Tähtitiede vs. litteän Maan teoria.

Anonyymi

Olisivatko ne hieman törmäyskurssilla keskenään?
Mitä tähän sanovat arvoisat tähtitietäjämme?

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tai Raamattu vs. faktat?

      • Anonyymi

        Hmmmm......

        Kiva vertaus Raamattu vs. tähtiede. Kummastakaan ei ole löydettävissä selviä faktoja.
        Elämänohjeita sen sijaan Raamatusta löytyy tuhansittain; tähtitieteestä ei ensimmäistäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmmmm......

        Kiva vertaus Raamattu vs. tähtiede. Kummastakaan ei ole löydettävissä selviä faktoja.
        Elämänohjeita sen sijaan Raamatusta löytyy tuhansittain; tähtitieteestä ei ensimmäistäkään.

        Tähtitieteestä löytyy valtavasti faktoja, lisää tulee hengästyttävää tahtia. Se, ettet itse ole opiskellut edes alkeita, ei liene kenenkään muun vika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähtitieteestä löytyy valtavasti faktoja, lisää tulee hengästyttävää tahtia. Se, ettet itse ole opiskellut edes alkeita, ei liene kenenkään muun vika.

        Hah hah, vai että elämän ohjeita tähdistä...... anna mun nauraa.
        Mustalaisämmät ne ennustelivat tähdistä sano päästänsä käsin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah hah, vai että elämän ohjeita tähdistä...... anna mun nauraa.
        Mustalaisämmät ne ennustelivat tähdistä sano päästänsä käsin...

        Nyt ymmärrän teidän tulkinnat Raamatusta... aivan sama mitä siellä lukee, kun kumminkin tehdään jo ennalta päätetyt johtopäätökset. 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hmmmm......

        Kiva vertaus Raamattu vs. tähtiede. Kummastakaan ei ole löydettävissä selviä faktoja.
        Elämänohjeita sen sijaan Raamatusta löytyy tuhansittain; tähtitieteestä ei ensimmäistäkään.

        Kyllä tähtitieteestä löytyy moniakin elämänohjeita ja varsinkin opetuksia. Jopa ne, jotka ymmärtävät, etteivät ymmärrä kvanttimekaniikkaa, voivat sentään löytää tähtitieteestä jonkinlaisen tuen takamukselleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah hah, vai että elämän ohjeita tähdistä...... anna mun nauraa.
        Mustalaisämmät ne ennustelivat tähdistä sano päästänsä käsin...

        Se, ettet itse ole edes opetellut lukutaitoa, ei liene kenenkään muun vika..


    • Anonyymi

      Kyllä littumaa on ihan hyvä lähtökohta. Helsingin kaupunkikin on litteä ja käyttää kartastossaan tasokoordinaatistoa.

    • Anonyymi

      Kuten tunnettua kiekkomaa on neljän elefantin selässä, jotka taas seisovat galaktisen kilpikonnan Suuren Kaksosen selkäkilvellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe