Aamutreeni, energiat loppuu

Anonyymi

Kysymys aamutreenaajille: mitä syöt/ juot ennen salille lähtöä, kuinka pian syömisen jälkeen olet salilla?

Olen aloitteleva treenaaja ja teen yksijakoista treeniä muutamalla eri variaatiolla. Normaalisti treenaan iltapäivällä muutama tunti lounaan jälkeen ja pieni välipala. Lomalla kun olen käynyt heti aamulla salilla niin ongelma on ollut ettei energiat riitä treenissä.

Esim tänään heräsin klo 7.00, söin kourallisen pähkinäsekoitusta ja banaanin sekä join 1/2 l vettä. Salilla olin 7.30. Sitten 15 min alkulämpö, mave, askelkyykky käsip kanssa, tupla taljat sivulta eteen, alatalja, kulmasoutu(huimausta) hauikset ojentajat taljassa, penkkipunnerrus käsipainoilla(taju meinaa lähteä) vatsalinkut penkissä, lankus, kahvakuula heilautukset(jätin sarjat kesken). Lähdin kotiin ja meinasin heittää laatat salin pihalla, suihkuun kotona ja aamupala(olo hyvä)

Teen kaikkia 3 sarjaa8-10 toistoa. Onko liian rankka treeni aamuun vai huono valmistautuminen?

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tarkennuksena että jätin siis vain tuon kahvakuula sarjan kesken, muut tein normaalisti.

    • Anonyymi

      Treeni ihan hyvä. Ruokailu huono.
      Aamulla, ennen treeniä, pitää syödä helposti sulavaa ruokaa. Ei mitään pähkinöitä.
      Banaani käy jos ei ole vihreä tai kova.
      Paahtoleipä, vähän levitettä ja juustoa/leikkele toimii itsellä.
      Veteen vähän suolaa.
      Salilla voisi kokeilla jotain juomaa, joko ostaa valmista tuotetta tai tekee itse.
      Suolaa ja nopeasti imeytyvää hiilihydraattia pitäisi olla juomassa.
      Sitten vain kokeilee mikä vahvuus sopii itselle.
      Jos maha kestää niin toimiva juttu on aamukahvi mihin nokare voita ja 1tl sokeria. Pari leipää. 3dl suolattua vettä.
      30min ja salille. Salilla appelsiinimehu missä 1tl suolaa.
      Kyllä jaksaa.

      • Anonyymi

        Kiitos vast. Pitää kokeilla tota suolan lisäämistä ja parempaa aamupalaa. Tosiaan join vielä treenin aikana 1/2 l vettä. Saattoi siis mennä niin sanotusti seokset laihalle:)
        Jos ei toimi nii kokeilen sitten vielä jotain valmista treenijuomaa. Kiitos.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      194
      1977
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      64
      1356
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1105
    4. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      62
      1025
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      152
      1006
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      82
      952
    7. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      818
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      82
      810
    9. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      739
    10. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      62
      734
    Aihe