Olen järjetön. Näen sinut kakskymppisessä miehessä ja myös kuuskymppisessä. Olet kaikkialla kummallisesti. Mitä teen kanssasi. Myös unissani vierailet.
Tapahtunut täällä
47
548
Vastaukset
- Anonyymi
olet rakastunut... ??
- Anonyymi
No, en kai sentään. Tai miksei.
- Anonyymi
Ihmeitten aikaa eleskellään. Toivotaan, että et täysin sekoa.
- Anonyymi
Kyselehä hoitopaikkaa,elä anna riistäytyä käsistä.
- Anonyymi
Kuka tämän voi parantaa? Hulluuttahan ei paranneta millään konstilla. Ja rakkauden tautiin on moni menehtynyt. Varsikin yksipuolisen haaveilun. Olenkohan ainoa tähän tautiin saurastunut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka tämän voi parantaa? Hulluuttahan ei paranneta millään konstilla. Ja rakkauden tautiin on moni menehtynyt. Varsikin yksipuolisen haaveilun. Olenkohan ainoa tähän tautiin saurastunut?
Kattele ja kysele ensin Kolpeneelta, ja jos ei apua saa niin sitten Muurolaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kattele ja kysele ensin Kolpeneelta, ja jos ei apua saa niin sitten Muurolaan.
Mutta se tauti seuraa minua sinnekin. Jos ei sitten huumata niin, etten ymmärrä muuta kuin vain tämän "rakkauteni". Kiitos tästä vihjeestä. Paras on ruveta hakemaan paikkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta se tauti seuraa minua sinnekin. Jos ei sitten huumata niin, etten ymmärrä muuta kuin vain tämän "rakkauteni". Kiitos tästä vihjeestä. Paras on ruveta hakemaan paikkaa.
Kaikenlaisia höpisijöitä tämä maa kantaa päällään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikenlaisia höpisijöitä tämä maa kantaa päällään.
Eihän mitään höpinää. Jos rakkauden tautia ei olis keksitty, montako meitä täällä tallustelis. Aloittaja on varmaan tämän taudin kantaja. Varokaa. Tauti on tarttuvaa sorttia, eikä lääkettä ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän mitään höpinää. Jos rakkauden tautia ei olis keksitty, montako meitä täällä tallustelis. Aloittaja on varmaan tämän taudin kantaja. Varokaa. Tauti on tarttuvaa sorttia, eikä lääkettä ole.
Mie haluaisin tuon taudin. Ihanaa olis, mutta ei minuun tartu. Minut on monesti rokotettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mie haluaisin tuon taudin. Ihanaa olis, mutta ei minuun tartu. Minut on monesti rokotettu.
Rakkautta ei se ollut mitä sain, tätäkö oikeasti hain. Olet vain uneni parhain. Jne.
- Anonyymi
maahanmuuttaja?
- Anonyymi
Ei todellakaan muuttaja vaan supisuomalainen, mutta ah niin ihana ja komea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan muuttaja vaan supisuomalainen, mutta ah niin ihana ja komea.
Palaa jo todellisuuteen -edessä kohta uusi vuosi. Jätä turhat haaveilut. Keskity vain elämiseen. Ei mitään rakkautta tule kohdallesi. Usko jo se!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palaa jo todellisuuteen -edessä kohta uusi vuosi. Jätä turhat haaveilut. Keskity vain elämiseen. Ei mitään rakkautta tule kohdallesi. Usko jo se!
Mikä ennustus. En usko tuohon. Kyllä minuakin joku rakastaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ennustus. En usko tuohon. Kyllä minuakin joku rakastaa.
Viisainta on että sanot sille kuuskymppiselle " painu lelvet,iin, ei täällä
vanhaa ukonröpiä tarvita", niin luulen ettei se tule enää.
- Anonyymi
Yhä olen kuin taiottu.Olet noitunut minut, kun en saa sinua mielestäni,vaikka kuinka tahtoisin. Ei mikään tunnu auttavan. En halua kantaa sinua mielessäni ja toivoa,että tuntisit samoin.
- Anonyymi
Sielu armaas tänä yönä vangiksesi jää!
- Anonyymi
Minä ajattelen sua ja tunnen hiipivän ikävän.
- Anonyymi
ei tämä tyttö lempeä anele, laulo tarja
- Anonyymi
Kaipaan sua mä niin! Sinut muistan jälleen. Vain meille kuutamotaivas loisti. Tähtitaivas, kaikki päättyi kun lähdit.
- Anonyymi
Otahan kesäkurpitsa käyttöön, eiköhän se vähän helpottais tuota ruinausta.
- Anonyymi
Voima rakkauden niin valtava on, tiedä en suurempaa.
- Anonyymi
Haluan nähdä sinut. Tule uneeni taas.
- Anonyymi
Kyllä sinä tulit uneeni. Ihanaa. Vaikka sinua ei oliskaan niin kuulet pyyntöni.
- Anonyymi
Ookko nä homo? vai niin onneton naisihminen, ettet ihailemaasi miestä saa itsellesi.
- Anonyymi
Varmaan onneton ihminen. Miten sen ottaa. Kyllä meitä riittää.
- Anonyymi
Hän erehtyi palstasta, ikävä palstalla nämä ovat mongerrelleet. Sielä ne eivät tiedä edes kumman sukupuolen kanssa mouruavat, niin voipi osua tuo homokin kohdilleen.
Hymyilytti kyllä, kun ei vastakaikua tullut.
- Anonyymi
Ketjun aloittajalle sanoisin, jos sinulla ei ole tekemistä niin älä tee sitä täällä.
- Anonyymi
Tekemistä riittää missä vain. Sinunhan ei tarvitse lukea tätä. Älä ole utelias.
- Anonyymi
Olen hänestä sekaisin. Kerron sen sullekin.
- Anonyymi
Tervehdys. Minä olen ketjun aloittaja enkä todellakaan ole kenenkään sääliä vailla. Minä olen saanut hänet vierelleni ja se on toki mahtavaa.
- Anonyymi
Valehtele lissää.
- Anonyymi
Uskoks sää ett tääll joku o tosissaa. Työttömät keksii ajanvietettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskoks sää ett tääll joku o tosissaa. Työttömät keksii ajanvietettä.
Harrastuksia on monenlaisia ja kaikki pitää suvaita. työttömillä ja eläkeläisillä ei ole varaa muihin harrastuksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harrastuksia on monenlaisia ja kaikki pitää suvaita. työttömillä ja eläkeläisillä ei ole varaa muihin harrastuksiin.
tosi kummallista että pitää täällä häiriköidä rakkaushuolillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tosi kummallista että pitää täällä häiriköidä rakkaushuolillaan.
Vain häntä muistan kun yöni yksin valvon. Polte jonka tunnen voi kahleet kaikki murtaa. Se hänelle nyt kertokaa, kun itse en mä voi. Vain sua mä lemmin, vain sinä olet armain. Ei unohdu hän koskaan! Oot uni, jota kaipasin. Sinua aina rakastan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain häntä muistan kun yöni yksin valvon. Polte jonka tunnen voi kahleet kaikki murtaa. Se hänelle nyt kertokaa, kun itse en mä voi. Vain sua mä lemmin, vain sinä olet armain. Ei unohdu hän koskaan! Oot uni, jota kaipasin. Sinua aina rakastan.
On aika rakastaa. Lemmenroihu on syttynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On aika rakastaa. Lemmenroihu on syttynyt.
Kato taivahalle. Siellä kuumottaa lemmenkuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kato taivahalle. Siellä kuumottaa lemmenkuu.
aa että on romanttista. Tähdet ja kuu. Mikä muu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aa että on romanttista. Tähdet ja kuu. Mikä muu
Täysikuu- kun hänet löydät, jota kaipaan minä niin. Kerro hälle kuinka paljon häntä rakastan. Täysikuu! Se kerro hälle, Täysikuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täysikuu- kun hänet löydät, jota kaipaan minä niin. Kerro hälle kuinka paljon häntä rakastan. Täysikuu! Se kerro hälle, Täysikuu.
Toinen nyt kuuta kanssas katsoo. Toinen vienyt sinut lie nyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen nyt kuuta kanssas katsoo. Toinen vienyt sinut lie nyt?
Niin voi käydä.
- Anonyymi
Uneksi, jos se sua auttaa. Kaipaan minäkin.
- Anonyymi
Päiväunelmissa ja pilvilinnojen rakentelussa elämä kuluu hukkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päiväunelmissa ja pilvilinnojen rakentelussa elämä kuluu hukkaan.
Mutta se on niin ihanaa. Älä sano hyvästi milloinkaan. Usko mun rakkauteen ja uuteen huomiseen.
- Anonyymi
Näin viime yönäkin meistä unta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756