Olisivatko ne hieman törmäyskurssilla keskenään?
Mitä tähän sanovat arvoisat tähtitietäjämme?
Tähtitiede vs. litteän Maan teoria.
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tai Raamattu vs. faktat?
- Anonyymi
Hmmmm......
Kiva vertaus Raamattu vs. tähtiede. Kummastakaan ei ole löydettävissä selviä faktoja.
Elämänohjeita sen sijaan Raamatusta löytyy tuhansittain; tähtitieteestä ei ensimmäistäkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmmmm......
Kiva vertaus Raamattu vs. tähtiede. Kummastakaan ei ole löydettävissä selviä faktoja.
Elämänohjeita sen sijaan Raamatusta löytyy tuhansittain; tähtitieteestä ei ensimmäistäkään.Tähtitieteestä löytyy valtavasti faktoja, lisää tulee hengästyttävää tahtia. Se, ettet itse ole opiskellut edes alkeita, ei liene kenenkään muun vika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähtitieteestä löytyy valtavasti faktoja, lisää tulee hengästyttävää tahtia. Se, ettet itse ole opiskellut edes alkeita, ei liene kenenkään muun vika.
Hah hah, vai että elämän ohjeita tähdistä...... anna mun nauraa.
Mustalaisämmät ne ennustelivat tähdistä sano päästänsä käsin... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustalaisämmät ne ennustelivat tähdistä sano päästänsä käsin...Nyt ymmärrän teidän tulkinnat Raamatusta... aivan sama mitä siellä lukee, kun kumminkin tehdään jo ennalta päätetyt johtopäätökset. 😂
Anonyymi kirjoitti:
Hmmmm......
Elämänohjeita sen sijaan Raamatusta löytyy tuhansittain; tähtitieteestä ei ensimmäistäkään.Kyllä tähtitieteestä löytyy moniakin elämänohjeita ja varsinkin opetuksia. Jopa ne, jotka ymmärtävät, etteivät ymmärrä kvanttimekaniikkaa, voivat sentään löytää tähtitieteestä jonkinlaisen tuen takamukselleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustalaisämmät ne ennustelivat tähdistä sano päästänsä käsin...Se, ettet itse ole edes opetellut lukutaitoa, ei liene kenenkään muun vika..
- Anonyymi
Kyllä littumaa on ihan hyvä lähtökohta. Helsingin kaupunkikin on litteä ja käyttää kartastossaan tasokoordinaatistoa.
- Anonyymi
Kuten tunnettua kiekkomaa on neljän elefantin selässä, jotka taas seisovat galaktisen kilpikonnan Suuren Kaksosen selkäkilvellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733944Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92101Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2301370- 1461332
- 1141179
- 1121168
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil711077Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61025- 60994
- 35916