Tapahtunut täällä

Anonyymi

Olen järjetön. Näen sinut kakskymppisessä miehessä ja myös kuuskymppisessä. Olet kaikkialla kummallisesti. Mitä teen kanssasi. Myös unissani vierailet.

47

548

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

olet rakastunut... ??

• Anonyymi

No, en kai sentään. Tai miksei.

• Anonyymi

Ihmeitten aikaa eleskellään. Toivotaan, että et täysin sekoa.

• Anonyymi

Kyselehä hoitopaikkaa,elä anna riistäytyä käsistä.

• Anonyymi

Kuka tämän voi parantaa? Hulluuttahan ei paranneta millään konstilla. Ja rakkauden tautiin on moni menehtynyt. Varsikin yksipuolisen haaveilun. Olenkohan ainoa tähän tautiin saurastunut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka tämän voi parantaa? Hulluuttahan ei paranneta millään konstilla. Ja rakkauden tautiin on moni menehtynyt. Varsikin yksipuolisen haaveilun. Olenkohan ainoa tähän tautiin saurastunut?

Kattele ja kysele ensin Kolpeneelta, ja jos ei apua saa niin sitten Muurolaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kattele ja kysele ensin Kolpeneelta, ja jos ei apua saa niin sitten Muurolaan.

Mutta se tauti seuraa minua sinnekin. Jos ei sitten huumata niin, etten ymmärrä muuta kuin vain tämän "rakkauteni". Kiitos tästä vihjeestä. Paras on ruveta hakemaan paikkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta se tauti seuraa minua sinnekin. Jos ei sitten huumata niin, etten ymmärrä muuta kuin vain tämän "rakkauteni". Kiitos tästä vihjeestä. Paras on ruveta hakemaan paikkaa.

Kaikenlaisia höpisijöitä tämä maa kantaa päällään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikenlaisia höpisijöitä tämä maa kantaa päällään.

Eihän mitään höpinää. Jos rakkauden tautia ei olis keksitty, montako meitä täällä tallustelis. Aloittaja on varmaan tämän taudin kantaja. Varokaa. Tauti on tarttuvaa sorttia, eikä lääkettä ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän mitään höpinää. Jos rakkauden tautia ei olis keksitty, montako meitä täällä tallustelis. Aloittaja on varmaan tämän taudin kantaja. Varokaa. Tauti on tarttuvaa sorttia, eikä lääkettä ole.

Mie haluaisin tuon taudin. Ihanaa olis, mutta ei minuun tartu. Minut on monesti rokotettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mie haluaisin tuon taudin. Ihanaa olis, mutta ei minuun tartu. Minut on monesti rokotettu.

Rakkautta ei se ollut mitä sain, tätäkö oikeasti hain. Olet vain uneni parhain. Jne.

• Anonyymi

maahanmuuttaja?

• Anonyymi

Ei todellakaan muuttaja vaan supisuomalainen, mutta ah niin ihana ja komea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei todellakaan muuttaja vaan supisuomalainen, mutta ah niin ihana ja komea.

Palaa jo todellisuuteen -edessä kohta uusi vuosi. Jätä turhat haaveilut. Keskity vain elämiseen. Ei mitään rakkautta tule kohdallesi. Usko jo se!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palaa jo todellisuuteen -edessä kohta uusi vuosi. Jätä turhat haaveilut. Keskity vain elämiseen. Ei mitään rakkautta tule kohdallesi. Usko jo se!

Mikä ennustus. En usko tuohon. Kyllä minuakin joku rakastaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä ennustus. En usko tuohon. Kyllä minuakin joku rakastaa.

Viisainta on että sanot sille kuuskymppiselle " painu lelvet,iin, ei täällä
        vanhaa ukonröpiä tarvita", niin luulen ettei se tule enää.

• Anonyymi

Yhä olen kuin taiottu.Olet noitunut minut, kun en saa sinua mielestäni,vaikka kuinka tahtoisin. Ei mikään tunnu auttavan. En halua kantaa sinua mielessäni ja toivoa,että tuntisit samoin.

• Anonyymi

Sielu armaas tänä yönä vangiksesi jää!

• Anonyymi

Minä ajattelen sua ja tunnen hiipivän ikävän.

• Anonyymi

ei tämä tyttö lempeä anele, laulo tarja

• Anonyymi

Kaipaan sua mä niin! Sinut muistan jälleen. Vain meille kuutamotaivas loisti. Tähtitaivas, kaikki päättyi kun lähdit.

• Anonyymi

Otahan kesäkurpitsa käyttöön, eiköhän se vähän helpottais tuota ruinausta.

• Anonyymi

Voima rakkauden niin valtava on, tiedä en suurempaa.

• Anonyymi

Haluan nähdä sinut. Tule uneeni taas.

• Anonyymi

Kyllä sinä tulit uneeni. Ihanaa. Vaikka sinua ei oliskaan niin kuulet pyyntöni.

• Anonyymi

Ookko nä homo? vai niin onneton naisihminen, ettet ihailemaasi miestä saa itsellesi.

• Anonyymi

Varmaan onneton ihminen. Miten sen ottaa. Kyllä meitä riittää.

• Anonyymi

Hän erehtyi palstasta, ikävä palstalla nämä ovat mongerrelleet. Sielä ne eivät tiedä edes kumman sukupuolen kanssa mouruavat, niin voipi osua tuo homokin kohdilleen.

Hymyilytti kyllä, kun ei vastakaikua tullut.

• Anonyymi

Ketjun aloittajalle sanoisin, jos sinulla ei ole tekemistä niin älä tee sitä täällä.

• Anonyymi

Tekemistä riittää missä vain. Sinunhan ei tarvitse lukea tätä. Älä ole utelias.

• Anonyymi

Olen hänestä sekaisin. Kerron sen sullekin.

• Anonyymi

Tervehdys. Minä olen ketjun aloittaja enkä todellakaan ole kenenkään sääliä vailla. Minä olen saanut hänet vierelleni ja se on toki mahtavaa.

• Anonyymi

Valehtele lissää.

• Anonyymi

Uskoks sää ett tääll joku o tosissaa. Työttömät keksii ajanvietettä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskoks sää ett tääll joku o tosissaa. Työttömät keksii ajanvietettä.

Harrastuksia on monenlaisia ja kaikki pitää suvaita. työttömillä ja eläkeläisillä ei ole varaa muihin harrastuksiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harrastuksia on monenlaisia ja kaikki pitää suvaita. työttömillä ja eläkeläisillä ei ole varaa muihin harrastuksiin.

tosi kummallista että pitää täällä häiriköidä rakkaushuolillaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tosi kummallista että pitää täällä häiriköidä rakkaushuolillaan.

Vain häntä muistan kun yöni yksin valvon. Polte jonka tunnen voi kahleet kaikki murtaa. Se hänelle nyt kertokaa, kun itse en mä voi. Vain sua mä lemmin, vain sinä olet armain. Ei unohdu hän koskaan! Oot uni, jota kaipasin. Sinua aina rakastan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain häntä muistan kun yöni yksin valvon. Polte jonka tunnen voi kahleet kaikki murtaa. Se hänelle nyt kertokaa, kun itse en mä voi. Vain sua mä lemmin, vain sinä olet armain. Ei unohdu hän koskaan! Oot uni, jota kaipasin. Sinua aina rakastan.

On aika rakastaa. Lemmenroihu on syttynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On aika rakastaa. Lemmenroihu on syttynyt.

Kato taivahalle. Siellä kuumottaa lemmenkuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kato taivahalle. Siellä kuumottaa lemmenkuu.

aa että on romanttista. Tähdet ja kuu. Mikä muu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

aa että on romanttista. Tähdet ja kuu. Mikä muu

Täysikuu- kun hänet löydät, jota kaipaan minä niin. Kerro hälle kuinka paljon häntä rakastan. Täysikuu! Se kerro hälle, Täysikuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täysikuu- kun hänet löydät, jota kaipaan minä niin. Kerro hälle kuinka paljon häntä rakastan. Täysikuu! Se kerro hälle, Täysikuu.

Toinen nyt kuuta kanssas katsoo. Toinen vienyt sinut lie nyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toinen nyt kuuta kanssas katsoo. Toinen vienyt sinut lie nyt?

Niin voi käydä.

• Anonyymi

Uneksi, jos se sua auttaa. Kaipaan minäkin.

• Anonyymi

Päiväunelmissa ja pilvilinnojen rakentelussa elämä kuluu hukkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päiväunelmissa ja pilvilinnojen rakentelussa elämä kuluu hukkaan.

Mutta se on niin ihanaa. Älä sano hyvästi milloinkaan. Usko mun rakkauteen ja uuteen huomiseen.

• Anonyymi

Näin viime yönäkin meistä unta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe