https://www.is.fi/viihde/art-2000006351957.html
Tunnettu youtube julkkis Forsberg muuttaa New Yorkiin.
"Sara Forsbergilta yllätyspäätös – jättää Suomen taakseen ja muuttaa New Yorkiin: ”Tulen ikävöimään tätä paikkaa”
Tuskinpa ikävöi Suomea, ei muuten muuttaisi Yhdysvaltoihin.
t. Ätmi toteaa
Forsberg muuttaa Usaan
16
<50
Vastaukset
Kohta tulee maitojunalla takaisin, kuten kaikki muutkin suomalaiset maailman valloittaja "julkkikset".
- Anonyymi
Sehän tuli jo.
Toistamiseen on jenkkeihin lähdössä. Jospa tällä kertaa olisi vähän realistisempi asenne, eikä mitään ”valloitus aikeita”.
- Anonyymi
ihan kivan näköinen ja seksikäs söpöliini on ja kelpais minulle no ei ole hänessä moitittavaa
- Anonyymi
Mitä sitten? Siellä se on ennenkin asunut.
- Anonyymi
joka kuvassa hän on seksikäs ja kaunis eli kyllä ikävä tulee häntä niin hänen kuviaan jaksaa kyllä katsella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joka kuvassa hän on seksikäs ja kaunis eli kyllä ikävä tulee häntä niin hänen kuviaan jaksaa kyllä katsella
Luuletko ettei New Yorkista voi kuvia lähettää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko ettei New Yorkista voi kuvia lähettää?
niinpäs uuten voikin eikö olekkin seksikäs nainen kyllä häntä pussais
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asutko jossain navetan takana tai olet jäänyt 60-luvulle??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asutko jossain navetan takana tai olet jäänyt 60-luvulle??
hänelle sopii punaiset ja mustat hiukset ja sininen mekko ja punainen mekko kuvissa ouh mitkä lanteet ja reidet ja mikä vartalo ei voi sanoa muuta kuin ou wouw wouw mikä nainen niin tuollainen kun tulis ja pussais niin olisin hänen
- Anonyymi
Tuolla naisella on kyllä pokkaa! Tatuoinneilla sotkettua käsivarttaan esittelee kuvissa, sekä kroppaansa, joka ei nyt niin ihmeelline ole.
Varsinkaan noilla patti polvilla ja hameen pituudella ja tennistossuilla... ei kovin edustavaa kuvaa itsestään anna.
Pienellä stailauksella tuokin julkkis ...näyttäisi; vaan ne paremmat puolensa.
Mikähän pinnalle nosto yritys tämäkin lienee... saattaa olla ihan oma aloituksensa, saada julkisuutta tätäkin kautta... onhan näitä nähty, ...."julkkis valpioita"!- Anonyymi
kuka tommosii kehtaa päästellä kyllä hänella on hyvä vartalo ja kauniit kasvot ja toiseksi ei hänellä ole hametta vaan mekkoja on ja kumpikin mekoista sopii hänelle eli on seksikäs eli on kaunis nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuka tommosii kehtaa päästellä kyllä hänella on hyvä vartalo ja kauniit kasvot ja toiseksi ei hänellä ole hametta vaan mekkoja on ja kumpikin mekoista sopii hänelle eli on seksikäs eli on kaunis nainen
Miehiseen silmääni ihan tavallisen näköinen ja hieman tuhti lady. Vielä nuori, joten kannattaa yrittää, mitä sinne meneekään tekemään vaikka tuliskin maitojunalla takaisin. Nyki kallis paikka elää ja kilpailu kovaa, mutta lycka till.
- Anonyymi
BIG MAMA lähtee hakemaan etnisiä miehiä.
- Anonyymi
Tätäkö tarkoitat?
https://www.youtube.com/watch?v=waHWheMKzvg - Anonyymi
Kivahan se on että ihmiset muuttavat eri mestoihin, eikä jumiteta vain omassa peräkammarissa. Mutta kyllähän täällä olisi paremmant mahdollisuudet, kyllä "kielillä puhuminen" on jenkeissäkin varmaan jo nähty.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422631Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse802014Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161108Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934