Eli siis oon 11v ja minien kisaryhmässä, oon pohjana yhdelle tytölle, joka on tosi hyvä nousijana. Mutta yleensä harjoituksissa kun nään hänen lentävän siellä ylhäällä alan miettii kuinka hauskaa se olisi kokeilla.
Olen siis 11v 149 cm ja 38 kg
Ja mietin kannattaako minun kysyä että onko minulla mahdollisuutta kokeilla sitä. Se tyttö kenen pohjana olen on n. 146 cm ja 36 kg :(
Mutta niinkuin, vaihdan kohta minien level 2 kisaryhmään niin, puhunko siitä sitten valmentajan kanssa?
Cheerleading nousijaksi?
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Moi! Voit toki kysyä jos saisit vaihtaa tai kokeilla! Riippuu myös minkä pituisia nousijoita sielä on! Ite olin noin 5v pohjana ja sitten kysyin että voisinko olla nousija, ja pääsin noisijaksi! Se kyllä riippuu ihan valmenajista ja joukkueen tilanteesta! 🤩
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1345432Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313892No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392067- 241833
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv251739- 411660
- 511621
- 301574
- 401536