Oon kyllästynyt tohon fitness fanatismiin. Kun et käy salilla niin sitten fanatismin mukaan et liiku olenkaan ja oletetaan, että lihasmassa katoaa ja vaihtoehto on makaaminen. Itse olen pitänyt taukoa salilta asiakaspalvelun laadun takia. Oon liikkunut aktiivisesti töissä useita tunteja päivässä ja myös kotona ja muuten. Olen edelleen lastenkoossa oleva nainen. Miten voidaan olettaa ihmisen oleva kyvytön tai liikkumaton tai lihava. Nukkuminen on mukavaa menen mieluummin töihin hyvin nukkuneena kuin univelkaisena. En jaksa olla fanaattinen. Ja ei edes miellytä. Muilla kokemuksia?
Fitness fanatismi
7
63
Vastaukset
- Anonyymi
En omista sohvaakaan. Oon päihteetön. Fanatismissa oletetaan, että vähintään juoppo. Onko muotia käydä väsyneenä töissä? Pitää palautuakin, hyvinvointia. Asiakaspalvelussa oli niin tylyä, kun jätin palautetta, että en oo mitään vastaavaa kokenut. Tiivistetysti: palautetta ei saa antaa asiakaspalveluun olenkaan, oli tilanne mikä tahansa. Jos asenne muuttuu, niin ehkä sitten, muuten tilanne vain huononee ja saa pelätä kuntosalia, asiakkaita ei tarvitse pelätä.
- Anonyymi
Eikö salilla ähkiminen ole epäterveellistä kun siellä on hikinen ja pierulle haiseva ilma ja siitä vielä maksetaan. Ulkona liikkuessa saa raittiin ilman maksutta ja voi rasittaa kehoaan rajattomasti.
- Anonyymi
Fanaattisuus on aina ja kaikissa yhteyksissä huono asia. Pitäisi olla aika selvä juttu. Joten en ymmärrä aloittajan pointtia.
- Anonyymi
Nyky-yhteiskunta tekee ihmiset hulluiksi. Joka paikka täynnä täydellisen vartalon omaavia ihmisiä ja annetaan ymmärtää, että menestys ja treenattu kroppa kulkevat käsi kädessä.
- Anonyymi
Joka paikka ei todellakaan ole täynnä täydellisiä vartaloita, kansa pullukoituu kovaa vauhtia.
- Anonyymi
Mielensäpahoittajat taas vauhdissa...
- Anonyymi
No kyllähän lihava on ruma. Ja kallis.
Elintasosairaudet suoraan ja välillisesti ovat yhteiskunnalle törkeän kalliit. Veroja voitaisiin laskea vähintään kolmannes jos lihavia ei olisi niin paljon.
Lihavuus kertoo myös heikosta tahdonlujuudesta ja itsekkyydestä.
En ihmettele että fitness on yleistynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1572978
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541759Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461724Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1571560- 761502
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3301366The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201238Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m761190- 1581062
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251025