Oletteko päättäneet kumpia olette?
Haluuks rumat naiset rumii miehii vai komeita miehii?
Onks palstalaiset rumia vai komeita?
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Todennäköisesti rumia, niin miehet kuin naisetkin ja suurin osa sen lisäksi vajaaälyisiä.
- Anonyymi
Jep jep jep, ei tuohon ole lisäämistä.
Mitäs sukupuolta sinä sitten olet? 😂
No täytyy sanoa, että osa "meidän" palstan anomuumeista palstalaisista ei ole ihan "penaalin terävimpiä kyniä". 😂😂😂
Mutta jos pipetillä tipautetaan, ei voi ämpärillä vaatia. 🙂☝️- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Mitäs sukupuolta sinä sitten olet? 😂
No täytyy sanoa, että osa "meidän" palstan anomuumeista palstalaisista ei ole ihan "penaalin terävimpiä kyniä". 😂😂😂
Mutta jos pipetillä tipautetaan, ei voi ämpärillä vaatia. 🙂☝️Etpä ole disse itsekään penaalin terävin kynä.
- Anonyymi
olen vain ätmi työläispoika duunari perheestä jolla hyvä isä ja äiti sekä hyvät sisarukset
- Anonyymi
Miksi pitäisi haluta ketään. Miksi sitä on niin vaikea ymmärtää. Työn tekeminen on paljon paljon mukavampaa vielä vanhanakin, kuin ruveta ketään sietämään. Ilmeisesti on paljon ihmisiä jotka eivät halua olla yksin, mutta pitää muistaa että kaikki eivät ole sellaisia. Tuliko tehtyä rankka virhearvionti kun aloititte "auttamisprojektin"? Henkinen, fyysinen ja taloudellinen tilanne oleellisesti heikentyneet.
- Anonyymi
Mulla sitä onkin maan upein pellehermanni-kranssi! Että tiedä sä se!
DarkFear kirjautuminen ei toimi- Anonyymi
Tiedetään tiedetään.
black jake
- Anonyymi
Kun joku on tilanteessa,että herkässä iässä on sanottu rumaksi,mieli saattaa murentua.Kiusaamista monenlaista.
Vaikka kyseinen henkilö olisi suomen kaunein nainen,tai komein mies,pitäisi henkilö itseään rumana,eikä mikään saisi muuttamaan minäkuvaansa.
Tähän maailmaan mahtuu kaikennäköistä ihmistä,eikä kenelläkään ole oikeutta arvostellä ulkonäköä.Oli henkilö lihava tai laiha,se asia ei kuulu kenellekään . Harmaaritari on ihana.
Ei tarvi nähdä, sen tuntee aivosykkyröissä komia mies se on ja jos ujostuttaa pistä silmät kii🥰- Anonyymi
Harmaantunut vanhus voi hyvinkin kelvata harmaantuneelle naiselle!
Joka kohtaan, emminä tiiä.
Mä olen ihan keskinkertainen. Huomasin just että on korvissa ihan perkeleen pitkiä karvoja. Onkohan ne muotia? Pitäisikö antaa olla, leikata pois vai jättää sänki?
- Anonyymi
Pinseteillä pitää nyppiä, yksitellen.
-flowersreally-
No katopa ite.
- Anonyymi
Lyhyet miehet on rumia, niin naiset ajattelee.
- Anonyymi
Ätmit tietää mitä naiset ajattelee. Ätmeillä on sellainen taito.
Onhan se hyvä että onkin, niin pysyvät pois jaloista pyörimästä. Saa pitkät ja komeat ja koulutetut enemmän tilaa eikä tarvitse potkia ätmikääpiöitä sivuun häiritsemästä.
Pitäisi muuten perustaa sellaisia baareja joissa olisi pituusmitta ovella niinkuin huvipustossa laitteissa. Alle sen ei pääsisi sisään!
Saataisiin tasoa nostettua kummasti.
Saako tähän myös naiset vastata? Aloitus jäi vähän epäselväksi. Vastaan silti ...
Olen antanut itseni ymmärtää, että jokainen on omalla tavallaan viehättävä. Varsinkin jos pitää huolta hyvinvoinnistaan, omien valintojen kautta elää terveellisesti ja tasapainoisesti, se on ehdottomasti plussaa. Tämä sisäinen hyvinvointi näkyy myös ulospäin.
Olen oman elämäni kuningatar! :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."682342Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2442304- 1201528
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis301346Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj581340- 1331299
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711220Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.81998Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73989Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102989