Ihanko se olisi naamasta kiinni,vaikka on ruma saa naisia! Nään paljo rumia tavallisia miehiä jotka seurustelee. Ja myös rumat naisetki löytää miehiä ja seurustelee. Pitää vain löytää se oikea nainen eikä vääränlaisia naisia.
Täälä vain haukutaan rumia miehiä
29
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niin mutta et ole löytänyt naista, et saa edes rumaa naista joten rumat miehet ei naisia saa. Naamasta se on kiinni elämä muutenkin.
- Anonyymi
Niinhän sä voit ätmi idiootti olettaa, mä olen saanut lukuisia naisia ja seurustellut :D.
- Anonyymi
Minä en ole ruma,en vain ole löytänyt sitä oikeeta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole ruma,en vain ole löytänyt sitä oikeeta.
Sinulle se oikea tulee olemaan joku hampaaton mätisäkki, mikä itsekin olet :D
Hahahahhahahhaaaaa !!!!
- Anonyymi
Sinkut tajuu liian myöhään etteivät kelpaa naisille koskaan. 50 vuotiaana tajuatte sitten että yksin joudutte elämään koska ette juoneet viinaa nuorena, teistä ei tullut sosiaalisia jotka käy baareissa tutustumassa naisiin.
t viinamies- Anonyymi
Joo en halua juoda viinaa ja pilata sisuskalut, mene itse juomaa rahasi viinaan hiton luuseri, kun jankkaat tuota levyä joka päivä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo en halua juoda viinaa ja pilata sisuskalut, mene itse juomaa rahasi viinaan hiton luuseri, kun jankkaat tuota levyä joka päivä.
On kyllä todella ärsyttävää kun joku jankkaa joka päivä samaa asiaa.
Vai mitä Allu?
Jännä miten sitä huomaa rikan toisen silmässä muttei omassaan.
- Anonyymi
Olen sinulle Allu kertonut monta kertaa, että miehen markkina-arvo koostuu useammasta seikasta ulkonäkö, koulutus, status, varakkuus.
Muilla voi korvata puutteita yhdessä.
Lisäksi jollakin käy joskus mäihä, kun joku nainen on esimerkiksi saanut turpaan jännämieheltä ja haluaa perusmiehen.- Anonyymi
Aika monille kelpaa perus mies, täälä vain oletetaan sitä et rumat lihavatki naiset haluaa jännämiehiä jotka lyö ja hakkaa naista, just joo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika monille kelpaa perus mies, täälä vain oletetaan sitä et rumat lihavatki naiset haluaa jännämiehiä jotka lyö ja hakkaa naista, just joo.
Kyllä, aika monelle kelpaa mie, jolla on tutkinto vaikkapa ammattiopistossa tai ammattikorkeakoulussa, ansaitsee 3000-4000 euroa kuussa, on kutakuinkin sopusuhtainen, on harrastuksia ja kavereita.
Mites sinulla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, aika monelle kelpaa mie, jolla on tutkinto vaikkapa ammattiopistossa tai ammattikorkeakoulussa, ansaitsee 3000-4000 euroa kuussa, on kutakuinkin sopusuhtainen, on harrastuksia ja kavereita.
Mites sinulla?Ei ole kuin keikkatyö, niin se siitä mahdollisuudesta saada naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites sinulla?Minä en ole ruma. En vain ole löytäny sitä oikeeta naista.
- Anonyymi
Menkäähän baariin.
- Anonyymi
Olen käynyt monta kertaa baarissa, mutta naisia ei kiinnosta, olen aina yksin nurkassa ja naiset eivät lähesty, tai jos minä lähestyn ei kelpaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen käynyt monta kertaa baarissa, mutta naisia ei kiinnosta, olen aina yksin nurkassa ja naiset eivät lähesty, tai jos minä lähestyn ei kelpaa
Olet siis luotaantyöntävä ätminkäinen :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis luotaantyöntävä ätminkäinen :D
En ole ätmi.käyn töissä ja tienaan hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ätmi.käyn töissä ja tienaan hyvin.
Sillä ei ole mitään merkitystä. Myönnä itsellesi se minkä kaikki sinut tavanneet naiset jo tietävät; olet hc-atm.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä ei ole mitään merkitystä. Myönnä itsellesi se minkä kaikki sinut tavanneet naiset jo tietävät; olet hc-atm.
Sillä on paljon merkitystä,menkää te työttömät köyhät sossuun ette sas koskas naista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä on paljon merkitystä,menkää te työttömät köyhät sossuun ette sas koskas naista
Palstalla on moneen monituiseen kertaan selitetty ettei tasoilla ole mitään tekemistä työn etc kanssa.
Atm ja Ytm määrittyy tasan tarkkaan vain sen mukaan miten huonosti tai hyvin menestyy petipuuhissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:( surullista!!
- Anonyymi
Naiset ovat niin hiton ronkeleita ja heille ei kelpaa.
- Anonyymi
Ja sinulleko sitten kelpaisi ihan kuka vaan? Vaikka ei olisi yhtään sun makuun? Mutta ottaisit kenet vaan ku joku ny pitäis kainaloon saada?
Enpä usko.
- Anonyymi
Saa jatkuvasti antaa osumia ja silti heitä ei kiinnosta. On se perkele kumma juttu.
- Anonyymi
Ei viittisi maksullisiinkaan mennä.
- Anonyymi
Ihmetteln kovasti miten ja missä te näette niitä rumia naisia ja miehiä?
Minä kun en näe vaikka työkseni kohtaan joka päivä ihmisiä laidasta laitaan, eri ikäisiä, tyttöjä poikia miehiä naisia. Mummoja ja vaareja, lapsia ja teinejä.
En todellakaan muista kuin kaksi ihmistä elämäni aikana jota voin sanoa oikeasti rumaksi. Toinen oli mies, toinen nainen. Kummallakaan ei ollut Onnetar ollut paikalla kun ulkonäköä jaettiin.
Tuo mies oli aika ilkeä ja töykeä, ehkä katkera. Oli kuitenkin ollut naimisissa ja yhden pojan isä. Ero tullut tietääkseni alkoholiongelman takia. Nainen kiltti ja hiljainen, sellainen hiirulainen. Todella mukava ihminen kyllä. Ei ollut koskaan seurustellut.
99% ihmisistä on varsin keskivertoja ulkonäöltään, toki tietysti omia yksilöitään kaikki. Oikeasti kaunista ihmistä en juurikaan ole tavannut, yhden muistan vieläkin elävästi; Oslon lentokentällä erittäin kaunis tyylikäs hyvin käyttäytyvä hillitty ilmeisesti intialainen tai sieltä päin maailmaa oleva nainen. Hän oli todella kaunis, ja herätti huomiota. Jopa niin että eräs suomalainen humalainen mies alkoi tunkeilla ja kun nainen ei hänestä perustanut alkoi soittaa suutaan ja haukkua.
En siis ymmärrä tuota rumaksi leimaamista. Täällä kyllä miehillä katkeruudessaan on tapana soimata itseään rumaksi, mutta se taas todistaa erittäin matalaa itsetuntoa. Yritetäänkö tuolla itsensä haukkumisella ja mollaamisella sitten saada sääliä ja huomiota? Huomiota varmasti saa, mutta tuskin sellaista mitä odotatte. Naisilla ei herää hoivaamisvaistot eivätkä he kilvan kiiruhda sulkemaan teitä ressukoita lämpimään syliinsä. Ei, vaan työnnätte käytöksellänne kaikki entistä kauemmas itsestänne. Hankkikaa itsetunto! - Anonyymi
Ai että kun saisi noita kauniiden naisten pyllyjä kouria :):).
- Anonyymi
Minä nauttisin ja kiihottuisin siitä kyllä.
- Anonyymi
Kouri omaasi. Kukaan ei sinun syyläisiä nakkisormiasi takapuoleensa halua.
- Anonyymi
Naisena,tavallisen näköisenä,sanon ,että jos ihan sysiruma mies on niin en diggaa,mutta luonne tärkein. Ystävälläni on suorastaan karmivan näkönen mies,mutta niin kultainen tyyppi että kateeksi käy! Rauhallinen ja huomaavainen. Kuulema sängyssä peto :D Päällepäin ei uskois ja ystävä sano,että ei tarvii hänen mustasukkainen olla,kun muut naiset ei ees vilkaise sitä miestä :0
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984842Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143962Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113860Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371344
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1701333En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5831253- 531135