä, jos en ois kieltäytynyt.
Mä ostin 8 kpl isompia lautasia a' 60 c kpl, 8 kpl kulhoja a'50 c/kpl ja pienempiä lautasia a'50c/kpl.
Eli mun kalusto millä hupitetaan eväiyä muksujen kanssa ihan huikean loistavasti, maksaa alle 14 euroa yhteensä, eikä haittaa jos joku hajoaa... ☺️Juu ei mullakaan mitään kalliita ole, jotain ikivanhoja tilaajalahjoja. Lautaset, niin kun mukitkin on halpaa.
40 täytettyäni sain 6 kpl mukeja, 6 kpl kulhoja ja 6 kpl lautasia Iittalan Taika sarjaa. 😃
En ole koskaan perustanut desing tuotteista tms. hinnakkuudesta. Nuo oli ainoat kauniit, joita ääneen toivoin. Kunhan saa syötyä ja juotua.
Keittiökaappeja ei ole muutenkaan meillä kuin muutama. Kulmakaappi ylhänä ja alhana, niissä astiat, kattilat keittolevyn alla laatikossa. Ja muksujen astioille yks laatikko, josta saa itse otettua astioitaan. Ruokailuvälinelaatikko.
Karsin turhat kipot pois jo muuttoa puuhatessa. Inhoan liikaa ja turhaa krääsää nurkissa.Helmiina kirjoitti:
Juu ei mullakaan mitään kalliita ole, jotain ikivanhoja tilaajalahjoja. Lautaset, niin kun mukitkin on halpaa.
40 täytettyäni sain 6 kpl mukeja, 6 kpl kulhoja ja 6 kpl lautasia Iittalan Taika sarjaa. 😃
En ole koskaan perustanut desing tuotteista tms. hinnakkuudesta. Nuo oli ainoat kauniit, joita ääneen toivoin. Kunhan saa syötyä ja juotua.
Keittiökaappeja ei ole muutenkaan meillä kuin muutama. Kulmakaappi ylhänä ja alhana, niissä astiat, kattilat keittolevyn alla laatikossa. Ja muksujen astioille yks laatikko, josta saa itse otettua astioitaan. Ruokailuvälinelaatikko.
Karsin turhat kipot pois jo muuttoa puuhatessa. Inhoan liikaa ja turhaa krääsää nurkissa.Ja kauhat ja kapustat on keittolevyn vieressä somasti nipussa niille tarkoitetussa telineessä, pöydällä. Siitä on kätevä ottaa paistolasta, kauha, pihdit.. Kun kokkaa. 😃
Helmiina kirjoitti:
Juu ei mullakaan mitään kalliita ole, jotain ikivanhoja tilaajalahjoja. Lautaset, niin kun mukitkin on halpaa.
Karsin turhat kipot pois jo muuttoa puuhatessa. Inhoan liikaa ja turhaa krääsää nurkissa.No mun periaate on: kaikki tarvittava tuplana... huom. Yksi paikka auki ruokailuvälineissä, mutta ei enää käytettävissä petivaatteissa. 😅
Mä keksin ihan hiljakkoin, että vaikka mä petaan 160x210 sängyn, ei sinne tartte kuin 1;n tyynyn ja peiton. Laksna on vielä jätti, mutta oon miettinyt, että hipasematta se toinen puoli jää.... ehkä se ei tartte kuin päiväpeiton. 😀Disse kirjoitti:
No mun periaate on: kaikki tarvittava tuplana... huom. Yksi paikka auki ruokailuvälineissä, mutta ei enää käytettävissä petivaatteissa. 😅
Mä keksin ihan hiljakkoin, että vaikka mä petaan 160x210 sängyn, ei sinne tartte kuin 1;n tyynyn ja peiton. Laksna on vielä jätti, mutta oon miettinyt, että hipasematta se toinen puoli jää.... ehkä se ei tartte kuin päiväpeiton. 😀Mulla on kyllä petivaatteita enemmän, kun tarvetta. On uudempia ja vanhempia, mutta vierasvarana oon pitänyt. Miehen perhettä jos tulee kylään, yöpyy helposti 5 ihmistäkin meillä meidän lisäksi. Niin ihan sitä varten vaan on vuodesohvan alle viikattu säilytyspussiin läjä puhtaita petivaatteita.
Tyynyjä ja peittoja, sekä päälliset. 😃
Eihän sitä hirveesti tosiaan tartte. Kumminkin pesukone löytyy, millä pestä. Kierrättää muutamaa petivaatetta helposti.Helmiina kirjoitti:
Ja kauhat ja kapustat on keittolevyn vieressä somasti nipussa niille tarkoitetussa telineessä, pöydällä. Siitä on kätevä ottaa paistolasta, kauha, pihdit.. Kun kokkaa. 😃
Mulla on keittiössä heti oikealla 180 cm korkea jääkaappi. Siinä vieressä vetolaatikosto, missä ruoka ohjeet, paperit, foliot, kelmut jne. Tasolla kahvinkeitin ja pieni vetokärri, minkä päällä suodatin paprut. Kahvinpurut on yläkaapissa. Sitten on ikkuna. Ylhäällä avohylly, missä muutama näyttävämpi astia huilaa. Kulma taas missä astianpesukone. Päällä yläkaappi, missä isoja 2,5-3,5 litran mukeja ja kuppeja, sekä laseja. Sitten lautaset ja kupit, alla tiskiallas, missä roskakorit, sekajätteelke ja muoveille. Uuni, päällä huuva ja maustehylly. Kulmakaappi, missä kuivavarasto. Mskaroonit, jauhot yms. Alla kattilat yms. Sit mikrokoppero ja alla ruoksiluvälinekaappi, kapustakaappi ja leivonta tarvikkeet.
Ruoksiluhuoneessa 6;n istuttava pöytä js vitriini, missä kulhoja ja vuokia. 😀👌
Ja kyllä pärjään tällä satsilla 16 ihmisen tuokkimisen ja juottamisen ilman tiskausta välissä. 😀💪Disse kirjoitti:
Mulla on keittiössä heti oikealla 180 cm korkea jääkaappi. Siinä vieressä vetolaatikosto, missä ruoka ohjeet, paperit, foliot, kelmut jne. Tasolla kahvinkeitin ja pieni vetokärri, minkä päällä suodatin paprut. Kahvinpurut on yläkaapissa. Sitten on ikkuna. Ylhäällä avohylly, missä muutama näyttävämpi astia huilaa. Kulma taas missä astianpesukone. Päällä yläkaappi, missä isoja 2,5-3,5 litran mukeja ja kuppeja, sekä laseja. Sitten lautaset ja kupit, alla tiskiallas, missä roskakorit, sekajätteelke ja muoveille. Uuni, päällä huuva ja maustehylly. Kulmakaappi, missä kuivavarasto. Mskaroonit, jauhot yms. Alla kattilat yms. Sit mikrokoppero ja alla ruoksiluvälinekaappi, kapustakaappi ja leivonta tarvikkeet.
Ja kyllä pärjään tällä satsilla 16 ihmisen tuokkimisen ja juottamisen ilman tiskausta välissä. 😀💪Aika hyvin sinkkuisukilta? 😉
Helmiina kirjoitti:
Mulla on kyllä petivaatteita enemmän, kun tarvetta. On uudempia ja vanhempia, mutta vierasvarana oon pitänyt. Miehen perhettä jos tulee kylään, yöpyy helposti 5 ihmistäkin meillä meidän lisäksi. Niin ihan sitä varten vaan on vuodesohvan alle viikattu säilytyspussiin läjä puhtaita petivaatteita.
Tyynyjä ja peittoja, sekä päälliset. 😃
Eihän sitä hirveesti tosiaan tartte. Kumminkin pesukone löytyy, millä pestä. Kierrättää muutamaa petivaatetta helposti.Siis on mulla mulla meille kolmelle ainakin triplat lakanoita, tyynyliinoja ja pussilskanoita, mut rn siis suotta enää omaan sänkyyn petaa kellekkään. 😁
Mä kuule ihan tähän syksyyn asti laitoin toisen tyynyn ja peiton, vaikka ei siinä kukaan nukkunut aina. Oli voitto tajuta, että teen turhaa hommaa. 😂Disse kirjoitti:
Ja kyllä pärjään tällä satsilla 16 ihmisen tuokkimisen ja juottamisen ilman tiskausta välissä. 😀💪Mielikuvittelen sun köksän. 🤪
Jotenkin hahmotan kyllä, kun oon nähnyt sun kodista kuvia. Ymppään niitä yhtälöön.
Meillä on espanjalaistyyppinen kaari oviaukko, iso sellainen kivistä muurattu. Josta suikkastaan köksään. Heti oviaukon vasemmalle kädelle jää jääkaappipakastin yhdistelmä, sen vieressä integroitu uuni, jonka alla astianpesukone. Sitten kalusteseinä, jonka jälkeen komposiittiallas. Altaan alla roskikset lajitteluineen, hylky roskapusseille ja konetiskitableteille jne.
Altaan yläpuolella kuivauskaappi, kapea, sitten kulmakaapit yllä ja alla, kapeampi kaappi pyyhkeille, leikkuulaudoille... Ennen ikkunaa ylhänä on kulmakaapin vieressä integroitu mikro ja sen yläpuolella kahvinkeittoon sälät... Ikkuna ja työtasoa hitosti, jonka alla kulmakaappi, jossa kuivaruokaa..kääntyen saarekkeeksi jossa 2 vierekkäistä rimpsua vetolaatikoita ja sitten vielä erillinen matala kaappi toisella seinällä jossa 2 syvää vetolaatikkoa, ylempänä mausteet, makaronit yms.. alempana kattilat, pannut.. pikkukaappi ohessa jossa vatkain, tehosekoitin jne.
Siinä päällä keittolevy, induktiolevy.
Puuhella.
Sitten kurvataan ovelle josta kuljetaan kodinhoitohuoneen ja pukuhuoneen yhdistelmään..
Saarekkeessa on tunnelmavalaistus pöytäreunan alla ja katosta roikkuu pari valoa sekä 2 basrijakkaraa, mustaa nahkajäljitelmää.. 😜
En osaa selittää.. Meillä on aika moderni sisustus. Köksässä ei ole kaakelia missään, seinillä on lasia roiskeita varten.. Ledi valoja koko talo täynnä..Helmiina kirjoitti:
Mielikuvittelen sun köksän. 🤪
Jotenkin hahmotan kyllä, kun oon nähnyt sun kodista kuvia. Ymppään niitä yhtälöön.
Meillä on espanjalaistyyppinen kaari oviaukko, iso sellainen kivistä muurattu. Josta suikkastaan köksään. Heti oviaukon vasemmalle kädelle jää jääkaappipakastin yhdistelmä, sen vieressä integroitu uuni, jonka alla astianpesukone. Sitten kalusteseinä, jonka jälkeen komposiittiallas. Altaan alla roskikset lajitteluineen, hylky roskapusseille ja konetiskitableteille jne.
Altaan yläpuolella kuivauskaappi, kapea, sitten kulmakaapit yllä ja alla, kapeampi kaappi pyyhkeille, leikkuulaudoille... Ennen ikkunaa ylhänä on kulmakaapin vieressä integroitu mikro ja sen yläpuolella kahvinkeittoon sälät... Ikkuna ja työtasoa hitosti, jonka alla kulmakaappi, jossa kuivaruokaa..kääntyen saarekkeeksi jossa 2 vierekkäistä rimpsua vetolaatikoita ja sitten vielä erillinen matala kaappi toisella seinällä jossa 2 syvää vetolaatikkoa, ylempänä mausteet, makaronit yms.. alempana kattilat, pannut.. pikkukaappi ohessa jossa vatkain, tehosekoitin jne.
Puuhella.
Sitten kurvataan ovelle josta kuljetaan kodinhoitohuoneen ja pukuhuoneen yhdistelmään..
Saarekkeessa on tunnelmavalaistus pöytäreunan alla ja katosta roikkuu pari valoa sekä 2 basrijakkaraa, mustaa nahkajäljitelmää.. 😜
En osaa selittää.. Meillä on aika moderni sisustus. Köksässä ei ole kaakelia missään, seinillä on lasia roiskeita varten.. Ledi valoja koko talo täynnä..Isäntä on suunnitellut kaikki ja toteuttanut hartiapankilla lattiasta kattoon, sähkötkin mitä mihinkin tulee.. Sähkäri tosin veti ne paikoilleen.
Mä oon sitten vaan kattellut, aha.. Selvä. 😜😜- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Ja kyllä pärjään tällä satsilla 16 ihmisen tuokkimisen ja juottamisen ilman tiskausta välissä. 😀💪Isoja mukeja sulla... :D
Disse kirjoitti:
Siis on mulla mulla meille kolmelle ainakin triplat lakanoita, tyynyliinoja ja pussilskanoita, mut rn siis suotta enää omaan sänkyyn petaa kellekkään. 😁
Mä kuule ihan tähän syksyyn asti laitoin toisen tyynyn ja peiton, vaikka ei siinä kukaan nukkunut aina. Oli voitto tajuta, että teen turhaa hommaa. 😂Nonii, toi on totta tosiaan turhaa. Ellei tykkää tyynyjen seassa pyöriä. 😃
Mulla oli sinkkunakin aina 2-3 tyynyä sängyssä, ihan mua ja mun rullaamista puolelta toiselle varten.Helmiina kirjoitti:
Mielikuvittelen sun köksän. 🤪
Puuhella.
En osaa selittää.. Meillä on aika moderni sisustus. Köksässä ei ole kaakelia missään, seinillä on lasia roiskeita varten.. Ledi valoja koko talo täynnä..Hauska vaan maistella sun innoikasta sanoitusta. 😀 "siitä sitten kurvataan..."🤣
Ihanaaa.... kurvataan, kaarrellaan ja siis lennetään....🤪👌
Voi tuota sun intoa! 😬💪- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Näin kärjistetysti.
Maailma on avoimempi kaikille, ihmiset uteliaita haeskelemaan sitä mitä he haluavat.Ja miehillä tuntuu olevan tosissaan aika narsistiset käsitykset itsestään. Joku perus kolmekymppinen kalju ja epäurheillulinen toimistotyöntekijä alkaa esittään ulkonäkövaatimuksia ainoastaan sillä perusteella, että on mies😂👎😊
Näin tänään kolme syntisen rumaa ja lihavaa nuorta naista kaupungilla, mutta pillut niilläkin on ja voivat varmasti olla ihan kunnon ihmisiä. Todennäköisesti paljon parempia tyttöystäviä, äitejä ja ystäviä kuin esim minä😛😋😂😂😂
Ei mitenkään tasoeroa paitsi ehkä päänsisäisesti. Kaikki vanhetaan ja ne jotka pysyy tikissä ei todellakaan mitään helvetin ikääntyvää toimistönörttiä pane. Ikinä.
Kannattaa ottaa se seinäruusu ja olla kiitollinen toisesta ihmisestä vierellään, ennenkuin itse on sen näköinen ettei kukaan koske paitsi maksusta. Nimittäin vanhana ihmiset on vielä nirsompia pariutumaan.
Valot pois vaan, sillä se hoituu. Nussiminen tuntuu hyvältä kun siihen osaa keskittyä. Helmiina kirjoitti:
Isäntä on suunnitellut kaikki ja toteuttanut hartiapankilla lattiasta kattoon, sähkötkin mitä mihinkin tulee.. Sähkäri tosin veti ne paikoilleen.
Mä oon sitten vaan kattellut, aha.. Selvä. 😜😜Mä oon vetänyt itse koko tontin sähköt! 😁👌💪
Anonyymi kirjoitti:
Isoja mukeja sulla... :D
Tykkään juoda mukeista kaikki. Mutta niitten pitää olla isoja... 😀
https://aijaa.com/Hc08Fu
Tuossa on nyt mun glögikuppi. Joku Iittalsn sarjan kuppi, mutta sopiva koko. Näistä on kelpo hörppiä sumppia ja teetä yms. 😉👌Disse kirjoitti:
Hauska vaan maistella sun innoikasta sanoitusta. 😀 "siitä sitten kurvataan..."🤣
Ihanaaa.... kurvataan, kaarrellaan ja siis lennetään....🤪👌
Voi tuota sun intoa! 😬💪Unohdin sanoa, että uunin päälläkin on kaappi. 🤣
Siellä on uunipellit, leivinpaperit yms. asiaan kuuluva.
Meinaa hyytyy, mutta ajatus laukkaa! 😊Helmiina kirjoitti:
Unohdin sanoa, että uunin päälläkin on kaappi. 🤣
Siellä on uunipellit, leivinpaperit yms. asiaan kuuluva.
Meinaa hyytyy, mutta ajatus laukkaa! 😊Mulls jäi koko puuhella/uuni sepostamatta. Se on siinä heti vasemmalla, vastapäätä jääkaappia. Punatiilinen. 😬👌
Anonyymi kirjoitti:
Ja miehillä tuntuu olevan tosissaan aika narsistiset käsitykset itsestään. Joku perus kolmekymppinen kalju ja epäurheillulinen toimistotyöntekijä alkaa esittään ulkonäkövaatimuksia ainoastaan sillä perusteella, että on mies😂👎😊
Näin tänään kolme syntisen rumaa ja lihavaa nuorta naista kaupungilla, mutta pillut niilläkin on ja voivat varmasti olla ihan kunnon ihmisiä. Todennäköisesti paljon parempia tyttöystäviä, äitejä ja ystäviä kuin esim minä😛😋😂😂😂
Ei mitenkään tasoeroa paitsi ehkä päänsisäisesti. Kaikki vanhetaan ja ne jotka pysyy tikissä ei todellakaan mitään helvetin ikääntyvää toimistönörttiä pane. Ikinä.
Kannattaa ottaa se seinäruusu ja olla kiitollinen toisesta ihmisestä vierellään, ennenkuin itse on sen näköinen ettei kukaan koske paitsi maksusta. Nimittäin vanhana ihmiset on vielä nirsompia pariutumaan.
Valot pois vaan, sillä se hoituu. Nussiminen tuntuu hyvältä kun siihen osaa keskittyä.Taikka peiton alla pimeessä, kuten kunnon kansalaiset tekee sen. 😉😛
Tuli vaan mieleen ronkeliudesta..
Ehkä netin kuvanmuokkaus on osaltaan aiheuttanut sen, että urpommat ei erota tarua todesta. Ja sitten ne oikeet ihmiset on aina pettymys.. Kun ne ei oo kuten muokatussa kuvassa.Disse kirjoitti:
Mä oon vetänyt itse koko tontin sähköt! 😁👌💪
Perhana, kun oikeen kehut oot kohta sähköttäny meiänkin tontin. 🤣
Disse kirjoitti:
Tykkään juoda mukeista kaikki. Mutta niitten pitää olla isoja... 😀
https://aijaa.com/Hc08Fu
Tuossa on nyt mun glögikuppi. Joku Iittalsn sarjan kuppi, mutta sopiva koko. Näistä on kelpo hörppiä sumppia ja teetä yms. 😉👌Jumalau.. Oot pölliny mun Taika mukin!!!! 🤣
Ootahan hetki...Helmiina kirjoitti:
Perhana, kun oikeen kehut oot kohta sähköttäny meiänkin tontin. 🤣
No ei sentäs. Mutta tällä tontilla on sähköllä hoideltu yhtä sun toista ja sieltä ja täältä. 🤪👌
Helmiina kirjoitti:
Jumalau.. Oot pölliny mun Taika mukin!!!! 🤣
Ootahan hetki...Nonii toivottavasti ei näy liikaa...
https://aijaa.com/CyqkQO
Samanmoinen muki.. 😛Helmiina kirjoitti:
Nonii toivottavasti ei näy liikaa...
https://aijaa.com/CyqkQO
Samanmoinen muki.. 😛No niinpä on. Tään kokoisia mukien pitää ollakin. Muumimukit on pikkurillinnostajille, perskutarallaa! 😀👌
Disse kirjoitti:
No niinpä on. Tään kokoisia mukien pitää ollakin. Muumimukit on pikkurillinnostajille, perskutarallaa! 😀👌
Snapsilaseja sellaset! 🤪
Disse kirjoitti:
No niinpä on. Tään kokoisia mukien pitää ollakin. Muumimukit on pikkurillinnostajille, perskutarallaa! 😀👌
Mites sattukin. 😛
Mutta tiiäkkö mitä, minä joudun pistää pään tyynyyn ja ihan nukkumaan rupeaa. Niin on väsy, että luomet valuu leukaperiin.. 😑
Aamusta tsrttisi taasen työmaatakkiin kohden pötpöttää, enää 5 päivää ja sitte vedän ruksin seinään.. 😜
Hyvää yötä, nati nati makaa makoisasti.- Anonyymi
Helmiina kirjoitti:
Taikka peiton alla pimeessä, kuten kunnon kansalaiset tekee sen. 😉😛
Tuli vaan mieleen ronkeliudesta..
Ehkä netin kuvanmuokkaus on osaltaan aiheuttanut sen, että urpommat ei erota tarua todesta. Ja sitten ne oikeet ihmiset on aina pettymys.. Kun ne ei oo kuten muokatussa kuvassa.Todellakin peiton alla pimeessä pääsee rooleihinsa aidot tekijät😂😂😂
Seksitaidot ei mitenkään ole yhteydessä ulkonäköön eikä välttämättä edes kokemukseen. Voi katsoa pornoa, siitä on helppo innostua jos on muuten vaikea päästä vauhtiin pitkäaikaisen partnerin kanssa. Kyllästyminen tulee 100%, vaikka toinen olis ulkonäöllisesti täysi kymppi.
Sitten täytyy vaan valita mitä elämältään haluaa, joko vaihtelua tai parisuhteen. Mut jotain aina täytyy ihan oikeesti tehdä ja jostain asioista ja mielikuvista luopua suosiolla tai sit vaan jää ilman. Helmiina kirjoitti:
Mites sattukin. 😛
Mutta tiiäkkö mitä, minä joudun pistää pään tyynyyn ja ihan nukkumaan rupeaa. Niin on väsy, että luomet valuu leukaperiin.. 😑
Aamusta tsrttisi taasen työmaatakkiin kohden pötpöttää, enää 5 päivää ja sitte vedän ruksin seinään.. 😜
Hyvää yötä, nati nati makaa makoisasti.Samma kuule häär!
Unille mentävä perskules.... ei auta mikkään! 😬
Öitä ja se viis päivää sä vaikka vasemmalla kädellä hoitelet! 🤣👌
Öitä vuan sinne etelään! Palataan taas astiallen! 🤪- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin peiton alla pimeessä pääsee rooleihinsa aidot tekijät😂😂😂
Seksitaidot ei mitenkään ole yhteydessä ulkonäköön eikä välttämättä edes kokemukseen. Voi katsoa pornoa, siitä on helppo innostua jos on muuten vaikea päästä vauhtiin pitkäaikaisen partnerin kanssa. Kyllästyminen tulee 100%, vaikka toinen olis ulkonäöllisesti täysi kymppi.
Sitten täytyy vaan valita mitä elämältään haluaa, joko vaihtelua tai parisuhteen. Mut jotain aina täytyy ihan oikeesti tehdä ja jostain asioista ja mielikuvista luopua suosiolla tai sit vaan jää ilman.Barry Long niminen mies on kirjoittanut hyvän kirjan koskien seksuaalisuuden parantavaa ja rakentavaa voimaa.
Siinä vaan värkit lyödään yhteen ja aletaan hinkuttamaan ja tämä tehdään säännöllisesti. Barryn oppien mukaan harhaisia ja egoistisia seksiunelmia ja pornoa kannattaa välttää, samoin orgasmihakuisuutta. Sukupuolielimet kyllä tietävät mitä tekevät.
Vaikka miehen penis ei seiso, niin silti vaan hinkataan säännöllisesti. Samoin jos on riitaa. Seksiä ei vältetä eikä käytetä valta-aseena, vaan rakentavana ja yhdistävänä toimintana jolta ei odoteta liikoja. Vain miehen ja naisen puhdas ja pyytetön yhtyminen.
Näin mennään eikä meinata👌
Kauniita unia! Anonyymi kirjoitti:
Barry Long niminen mies on kirjoittanut hyvän kirjan koskien seksuaalisuuden parantavaa ja rakentavaa voimaa.
Siinä vaan värkit lyödään yhteen ja aletaan hinkuttamaan ja tämä tehdään säännöllisesti. Barryn oppien mukaan harhaisia ja egoistisia seksiunelmia ja pornoa kannattaa välttää, samoin orgasmihakuisuutta. Sukupuolielimet kyllä tietävät mitä tekevät.
Vaikka miehen penis ei seiso, niin silti vaan hinkataan säännöllisesti. Samoin jos on riitaa. Seksiä ei vältetä eikä käytetä valta-aseena, vaan rakentavana ja yhdistävänä toimintana jolta ei odoteta liikoja. Vain miehen ja naisen puhdas ja pyytetön yhtyminen.
Näin mennään eikä meinata👌
Kauniita unia!Se Barryn maalaama "jumalallinen" yhteys miehen ja naisen välillä oli kullä aika kiva. Oon joskus lukenut sen miehen kirjan. 😁
- Anonyymi
Arvostan koska olen kiltti ja kunnollinen mies enkä mikään naistenhakkaaja jännämies. Naiset ei varmaan arvosta itseään mutta jännämiehii ne arvostaa.
Uskotko muumeihin, tonttuihin ja joulupukkiin myös?
Minä en usko noitten lisäksi jännämiehiin, ätmeihin, ketmeihin, aisureihin enkä ritareihin...- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Uskotko muumeihin, tonttuihin ja joulupukkiin myös?
Minä en usko noitten lisäksi jännämiehiin, ätmeihin, ketmeihin, aisureihin enkä ritareihin...Entäs jännäjennoihin?😈
Anonyymi kirjoitti:
Entäs jännäjennoihin?😈
Jännäkennojo voin nrnästä käyvä vääntämässä! 😂
Siinäpähän sitten Petu Punanokan kanssa punastelette kilvan menukkejanne! 😝🖐- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Jännäkennojo voin nrnästä käyvä vääntämässä! 😂
Siinäpähän sitten Petu Punanokan kanssa punastelette kilvan menukkejanne! 😝🖐😂😂😂👌🙋
- Anonyymi
Rumilla naisilla kohtuuttomat vaatimukset ja siksi miehet ei saa parisuhdetta.
Enpä kyllä, vaikka en nyt koskaan ole elämältä mitään ruusutarhaa toivonut niin se että viisikymppisenä setämiehenä odottelen yksinäisyyttä huutavassa talossa tiskikoneen ohjelman päättymistä, kuuntelen Leonard Cohenia ja kirjoitan lauantai-iltana ajatuksiani tietokoneella ei ehkä ole sitä millaiseksi toivoin elämäni muodostuvan.
Tietysti jos tuota miehen roolia perkaa laajemmin niin uskon että aika vielä saa minut arvostamaan tuota isän ja vanhemman roolia. Ehkä siinä oli vielä sellaista "pojat on poikia"-asennetta eli vaikka miten sosiaali- ja neuvolavirkailijat julistivat minut kelvottomaksi sukupuolen perusteella niin oli sellainen vahva tunne että tämä on mun juttu.
Ehkä myös työelämän voisi kuitenkin laskea sellaiseksi neutraaliksi eli palkaa saa, ja joka päivä ei ketuta mennä töihin. Ei siellä nyt itseään kehitä mutta saa sillä nyt elämään sellaista perusturvaa.
Tuossa linkissä puhuttiin naisten muuttumisesta mutta kyllä tilastollinen fakta vaan kohdallani on että kaikki suhteeni ovat epäonnistuneet. Olin sitten parikymppinen pojanrimpula tai nuukahtanut viisikymppinen. Vaikea nähdä että muutos naisissa olisi tämän aiheuttanut. Toki se on muuttunut että ennen treffeillä selvisi ettei ole kemiaa mutta silloin sentään vielä pystyi käymään treffeillä. Nyt pakit ovat tulleet huomattavasti nopeammin ja tylymmin. Ehkä se on sitä tuossa mainittua itsevarmuutta ja sitä ettei tutustuta edes kohteliaisuudetsa.Ehkä sinun kannattaisi.... mankeloit kuitenkin petivaatteesikin. 🙂👌
Joskus sanoinkin, miten toivoisin, että arvostaisit itseäsi ihan kaikkineen. Melankoolinen sarkasmi ehkä pukee, mutta osaa se syödäkin sielua....🤔
- Anonyymi
Aina kun ätmit ruikuttavat että nykyään olisi jotenkin vaikeampaa kuin ennen niin koska on ollut aika että työtön, mt-ongelmainen erakko olisi ollut haluttua tavaraa? Eiköhän tosiasiassa ennen olisi ollut ätmillä paljon paskemmat oltavat.
Sitäpaitsi ennen miehen piti pystyä tekemään vieläpä enemmän kuin nykyään. - Anonyymi
Juu arvostan. Ymmärrän toki että toisten mielestä lienen, kurjakulkuri vain, koska maallista mammonaa koko en, kurkkuuni kumoan sen, jaja ^^
No ehkä silloin et ihan täysin itseäsi arvosta.... Ei kaikkea mammonaa tarvitse kurkusta alas pistää, voi sillä tehdä itselleen paljon muutakin. :o)
Arvostaa ne itseään.
- Anonyymi
"Rumilla naisilla kohtuuttomat vaatimukset ja siksi miehet ei saa parisuhdetta."
,,,,Ja naisella viis väliä, kunhan vain mies saa sen parisuhteen. Naisen tunteita eikä halua kysytä, miehen pitää saada pillua.
Mikä kohtuuton vaatimus on haluta kumppani joka miellyttää? Mitä järkeä on ottaa kuka vaan, säälistä? Onnellisia elämänsä loppuun asti?
Jos mies oikeasti arvostaa itseään, ei edes huoli naista joka pitää häntä vastenmielisenä, ei edes sen pillun takia. Nämä vikisijät eivät arvosta ja se näkyy monin tavoin.
Järkevä ajatteleva ja itsestään välittävä ja arvostava ihminen, mies tai nainen, elää mieluummin yksin kuin kumppanin kanssa jolle on vastenmielinen. Näin siis normaalien ihmisten kohdalla. Pelkän pillun perässä kuolaavat voivat vallan hyvin hakea sen maksullisilta tai kapakoissa roikkuvilta ruusuilta. He jotka oikeasti haluavat kumppanin jota arvostavat ja kunnioittavat ja jotka arvostavat ja kunnioittavat heitä, elävät mieluummin yksin jos eivät sellaista löydä. Sanotaan sitä sitten vaikka nirsoiluksi. Se on sitten järkevää nirsoilua.Noinhan de menee. Mutta ei itseään arvostamattomat arvosta itseään oikein, ennenkuin pysähtyisivät miettimään asioita toisin. Täälläkin on monelle asiaa sanottu hyvästi ja rauhallisesti, mutta ainoa tapa on silti takoa ennemmin päätä seinään, kun oikeasti tehdä jotain toisin. Syytetään rumuutta, vaikka pariskunnissa näkee vaikka minkänäköistä kedkenään. Pituutta, statusta, leukaa ja ties mitä, vaikka ei se siitä kiinni ole...
Vaan oikeanlaisesta itsemsä arvostamisesta. 😬
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760