Mua haukutaan et olen ruma ja todella tyhmä enkä saa naista. Oikeesti mitä paskaa. Ruma en ainaskaan ole.
T. Allu.
Kusipäät haukkujat ei saa naista
109
55
Vastaukset
- Anonyymi
Tommoset kusipäät voi ihan itse kattoa ovatko rumia pellejä.
- Anonyymi
Todennäköisesti ovat, mutta niin olet sinäkin.
Jos pitää naisilta jatkuvasti kysellä "olenko komea" niin silloin olet ruma.
Naiset ei tietenkään sano sulle päin naamaa että et ole komea, koska ovat hienotunteisia.
Toki myös tietävät että vedät taas turpaan jos sanovat suoraan mitä ulkonäöstäsi ajattelevat.
Sulla on melkoinen maine hankittuna! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset ei tietenkään sano sulle päin naamaa että et ole komea, koska ovat hienotunteisia.
Toki myös tietävät että vedät taas turpaan jos sanovat suoraan mitä ulkonäöstäsi ajattelevat.
Sulla on melkoinen maine hankittuna!Ai maine mitä sä pelleilet. Mä en ole ruma ja hakkaa naisia, oletko aivan idioottti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai maine mitä sä pelleilet. Mä en ole ruma ja hakkaa naisia, oletko aivan idioottti?
Itse olet täällä mainostanut olevasi naistenhakkaaja.
Väkivaltaisuus paistaa sinusta läpi.
Siksi naiset osaavat vältellä sinua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi naiset osaavat vältellä sinua.Joo no mä en hakkaa naisia en ole mainostanut kusipää mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi naiset osaavat vältellä sinua.Ei todellakaan. Ei välttele. Olen komea pitkä mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi naiset osaavat vältellä sinua.Taidat puhua paskaa ja olla aivan idiootti...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on melkoinen maine hankittuna!Mä olen komea monet naiset sanonu että et ole ruma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen komea monet naiset sanonu että et ole ruma.
Se että "ei ole ruma" ei vielä tarkoita että olet komea. Se vain tarkoittaa että olet kasvoiltasi tavanomaisen näköinen.
- Anonyymi
En todellakaan ole ruma monta kertaa sanottu että en ole ruma!!!
- Anonyymi
Sinun mielipiteelläsi ei ole ulkonäkösi suhteen mitään väliä.
Eikä sillä että naiset sanovat mieliksesi ettet ole ruma.
Tietävät että tulee tappelu jos sanovat suoraan että olet ruma. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun mielipiteelläsi ei ole ulkonäkösi suhteen mitään väliä.
Eikä sillä että naiset sanovat mieliksesi ettet ole ruma.
Tietävät että tulee tappelu jos sanovat suoraan että olet ruma.No vittuako te sanotte että olen ruma. Tosiasia on että olen komea mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vittuako te sanotte että olen ruma. Tosiasia on että olen komea mies.
Jos olisit komea, saisit naista. Et saa naista, joten et ole komea. Komeat miehet nimittäin saavat naisia.
- Anonyymi
Mulla ei ole mitää mainetta, olen komea ja pitkä mies.
- Anonyymi
Sulla on maine heikkolahjaisena ruikuttavana naistenhakkaajana. Maineesi on mittava niin netissä kuin myös irl.
Käyttäydyt sekopäisesti kun käyt vinkumassa naisille "olenko ruma", jolloin he osaavat heti häipyä läheltäsi. Onneksi tuot heti esiin miten pipipää olet, niin naiset tietää juosta karkuun samantien kun avaat suusi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on maine heikkolahjaisena ruikuttavana naistenhakkaajana. Maineesi on mittava niin netissä kuin myös irl.
Käyttäydyt sekopäisesti kun käyt vinkumassa naisille "olenko ruma", jolloin he osaavat heti häipyä läheltäsi. Onneksi tuot heti esiin miten pipipää olet, niin naiset tietää juosta karkuun samantien kun avaat suusi.No mä en ole ruma vitun kusipää ja en lähesty enää naisia. Oon yksin ku en kelpaa.
- Anonyymi
Sinusta on selvästi kiva haukkua toisia. Ei se mitään, te heikkolahjaiset ette yleensä osaa keskustella ilman voimasanoja. Ymmärrän että purat kiukkuasi kun et kykene ilmaisemaan itseäsi. Kun ihmisiltä loppuu argumentit, alkaa kiroilu.
Minä vain täällä toistan sinun itsesi kertomia asioita. Naisten lyöminen, heikkolahjaisuus, tyhmyys, köyhyys, työttömyys, naisettomuus... Kaikki ovat asioita joista itse kerrot täällä päivittäin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyttäydyt sekopäisesti kun käyt vinkumassa naisille "olenko ruma", jolloin he osaavat heti häipyä läheltäsi. Onneksi tuot heti esiin miten pipipää olet, niin naiset tietää juosta karkuun samantien kun avaat suusi.Selvä. Oliko muuta?
- Anonyymi
Selvästikin naiset välttelee sua koska päivittäin täällä valitat että naiset välttelee sua.
Itse olet moneen otteeseen täällä sanonut lyöneesi naisia.- Anonyymi
Onko sulle iskenyt jo dementiakin, vai yritätkö unohtaa väkivaltaisuutesi?
Olet useasti kertonut täällä palstalla että olet lyönyt naisia. Kun et itse malta pitää väkivaltahistoriaasi omana tietonasi vaan julistat sitä täällä netissä, niin et voi tosissasi ihmetellä että nyrkinheiluttelusi nousee esiin aina uudestaan. - Anonyymi
Jaa kuka, sinä vai?
- Anonyymi
Onneks mä tiedän olevani 195 cm komee pitkä mies ja mulla ei ole mikään maine menny. Te lyhkäset luuserit ette sas naista. Naiset haluu pitkän miehen.
- Anonyymi
195 cm, ok, mutta mikä pituus siellä mikä kaiken ratkaisee naismailmassa. ei taida pitkä tai paksu olla? Vain sen pituus tai paksuus merkitsee naisille tosi paljon. Ei ne pienikaluisia rakasta. Uimahalissa noita raukkoja on paljon nähty. Voi voi sentään. Mutta ei auta.
- Anonyymi
Voi yhden tähden Allu, lakkaa provosoitumasta! Palstan tylsistyneet trollit jaksaa ärsyttää sua vain niin pitkään kun itse jaksat vastata niiden provoihin!
- Anonyymi
Naiset sanoi että mulls pipo pääs ja niitä ei kiinnosta kaljut miehet. Just.
- Anonyymi
Ehkä pysyn sinkkuna ku en kelpaa naisille vaikka pitkä olen.
- Anonyymi
Silti mä en ole juoppo ja rikollinen ja olen pitkä mies ja naiselle ei kelvannu kaljuuntunut mies just.
- Anonyymi
En mä välitä en aja hiuksia naisen takia. Kusipäitä ovat ku ei kelpaa.
- Anonyymi
Eihän sinullekaan kelpaa läski ja ruma nainen. Tekeekö se sinusta mielestäsi siis kusipään?
Ei mieltymykset tee kenestäkään kusipäätä.
Ei sinun pidäkään tehdä naisten takia mitään, mitä et itse halua. Turha sinun on kuitenkaan naisia haukkua siksi kun eivät halua pömppömahaista kaljuuntuvaa ukkelia seuraansa. Ethän itsekään huolisi lihavaa naista kainaloosi. Se on sinun mieltymys, ja sitä pitää kunnioittaa. Aivan niinkuin sinunkin pitää kunnioittaa sitä, etteivät naiset halua sinua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sinullekaan kelpaa läski ja ruma nainen. Tekeekö se sinusta mielestäsi siis kusipään?
Ei sinun pidäkään tehdä naisten takia mitään, mitä et itse halua. Turha sinun on kuitenkaan naisia haukkua siksi kun eivät halua pömppömahaista kaljuuntuvaa ukkelia seuraansa. Ethän itsekään huolisi lihavaa naista kainaloosi. Se on sinun mieltymys, ja sitä pitää kunnioittaa. Aivan niinkuin sinunkin pitää kunnioittaa sitä, etteivät naiset halua sinua.Minä olen saanut pyöreitä tasokkaita naisia en läskejä ja rumia ja saan jatkossa piste. Hyvää jatkoo luuserit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinun pidäkään tehdä naisten takia mitään, mitä et itse halua. Turha sinun on kuitenkaan naisia haukkua siksi kun eivät halua pömppömahaista kaljuuntuvaa ukkelia seuraansa. Ethän itsekään huolisi lihavaa naista kainaloosi. Se on sinun mieltymys, ja sitä pitää kunnioittaa. Aivan niinkuin sinunkin pitää kunnioittaa sitä, etteivät naiset halua sinua.Mä oon kaljuuntunut mitä sitte. Oon pitkä enkä levee ruma läski joka painaa 150 kg. Painukaa vittuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon kaljuuntunut mitä sitte. Oon pitkä enkä levee ruma läski joka painaa 150 kg. Painukaa vittuun.
Mun 2 exää ovat olleet kauniita. Pitäkää ne turpanne luuserit kiinni. En voi sille mitää et oon kaljuuntunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon kaljuuntunut mitä sitte. Oon pitkä enkä levee ruma läski joka painaa 150 kg. Painukaa vittuun.
Oot pitkä ruma läski joka painaa 150kg? No eipä ole sitten ihme ettei naista irtoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun 2 exää ovat olleet kauniita. Pitäkää ne turpanne luuserit kiinni. En voi sille mitää et oon kaljuuntunut.
Siis ... sä juttelet nyt jo itseksesi täällä? Vastailet omiin kommentteihin? Huhhuh allu kietasepa korkki kiinni ja painele unten maille näkemään niitä mielikuvitus tyttöystäviä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinun pidäkään tehdä naisten takia mitään, mitä et itse halua. Turha sinun on kuitenkaan naisia haukkua siksi kun eivät halua pömppömahaista kaljuuntuvaa ukkelia seuraansa. Ethän itsekään huolisi lihavaa naista kainaloosi. Se on sinun mieltymys, ja sitä pitää kunnioittaa. Aivan niinkuin sinunkin pitää kunnioittaa sitä, etteivät naiset halua sinua.No sitten eivät halua. Ei se auta ku salille.
- Anonyymi
Näköjään pitäs laihduttaa naisten takia ja men hius siirtoon että saa naista. Jos naiset tollasia oon sit yksin.
- Anonyymi
OLE YKSIN
Tuo sun "uhkailusi" että jos et kelpaa, niin olet sitten yksin on naurettava. Pääsisit elämässäsi niin paljon helpommalla kun toteuttaisit uhkauksesi ja tyytyisit olemaan yksin.
Mutta ei. Seuraava viestisi on varmasti: "höh no enkä tahdo olla yksin vaan haluan naista mutta en saa kun naiset on vaan jotain missejä eikä kelpaa pitkä mies"
Ja sitä seuraava viestisi on taas: "haistakaa kaikki p...a minä olen komea ja unohdan naiset ikuisiksi ajoiksi"
Ja sitä seuraava: "haluan naista"
Ja sitä seuraava: "oon sit yksin kerta ei naisille kelpaa"
jne jne jne jne jne ... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OLE YKSIN
Tuo sun "uhkailusi" että jos et kelpaa, niin olet sitten yksin on naurettava. Pääsisit elämässäsi niin paljon helpommalla kun toteuttaisit uhkauksesi ja tyytyisit olemaan yksin.
Mutta ei. Seuraava viestisi on varmasti: "höh no enkä tahdo olla yksin vaan haluan naista mutta en saa kun naiset on vaan jotain missejä eikä kelpaa pitkä mies"
Ja sitä seuraava viestisi on taas: "haistakaa kaikki p...a minä olen komea ja unohdan naiset ikuisiksi ajoiksi"
Ja sitä seuraava: "haluan naista"
Ja sitä seuraava: "oon sit yksin kerta ei naisille kelpaa"
jne jne jne jne jne ...Ai minä yksin. Olen seurustellu kauniiden naisten kanssa ja olen pitkä komea mies. En alennu tuohon.
- Anonyymi
No missä baarissa olet? Tulen katsomaan ja arvioimaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai minä yksin. Olen seurustellu kauniiden naisten kanssa ja olen pitkä komea mies. En alennu tuohon.
Mielikuvitus-tyttöystäviä ei lasketa Allu
Jos olisit komea niin saisit naisia. Et saa naisia = et ole komea.
Hyväksy tosiasiat.
Ja itsehän jankutat jatkuvasti että "NO OLEN SITTEN YKSIN KERTA EN KELPAA"
Ole sitten yksin. Ei se ole keneltäkään pois. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyväksy tosiasiat.
Ole sitten yksin. Ei se ole keneltäkään pois.Öö mä en ole komea mut tavallinen mut en ruma. Tule kusipää katsoon. Komeempi mä olen ku sä ja pitempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No missä baarissa olet? Tulen katsomaan ja arvioimaan
Tulisuudelma Vantaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öö mä en ole komea mut tavallinen mut en ruma. Tule kusipää katsoon. Komeempi mä olen ku sä ja pitempi.
Ai nyt et enää ookaan komea?
Hitto soikoon sä oot kyllä nopee muuttaa mielipiteitäs - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulisuudelma Vantaa.
Ahahahaha jos sieltä ei pesää irtoa ni sitte voidaan kyllä varmuudella todeta että oot täysin sosiaalisesti taidoton ja et-minkään-näköinen! Sieltä saa kuka tahansa naista mukaan! Paitsi näköjään sä. Joten tämäpä riittikin kertomaan mikä sun taso on :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahahahaha jos sieltä ei pesää irtoa ni sitte voidaan kyllä varmuudella todeta että oot täysin sosiaalisesti taidoton ja et-minkään-näköinen! Sieltä saa kuka tahansa naista mukaan! Paitsi näköjään sä. Joten tämäpä riittikin kertomaan mikä sun taso on :D
Haha mä oon kuule ennen saanutki, niin onhan se hyvä haukkua ku ei tunne toista, vitun idiootti, oon saanu sieltä 2 naista ja pannu molempia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen ihan komea pitkä mies, kuten sä idiootti haukkuja joka on varmaa vetäny käteen viimeset 10 v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyväksy tosiasiat.
Ole sitten yksin. Ei se ole keneltäkään pois.no olen komea, koska monet naiset on sanonut niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no olen komea, koska monet naiset on sanonut niin.
Edelleen ne naiset sanoo että "joo joo oot komee" jotta pääsis susta äkkiä eroon ilman että alat draamailee.
Sun kuva on ollu palstalla näkyvissä ja et ole mikään komistus. Ihan tavis ukko olet vaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haha mä oon kuule ennen saanutki, niin onhan se hyvä haukkua ku ei tunne toista, vitun idiootti, oon saanu sieltä 2 naista ja pannu molempia.
Jahas eli siis kaljuuntuminen ja lihominen on laskenu sun tasoa markkinoilla niin alas, että ei irtoo nykyään enää ees vantaan räkälöistä? Sitten on kyllä peli menetetty!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jahas eli siis kaljuuntuminen ja lihominen on laskenu sun tasoa markkinoilla niin alas, että ei irtoo nykyään enää ees vantaan räkälöistä? Sitten on kyllä peli menetetty!
En voi sille miteen että olen kaljuuntunut ja lihonut. Osa miehistä kuule lihoo ja kaljuuntuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öö mä kyl sain ennen suudelmasta naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öö mä kyl sain ennen suudelmasta naista.
Paino sanalle ENNEN.
Eli nykyään et enää saa.
Joten sun tasosi on laskenut jopa Tulisuudelman naisten mielestä liian alas.
- Anonyymi
Allu 01:56
"en lähesty enää naisia. Oon yksin ku en kelpaa."
Nyt se on kirjallisesti tässä! Et saa lähestyä enää naisia, lupasit jo! - Anonyymi
Mua paljo rumempia miehiä on ja mulla on hyvä tyyli ja rahaa ja kaikkee. Mitä sitte et oon kaljuuntunut. Ei nappaa.
- Anonyymi
Silti mä ennenkin sain kauniita naisia ja tulen aina saamaan. Piste.
- Anonyymi
No jos muka oikeasti olet pitkä, komea ja rikas, niin mikset saa naisia?
Sovitaan että olet ulkoisesti kuin adonis, vaikka me kaikki kyllä tiedämme että et tosiaan ole.
Jos pitkä, komea ja rikas mies ei saa naisia, se tarkoittaa että on kamala luonne. Väkivaltaiset ruikuttavat heikkolahjaiset miehet eivät saa naisia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos muka oikeasti olet pitkä, komea ja rikas, niin mikset saa naisia?
Sovitaan että olet ulkoisesti kuin adonis, vaikka me kaikki kyllä tiedämme että et tosiaan ole.
Jos pitkä, komea ja rikas mies ei saa naisia, se tarkoittaa että on kamala luonne. Väkivaltaiset ruikuttavat heikkolahjaiset miehet eivät saa naisia.No sitte en saa naisia, vittuako siinä turpa kiinni vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sitte en saa naisia, vittuako siinä turpa kiinni vaan.
Voi kun olisitkin turpa kiinni. Edes yhden kokonaisen päivän.
- Anonyymi
Kusipäät luulee etten sss kaunista naista. Haha oon seurustellu 2 todella kauniin naisen kans.
- Anonyymi
Omasta mielestäsi olivat varmasti kauniita
Sit taas omasta mielestäsi olet komea, joten tiedämme että sun mielipiteet ei paljoa paina
- Anonyymi
No jos ei kelpaa naisille. Meen sit hius siirtoon ku kaljuuntunut mies ei kelpaa. Ihan sama
Rumaa en halua.- Anonyymi
Mene
- Anonyymi
Oikeesti jätkät nii tyhmiä katkeroita et haukkuu mua ku en saa naista. Monet naiset sanoo etten ruma ole. Ja saan pitkänä miehenä kaunista naista.
- Anonyymi
No selvästi et saa kaunista naista vaikka pitkä oletkin. Et itseasiassa näytä saavan ikinä mitään naista
Ja naiset edelleen sanoo että "et ole ruma" koska pääsevät susta nopeasti ja hienotunteisesti eroon. Jos sanoisivat suoraan että "olet rumat" niin jäisit raivoamaan heille, ja he tietää sen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No selvästi et saa kaunista naista vaikka pitkä oletkin. Et itseasiassa näytä saavan ikinä mitään naista
Ja naiset edelleen sanoo että "et ole ruma" koska pääsevät susta nopeasti ja hienotunteisesti eroon. Jos sanoisivat suoraan että "olet rumat" niin jäisit raivoamaan heille, ja he tietää senAi en saa naista. Kyllä mä saanhelppo tommosen kusipään on sanoa. Haha ku ei ees tiedä miltä mä näytän oon tapaillu 20 naista ja seurustellu 3 kertaa kusipää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja naiset edelleen sanoo että "et ole ruma" koska pääsevät susta nopeasti ja hienotunteisesti eroon. Jos sanoisivat suoraan että "olet rumat" niin jäisit raivoamaan heille, ja he tietää senSinä homo haukkuja mätänet helvetissä etkä tule koskaan homo saamaan naista. Mä olen sentää komea ja pitkä ja pukeudun muotivaatteisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä homo haukkuja mätänet helvetissä etkä tule koskaan homo saamaan naista. Mä olen sentää komea ja pitkä ja pukeudun muotivaatteisiin.
Sun omien sanojesi mukaan sun mielestä muotia on Vans ja Adidas joita ei aikuiset ihmiset käytä muualla kuin urheillessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai en saa naista. Kyllä mä saanhelppo tommosen kusipään on sanoa. Haha ku ei ees tiedä miltä mä näytän oon tapaillu 20 naista ja seurustellu 3 kertaa kusipää.
Sä valitat täällä kirjaimellisesti joka päivä että et saa naista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no niin valitan enkä saa, ja naisetki ihmettelee sitä kun kaikki haluu pitkän miehen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun omien sanojesi mukaan sun mielestä muotia on Vans ja Adidas joita ei aikuiset ihmiset käytä muualla kuin urheillessa.
no on muotia ja ostan vaatteenni muotikaupoista enkä käytä paskaa kamaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja naiset edelleen sanoo että "et ole ruma" koska pääsevät susta nopeasti ja hienotunteisesti eroon. Jos sanoisivat suoraan että "olet rumat" niin jäisit raivoamaan heille, ja he tietää senkyllä mä saan kaunista naista, ja rumaa en huoli, olen sit yksin koska en ole lihavaan pitkä komea mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no niin valitan enkä saa, ja naisetki ihmettelee sitä kun kaikki haluu pitkän miehen.
Allu 03:47
Ai en saa naista. Kyllä mä saanhelppo tommosen kusipään on sanoa. Haha ku ei ees tiedä miltä mä näytän oon tapaillu 20 naista ja seurustellu 3 kertaa kusipää.
Anon 03:53
Allu 04:45
...
Eli siis tunti sitten olit sitä mieltä että saat helposti naisia.
Ja nyt taas sanotkin että et saa naisia.
Ei sun puheitas voi uskoa pätkän vertaa.
- Anonyymi
Onneksi olen komea pitkä mies ja en tyydu rumaa läskiin ja saan parempia.
- Anonyymi
Et selvästikään saa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et selvästikään saa
kyllä mä homo saan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä mä homo saan.
Todisteet puhuvat puolestaan. On ilmeistä ettet saa naista, koska valitat naisettomuudesta palstalla päivin ja öin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todisteet puhuvat puolestaan. On ilmeistä ettet saa naista, koska valitat naisettomuudesta palstalla päivin ja öin.
No en saa naista joo en.
- Anonyymi
Onko sulla äitiä, isää, siskoa, veljeä? Mee välillä perheen luo hengähtämään. Jotain muuta nyt välillä, sulla keittää kohta yli.
- Anonyymi
Tauko palstalta tekis selvästi hyvää... Allu oikeesti rauhotu, mitä enemmän suutut, sitä enemmän täällä saa porukka vettä myllyyn...
- Anonyymi
On äiti muita ihmisiä ei olekkaan.
- Anonyymi
Kuule tulkaa kattomaan mun ulkonäköö paikan päälle tulkaa, vittu mä en ruma ole, saatana, te kääpiöt voitte pitää turpanne kiinni saatana, nainen pussaili mua baaris ja sanoi olen komea, mutta ei mua kiinnsotanut kun mulla on oma maku, mutta tod mä saan kaunista naista ja ennenkin sain.----
- Anonyymi
saatana monet miehet on paljo mua rumempia jumalauta mitä paskaa te jauhetta vitun idiootit, mutta mä en saa naista, jotkut miehet on läskei ja susirumii mä en tod ole.
- Anonyymi
Silti ne läskit ja susirumatkin miehet saa naisia ja sä valittelet päivittäin ettet ikinä saa naista. Voiskohan olla luonteesta kiinni. Ei kukaan haluu tommosta kitisijää lähelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silti ne läskit ja susirumatkin miehet saa naisia ja sä valittelet päivittäin ettet ikinä saa naista. Voiskohan olla luonteesta kiinni. Ei kukaan haluu tommosta kitisijää lähelleen.
No ei vissiin. Mähän olen lapsi ja vielä en oo kasvanu aikuseksi ja heikkolahjainen epävakaa.
- Anonyymi
Mitä sitte siinähän olen teidän mielsestä ruma, mikä ei koskaa pidä paikkaansa ku ette ole nähny luuserit mua, heikkolahjainen ja epävakaa olen ja sille en voi saatana mitää. kuka haluaa turpaa
- Anonyymi
Kaikki palstalla pidempään notkuneet on nähneet sun kuvan. Sun ulkonäkö ei edelleenkään ole mikään salaisuus. Kaikki tietää että oot ihan tavis-pertin näkönen normiäijä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki palstalla pidempään notkuneet on nähneet sun kuvan. Sun ulkonäkö ei edelleenkään ole mikään salaisuus. Kaikki tietää että oot ihan tavis-pertin näkönen normiäijä.
Mitä sitte.annoin jo eilen pakit lihavalle tavis muijalle ei vain nappaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitte.annoin jo eilen pakit lihavalle tavis muijalle ei vain nappaa.
Yöllä se oli "lihava ja ruma". Joitko muistikuvasi baari-illastasi vai miten ei taas sun kertomukset täsmää?
- Anonyymi
Mulla varmasti ollut osaa teitä luuseri rumia lyhkäsiä miehiä enempi naisia yhteensä ku teillä on koskaa, että turpa kii vaan.
- Anonyymi
Kyllä oikeesti naurattaa ku tääl porukka olettaa kaikkee paskaa ja haukkuu, edelleen ei tiedä mistää mitää, mut ei kait siinä jos on parempi mieli haukkukaa pellet.
Äänestä.. - Anonyymi
Allu kuule, kyllä sinulla selvästikin on tietty maine siellä missä asut ja liikut.
Sinut tunnetaan ja tiedetään. Siksi naiset osaavat vältellä sinua.
Siinä ei auta vaikka olisit kolme metriä pitkä ja taivaallisen enkelin kasvot omaava.
Olen näitä sinun vuodatuksiasi lukenut nyt jo jonkin aikaa, ja tietty kuva on muodostunut. Olet ilmeisesti henkisesti lapsen tasolla mikä ilmenee narsistisena raivona kuten näistä kommenteistasi saamme lukea. Huom! En väitä että olet narsisti, sitä et ole, mutta se ei pois sulje sitä että sinussa on paljon narsistisia piirteitä, esim. tuo oman ulkonäön korostus ja hehkutus sekä siis tuo lapsekas raivo.
Se on lapsen narsismia, josta normaalisti kasvetaan ulos.
Kuten tuossa toisessa ketjussa kerron, olen jopa säälinyt sinua, mutta nyt alkaa mitta tulla sen verran täyteen että jätän omalta osaltani sinut jatkamaan elämääsi.- Anonyymi
Joo no voit sit painua mun puolesta helvettiin. Mähän pysyn ikuisesti yksin ja lisäksi joo en ole kasvanut aikuseksi,oliko jotain muuta?
- Anonyymi
No näköjään maine menny. Ei se auta ku kärsiä elåmänsä yksin ja mennä maksulliseen ja toki saa tehdä töitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No näköjään maine menny. Ei se auta ku kärsiä elåmänsä yksin ja mennä maksulliseen ja toki saa tehdä töitä.
Ethän sä omien sanojesi mukaan uskalla mennä maksullisiin.
- Anonyymi
Oletko OIKESTI päälle kolmekymppinen? Näistä vuodatuksista kyllä voisi veikata murrosikäiseksi.
Aikuinen?- Anonyymi
Olen 34 v heikkolahjaisen diagnoosin sain 10 v ja töitä en pahemmin ole tehny eikä mul oo ainuttakaa kaveria.aikoinaa mietin itsemurhaa.
- Anonyymi
En voi sille miteen että olen kaljuuntunut ja lihonut. Osa miehistä kuule lihoo ja kaljuuntuu. Joutuisin maksaan 4000 e että saa hiukset takas jos ei kelpaa painukoo vittuu.
- Anonyymi
Kyllä varmasti hiustensiirtelijälle sun 4t euroa kelpaa.
- Anonyymi
Mä olen käynyt lääkärillä ja täl hetkel käyn kerran viikos psykologilla. Kai te ootte oikees ei tällänen lapsi tyhmä sekopää ja ruma kaljuuntunu saa koskaa naista. Ihan sama meen nukkumaan...
- Anonyymi
Juu no elämä on tällästä sit ku en pääse terapiaan ja kukaan ei auta mua..
- Anonyymi
Pääset kun menet sinne yksityiselle. Oot sanonu että nyt on paljon rahaa, joten sekään ei ole enää este mennä yksityispuolelle.
- Anonyymi
Juu no elämä on tällästä sit ku en pääse terapiaan ja kukaan ei auta mua. Syön ssri lääkettä ja olen ruma lapsi enkä kasva aikuseksi ja tyhmä kiitos ja hei.
Nuorena olin laiha ja mulla oli hiukset päässä. Enää ei saatana kelpaa......- Anonyymi
Laita ne baariin uppoavat rahat yksityiselle lääkärille käyntiin niin saat apua.
Ainiin et oikeasti edes halua apua, joten et mene. Haluat vaan valittaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita ne baariin uppoavat rahat yksityiselle lääkärille käyntiin niin saat apua.
Ainiin et oikeasti edes halua apua, joten et mene. Haluat vaan valittaa.Lopetan sit valituksen ihan sama, oon menos lääkärille nyt ja hommaan väkisin sitä terapiaa.
- Anonyymi
Ei se auta ku hakee hiustuuhennetta ja tänää alkaa vitusti kuntoilee ku ei saa ku lihavia naisia ja mua ei kiinnosta.
- Anonyymi
Ehkä olisi parempi kuolla pois kun ei koskaan tule naista saamaan.
- Anonyymi
No kertokaa nyt miten tappaa ittensä.?
- Anonyymi
Ei se auta ku salille lähtee ja saada 10 kg pois.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864660Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093847Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1843673Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.692098Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301162
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1481109- 501020
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30914