Rukoilun tehottomuus todistettu taas kerran

Anonyymi

Rukoilu ei voita kuolemaa. Asia on taas konkreettisesti todistettu ja isolla joukolla kun koko seurakunta tekee pikkulapsen kuolemasta irvokkaan uskonnollisen teatterin ja näytelmän.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/070c6763-c564-482b-895c-7c37812d0d25

Koko seurakunta joutui nöyrtymään kuoleman edessä ja myöntämään rukoilunsa tehottomuuden ja kuoleman lopullisuuden.

Ainoa mahdollinen uskonnollinen ihme olisi että hihhuli tajuaisi oma-aloitteisesti uskonsa typeryyden eikä sitäkään ihmettä tule ikinä tapahtumaan.

49

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "– Mutta sellaisia ovat ihmeet, niitä voi tapahtua, ne eivät noudata luonnon lakeja, kertoo kirkko."

Hyvä lähtökohta suhtautumisessa ihmeisiin on se, ettei yhtään ihmettä eli luonnonlakeja rikkovaa tapahtumaa ole todistettu tapahtuneen.

• Lisäys, heti kun ensimmäinen ihme, maallinen tai uskonnollinen, todistetaan tapahtuneen, en ole enää skeptinen rationalisti vaan jotain muuta. Levitaatio, ajatustenluku, mikä vain kelpaa.

• Tätä on perusteltu sillä (tietenkin), ettei Jumala salli tällaisia epäuskoa osoittavia tutkimuksia. Mutta jos sallisi ja tilastot sitten järisyttäisivät (senkin Jumala voisi järkätä), niin vaikutus olisi tietenkin Jumalalle mieluinen: ihmiset pelastuisivat. Joku mättää...

Pieni ihme muuten on jos tuo kinkku on aamuun mennessä valmis. Olin napsauttanut uunin pois päältä vahingossa kun kananmunia paistelin. 🤣 Mutta silti: rommi kuuluu kinkunpaistoon.

• a-teisti kirjoitti:

Tätä on perusteltu sillä (tietenkin), ettei Jumala salli tällaisia epäuskoa osoittavia tutkimuksia. Mutta jos sallisi ja tilastot sitten järisyttäisivät (senkin Jumala voisi järkätä), niin vaikutus olisi tietenkin Jumalalle mieluinen: ihmiset pelastuisivat. Joku mättää...

Pieni ihme muuten on jos tuo kinkku on aamuun mennessä valmis. Olin napsauttanut uunin pois päältä vahingossa kun kananmunia paistelin. 🤣 Mutta silti: rommi kuuluu kinkunpaistoon.

Reilun tunnin se oli pois päältä. Vain. Onneksi. Parisen tuntia ehkä vielä. Joutuu avaan kohta jonkin muun, pohja alkaa pilkottaa.

• a-teisti kirjoitti:

Tätä on perusteltu sillä (tietenkin), ettei Jumala salli tällaisia epäuskoa osoittavia tutkimuksia. Mutta jos sallisi ja tilastot sitten järisyttäisivät (senkin Jumala voisi järkätä), niin vaikutus olisi tietenkin Jumalalle mieluinen: ihmiset pelastuisivat. Joku mättää...

>> Olin napsauttanut uunin pois päältä vahingossa kun kananmunia paistelin. <<

Älä välitä, itse unohdin kerran kinkun uuniin, paistui todella rapeaksi aamuun mennessä, mutta oli hyvää.

Nyt minulla on lihanlämpömittari uunissa ja se kertoo paljonko on aikaa valmistumiseen ja sammuttaa uunin, kun haluttu kypsyysaste on saavutettu. Sopii laiselleni mielenkiinnosta toiseen vaihtavalle.

• a-teisti kirjoitti:

Reilun tunnin se oli pois päältä. Vain. Onneksi. Parisen tuntia ehkä vielä. Joutuu avaan kohta jonkin muun, pohja alkaa pilkottaa.

Sen tunninkin aikana kinkku kyllä kypsyi.

• qwertyilija kirjoitti:

>> Olin napsauttanut uunin pois päältä vahingossa kun kananmunia paistelin. <<

Älä välitä, itse unohdin kerran kinkun uuniin, paistui todella rapeaksi aamuun mennessä, mutta oli hyvää.

Nyt minulla on lihanlämpömittari uunissa ja se kertoo paljonko on aikaa valmistumiseen ja sammuttaa uunin, kun haluttu kypsyysaste on saavutettu. Sopii laiselleni mielenkiinnosta toiseen vaihtavalle.

Sama juttu, anturi on uunissa. Säädin 78 asteeseen mutta pitää se pois ottaa vaikka uuni sammuukin. Jos mä sammun ennen uunia, niin voi kuivahtaa, jatkaahan se kypsymistään uuniin jäädessään eikä siitä tule hyvää palautetta. 😝

• a-teisti kirjoitti:

Sama juttu, anturi on uunissa. Säädin 78 asteeseen mutta pitää se pois ottaa vaikka uuni sammuukin. Jos mä sammun ennen uunia, niin voi kuivahtaa, jatkaahan se kypsymistään uuniin jäädessään eikä siitä tule hyvää palautetta. 😝

No helvetti... Jäähdytys päälle uuniin... Varmuuden vuoksi vaan.

• a-teisti kirjoitti:

Itse paistoin pari viikkoa sitten sen ihan harkitusti 80 asteeseen.

Ei ollut kuin kinkkuleike, vaan Paljon mureampaa.

Mutta nämä on makuasioita.

• a-teisti kirjoitti:

No helvetti... Jäähdytys päälle uuniin... Varmuuden vuoksi vaan.

Jäähdytys? Sinullahan se varsinainen uuni on.

• a-teisti

• qwertyilija kirjoitti:

Minulla on vain lattialiesi, siinä tuuletin, joku pyrolyysi ja levyissä induktiot, kellot ja minulle tärkeä helppokäyttöisyys.
        Piti vaihtaa, kun jouduin ja sitten innostuin ruuan tekemisestä.

Tekisi mieli kaasuliettä, sen voi irtopullolla laittaa kerrostaloonkin mihin ei kaasua tule. On ihan sallittua. Ei ole vaan oikein tilaa kaasulle (vaikka parin polttimenkin malleja on) ja induktiolle, se olisi joko/tai eli kaasut jää sitten.

• a-teisti kirjoitti:

Tekisi mieli kaasuliettä, sen voi irtopullolla laittaa kerrostaloonkin mihin ei kaasua tule. On ihan sallittua. Ei ole vaan oikein tilaa kaasulle (vaikka parin polttimenkin malleja on) ja induktiolle, se olisi joko/tai eli kaasut jää sitten.

Mä olen joskus asunut sellaisessa kämpässä vuokralla, jossa oli kaasuliesi. Se oli hyvä. Oli kaasu-uunikin. Se ei ollut hyvä.

• a-teisti kirjoitti:

Mä olen joskus asunut sellaisessa kämpässä vuokralla, jossa oli kaasuliesi. Se oli hyvä. Oli kaasu-uunikin. Se ei ollut hyvä.

Kokit käyttää kaasua, minä tyydyn induktioon. Kattila kun ei kuumene yli 120 asteen eikä mikään "väärä" kuumene tai pala, ei edes näpit.

• qwertyilija kirjoitti:

Kokit käyttää kaasua, minä tyydyn induktioon. Kattila kun ei kuumene yli 120 asteen eikä mikään "väärä" kuumene tai pala, ei edes näpit.

Induktio on kyllä aika tasavertainen kaasun kanssa nopeudessa. Syönyt kaasun edut, samalla viivalla. Fiilis se siinä kaasussa kai on mutta ei se ainoaksi liedeksi oikein sovi, jos irtopulloilla pelaa. Mitään hirveän kalliitahan ne kaasutasot ei ole mutta induktio on helpompi kyllä.

• a-teisti kirjoitti:

Induktio on kyllä aika tasavertainen kaasun kanssa nopeudessa. Syönyt kaasun edut, samalla viivalla. Fiilis se siinä kaasussa kai on mutta ei se ainoaksi liedeksi oikein sovi, jos irtopulloilla pelaa. Mitään hirveän kalliitahan ne kaasutasot ei ole mutta induktio on helpompi kyllä.

Ihme titraajia!

Meillä on 12 kilon kinkku ollut leivinuunissanyt 10 tuntia.hyvä tuli.

• qwertyilija kirjoitti:

Minulla on vain lattialiesi, siinä tuuletin, joku pyrolyysi ja levyissä induktiot, kellot ja minulle tärkeä helppokäyttöisyys.
        Piti vaihtaa, kun jouduin ja sitten innostuin ruuan tekemisestä.

Jos siinä flekti on, niin kaiken järjen mukaan sen saa käynnistymään uunin lopettaessa. Eihän automaattikatkaisussa paistoanturin tai kellon mukaan ole ihan sitä täyttä järkeä ja hyötyä ellei sitä lämpöä saa puhallettua ulos kun homma on valmis.

• a-teisti kirjoitti:

Jos siinä flekti on, niin kaiken järjen mukaan sen saa käynnistymään uunin lopettaessa. Eihän automaattikatkaisussa paistoanturin tai kellon mukaan ole ihan sitä täyttä järkeä ja hyötyä ellei sitä lämpöä saa puhallettua ulos kun homma on valmis.

Joko tuossa mun AEG:ssä ei tuota flektitoimintoa ole tai en ole sitä siitä löytänyt. Veikkaan ensimmäistä vaihtoehtoa. On tosi, että jäähdytys olisi tärkeä ominaisuus.

Mutta induktion yksi paran puoli on se, että sen lisäksi että se on nopea, se ei polta sitä pintaa. Lieden kansilevyn vain pesaisee fairy-vedellä ja liesi on taas kun just kaupasta haettu.

• he-ma kirjoitti:

Ihme titraajia!

Meillä on 12 kilon kinkku ollut leivinuunissanyt 10 tuntia.hyvä tuli.

Mielenkiintoinen vaihtoehto, ei puutu enää kuin se leivinuuni ja siihen tietty joku piippu.

• qwertyilija kirjoitti:

Joko tuossa mun AEG:ssä ei tuota flektitoimintoa ole tai en ole sitä siitä löytänyt. Veikkaan ensimmäistä vaihtoehtoa. On tosi, että jäähdytys olisi tärkeä ominaisuus.

Mutta induktion yksi paran puoli on se, että sen lisäksi että se on nopea, se ei polta sitä pintaa. Lieden kansilevyn vain pesaisee fairy-vedellä ja liesi on taas kun just kaupasta haettu.

"On tosi, että jäähdytys olisi tärkeä ominaisuus."

On se, jos paistaa ja dokailee samaan aikaan.

• a-teisti kirjoitti:

"On tosi, että jäähdytys olisi tärkeä ominaisuus."

On se, jos paistaa ja dokailee samaan aikaan.

Ja vaikka ei dokaiskaan eli tuolla Snellmannin ja muilla palstoilla korostettiin kinkun nopean jäähdytyksen tärkeyttä. Kaiketi niin, ettei sen anneta jälkikypsyä siinä lieden päällä koko iltaa, vaan kinkku pitäisi pistää jääkaappiin tms. Lisää kuulemma myös kinkun säilyvyyttä.

• Anonyymi

Jos lapsi olisi herännyt kuolleista ette olisi siltikään välttämättä uskonut. Olisitte sanoneet että hän nukkui, tai jotain muuta.. Jeesus teki ihmeitä, eikä Häneen kaikki uskoneet.

• a-teisti

Näitä kuolleista heräämisiä kun ei tapahdu meillä länsimaissa, joissa terveydenhoitojärjestelmä hoitelee kuolleet. Niitä tapahtuu vain syvällä Afrikan viidakossa, joista tapahtumista sitten todisteena on viidakkorummun kertoma, vakuuttavimmillaan tuhnuinen kännykkävideo.

Sama koskee ihmeparantumisia, ei kasva raajat meillä, maassa jossa ihmisen raajan puute on kirjoissa ja kansissa, eikä jäisi huomiotta, mikäli sellainen uusi kasvaisi.

Jos sellaista tapahtuisi olisi se kansainvälinen sensaatio. Tapausta ei voitaisi salata ellei raajan saanut katoaisi, häviäisi yhteiskunnan ja ihmisten ulottumattomiin.

• Mutta edelleenkin, yhtään luonnonlakeja rikkovaa ihmettä ei ole koskaan todistettu tapahtuneen. Ei koskaan.

• a-teisti kirjoitti:

Näitä kuolleista heräämisiä kun ei tapahdu meillä länsimaissa, joissa terveydenhoitojärjestelmä hoitelee kuolleet. Niitä tapahtuu vain syvällä Afrikan viidakossa, joista tapahtumista sitten todisteena on viidakkorummun kertoma, vakuuttavimmillaan tuhnuinen kännykkävideo.

Sama koskee ihmeparantumisia, ei kasva raajat meillä, maassa jossa ihmisen raajan puute on kirjoissa ja kansissa, eikä jäisi huomiotta, mikäli sellainen uusi kasvaisi.

Jos sellaista tapahtuisi olisi se kansainvälinen sensaatio. Tapausta ei voitaisi salata ellei raajan saanut katoaisi, häviäisi yhteiskunnan ja ihmisten ulottumattomiin.

>> Jos sellaista tapahtuisi olisi se kansainvälinen sensaatio. <<

Ensimmäinen luonnonlakeja rikkova todistettu tapahtuma olisi tieteessä Supersensaatio!
        Se mullistaisi koko tieteen. Levitaatio, ajatustenluku, ihan mikä vaan kelpaisi. Mutta sellaista ei ole vielä nähty. Eikä uskoakseni koskaan nähdäkään.

• qwertyilija kirjoitti:

Ensimmäinen luonnonlakeja rikkova todistettu tapahtuma olisi tieteessä Supersensaatio!
        Se mullistaisi koko tieteen. Levitaatio, ajatustenluku, ihan mikä vaan kelpaisi. Mutta sellaista ei ole vielä nähty. Eikä uskoakseni koskaan nähdäkään.

TYKSissä on kuulema laaja arkisto ihmeparantumisista. Näitä ei vain voida julkistaa yksityisyyden suojan vuoksi. Semmoista.

• qwertyilija kirjoitti:

Yrittiväthän ne täälläkin pahviaivoa henkiin. Eikös Niikkokin ollut mukana tuossa sekoilussa? Kuka piru ne on sinne ruumishuoneelle päästänyt taikomaan?

• a-teisti kirjoitti:

TYKSissä on kuulema laaja arkisto ihmeparantumisista. Näitä ei vain voida julkistaa yksityisyyden suojan vuoksi. Semmoista.

Varmasti on, mutta epäilen, skeptikko kun olen, ettei niistäkään ensimmäinenkään täyttäisi ihmeen määritelmää.

ps vaimon yksi tuttu, uskova hänkin, sairasti haimasyöpää ja siellä puhuttiin, että tauti oli voitettu, oli jossain passiivitilassa useamman vuoden, no, nainen on jo kuollut... haimasyöpään

pps ymmärtääkseni ymmärsin sarkasmin

• Anonyymi
        qwertyilija kirjoitti:

<<Ensimmäinen luonnonlakeja rikkova todistettu tapahtuma olisi tieteessä Supersensaatio!
        Se mullistaisi koko tieteen.<<

Olette te tavallisia veijareita, heh. Tiede tältä osin mullistui jo liki 100 vuotta sitten, kun deterministiset lait muuttuivat vain tilastollisiksi todennäköisyyksiksi, eikä tämä olisi tapahtunutkaan ilman tuollaista ihmettä. Olette 100 vuotta jäljessä tieteellisestä tiedosta.

Aika surkea saavutus.

• Anonyymi
        qwertyilija kirjoitti:

Varmasti on, mutta epäilen, skeptikko kun olen, ettei niistäkään ensimmäinenkään täyttäisi ihmeen määritelmää.

ps vaimon yksi tuttu, uskova hänkin, sairasti haimasyöpää ja siellä puhuttiin, että tauti oli voitettu, oli jossain passiivitilassa useamman vuoden, no, nainen on jo kuollut... haimasyöpään

pps ymmärtääkseni ymmärsin sarkasmin

<<Varmasti on, mutta epäilen, skeptikko kun olen, ettei niistäkään ensimmäinenkään täyttäisi ihmeen määritelmää.<<

Onneksi elämme skeptikkojen maailmassa - muuten mäet olisivat täynnä risteille hakattuja Jeesuksia.

• Anonyymi
        a-teisti kirjoitti:

Minä olen todistanut(itselleni) että Jumala kuulee heikotkin rukoukset ja palautetta sain kun kohde kertoi olleensa jossain muualla, mutta ei tässä maailmassa. Eikä kohde ollut ystävä vaan enempi vihaa kantava , no oppia tästäkin.

• Heh. On kirjoitettu Jeesuksen tehneen ja puhuneen vaikka mitä. Harva niihin uskoo.

Jos joku edes parantuisi, niin uskoisin saman tien. Mutta olen jo 62 v, ja näkemättä on jäänyt. Näen ihmisten menevän sairaalaan.

• Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

Heh. On kirjoitettu Jeesuksen tehneen ja puhuneen vaikka mitä. Harva niihin uskoo.

Jos joku edes parantuisi, niin uskoisin saman tien. Mutta olen jo 62 v, ja näkemättä on jäänyt. Näen ihmisten menevän sairaalaan.

Tässä kun nyt ei kannata potkiakaan eteenpäin uskolla, vaan tiedolla. Ja hölynpölyä tuo juttu uskoisit kun ja jos vain joku.... Todellinen tieto on se, että mitään keinoa ei ole olemassa saada ihmistä uskomaan mitään ja kun ihminen johonkin uskoo, ei ole mitään järjen ja älyn keinoa todistaa tuolle ihmiselle, että miten järjetön tuo hänen usko on. Ihmeparanemisilla ei ole mitään tekemistä Jeesuksen ristille kiroamisen kanssa - korkeintaan ehkäisevä vaikutus tässä ajatusuniversumissa, jossa elämme.Ihmiset lakkaisivat välittömästi uskomasta järjettömyksiin, joihin siis ihmeparaneminen ei kuulu, jos tietäisivät uskon voiman.

• Anonyymi kirjoitti:

Tässä kun nyt ei kannata potkiakaan eteenpäin uskolla, vaan tiedolla. Ja hölynpölyä tuo juttu uskoisit kun ja jos vain joku.... Todellinen tieto on se, että mitään keinoa ei ole olemassa saada ihmistä uskomaan mitään ja kun ihminen johonkin uskoo, ei ole mitään järjen ja älyn keinoa todistaa tuolle ihmiselle, että miten järjetön tuo hänen usko on. Ihmeparanemisilla ei ole mitään tekemistä Jeesuksen ristille kiroamisen kanssa - korkeintaan ehkäisevä vaikutus tässä ajatusuniversumissa, jossa elämme.Ihmiset lakkaisivat välittömästi uskomasta järjettömyksiin, joihin siis ihmeparaneminen ei kuulu, jos tietäisivät uskon voiman.

Kyllä uskoisin. Olen ollut näkemässä lukemattomia kertoja, ja halunnut todeta eräänkin paranevan.

Mutta tyhjää puhetta kaikki on ollut. Eli tällainen tieto on poikaa.

• Anonyymi

Hacksaw Ridge - aseeton sotilas.

• Anonyymi

No onhan tämä nyt nähty jo monta kertaa. Kun nykyistä avioliittolakia luotiin niin hihhulit olivat porukalla rukoilemassa eduskuntatalon edessä ja netissä - tälläkin palstalla - oli lukuisia pyyntöjä rukoilla lakia vastaan.

Vaan kuinkas sitten kävikään? Senhän me tiedämme kaikki. Kysymys nyt kuuluu, eivätkö hihhulit osaa rukoilla oikein kun mikään ei mene niin kuin he rukoilevat? Vai onko niin että heidän jumalansa on sattumalta lomalla?

Taas toisaalta tälläkin palstalla väitettiin että Thaimaan luolapoikien tapauksessa heidän rukoilunsa auttoi. Ihmeellistä sinäntä, sillä lähes kaikki noista pojista oli budhalaisia. Yksi ainoa taisi olla krisitty. Ainakin nimellisesti.

Tästä huolimatta otssa kirkkaana täällä selitettiin että juuri palstan hihhuleiden rukoilun seurauksena luolapojat pelastuivat. Tosin sitä kukaan ei tarkistanut mitä "Thaimaan 24" omalla palstalla - jos sellaista nyt on - kirjoitettiin?

Siellä sikäläiset olivat taatusti mieltä että heidän rukoilunsa ja munkkinsa pelastivat nuo pojat. ihmeelliseksi tilanteen tekee myös se, että kukaan ei ole palstalla kertonut rukoilleensa Al Holin lasten pelastumisen puolesta...

Miksiköhän näin...

• Anonyymi

"Kaikkien on kerran kuoltava, sitten tulee tuomio". Rauhalliset, jotka uskovat Jumalaan selviävät tuomioista, koska he eivät itse syyttäen tuominneet ketään, mutta ne jotka tuomitsivat syyttäen muita, joutuvat seuraavassa elämässään nk. "Tuomion Ylösnousemukseen", ja siis Jumalaanuskovat:"Rauhan Ylösnousemukseen".
      No, montako kuolemaa silti iankaikkisuudessa jokaisella on, niin tietysti niitäkin äärettömästi:-) Nythän on tiedossa se, että Kuolleilla on uusia ruumiita, ja he esim. pystyvät matkustamaan ihmisten unelmissa, harhoissa ja muistoissa, mutta se, onko heillä koskaan sen jälkeen enää massamateriaruumista, niin en tiedä, mutta jos sekin ruumis voi mennä rikki, niin sitten taas kuoleman voittajaa, ja messiasta tarvittaisiin uudemman kerran, nyt ei tarvita, tiedämme, miten meidän käy kuoltuamme, mutta toinen tulemuksensa tulee olemaan Jeesuksella näkyolento, mutta onko Hän koskaan enää massallisena lihana kenenkään luona, kuten IDÄN inkarnaatio-opin mukaan silti tapahtuisi, niin enpä silti sitä tiedä, koska sen tietää YKSIN ISÄ?!

• Anonyymi

"Rukoilu ei voita Kuolemaa?!" EI, jos teillä on liian vähän uskoa!(-Jeesus) Jeesus sai rukouksella Lasaruksen Zombiena maan päälle toviksi, ja nykyäänkin on kertomus "Pappi Danielista"; joka Reinhardt Bonkken seurakunta manasi rukouksellaan takaisin elävien kirjoihin. Pappi Daniel on siis Nigerialainen pastori, joka "kuoli auto-onnettomuudessa"; ja sai Hän oli joutua "helvettiin",(riiteli vaimonsa kanssa, ja kavalsi osan seurakunna kolehdeista itselleen) - mutta sai uuden tilaisuuden?! Kyseinen henkilö on käynyt Suomessakin puhumassa, luultavasti löytäisitte jotakin, jos Googleatte nimen "Pappi Danielin" tai jotakin. Tapahtumasta on jo yli kymmenen vuotta. Kuolemanrajatapauksia on silti paljon, moni on palannut ihan tavallisessa lasaretissa, sairaalassa, takaisin, vaikka ektoplasmansa oli jo leijumassa katossa, tai näkemässä muita maailmoja. Näitä kertomuksia on paljon, mutta jos NYT ei pikkupoika saanut elämäänsä takaisin muiden rukouksella, niin poikaparka ei tainnut edes haluta tänne takas....

• Anonyymi

Juu, tiedän mistä puhut. Mutta sinä et tiedä mihin Jeesus todellisuudessa käskee uskomaan niin, että se usko siirtää vaikka vuoria - ei todellakaan itseensä. Ja siksi toiseksi helvettiä ei edes ole olemassa. Minä en ole kuollut elämässäni vain kerran, vaan lukemattoman monta kertaa - olen suorastaan ammattikuolija! (toivon, ettei kukaan tässä kohdassa lohkaise sitä ylen kulunutta vitsiä). - J.utun juoni ei todellakaan ole Kristuksessa, Auringonjumalassa, vaan aivan jossain muualla. Miten se nyt menikään.... Etsikää, niin te löydätte ja kun te löydätte, te muututte, ja kun te muututte, niin .... jne. Ja - ai niin - rukoilu ei todellakaan voita kuolemaa (entropia), koska se on okkultismia.

• Anonyymi

mutta jos NYT ei pikkupoika saanut elämäänsä takaisin muiden rukouksella, niin poikaparka ei tainnut edes haluta tänne takas....

Se nyt tietysti riippuu mihin lahkoon kuuluu pikkupoika on monien lahkojen helvetissä jo eikä sieltä ole paluuta heidän tarinoissaan

Toisaalta eikö tällainen uskovaisten ilveily kuolleen lapsen kustannuksella voisi loppua pikkupoika on elämänsä elänyt ja sillä sipuli

• Hiukan irvokasta kieltämättä. aivan kuin yksi isku ei riittäisi, turha yritys herättää henkiin on sitten toinen sellainen.

• Anonyymi

Mihinkähän ne kerätyt rahat meni...

• Anonyymi

Rahankeräys vielä jatkuu. Ei ihme kun lapsi ei noussut kuolleista sillä $100 000 tavoite ei heti kohta täyttynyt ja vieläkin alle 70 000. Lahjoittajilla ollut heikko usko.

• Anonyymi

kiinteistöveroon taikka ilmastoinnin ylläpitoon!

mutt amihin ne rahat menee jotka suomen isokirtkko kerää pakolla ?

• Anonyymi

Kyllä ne rukoukset kuullaan. Ainakin kun oikean asian puolesta rukoillaan. Omakohtainen kokemus:
      En saanut naista, vaimoakaan. Rukoilin ja purnasin, että saavathan kulkukoiratkin. Niinpä sitten sainkin naista vähän aikaa. Toisen miehen naista. Jolla oli oma syynsä...
      Ja naimisiinkin pääsin. Psykopaatin kanssa. Lapsenkin tein hänen mielikseen vaikka tarkoituksen arvasin. Lapsen näin viimeksi kauan sitten. Mielisairaalassa. Rukous siis toteutui. Mahdollisimman suuren vahingon kautta.
      Ja kun en naista saanut, rukoilin että lähtisi halut ja kyvyt. Toteutui: nyt olen impotentti.
      Löysin mukavan naisen jota yritin ns iskeä kauan sitten. Tai hän löysi minut. Voi että olikin mukava! Olisin saanut naidakin mielin määrin, mutta en pystynyt koska olin jo impotentti. Siitä johtuen tai johtumatta tuo mukava nainen etääntyi. Luultavasti lopullisesti.
      Niin että rukoilkaa vain te muutkin! Kyllä niistä ainakin osa toteutuu, siitä tämän maailman herra ja valtias pitää huolen!

• Anonyymi

Luin tuon rukoiluuutisen. Perhe oli menettänyt rakkaan pikkuisen tyttärensä. Äiti pyysi murheen murtamana rukousta, että tyttö palaisi takaisin. Seurakunta halusi auttaa äitiä ja suostui pyyntöön. Tyttö ei herännyt henkiin ja äiti sai rauhan.

"Betel-kirkko myöntää, että perheen pyyntö rukoilusta henkiin heräämisen puolesta oli ”epätavallinen”. – Mutta sellaisia ovat ihmeet, niitä voi tapahtua, ne eivät noudata luonnon lakeja, kertoo kirkko."

Minusta tuo oli kaunis ele seurakunnalta. Ei tuolla selvästikään kaikkien kuolleitten puolesta rukoilla. Terveisin: serious

PS. Rukoushan ei paranna tai tee asioita, vaan Jumala. Hänen tahtonsa ei ole meidän hallittavanamme. Mutta... "te ette saa, koska te ette ano."

• Anonyymi

Kyllähän nää ilveilyt ja rahankeruut pienen menehtyneen lapsen kustannuksella ovat aika iljettäviä asioita mutta uskovaiset nyt ovat tällaisia

tulipahan nyt ainakin heille selväksi että vaikka kuinka kaatuilevat ja tärisevät kokouksissaan milloin missäkin horkassa niin oikeasti se ilveily (rukoiluksikin)kutsuttu temppuilu ei vaikuta mihinkään lapsi on kuollut ja toivottavasti saanut tuon ilveilyn jälkeen rauhallisen hautaamisen

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe