No niin hc-ätmit, tähän ketjuun voikin sitten kätevästi heittää naurua ja solvauksia mua kohtaan.
Tänään jokin aika sitten tämä mun halikaveri tai mikä onkaan, se mua hieman vanhempi nainen, ilmoitti että ei enää halua jatkaa tapaamisia ja haluaa olla yksin. Tietyllä tavalla ymmärrän, sillä hänellä on elämässään monenmoista juttua, joista en viitsi palstalla avautua sen enempää. Mulla ei ole syytä epäillä mitään muuta miestä tms. sillä tiedän kyllä näistä asioista mitkä ilman muuta vaikuttaa kenenkin jaksamiseen.
Harmittaahan se hieman, mutta toisaalta en välttämättä koskaan tule kokemaan mitään vastaavanlaista. Kokemus se on ollut tämäkin.
Erittäin "hyvän" ajankohdan nainen kyllä onnistui valitsemaan, kun päätti sitten jouluna pistää poikki 🙄 Eilen näimme, mutta mielestäni jo silloin tunnelma oli välillä vähän kireä ja ilmassa oli sellaista lopun alkua.
No, näillä mennään.
P234: Pakit tuli :(
45
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pakkeja saa jokainen. Ei teistä mitään paria olis kuitenkaan tullut enkä ymmärrä miksi panit jotain vanhaa kurppaa. Pysy niissä nuoremmissa naisissa.
Totta. Mutta se ei aina katso ikää onko kurppa vai ei. Olen nähnyt pahemmin rupsahtaneempia parikymppisiä.
peris234 kirjoitti:
Totta. Mutta se ei aina katso ikää onko kurppa vai ei. Olen nähnyt pahemmin rupsahtaneempia parikymppisiä.
No se ikä vaan on jokin pakkomielle näille palstan kokemattomille luuserimiehille, että heidän puheista ei kannata turhaan mitään välittää.
- Anonyymi
DarkFear kirjoitti:
No se ikä vaan on jokin pakkomielle näille palstan kokemattomille luuserimiehille, että heidän puheista ei kannata turhaan mitään välittää.
Saitko peruukin joululahjaksi?
Anonyymi kirjoitti:
Saitko peruukin joululahjaksi?
Käyttäköön vaan ne sun kaltaiset ahdasmieliset persupaskajuntit niitä peruukkuja, kun eivät kerran ole voineet niitä fina-tabletteja syödä sen heidän oman ahdasmielisyytensä takia.
Eipä tosiaan itselle tollaista turhaa lahjaa tullut, kun mulla itselläni onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kuten just mun kaltaisella nykyaikaisella ja eurooppalaishenkisellä miehellä kuuluukin olla.
- Anonyymi
Sinua kokeneempana voin sanoa, että noin käy tosi usein. Ensin naiset ovat ihan lääpällään ja r-sanojakin saattavat käyttää. Sitten yhtä äkkiä poikki vaan. Olen kovin pahoillani, mutta muista, että ei tuo tapa, se vahvistaa.
Juu en mä tässä mitään ranteita ole viiltämässä auki, ei ole tosiaankaan ekat pakit mun elämässä. Sinänsä vain hieman hämmentävää, että viikonloppuna puhuimme rakkaudesta ja nyt kävi sitten näin.
peris234 kirjoitti:
Juu en mä tässä mitään ranteita ole viiltämässä auki, ei ole tosiaankaan ekat pakit mun elämässä. Sinänsä vain hieman hämmentävää, että viikonloppuna puhuimme rakkaudesta ja nyt kävi sitten näin.
Rakkaudesta? Olitko ihan vakavasti ajatellut rakastuvasi häneen?
Partakaweri kirjoitti:
Rakkaudesta? Olitko ihan vakavasti ajatellut rakastuvasi häneen?
En mä tiedä. Nainen itse sanoi sunnuntaina että "tuntee rakkautta mua kohtaan" mutta olisi liian painava ilmaisu sanoa että "rakastan sua".
Kyllä mäkin hänestä pidin, mutta ilman muuta tiedostin faktat että ei siitä pidemmän päälle olisi tullut mitään. Mutta ihmettelen vain että miten yhtäkkiä ääni muuttuu kellossa parin-kolmen päivän aikana.
Ja kun hänellä on kaikenlaista hässäkkää omassa elämässään, niin olisin ihan hyvin ymmärtänyt että näkisimme harvemmin tai vähemmän vakavalla mielellä. Mutta se oli vissiin kerrasta poikki sitten.- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
En mä tiedä. Nainen itse sanoi sunnuntaina että "tuntee rakkautta mua kohtaan" mutta olisi liian painava ilmaisu sanoa että "rakastan sua".
Kyllä mäkin hänestä pidin, mutta ilman muuta tiedostin faktat että ei siitä pidemmän päälle olisi tullut mitään. Mutta ihmettelen vain että miten yhtäkkiä ääni muuttuu kellossa parin-kolmen päivän aikana.
Ja kun hänellä on kaikenlaista hässäkkää omassa elämässään, niin olisin ihan hyvin ymmärtänyt että näkisimme harvemmin tai vähemmän vakavalla mielellä. Mutta se oli vissiin kerrasta poikki sitten.Se oli testi
peris234 kirjoitti:
Ja kun hänellä on kaikenlaista hässäkkää omassa elämässään, niin olisin ihan hyvin ymmärtänyt että näkisimme harvemmin tai vähemmän vakavalla mielellä. Mutta se oli vissiin kerrasta poikki sitten.Ehkä hän aisti sinusta, että haluaisit enemmän kuin pitää vaan hauskaa ja siksi iski jarrut päälle?
Partakaweri kirjoitti:
Ehkä hän aisti sinusta, että haluaisit enemmän kuin pitää vaan hauskaa ja siksi iski jarrut päälle?
En kyllä mäkään ollut mitään kirkkoa varaamassa, mutta olishan se aina kivempi pitää hauskaa ihmisen kanssa jonka on oppinut tuntemaan jne. Lähinnä mulle tuli yllätyksenä miten mieli muuttui niin yhtäkkiä ja jyrkästi. En silti koe että mua oltaisiin loukattu, sillä arvostan suorapuheisuutta. Mieluummin näin, kuin puolivaloilla mun kanssa ja samalla etsien parempaa.
Ymmärrän tietyllä tavalla hänen perustelunsa, mutta en nyt lähde niitä levittelemään palstalla.
- Anonyymi
Se on joskus sellaista. Uutta matoa koukkuun!
Joo ei tässä jäädä tuleen makaamaan. Olen taas hitusen kypsempi, kokeneempi ja itsevarmempi tulevia naisjuttuja ajatellen.
- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Joo ei tässä jäädä tuleen makaamaan. Olen taas hitusen kypsempi, kokeneempi ja itsevarmempi tulevia naisjuttuja ajatellen.
Juu. Ja muista, että koko ajan kehityt panijana varmemmaksi ja taitavammaksi.
- Anonyymi
Olisin saanut aamulla naiselta mutta annoin pakit. Nukuin mielummin
- Anonyymi
Sasi äijä tulee kohta tänne selittää miten paneskeli jo kymmenii naisia kaksikymppisenä.
- Anonyymi
Darkin naisten määrä on pyöreä nolla.
Anonyymi kirjoitti:
Darkin naisten määrä on pyöreä nolla.
Puhu sä ihan itsestäsi vaan vitun kyrvänimijäpaska saatana!!!!!! Te persuja äänestävät naisettomat luuserimiehet sitä olettekin aina siitä naisettomuudestanne vaan kärsineet saatana. Sä kun et tiedä musta ja mun elämästäni yhtään mitään.
- Anonyymi
Paljastuiko hänelle palstalla pyörittämäsi rinnakkaistodellisuus?
- Anonyymi
Paljastui, järkyttävää :(
T. Puuma
- Anonyymi
No sattumalta satuin löytämään nämä keskustelut (no eräs tuttu linkkasi facebookin kautta) ja täytyy sanoa että en halua jatkaa tapailua henkilön kanssa jolle tuntuu olevan tärkeämpää "leijua" netissä meidän yhteisillä asioilla kuin panostaa oikeasti siihen suhteeseen.
t. Puuma- Anonyymi
Joopa joo. Surkea yritys. Ei mennyt läpi.
Ensinnäkään mulla ei ole palstalla tai päässäni mitään rinnakkaistodellisuutta tms. Ja toiseksi, en ole paljastanut mitään minkä perusteella kukaan voisi tunnistaa naista.
Kuten joku sanoikin, ei mene läpi. 😝- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Ensinnäkään mulla ei ole palstalla tai päässäni mitään rinnakkaistodellisuutta tms. Ja toiseksi, en ole paljastanut mitään minkä perusteella kukaan voisi tunnistaa naista.
Kuten joku sanoikin, ei mene läpi. 😝Kenen kanssa nyt vietät laatuaikaa Hiacen rohjakkeen perässä kun mummu dumppasi sut? :):)
Anonyymi kirjoitti:
Kenen kanssa nyt vietät laatuaikaa Hiacen rohjakkeen perässä kun mummu dumppasi sut? :):)
Ensinnäkin tämä nainen oli kaikkea muuta kuin mummoutunut. Jotkut standardit mullakin sentään on herranen aika.
Ja toiseksi, mä en käsitä mikä mun autoissa aina joko huvittaa tai närästää palstalaisia? Vito oli Viton reuhka ja Hiace on nyt näköjään rohjake. Mun aiempia C-sarjan Mersuja kutsuttiin joskus palstalla mannemersuiksi tms. Fiestaa saakin nauraa, sille mä nauran itsekin.
Ja tän viimeisen vuoden aikana mulla on mennyt kuitenkin aika hyvin naisasioissa, vaikka nuo suhteet tai tapailut eivät ole oikein kestäneet. Joten olen kyllä ihan luottavainen että seuraa löytyy jatkossakin.
- Anonyymi
Sulla on nyt virheellinen tulkinta, P0234 vikakoodi tarkoittaa "engine overboost condition" :P
Pitikin laittaa Gookleen tuo koodi ja näyttäisi tosiaan olevan joku ahto paineeseen liittyvä vika koodi. Se on meinaan itellä ollut Hiaseja ja Carinoita eikä muuten koskaan ollut tollasia vikoja eikä kyllä ole ollut Volvossakaan kun ei ole turbo malleja.
Serkku pojalla on maan rakennus virma ja se erehtyi kerran ostamaan Ransportterin työ autoksi ja jumankauta muuten se auto seisoi pajalla jatkuvasti. Varmaan just tuollainen vika oli kerran kyseessä kun joku ahto paineen säädin meni vaihtoon ja monen satasen lasku käteen. Sen jälkeen se on luottanut vallan vapari diesel koneella oleviin Hiaseihin, Hilukseihin ja Rynään. Eikä muuten koskaan ole jäänyt kauhat, tela ketjut, hydrauliikka öljyt sun muut tarvikkeet toimittamatta työmaa-alueelle sen tähren etteikö Toyotan laatuun olisi voinut luottaa- Anonyymi
pääskyvuoren_jorma kirjoitti:
Pitikin laittaa Gookleen tuo koodi ja näyttäisi tosiaan olevan joku ahto paineeseen liittyvä vika koodi. Se on meinaan itellä ollut Hiaseja ja Carinoita eikä muuten koskaan ollut tollasia vikoja eikä kyllä ole ollut Volvossakaan kun ei ole turbo malleja.
Serkku pojalla on maan rakennus virma ja se erehtyi kerran ostamaan Ransportterin työ autoksi ja jumankauta muuten se auto seisoi pajalla jatkuvasti. Varmaan just tuollainen vika oli kerran kyseessä kun joku ahto paineen säädin meni vaihtoon ja monen satasen lasku käteen. Sen jälkeen se on luottanut vallan vapari diesel koneella oleviin Hiaseihin, Hilukseihin ja Rynään. Eikä muuten koskaan ole jäänyt kauhat, tela ketjut, hydrauliikka öljyt sun muut tarvikkeet toimittamatta työmaa-alueelle sen tähren etteikö Toyotan laatuun olisi voinut luottaaPeris, nyt isommat lääkeannokset kehiin.
Anonyymi kirjoitti:
Peris, nyt isommat lääkeannokset kehiin.
Miten Jorman kirjoittama kommentti liittyy mun lääkkeisiin? Hänhän kommentoi jotain tuohon jännään sattumaan että tuo P0234 on vikakoodi jollekin turbovialle. Itse asiassa en itse edes tiennyt koko koodin merkitystä vaan tein tän nimimerkin aikoinaan sellaiseksi että jotkut urpot eivät pääse tekemään feikkiprofiileja kikkailemalla isoilla i-kirjaimilla ja pienillä L-kirjaimilla jne.
Päinvastoin olen pyrkinyt vähentämään bentsojen käyttöä päivinä jolloin olen yksin kotona tai korkeintaan käväisen kaupassa eikä ole mitään sosiaalisia tilanteita tms.- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Miten Jorman kirjoittama kommentti liittyy mun lääkkeisiin? Hänhän kommentoi jotain tuohon jännään sattumaan että tuo P0234 on vikakoodi jollekin turbovialle. Itse asiassa en itse edes tiennyt koko koodin merkitystä vaan tein tän nimimerkin aikoinaan sellaiseksi että jotkut urpot eivät pääse tekemään feikkiprofiileja kikkailemalla isoilla i-kirjaimilla ja pienillä L-kirjaimilla jne.
Päinvastoin olen pyrkinyt vähentämään bentsojen käyttöä päivinä jolloin olen yksin kotona tai korkeintaan käväisen kaupassa eikä ole mitään sosiaalisia tilanteita tms.Jorma on ehkä typerin kaikista feikkiprofiileistasi.
- Anonyymi
Naisen kommentti:
Miehet on idiootteja. Väitän, että kyse on nyt siitä, miten oot vastannut/reagoinut naisen tunnustukseen siitä, että hänellä on tunteita sua kohtaan. Hän on kokeillut kepillä jäätä kertoessaan tunteistaan ja koska reaktiosi on ollut kylmä/nuiva/olematon, hän on päättänyt, että on helpompaa lopettaa suhde kokonaan kuin jatkaa ja ottaa riski, että hänen tunteensa syvenevät liikaa. Ehkä ovat jo syventyneey, suhteessa siihen, mitä sinä tunnet.- Anonyymi
Noh, peris nyt on mt-potilas ja ätmi. Ei voi kauhalla vaatia jne.
Kyllä mä luulen että tän naisen oman elämän ongelmat ja stressi ovat suurempi syy.
Mutta tavallaan ihan hyvä pointti, nimittäin kyseinen nainen ja lähes kaikki naiset kenen kanssa olen ollut, ovat sanoneet että mä analysoin asioita liikaa enkä osaa ns. heittäytyä tilanteisiin. Ja se voi kyllä pitää paikkansa. Jollain palstalaisellahan on ollut ihme fiksaatio mun silmiin, ja muistan että tämäkin nainen joskus kysyi että mitä/mihin mä tuijotan. Liittynee aspergeriin nuo piirteet.
- Anonyymi
Naiset pelkää ihastumista ja sen takia saitkin pakit. Muutaman panon jälkeen nainen tuumi että pakko lopettaa ettei tule tunteita. Monta kertaa itsekkin saanut niin pakkeja., Toisaalta olen itsekkin antanut pakkeja vaikka vaikka periaatteessa nainen ollut mukava mutta olenkin aika nirso mies etten ihan ketä tahansa huoli koska olen naisen luonteessa havainnut piirteitä mitä en halua naisella olevan.
Ikävä kuulla. Mutta ethän sinä mitään pakkeja saanut, kun teillä oli kerran jo jonkunlainen suhteentapainenkin. Nainen päätti sitten laittaa suhteen poikki, varmaankin juuri niistä syistä, mitä sinulle kertoi. Ehkä se ikäkin vaikutti asiaan. Jos olisitte olleet vähän enemmän samaa ikäluokkaa, molemmilla olisi ollut enemmän motivaatiota ja keinoja pitää suhdetta yllä, muista elämän ongelmista huolimatta. Nyt nainen varmaan ajatteli, että helpompi näin, molemmille. Mieti mitä suhteessa oli hyvää ja tavoittele samoja hyviä asioita seuraavasta ihmissuhteesta ja vältä niitä huonoja juttuja, mitä varmaan tästäkin kuitenkin löytyi.
No juu ehkä pakit on hieman huono termi tässä kohtaa. Erohan tämä on suomeksi sanottuna.
Mutta mun osalta ei ollut kyse siitä etteikö olisi ollut motivaatiota tai keinoja pitää suhdetta yllä. Tämä oli täysin naisen päätös, mikä tuli mulle ihan puskista. Pahoitteli ja sanoi että hänen täytyy asettaa oma elämä etusijalle eikä jaksa/halua suhdejuttuja. Haluaa kuulemma olla yksin.
Ja kyllä mä tästäkin opin paljon, niin hyvässä kuin pahassa.
- Anonyymi
Miksi pitää kirjoitella tänne jonkun vanhan luuskan antamista pakeista
Taidat itse haaveilla naisen kosketuksesta mitä et varmaan ole vähään aikaan saanut. On nimittäin sen verran katkeransävyinen kommentti.
Jos kirjoittaisin jotain mielikuvitusjuttuja tai valehtelisin ihan suoraan, niin miksi ihmeessä mä käsikirjoittaisin tarinan niin että mut jätetään naisen toimesta?- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Taidat itse haaveilla naisen kosketuksesta mitä et varmaan ole vähään aikaan saanut. On nimittäin sen verran katkeransävyinen kommentti.
Jos kirjoittaisin jotain mielikuvitusjuttuja tai valehtelisin ihan suoraan, niin miksi ihmeessä mä käsikirjoittaisin tarinan niin että mut jätetään naisen toimesta?En haaveile naisena 😉
- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Jos kirjoittaisin jotain mielikuvitusjuttuja tai valehtelisin ihan suoraan, niin miksi ihmeessä mä käsikirjoittaisin tarinan niin että mut jätetään naisen toimesta?Kuinka naisjuttusi olisivat totta kun olet vuosia satuillut palstalle sen kun kerkiät. Ja väittänyt satuhahmojasi todellisiksi. Vähemmästäkin menee uskottavuus miinukselle.
- Anonyymi
Tuskinpa sun pakit tai saamiset kiinnostaa yhtään ketään. Olet vaan yksi ekshibitionistinen ja huomiohuoraava asperger, joka kuvittelee olevansa joku alfauros ja maailman keskipiste, jonka tekemiset kiinnostaa kaikkia ympärillä olevia. Ei ne kiinnosta enempää kuin kilo paskaa.
Ei näitä mun ketjuja ole pakko avata tai lukea, vaikka näköjään juuri niin teitkin.
Lue mieluummin vaikka näitä "jännämies, viinamies, naiset ei anna" -keskusteluja.- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Ei näitä mun ketjuja ole pakko avata tai lukea, vaikka näköjään juuri niin teitkin.
Lue mieluummin vaikka näitä "jännämies, viinamies, naiset ei anna" -keskusteluja.Juu, en aio avata jatkossa.
- Anonyymi
Mielenkiintoinen paljonpuhuva lipsahdus tämä pakit. Eli peris ajattelee sen olevan "pakit" kun nainen sanoi haluavansa olla omissa oloissaan. Eli ts. uskoo naisen vielä pyörtävän päätöksen ja toisaalta se oli "pakit" eli mitään suhdetta ei vielä ollutkaan vaan jokainen tapaaminen on perikselle "peli" joka joko onnistuu tai ei.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2582810Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse992257Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121960Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841403- 681384
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181300TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161138Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43974- 71973