Poika vailla lihasta!!! APUA!!??

Mikä on nyt pielessä. Käyn salilla n. 7x viikossa. Sitten menen kotiin ja nukun keskimäärin 12h, jonka jälkeen uudelleen salille. Minulla hyvä viimeisen päälle hiottu treeniohjelma, jonka tekemisessä kaverini auttoi ja hän jaksaa nostaa penkistä 64,3 kg, joten ei mikään amatööri kyseessä.
Myös ruokavalio on kunnossa ja syön kuin hevonen. Eli siis pää osin viljaa ja porkkanaa. Ja PALJON!
Harjoittelen myös kotona. Päivittäinen kiinteytys treenini on 3-4min putkeen seisomista.
Penkissä treenaan pumppi päivinä verryttely kepillä 5x25 eli hyvin toistoja löytyy
Voimapäivinä vedän penkissä penkkitangolla pienellä pomppulla ja lationnostolla sekä kaverin iskän avustuksella 5x 1
Kyykkäystä teen yleensä jalat sidottuna toisiinsa ja lyön ne pararoihin. Siinä noin kevyellä 150kg vastuksella.
Vatsalihaksia välillä skippaan koska haluan olla iso eikä niillä ole merkitystä.
Treeni taustaa jo noin 10v takana eikä tuloksia pahemmin näy.
Olen 17v vanha, 179cm pitkä ja 72kg painoinen
Kiitos kaikille auttajille. Perusasiat tiedän, joten ei tarvitse mitään "polvet kääntyy sisäänpäin kyykyssä" tulla sanomaan, koska tiedän sen jo.

6

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taitaa polvet kääntyy sisäänpäin kyykyssä, siinä koko ongelma. Jos ei kääntyisi nostaisit nyt penkistä 200kg 25 kertaa.
      Itselläni kävi niin.

      • Ahaa mielenkiintoinen aforismi. Voi kyllä olla ihan totta niin ne kyllä taitaa kääntyä🤔 Kiitos paljon laitan testiin huomenna rinta- ojentaja treenissä❤


      • Anonyymi
        Jusuboee kirjoitti:

        Ahaa mielenkiintoinen aforismi. Voi kyllä olla ihan totta niin ne kyllä taitaa kääntyä🤔 Kiitos paljon laitan testiin huomenna rinta- ojentaja treenissä❤

        Myös perusasiat pitäisi saada kuntoon silloin voisit treenata vähän useammin, 28 kertaa viikossa on kehitykselle paras. Silloin saisit tehtyä vatsalihaksia 150kg painoilla 500 toistoa.
        Itselläni kävi niin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Myös perusasiat pitäisi saada kuntoon silloin voisit treenata vähän useammin, 28 kertaa viikossa on kehitykselle paras. Silloin saisit tehtyä vatsalihaksia 150kg painoilla 500 toistoa.
        Itselläni kävi niin.

        Ooooo kuulostaa kivalta. Nostan vaikka nöin aluks 20 kertaan viikossa😯😯


    • Anonyymi

      Mee ny vittuun.

      • Tuosta ei nyt oikein ollut apua🙁💔


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      246
      2384
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1585
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      73
      1376
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1265
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1182
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      92
      1116
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      968
    8. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      80
      948
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      912
    10. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      98
      800
    Aihe