Kysymys aamutreenaajille: mitä syöt/ juot ennen salille lähtöä, kuinka pian syömisen jälkeen olet salilla?
Olen aloitteleva treenaaja ja teen yksijakoista treeniä muutamalla eri variaatiolla. Normaalisti treenaan iltapäivällä muutama tunti lounaan jälkeen ja pieni välipala. Lomalla kun olen käynyt heti aamulla salilla niin ongelma on ollut ettei energiat riitä treenissä.
Esim tänään heräsin klo 7.00, söin kourallisen pähkinäsekoitusta ja banaanin sekä join 1/2 l vettä. Salilla olin 7.30. Sitten 15 min alkulämpö, mave, askelkyykky käsip kanssa, tupla taljat sivulta eteen, alatalja, kulmasoutu(huimausta) hauikset ojentajat taljassa, penkkipunnerrus käsipainoilla(taju meinaa lähteä) vatsalinkut penkissä, lankus, kahvakuula heilautukset(jätin sarjat kesken). Lähdin kotiin ja meinasin heittää laatat salin pihalla, suihkuun kotona ja aamupala(olo hyvä)
Teen kaikkia 3 sarjaa8-10 toistoa. Onko liian rankka treeni aamuun vai huono valmistautuminen?
Aamutreeni, energiat loppuu
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkennuksena että jätin siis vain tuon kahvakuula sarjan kesken, muut tein normaalisti.
- Anonyymi
Treeni ihan hyvä. Ruokailu huono.
Aamulla, ennen treeniä, pitää syödä helposti sulavaa ruokaa. Ei mitään pähkinöitä.
Banaani käy jos ei ole vihreä tai kova.
Paahtoleipä, vähän levitettä ja juustoa/leikkele toimii itsellä.
Veteen vähän suolaa.
Salilla voisi kokeilla jotain juomaa, joko ostaa valmista tuotetta tai tekee itse.
Suolaa ja nopeasti imeytyvää hiilihydraattia pitäisi olla juomassa.
Sitten vain kokeilee mikä vahvuus sopii itselle.
Jos maha kestää niin toimiva juttu on aamukahvi mihin nokare voita ja 1tl sokeria. Pari leipää. 3dl suolattua vettä.
30min ja salille. Salilla appelsiinimehu missä 1tl suolaa.
Kyllä jaksaa.- Anonyymi
Kiitos vast. Pitää kokeilla tota suolan lisäämistä ja parempaa aamupalaa. Tosiaan join vielä treenin aikana 1/2 l vettä. Saattoi siis mennä niin sanotusti seokset laihalle:)
Jos ei toimi nii kokeilen sitten vielä jotain valmista treenijuomaa. Kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik103379MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681858Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61982Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33948Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768