Olisivatko ne hieman törmäyskurssilla keskenään?
Mitä tähän sanovat arvoisat tähtitietäjämme?
Tähtitiede vs. litteän Maan teoria.
9
59
Vastaukset
- Anonyymi
Tai Raamattu vs. faktat?
- Anonyymi
Hmmmm......
Kiva vertaus Raamattu vs. tähtiede. Kummastakaan ei ole löydettävissä selviä faktoja.
Elämänohjeita sen sijaan Raamatusta löytyy tuhansittain; tähtitieteestä ei ensimmäistäkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmmmm......
Kiva vertaus Raamattu vs. tähtiede. Kummastakaan ei ole löydettävissä selviä faktoja.
Elämänohjeita sen sijaan Raamatusta löytyy tuhansittain; tähtitieteestä ei ensimmäistäkään.Tähtitieteestä löytyy valtavasti faktoja, lisää tulee hengästyttävää tahtia. Se, ettet itse ole opiskellut edes alkeita, ei liene kenenkään muun vika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähtitieteestä löytyy valtavasti faktoja, lisää tulee hengästyttävää tahtia. Se, ettet itse ole opiskellut edes alkeita, ei liene kenenkään muun vika.
Hah hah, vai että elämän ohjeita tähdistä...... anna mun nauraa.
Mustalaisämmät ne ennustelivat tähdistä sano päästänsä käsin... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustalaisämmät ne ennustelivat tähdistä sano päästänsä käsin...Nyt ymmärrän teidän tulkinnat Raamatusta... aivan sama mitä siellä lukee, kun kumminkin tehdään jo ennalta päätetyt johtopäätökset. 😂
Anonyymi kirjoitti:
Hmmmm......
Elämänohjeita sen sijaan Raamatusta löytyy tuhansittain; tähtitieteestä ei ensimmäistäkään.Kyllä tähtitieteestä löytyy moniakin elämänohjeita ja varsinkin opetuksia. Jopa ne, jotka ymmärtävät, etteivät ymmärrä kvanttimekaniikkaa, voivat sentään löytää tähtitieteestä jonkinlaisen tuen takamukselleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustalaisämmät ne ennustelivat tähdistä sano päästänsä käsin...Se, ettet itse ole edes opetellut lukutaitoa, ei liene kenenkään muun vika..
- Anonyymi
Kyllä littumaa on ihan hyvä lähtökohta. Helsingin kaupunkikin on litteä ja käyttää kartastossaan tasokoordinaatistoa.
- Anonyymi
Kuten tunnettua kiekkomaa on neljän elefantin selässä, jotka taas seisovat galaktisen kilpikonnan Suuren Kaksosen selkäkilvellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2454402Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232859Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412612Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?861585Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161508- 491229
- 851164
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En1921030- 45996
- 59993