Naisten väite "kauneus on katsojan silmässä"

Anonyymi

On täyttä potaskaa.
Miten on selitettävissä se, että niin oikeassa elämässä kuten nettideiteissä aina ne minusta liian epäviehättävät naiset laittavat viestiä ja ne minusta viehättävät naiset eivät joko vastaa tai vastaavat selvästi epäkiinnostuneesti tai vaikka pääsisi treffeille niin pakit tulee 100% varmuudella.
Mikä selittää sen, että naisen käsitys omasta tasostaan vastaa minun käsitystä hänen tasostaan.
Mikä selittää sen, että vain niiltä naisilta tulee vastakaikua joista en ole kiinnostunut?
Jos kauneus olisi katsojan silmässä niin se olisi vain sattumanvaraista, että välillä myös viehättävä nainen olisi kiinnostunut minusta.
Mikään muu kuin tasoteoria ei selitä näitä asioita, olen vain hämmästynyt miten kaikki tulkitsevat toisten ihmisten tasot aivan millintarkasti samalla tavalla.

36

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehkäpä tuos sopii paremmin tilanteeseen, miksi joku ostaa vaikkapa Nissan Juken tai Fiat 600:n

Kyllä komeiksi sanotut miehet ja kauniit naiset ovat aika stereotyyppisiä.

• Anonyymi

Nainen vastaisi sulle tässä tilanteessa, että "kyllähän jollekulle Nissan Juke tai Fiat 600 voi olla 10/10 auto"
        Vaikka kaikki me tiedämme, että kumpikaan noista autoista ei ole kenellekään 10/10 auto, se on vain valkoinen valhe jota nainen yrittää perustella itselleen samalla kun katselee itse niitä premium-autoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen vastaisi sulle tässä tilanteessa, että "kyllähän jollekulle Nissan Juke tai Fiat 600 voi olla 10/10 auto"
        Vaikka kaikki me tiedämme, että kumpikaan noista autoista ei ole kenellekään 10/10 auto, se on vain valkoinen valhe jota nainen yrittää perustella itselleen samalla kun katselee itse niitä premium-autoja.

Entäs jos tykkää julkisista enemmän kuin yksityisautoilusta🤔?

• Anonyymi

Joku sellainen perä siinä sanonnassa on, että kun ihmiset - vaikkapa netissä - alkavat vääntää siitä, kumpi on kauniimpi, joku vai joku, he voivat olla aidosti eri mieltä... sikäli kuin molemmat arvioidut ovat melko kauniita tai jopa hyvin kauniita. Joitakin kun aidosti häiritsee enemmän yhdenlaiset persoonalliset virheet, joitakin taas toisenlaiset. Samoin jotkut ihailevat hirveästi jotakin yksittäistä kauniiksi mieltämäänsä asiaa, milloin he näkevät sen henkilön persoonallisemmat piirteetkin kauniina osana sitä kokonaisuutta.

Luultavasti samoin, milloin on kyse kahdesta tavallisen näköisestä ihmisestä. Joitakin häiritsee enemmän tietynlaiset virheet, tai samoin jotkut tuntevat helposti sympatiaa tietynlaisia persoonallisempia piirteitä kohtaan.

Ei sanonta ihan super-YTM:ää kenestäkään Quasimodosta tee.

• Anonyymi

Eikö jokainen ihminen en ole yksilö jolla on ihan omat henkilökohtaiset mieltymyksensä sekä kauneuskäsityksensä?
      Mitä ihmeen lammaslaumaa te olette kun pidätte itsestäänselvänä että lauman mukana syöksytään sinne minne muukin lauma? Kyllä minä pidän kiinni omista mieltymyksistäni vaikka ne eivät teidän stereotypiaanne sopisikaan.
      Minun silmääni ei se mitä valtaosa sanoo kauniiksi ole sitä. Minun kauneuskäsitykseni eroaa valtaosan käsityksestä

".Miten on selitettävissä se, että niin oikeassa elämässä kuten nettideiteissä aina ne minusta liian epäviehättävät naiset laittavat viestiä ja ne minusta viehättävät naiset eivät joko vastaa tai vastaavat selvästi epäkiinnostuneesti tai vaikka pääsisi treffeille niin pakit tulee 100% varmuudella."
      Se on selitettävisä siten, että et yksinkertaisesti kiinnosta näitä sinun mielestäsi viehättäviä. Ja miksi kukaan valitsisi sellaisen joka ei viehätä? Nainen ainakaan. Mies voi valitakin ja edellyttää että naisenkin "täytyy" niin tehdä koska miehelle pillunsaanti menee edellä. Nainen voi elää ilman miestä maailman tappiin ja hyvää elämää.
      Nämä epäviehättävät ovat varmaan sitten niitä naisia joille kelpaa kuka vain, heitäkin on. Eipä kelvottoman miehen auta muu kuin tyytyä oman "tasoiseensa" tai olla ilman. Simppeliä!

• Anonyymi

Miten perustella väite, että miesten on pakko saada pillua ja naiset voi elää ilman seksiä vaikka maailman tappiin. Tuo on kyllä väärä luulo. Monet vanhemmat ja nuoremmatkin sinkkunaiset hakee kyllä pelkkää seksiseuraa. Ja jos kerran ilman pillua ei voi elää ja sitä muuten ei saa niin miksei mene maksullisiin, kun sitä on pakko saada. Noin, homma ratkaistu, mikä oli ongelma.

• Anonyymi

Nainen ei voi elää hyvää elämää ilman miestä yhtään sen enempää kuin mies ilman naistakaan, vielä vähemmänkin. Nainen tarvitsee parisuhteen ettei ole nolo vanha piika, miehelle taas riittää muutama thaimaan reissu vuoteen, mies ei tarvitse naisesta palloa jalkaansa.

Ja aloittaja on oikeassa, että MAT pitää paikkansa, muuten hänestä kiinnostuisi myös osa viehättävistä naisista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen ei voi elää hyvää elämää ilman miestä yhtään sen enempää kuin mies ilman naistakaan, vielä vähemmänkin. Nainen tarvitsee parisuhteen ettei ole nolo vanha piika, miehelle taas riittää muutama thaimaan reissu vuoteen, mies ei tarvitse naisesta palloa jalkaansa.

Ja aloittaja on oikeassa, että MAT pitää paikkansa, muuten hänestä kiinnostuisi myös osa viehättävistä naisista.

Todellisuudessa vanhapoika on vielä nolompi, kuin vanhapiika.

• Anonyymi

Mä kiinnittäisin ap:na enemmän huomiota siihen, että jos pääsee treffeille niin pakit tulee joka tapauksessa. Ite en oo koskaan kiinnittänyt huomiota siihen niltä toinen näyttää vaan enempi siihen miten toisen kanssa synkkaa. Joidenkin ihmisten kanssa synkkaa joidenkin kanssa ei. Nettideitit näenkin haasteelliseksi, sillä näitä juttuja ei voi tietää näkemättä ja/tai juttelematta toisen kanssa. Tulee varmasti paljon huteja. Ylipäätään en muutenkaan rakenna mielikuvaa siitä millainen miehen tulee olla. Tottakai joitain juttuja on, joita ei halua, mutta ei liity ulkonäköön.

• Anonyymi

"Mä kiinnittäisin ap:na enemmän huomiota siihen, että jos pääsee treffeille niin pakit tulee joka tapauksessa."

Tarkoitin tällä siis niitä viehättäviä naisia, jos heidän kanssaan pääseen treffeille niin pakit on varma juttu, on vain kyse siitä tuleeko ne 1. 2. 3. vai 4.treffien jälkeen.
        Melkein kolme vuotta on kohta kulunut siitä kun olen viimeksi päässyt 5.treffeille.

"Joidenkin ihmisten kanssa synkkaa joidenkin kanssa ei."
        60 treffin kokemuksella voin kertoa että se joka kenen kanssa synkkaa tai kenen kanssa ei menee ulkonäön mukaan. Mulla on ollut hyvää keskustelukemiaa ulkoisesti viehättävien naisten kanssa ja huonoa keskustelukemiaa ulkoisesti epäviehättävien naisten kanssa ja vain ne epäviehättävät naiset ovat halunneet lisää treffejä vaikka minä en olisi halunnut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Mä kiinnittäisin ap:na enemmän huomiota siihen, että jos pääsee treffeille niin pakit tulee joka tapauksessa."

Tarkoitin tällä siis niitä viehättäviä naisia, jos heidän kanssaan pääseen treffeille niin pakit on varma juttu, on vain kyse siitä tuleeko ne 1. 2. 3. vai 4.treffien jälkeen.
        Melkein kolme vuotta on kohta kulunut siitä kun olen viimeksi päässyt 5.treffeille.

"Joidenkin ihmisten kanssa synkkaa joidenkin kanssa ei."
        60 treffin kokemuksella voin kertoa että se joka kenen kanssa synkkaa tai kenen kanssa ei menee ulkonäön mukaan. Mulla on ollut hyvää keskustelukemiaa ulkoisesti viehättävien naisten kanssa ja huonoa keskustelukemiaa ulkoisesti epäviehättävien naisten kanssa ja vain ne epäviehättävät naiset ovat halunneet lisää treffejä vaikka minä en olisi halunnut.

Ehkä et ole tehnyt tarpeeksi nopeaa siirtoa niiden viehättävien naisten kanssa?

Neljännet treffit? Huhuhuh, kuulostat joltain uskovaiselta.

Tilanne on lämminnyt, samoin nainen ja sinä vaan jatkat paskanjauhantaa. Ei ihme että ei niin viehättävät naiset ovat kiinnostuneita, he haluavat puheella ja yhteisellä ajalla saada sinut rakastumaan itseensä, että pysyt kuvioissa. Eivät kauniit ihmiset jaksa tuollaista turhauttavaa ikuista tutustumista, heillä riittää vientiä ja toimintaa.

Olet päässyyt monille treffeille kauniiden naisten kanssa, se kertoo jo tarpeeksi. Oma syysi, josset osaa kehittää tilannetta pidemmälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tilanne on lämminnyt, samoin nainen ja sinä vaan jatkat paskanjauhantaa. Ei ihme että ei niin viehättävät naiset ovat kiinnostuneita, he haluavat puheella ja yhteisellä ajalla saada sinut rakastumaan itseensä, että pysyt kuvioissa. Eivät kauniit ihmiset jaksa tuollaista turhauttavaa ikuista tutustumista, heillä riittää vientiä ja toimintaa.

Olet päässyyt monille treffeille kauniiden naisten kanssa, se kertoo jo tarpeeksi. Oma syysi, josset osaa kehittää tilannetta pidemmälle.

"Neljännet treffit? Huhuhuh, kuulostat joltain uskovaiselta.

Tilanne on lämminnyt, samoin nainen ja sinä vaan jatkat paskanjauhantaa"

Nyt olet täysin hakoteillä.
        On käynyt jopa niin, että kun minä yritän edistää tilannetta niin nainen on se joka on vastahakoinen.
        Esimerkiksi jos nainen on minun luona 2. tai 3.treffeillä niin nainen joko saattaa kieltäytyä olemasta sohvalla ns lusikassa tai vaikka tulisikin lusikkaan niin ei vastaa mun kosketuksiin mitenkään ja nousee vähän ajan päästä pystyyn ja lähtee kotiin.
        Ongelma ei ole mun aktiivisuudesta kiinni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Neljännet treffit? Huhuhuh, kuulostat joltain uskovaiselta.

Tilanne on lämminnyt, samoin nainen ja sinä vaan jatkat paskanjauhantaa"

Nyt olet täysin hakoteillä.
        On käynyt jopa niin, että kun minä yritän edistää tilannetta niin nainen on se joka on vastahakoinen.
        Esimerkiksi jos nainen on minun luona 2. tai 3.treffeillä niin nainen joko saattaa kieltäytyä olemasta sohvalla ns lusikassa tai vaikka tulisikin lusikkaan niin ei vastaa mun kosketuksiin mitenkään ja nousee vähän ajan päästä pystyyn ja lähtee kotiin.
        Ongelma ei ole mun aktiivisuudesta kiinni.

Täytyy myöntää, että kuulostaa tosi oudolta.

Mitähän ne kaipaa? Voisiko olla, että haluavat jonkun suullisen sopimuksen sitoutumisesta, ennen kun suostuvat seksiin? Joku sellainen syy tuossa täytyy olla, ei suht nätti nainen tulee miehen kotiin, jossei mies oikeasti kiinnosta. Jos haluaisi seksiseuraa, niin kai sitten olisi aktiivinenkin. Oletko kysynyt suoraan ja mitä ovat siihen vastanneet?

Oletko itse hyvännäköinen, varakas, menevä, persoonallinen? Millä statuksella saat niitä nättejä naisia?

• Anonyymi

" Ite en oo koskaan kiinnittänyt huomiota siihen niltä toinen näyttää"

Tuota en usko. Ulkonäön tarkastelu on (ihmis)eläimelle luontainen reaktio yrittää määritellä, onko toinen vaarallinen luotettava, ystävällinen, kiimassa, pelokas, alkoholisti, huolehtinut itsestään jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kun niistä kauniista naisista tulee rumina kunhan ikääntyvät silmänräpäyksen päästä. Ja mitä vihjaat tuolla neljänsillä terffeillä? Että kaunis nainen antaa pillua ennen neljänsiä treffejä?! Oletko tyhmä, nainen joka antaa pillua treffailuvaiheessa on huora ja oikeasti kaunis nainen ei koskaan ole huora, ei varsinkaan tavismiehelle.

Se ruma nainen antaa pillua jo treffailuvaiheessa. Ja en usko, että ne aloittajan naiset ovat oikeasti kauniita ja alle 22 vuotiaita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kun niistä kauniista naisista tulee rumina kunhan ikääntyvät silmänräpäyksen päästä. Ja mitä vihjaat tuolla neljänsillä terffeillä? Että kaunis nainen antaa pillua ennen neljänsiä treffejä?! Oletko tyhmä, nainen joka antaa pillua treffailuvaiheessa on huora ja oikeasti kaunis nainen ei koskaan ole huora, ei varsinkaan tavismiehelle.

Se ruma nainen antaa pillua jo treffailuvaiheessa. Ja en usko, että ne aloittajan naiset ovat oikeasti kauniita ja alle 22 vuotiaita.

No ehkäpä juuri kokemattomuus on syynä kotiin lähtöön jos on kysymyksessä niin nuoret.

Meillä aikuisilla on monilla sellainen tyyli, että ensin tutustutaan etäisesti, sitten treffaillaan ulkona ja kun siirrytään jomman kumman yksityistiloihin, niin sitten voi jo koittaa seksiä. En todellakaan tapailisi jotain miestä jotain kolmea kuukautta ennen seksiä, kuulostaa ihan järkyttävän urpolta ja tylsältä. Nimenomaan uskovaishulluudelta kun niin yksinkertaisille värkeille kun sukupuolielimet, annetaan jotain moraalismaagisia tarkoituksia😂🙋Eläimetkin vaan pistelee menemään hyvillä panohaluilla, turha kuvitella että olisit jotenkin parempi vaan koska pääsi sattuu olemaan isompi.

Tuon huorittelemisen voisit jättää, huora pyytää maksun palveluksistaan eikä pyri seurustelusuhteeseen. Se ei ole sinun asiasi päättää kuinka monta kertaa aikuiset ihmiset tapaavat ennen sekstailua.

• Anonyymi

"Miten perustella väite, että miesten on pakko saada pillua ja naiset voi elää ilman seksiä vaikka maailman tappiin. Tuo on kyllä väärä luulo. Monet vanhemmat ja nuoremmatkin sinkkunaiset hakee kyllä pelkkää seksiseuraa. Ja jos kerran ilman pillua ei voi elää ja sitä muuten ei saa niin miksei mene maksullisiin, kun sitä on pakko saada. Noin, homma ratkaistu, mikä oli ongelma."

Miten perustella väite? No, jos otetaan vaikka tämä foorumi; mitä muuta kuin ulinaa ja voihketta kun naiset ei anna, naiset valikoi, naiset on nirsoja jne.
      Se, että sanon "miehet" on tietysti liian yleistettyä, on myös miehiä jotka pärjäävät hienosti, ovat parisuhteissa tai elävät onnellisesti sinkkuina, mutta he eivät tällaisella foorumilla käy.
      Mitä naisiin tulee, on eri asia etsiä seksiseuraa kun sille tuntuu, kuin rääkyä puutettaan turuilla ja toreilla. Naiset hakee seuraa ja jos ei sopivaa löydy ovat ilman, ilman että vetävät itseään hirteen tai alkavat riehua kapakassa tms. Nainen pärjää ilman jos kunnollista seuraa ei löydy. Vinkumatta. Vai monenko naisen olet täällä nähnyt valittavan päivästä toiseen että kun ei kelpaa ja kun ei saa?
      Miksi sitten ette mene maksullisiin? Sitähän minä en tiedä enkä sitäkään vaikka menisittekin mutta ette siitä julkisesti huutelisi. Ja varsin suositeltavaahan se on, he tekevät arvokasta työtä ulkopuolelle tippuneitten parissa. Huono puoli vain on hinta. Mutta ehkä halvemmallakin saa jos ei ole kovin nirso?

• Anonyymi

Naiselle on liian iso häpeä tunnustaa ettei saa miestä. Naiselle on tarjolla surkeaa seksiä vähemmän komeilta miehiltä ja parisuhteista ei tietoakaan,

Nainen pärjää ilman miestä paljon huonommin kuin mies ilman naista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiselle on liian iso häpeä tunnustaa ettei saa miestä. Naiselle on tarjolla surkeaa seksiä vähemmän komeilta miehiltä ja parisuhteista ei tietoakaan,

Nainen pärjää ilman miestä paljon huonommin kuin mies ilman naista.

Voi pyhä jysäys. Komeus ei takaa hyvää seksiä, päinvastoin itseänsä täynnä olevat, monesti narsistiset ihmiset miettii ehkä (jos nyt ylipäätään mitään miettii) enempi itseänsä ja omaa nautintoaan. Mutta hyvin komeita miehiä on loppujen lopuksi aika vähän eli suuri osa miehostä on loppujen lopuksi taviksia, mikä on hyväkin. Tämän palstan miesten kirjoituksista ei voi vetää mitään johtopäätöksiä, sillä täällä ruikuttaa ne saamattomat, tekemättömät miehet ja lisäksi porukoita, jotka partaansa naureskellen huvittaa itseensä näillä jutuilla. Vain marginaaliosa ihmisistä täällä kirjottaa fiksulla asenteella. Itekin kyselin palstoja, joissa olis suhdekeskustelua, sellasta fiksua ajatusten vaihtoa, mutta enpä yhtään vastausta saanut.
        Mitä tulee maksullisten käyttämiseen. Mä en sinällään näe ihmisiä, jotka sitä tekee joissain tilanteissa mitenkään pahana. Edelleen siinäkin on eroa miten niihin maksullisiin suhtautuu ja miten niiden kanssa seksissä on. Kaikessa toiminnassa loppujen viimeksi on kyse ihmisen suhtautumisesta ja kunnioituksesta myös muita kohtaan!

• Anonyymi

Kai se tarkoittaa vaan sitä että joku tietty nainen ei pidä Brad Pittistä. Tavallisista tai rumista miehistä ei erityisemmin pidä kukaan nainen joten he yrittävät valikoida sen parhaan saatavilla olevan eli vähiten huonon vaihtoehdon.

• Anonyymi

Mä en oikein nyt sit osaa vastata näihin, sillä mulle ei oikeesti ulkonäkö kauheesti merkkaa, mulla on ollut ulkonäöltä tosi paljon erinäkösiä miehiä (ei kuitenkaan niin, että niitä miehiä olis paljon). Mutta ehkä sä kerrot enempi miesten asenteista ap eli sulle merkkaa se kauneus ja mä itekin kyllä oon tän palstan myötä ruvennut funtsiin, että jos komeempi mies olis kivan olonen niin ehkä on parempi ettei ees juttele eikä ihastu, kun ne kuiteskin hakee vaan missiä ja mä oon se epäviehättävä nainen semmosen silmissä.

• Anonyymi

Muuten tämä naikkonen ei ole koskaan pitänyt Brad Pittiä komeana tai viehättävänä. Olen kai outo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muuten tämä naikkonen ei ole koskaan pitänyt Brad Pittiä komeana tai viehättävänä. Olen kai outo.

Tuskin olet kuitenkaan niin outo että pitäisit sellaisista miehistä joista useimmat muutkaan eivät pidä. Sinulla vain sattuu olemaan joku komea mies joka ei ole mieleesi. Naiset vetävät siitä usein virheellisiä johtopäätöksiä että heidän miesmaku olisi jotenkin persoonallinen.

• No kyllä mä välllä joidenkin makua ihmettelen ja epäilemättä "ne" ihmettelee mun makua. Ja silloin ei voi todeta muuta kuin että kauneus on katsojan silmässä..tms.

• Anonyymi

On kauniit ihmiset, tavikset ja rumat.
      That's it. Ei sitä sanonnat tai mieltymykset miksikään muuta. Jos siis puhutaan kokonaisuudesta, eikä yksittäisistä piirteistä.
      En usko että kukaan voi tosissaan sanoa kaunista rumaksi tai rumaa kauniiksi. MUTTA mielestäni rumuus on paljon pienempi paha miehellä. Vaikka mies olisi ruma, mutta karismaa löytyy, naiset voi käydä kuumana.

• Anonyymi

Paitsi että karisma on vielä harvinaisempaa kuin hyvä ulkonäkö😂

• Anonyymi

Määrittele ja perustele "kaunis""tavis"ja"ruma"

Natseilla oli omat ulkonäköihanteet, mutta mitkä ovat sinun ihanteesi ja pystytkö perustelemaan ne?

• Anonyymi

Rumat naiset haluaa komean miehen ja siksi on paljon kokemattomia miehiä jotka ei koskaan saa naista. Naiset näkee vain komeissa miehissä hyvää, ei haittaa jos ne on rikollisia.

• Anonyymi

Ja rumat miehet haluaa kauniin naisen....
        Voi voi voi voi voi voi voi........

• Anonyymi

No onhan se pakosti katsojan silmässä kun useimmiten en näe mitään kaunista/komeaa niissä joita moni muu kehuu.

• Mun miehellä sama juttu, mitä täällä näkee miesten sankoin joukon kehuvan.. on hänestä pääsääntöisesti hyvin epäviehättäviä.

Esim. nyt kakku kuningatar Mailis.

• Helmiina kirjoitti:

Mun miehellä sama juttu, mitä täällä näkee miesten sankoin joukon kehuvan.. on hänestä pääsääntöisesti hyvin epäviehättäviä.

Esim. nyt kakku kuningatar Mailis.

Minä en pidä kakkukuningatar Mailisia viehättävänä kuvan perusteella, mutta hänestä voi tulla viehättävä, jos hänen kanssaan juttelisi sopivassa tilanteessa. Minusta hänen suhteen kauneus on katsojan silmässä. Joku voi pitää häntä kauniina.

Itse pidin vuonna 2001 Lola Odusogaa kauniina, kun juttelin hänen kanssaan ja ostin hänen kauppaamia Pringless-lastuja. Minusta hän oli erityisen viehättävän näköinen Miss Universum kisoissa muutama vuosi aikaisemmin. Hän sijoittuu kisoissa kolmanneksi, mutta varmaan semmoisia suomalaisia, jotka sanovat, että eivät ole nähneet yhtään hyvännäköistä afronaista tai miestä. Tämän olen kuullut naisen suusta, joka piti Persuja hyvinä ja nimitteli afroja n- alkuisella haukkumasanalla. Riippuu tyypistä pitääkö Lolaa hyvännäköisenä, vaikka hän on Miss Universum 3. ja entinen Miss Suomi.

• P.Dinosaurus kirjoitti:

Minä en pidä kakkukuningatar Mailisia viehättävänä kuvan perusteella, mutta hänestä voi tulla viehättävä, jos hänen kanssaan juttelisi sopivassa tilanteessa. Minusta hänen suhteen kauneus on katsojan silmässä. Joku voi pitää häntä kauniina.

Itse pidin vuonna 2001 Lola Odusogaa kauniina, kun juttelin hänen kanssaan ja ostin hänen kauppaamia Pringless-lastuja. Minusta hän oli erityisen viehättävän näköinen Miss Universum kisoissa muutama vuosi aikaisemmin. Hän sijoittuu kisoissa kolmanneksi, mutta varmaan semmoisia suomalaisia, jotka sanovat, että eivät ole nähneet yhtään hyvännäköistä afronaista tai miestä. Tämän olen kuullut naisen suusta, joka piti Persuja hyvinä ja nimitteli afroja n- alkuisella haukkumasanalla. Riippuu tyypistä pitääkö Lolaa hyvännäköisenä, vaikka hän on Miss Universum 3. ja entinen Miss Suomi.

Juu, lähinnä varmaan kyse olikin juuri kuvan ja julkisuudessa nähtyjen videomateriaalien aiheuttamasta tunteesta miehelläni.

Hän on joskus aika tylyn jyrkkä. Jo muutaman lauseen perusteella lämää leiman, ettei tykkää jostakin ihmisestä. Tai että hyi hitto miten vastenmielinen akka tms.

Tarkkaan en ole kyennyt päättelemään mikä sen inhoreagtion takana eniten vaikuttaa. Onko se ulkonäkö vai se mielikuva mitä ihmisen puheet ja eleet viestittää vai se kaikki mitä siitä irti saa?

Ihmiset kiinnittää niin erilaisiin asioihinkin huommiita, mikä kelläkin merkkaa enempi mikä vähempi. 😃

Lola on mulle ollut aina neutraali. Ei oikein mitään ajatusta. 😃

• Helmiina kirjoitti:

Juu, lähinnä varmaan kyse olikin juuri kuvan ja julkisuudessa nähtyjen videomateriaalien aiheuttamasta tunteesta miehelläni.

Hän on joskus aika tylyn jyrkkä. Jo muutaman lauseen perusteella lämää leiman, ettei tykkää jostakin ihmisestä. Tai että hyi hitto miten vastenmielinen akka tms.

Tarkkaan en ole kyennyt päättelemään mikä sen inhoreagtion takana eniten vaikuttaa. Onko se ulkonäkö vai se mielikuva mitä ihmisen puheet ja eleet viestittää vai se kaikki mitä siitä irti saa?

Ihmiset kiinnittää niin erilaisiin asioihinkin huommiita, mikä kelläkin merkkaa enempi mikä vähempi. 😃

Inhoreaktio.. K eikä g.. 😝

• Helmiina kirjoitti:

Helmiina: "Hän on joskus aika tylyn jyrkkä. Jo muutaman lauseen perusteella lämää leiman, ettei tykkää jostakin ihmisestä. Tai että hyi hitto miten vastenmielinen akka tms."

Niitä inho reaktioita on. Minusta esimerkiksi Antti Tuisku oli viime vuosikymmenellä viehättävännäköinen, mutta kaverin vaimo inhosi häntä jostain syystä. Kaverin vaimo oli kyllä ulkomaalainen, mutta niin kuin miehelläsi joku herätti vastenmielisyyttä. Kaverin vaimo ei saa ilmeisesti millään tulemaan Stadikalle Antti Tuiskun konserttiin, vaikka se on jo kertaalleen myyty loppuun ja toista pukkaa. Jotkut pitävät Antista, mutta joku voi inhota jostain syystä häntä. Pidätkö sinä Antti Tuiskusta?

Itse lähden kohta Joensuuhun ja en kirjoittele matkana aikana, joten vastaus viipyy! Hyvää lauantaipäivää!

• Maailmassa ei ole mitään absoluuttisen kaunista, vain evoluution tuomat kauneuselämykset. Sitä tarkoittaa, että "kauneus on katsojan silmissä". Mutta koska kauneuselämys on evoluution tuoma, se on eri ihmisillä myös suhteellisen koherentti.

Siten on esimerkiksi useimpien miesten arvio, että naisen sukupuolielimet ovat erittäin kauniit, mutta eivät ne ilman miesten arviota ole mitään. 🌹👀

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      170
      9991
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3305
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      48
      3061
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      63
      2784
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      202
      2149
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      114
      2103
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1963
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      65
      1581
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1336
    10. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      22
      1316
    Aihe