Olisivatko ne hieman törmäyskurssilla keskenään?
Mitä tähän sanovat arvoisat tähtitietäjämme?
Tähtitiede vs. litteän Maan teoria.
9
75
Vastaukset
- Anonyymi
Tai Raamattu vs. faktat?
- Anonyymi
Hmmmm......
Kiva vertaus Raamattu vs. tähtiede. Kummastakaan ei ole löydettävissä selviä faktoja.
Elämänohjeita sen sijaan Raamatusta löytyy tuhansittain; tähtitieteestä ei ensimmäistäkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmmmm......
Kiva vertaus Raamattu vs. tähtiede. Kummastakaan ei ole löydettävissä selviä faktoja.
Elämänohjeita sen sijaan Raamatusta löytyy tuhansittain; tähtitieteestä ei ensimmäistäkään.Tähtitieteestä löytyy valtavasti faktoja, lisää tulee hengästyttävää tahtia. Se, ettet itse ole opiskellut edes alkeita, ei liene kenenkään muun vika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähtitieteestä löytyy valtavasti faktoja, lisää tulee hengästyttävää tahtia. Se, ettet itse ole opiskellut edes alkeita, ei liene kenenkään muun vika.
Hah hah, vai että elämän ohjeita tähdistä...... anna mun nauraa.
Mustalaisämmät ne ennustelivat tähdistä sano päästänsä käsin... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustalaisämmät ne ennustelivat tähdistä sano päästänsä käsin...Nyt ymmärrän teidän tulkinnat Raamatusta... aivan sama mitä siellä lukee, kun kumminkin tehdään jo ennalta päätetyt johtopäätökset. 😂
Anonyymi kirjoitti:
Hmmmm......
Elämänohjeita sen sijaan Raamatusta löytyy tuhansittain; tähtitieteestä ei ensimmäistäkään.Kyllä tähtitieteestä löytyy moniakin elämänohjeita ja varsinkin opetuksia. Jopa ne, jotka ymmärtävät, etteivät ymmärrä kvanttimekaniikkaa, voivat sentään löytää tähtitieteestä jonkinlaisen tuen takamukselleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustalaisämmät ne ennustelivat tähdistä sano päästänsä käsin...Se, ettet itse ole edes opetellut lukutaitoa, ei liene kenenkään muun vika..
- Anonyymi
Kyllä littumaa on ihan hyvä lähtökohta. Helsingin kaupunkikin on litteä ja käyttää kartastossaan tasokoordinaatistoa.
- Anonyymi
Kuten tunnettua kiekkomaa on neljän elefantin selässä, jotka taas seisovat galaktisen kilpikonnan Suuren Kaksosen selkäkilvellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701073
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294515Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?36509Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49467
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454