...mainostetaan koko ajan? Ei vaan jaksa katsoa eikä kuunnella. Laittakaa ukoillekin jotain vagisania välillä tai mainos miesten peräpukamaöljystä ihan tasa-arvon nimissä. Tai edes miesvaseliinia nenänpäähän! Nyt riittää. Miksei joulunaikaa rauhoiteta tästä? Ihan turhaa nimittäin ei aio ostaa.
Miksi naisten hanurivoiteita...
16
61
Vastaukset
Niissä mainoksissa kauniit naiset hinkkaavat itseään. Ei valittamista.
- Anonyymi
Ei niissä sentään sitä näytetä. Ite kattelet muita ”mainoksia”. Se muija apteekissa mitään hinkkaa vaan virnuilee niin kuin jotain herkkua olis ostamassa, mikä on täysin käsittämätöntä. Naisten intiimituotteita el saisi mainostaa.
Mua ärsyttää se "emätinpuikot emättimeen"
Niinku mihin muuallekkaan? Korvaan vai?Thymallus kirjoitti:
Auttaisko se niin?
Jaa-a, onneks siinä mainoksessa niin avuliaasti kerrotaan mihin niitä emätinpuikkoja kuuluu laittaa,
m.wurst kirjoitti:
Jaa-a, onneks siinä mainoksessa niin avuliaasti kerrotaan mihin niitä emätinpuikkoja kuuluu laittaa,
"peräpuikot perseeseen, nyt apteekista"
- Anonyymi
Kaikki eivät välttämättä tiedä. Esimerkiksi aloitusviestissä vagisan taidetaan luokitella hanurivoiteeksi.
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki eivät välttämättä tiedä. Esimerkiksi aloitusviestissä vagisan taidetaan luokitella hanurivoiteeksi.
En usko et aloituksen luokittelu on kovinkaan vakavamielinen, vaan lähinnä suuntaa antava..
- Anonyymi
Juuri näin. Ei nainen niin idiootti ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Läheltä liippaa joka tapauksessa.
- Anonyymi
m.wurst kirjoitti:
En usko et aloituksen luokittelu on kovinkaan vakavamielinen, vaan lähinnä suuntaa antava..
Nimenomaan suuntaa antava kun sitä jankutusta ei jaksa toistaa, se sanotaan mainoksessa tarpeeksi monta kertaa, että minne se runtataan!
- Anonyymi
m.wurst kirjoitti:
"peräpuikot perseeseen, nyt apteekista"
Munavoide muniin.
Huomasin tuossa radiota kuunnellessani, että tasa-arvo edistyy tälläkin rintamalla. Se kaalimato-firma mainosti jotain dildoja miehillekin.
Joko niitä keinopilluja mainostetaan, onko kukaan kuullu?
Siis jollain ihan peruskanavalla? Suomipoppia tulee enimmäkseen pidettyä autossa päällä.- Anonyymi
Naiset tietävät kyllä nämä asiat, joten miehillekö nämä mainokset ovat? Naiset inhoavat näitä.
- Anonyymi
Tampaksien ja kuukautissiteiden mainostaminen näyttämällä naisen takapuolta valkeissa farkuissa on kuluttajan aliarviomista ja harjaanjohtamista. Kyllä ne vuotaa läpi.
Totta...Jostain syystä naisten genitaalivälineitä ja tuotteita on kovalla vimmalla alettu ajamaan ja mainostamaan. Joka toinen mainos pian pitää sisällään jonkin kyrvän pötkylän mainoksen.. Jostain syystä tekopilluja ei ole katsottu soveliaaksi mainostaa tv:ssä.. Ilmeisesti naisen seksilelu on jollain tapaa hyväksytympää/soveliaampaa mainostettavaa.
Todennäköisesti naiset nousisivat barrikadeille mikäli miesten leluja alettais mainostaa tv:ssä.
Mielestäni kyrvän pötkylöiden mainostaminen tv:ssä on aivan yhtä naurettavaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422621Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse791985Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161098Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934