Saamari kun ex haluaa satuttaa... Siinä onnistuen

Anonyymi

Voi olla turhaa vikinää, mutta takana useampi vähäuninen viikko ja koen että pakko päästä purkamaan tunteita... vaikka sitten anonyymiyden takaalta piilosta huudeltuna.

Useamman vuoden parisuhde päättyi kolme viikkoa sitten viestillä. Ex oli miettinyt kaiken valmiiksi ja käsitellyt asian, siitä minulle kertomatta. Ei ollut mahdollisuutta keskustella tai käydä juurisyitä läpi. Silloin ajattelin ja kerroin hänelle nuolevani haavani, joita koin hänen tahallisesti aiheuttaneen ja ottavani häneen yhteyttä käsiteltyäni asiaa.

Parin raskaan viikon jälkeen suurimmat tunnekuohuni, pettymykseni, suruni ja vihani käsiteltyäni otin häneen yhteyttä. Tarkoituksena oli sopia omien tavaroidemme noutamisesta toistemme luota ja olisin halunnut ymmärtää mistä kaikessa oli kyse. Kyseessä kuitenkin lähempänä neljääkymmentä olevat ihmiset. Hänen oli tuotava tietouteeni kuinka hän on kiinnostunut vanhasta tutusta. Miten miehen vahvuudet ovat eri alueilla kuin missä minun. Ehkä jopa koomista etteivät ne liittyneet minulle tärkeisiin asioihin kuten kommunikointiin, seksiin, vanhemmuuteen tms. Vaan olivat asioita jotka eivät minua kiinnosta kuten remonttitaitoihin.

Tästä on nyt useampi päivä, enkä pääse asiasta yli. Eihän se minulle tietenkään kuulu kenen kanssa hän viettää aikaansa ja mitä hän ajallansa tekee, mutta miten joku voi haluta loukata ihmistä jonka kanssa on jakanut elämäänsä useamman vuoden. Koen että olen tuhlannut vuosia hänen kanssaan.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Katkera syystä tai toisesta. Ota keihääsi hyvä mies ja metsälle. Riistaa on jumalattomasti tarjolla!

    • Anonyymi

      Tältä palstalta ei heru montaakaan järkevää vastausta kellekkään, joka aidosti ja sydämestään jotain kirjoittaa.

      • Anonyymi

        Siispä jaksamisia sinne ja keskittymistä itelle tärkeisiin ja rakkaisiin asioihin. Aika kultaa muistot.


    • Anonyymi

      tuollaiset erot ovat aina tuskallisia varsinkin osapuolelle joka aidosti suunnitteli yheistä tulevaisuutta hamaan tulevaisuuteen.

      Onneksi lapsenne ovat jo osittain pois kuvioista, sinä olet heille aivan yhtä arvokas vanhempi kuin tähänkin saakka. Ero puolisostasi ei tuota asiaa muuta. Voit olla tyytyväinen että olet hoitanut lapsesi yhteisessä kodissä yhteiskuntaa tuottaviksi jäseniksi.

      Anna aivan rauhassa ajan kulua. Mene muiden mukaan harrastuksiin. (räkälät ja huor...t eivät kuulu harrastuksiin).
      Ala tietoisesti täyttämään vapaapäiväsi ja iltasi osallistumalla mielekkääseen touhuamiseen ja uuden oppimiseen. Eri kurssit ja kerhot ovat loistavia tuohonkin tarkoitukseen.
      Nyt sinulla on aikaa tavata lapsiasikin vaikka elokuvien tai yhteisten aterioiden, oli se sitten ravintolassa tai kotona, merkeissä.
      Aikanaan saat huomata että kaikki kääntyy parhaaksesi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1780
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1095
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1056
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe