Uuden vuoden viinat

Anonyymi

Kannattaa hankkia heti huomenna että voitte sitten ajoissa alkaa juhlia vuoden viimeistä päivää. Viinaa juomalla naisia tapaa ensi vuonnakin

T viinamies

45

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joku meni pieleen. Tapasin punaisen Orthexin :(

• Niimpä jätä se viina. Juo limua.🥰

• Ämpäristä loppui tavara ja tuli pohja vastaan.

• Kannattaa jo tilata uuden viinojen lisäksi pääsiäisviinat, vappuviinat, juhannusviinat ja sitten vaan viinaa, koska ei sitä ikinä tiedä milloin pitää jutells naisen kanssa ja tarvitsee viinaa. Sitten tarvitaan krapulaviinaakin, koska jos sattuu, että joku mummo on tarttunut mukaan baarista, pitää siitäkin selvitä... eikun siis selvittää ja viinallahan sitä. Sitten kautapuuroon pitää olla voisilmän tilallr viinaa ja tosi viinamieshän kurlaa viinslla hampaansakin... että eiköhän sillä 500 litralla viinaa oikea kunnon kunnollinen viinamies puoli vuotta pärjää... jos hövelisti käyttää? 🤔

• Noh noh, pistä porkkanat joka viinan kohdalle sit se onnistaa, muuten kadotaa timantin. Kyllä baareissa voi käydä.

• Sydän suklaa paketti kainaloon ja juoda limpparia.🥰✨🥂🎁🎄

• valtakunta kirjoitti:

Noh noh, pistä porkkanat joka viinan kohdalle sit se onnistaa, muuten kadotaa timantin. Kyllä baareissa voi käydä.

No lekkeriks mä pistänkin näitä juttuja! 😜

• Anonyymi

Odottakaa, odottakaa Alkolla pitäisi alkaa tämä ale kuten muissakin puodeissa. Black Friday !

• Anonyymi kirjoitti:

Odottakaa, odottakaa Alkolla pitäisi alkaa tämä ale kuten muissakin puodeissa. Black Friday !

Tosiviinsmiehelle viinat tulee rajamäeltä suoraan rekalla.... tankkiautolla! 🤣💪

• Ei tarvitse viinaa voi kuitenkin käydä viihteellä ilman viinaa.

• Tjooh, saavillinen väkeviä. Kun on juotu tarpeeks, vedän rintauintia viinalla täytetyssä uima-altaassa, sieltä dipaten ja tsatsatsaata tanssien viinaporeisiin, porekylpyyn.

Kumma, jos ei naisia ala tunkemaan mullekin ovista ja ikkunoista.

• Joo, kyllä oikea viinamies täyttää paljun viinalla ja sit vaan portille jonotusautomaatti maisia varten. 😜☝️

Kyllä jos ei viinalla naista tule, niin sitten on tullut maailmanloppu. 🤣

• Disse kirjoitti:

Joo, kyllä oikea viinamies täyttää paljun viinalla ja sit vaan portille jonotusautomaatti maisia varten. 😜☝️

Kyllä jos ei viinalla naista tule, niin sitten on tullut maailmanloppu. 🤣

On kyllä ihme ja kumma, jos ei noilla määrillä viinaa ala naisia löytymään. Kyllästetty sisältä ja päältä, hajukin jo kertoo että olis viinamiestä saatavilla. Naiset ei sitä hajua voi millään vastustaa!

• Helmiina kirjoitti:

On kyllä ihme ja kumma, jos ei noilla määrillä viinaa ala naisia löytymään. Kyllästetty sisältä ja päältä, hajukin jo kertoo että olis viinamiestä saatavilla. Naiset ei sitä hajua voi millään vastustaa!

No kyllä näin on. Viina miehen ojien välissä pitää! 😜💪

• Disse kirjoitti:

No kyllä näin on. Viina miehen ojien välissä pitää! 😜💪

Heh, ja haarujen... eiku ei. 🙉

• Helmiina kirjoitti:

Pistetääs oikee viinamiesten motto biisi liitteeksi.

https://youtu.be/CiaOdk0ApZM

Käypänen videokin..

• Helmiina kirjoitti:

Ja viinamieshän sanoo, että vain viinaa juomalla voi tavata naisen... eli heiluen kaatumistaan vastaan taistellen viinamies saa sönkötettyä... Nai-nen! 🤟😜🤟 ja kaatuu sitten selälleen ja vain kengät lentää ilmaan. 😁

• Disse kirjoitti:

Ja viinamieshän sanoo, että vain viinaa juomalla voi tavata naisen... eli heiluen kaatumistaan vastaan taistellen viinamies saa sönkötettyä... Nai-nen! 🤟😜🤟 ja kaatuu sitten selälleen ja vain kengät lentää ilmaan. 😁

Nai, nai, nai, nai, nana na naaa.. Nai, nai nai-ne-hen hik... Hörppy. 😵

https://youtu.be/VEAn38iTrqs

• Helmiina kirjoitti:

Rööyh.. Prööt.. Tuff.

https://youtu.be/pa9rjtYgJL0

Kyllä viina on hyvää...

On on ja aamulla tosi viinamies ottaa lisää, oli olo mikä tahaansa...

https://youtu.be/Ze_jG3vGmIg

Olipas siinä salskeita viinamiesurhoja... mahtaa olla jono ovella?

• Disse kirjoitti:

On on ja aamulla tosi viinamies ottaa lisää, oli olo mikä tahaansa...

https://youtu.be/Ze_jG3vGmIg

Olipas siinä salskeita viinamiesurhoja... mahtaa olla jono ovella?

Mä jo sammuin kesken rilluttelun. 🙈

• Helmiina kirjoitti:

Mä jo sammuin kesken rilluttelun. 🙈

Nonnii... amatöörimäistä! ☝️🙂

• Disse kirjoitti:

Nonnii... amatöörimäistä! ☝️🙂

Aloin torkkua ja parempi puoliskoni kävi pyytelemässä seuraksi Holby Cityä katselemaan. Meninhän mä pari jaksoa seuraksi katselemaan.

Niin jäi bileet nyt kesken..

Tytär ampas tähän viereen pahojen unien juoksuttamana. Olis nyt kainalon tarve tytöllä, niin huikkaan hyvät yöt. 💤 🛌🏼

• Helmiina kirjoitti:

Aloin torkkua ja parempi puoliskoni kävi pyytelemässä seuraksi Holby Cityä katselemaan. Meninhän mä pari jaksoa seuraksi katselemaan.

Niin jäi bileet nyt kesken..

Tytär ampas tähän viereen pahojen unien juoksuttamana. Olis nyt kainalon tarve tytöllä, niin huikkaan hyvät yöt. 💤 🛌🏼

Heh. Ei ole perheelisen helppoa olla viinamies! ☝️🤣

• Disse kirjoitti:

Heh. Ei ole perheelisen helppoa olla viinamies! ☝️🤣

No ei! :)

• Helmiina kirjoitti:

No ei! :)

Joo, onneksi ei kenenkään tarvitse oikeasti väkidin olla. Palstan viinamiehet ovat vaan provoilevia kiukkuajia.
        Jos on vaikeaa avata päätänsä selvinpäin, on muitakin konsteja kuin alkoholi. 😀

• Disse kirjoitti:

Joo, onneksi ei kenenkään tarvitse oikeasti väkidin olla. Palstan viinamiehet ovat vaan provoilevia kiukkuajia.
        Jos on vaikeaa avata päätänsä selvinpäin, on muitakin konsteja kuin alkoholi. 😀

Olis se helvettiä, jos viinaa olisi pakko juoda.
        Täytyy ryhtyä vaihtamaan pyjamaa paitaan ja farkkuihin, jos sitä kävisi sen passikuvan räpsäyttämässä. Pääsee ulkomaille economy luokassa, ettei kahlittuna loikkarina maijan perässä. 😉

Hymyillä ei vissiin saa passikuvissa vieläkään.

• Helmiina kirjoitti:

Olis se helvettiä, jos viinaa olisi pakko juoda.
        Täytyy ryhtyä vaihtamaan pyjamaa paitaan ja farkkuihin, jos sitä kävisi sen passikuvan räpsäyttämässä. Pääsee ulkomaille economy luokassa, ettei kahlittuna loikkarina maijan perässä. 😉

Hymyillä ei vissiin saa passikuvissa vieläkään.

No kyllä siihen on oikeasti jokaisella oikeus, olla siis ottamatta. Ja toisaalta sitäkin voi ottaa kohtuudella. ☝️😁

No ei kai sitä edelleen saa irvistellä. Mutta jos ihan liikkeessä käyt, niin kyllähän ne tietää. Taitaa mennä sähkösenäkin kuvat kuules nykyään. 👌😬

• Disse kirjoitti:

No kyllä siihen on oikeasti jokaisella oikeus, olla siis ottamatta. Ja toisaalta sitäkin voi ottaa kohtuudella. ☝️😁

No ei kai sitä edelleen saa irvistellä. Mutta jos ihan liikkeessä käyt, niin kyllähän ne tietää. Taitaa mennä sähkösenäkin kuvat kuules nykyään. 👌😬

Juu, nimenomaan sellaisessa liikkeessä mistä polliisin palvelimelle saa kuvat sähköisessä muodossa laitettua.

Ei meinaa nuo likat päästää pleikka ohjaimesta irti, täytyy varmaan viedä kuvaan ohjaimet käsissä ja silmät soikeena.

Tässähän ehtii vielä sukia hiuksetkin kuosiin, aika lennokas luukki. 😬Palaillaan!

• Helmiina kirjoitti:

Juu, nimenomaan sellaisessa liikkeessä mistä polliisin palvelimelle saa kuvat sähköisessä muodossa laitettua.

Ei meinaa nuo likat päästää pleikka ohjaimesta irti, täytyy varmaan viedä kuvaan ohjaimet käsissä ja silmät soikeena.

Tässähän ehtii vielä sukia hiuksetkin kuosiin, aika lennokas luukki. 😬Palaillaan!

Heh... kunnon härdelli siellä. 🤣

Voin vaan sielunsilmin nähdä sen kaksikon joka vatkaa ohjaimia viimeiseen asti katse naulittuna ruutuun, kieli poskella. 🤣

No tuollaistahsm se oli... myt saa kuule olla pitkään puoleenpäivään holjaisessa mökissä, kun teinit vetää unta palloon puolille päivin. 😜

• Jääkaapissa odotta joululahjaksi saamani kuohari-pullo. Se on vaaleanpunaista kuoharia ja vähän pelkään, että ensi vuoden katselen maailmaa vaaleanpunaisten suodattimien läpi. Se vaara on olemassa. :)

• Meinaatko että riittää pullollinen koko vuodeksi?
        Kohtuukäyttäjä ilmiselvästi.

• Thymallus kirjoitti:

Meinaatko että riittää pullollinen koko vuodeksi?
        Kohtuukäyttäjä ilmiselvästi.

En meinaa sitä yksin juoda. Mies lupasi auttaa aattona kuohari-pullon tuhoamisessa, vaikka se itse on enemmän oluen ystävä. Todella kilttiä häneltä.
        Viinaa en tarvitse koko vuodeksi. Tammikuussa alkaa tipaton, joka jatkuu luultaavasti vappuun saakka. Ehkä vapun alla mietin uuden kuohari-pullon arvoitusta, mutta toistaiseksi tämä riittää. :)

• tosi..typy kirjoitti:

En meinaa sitä yksin juoda. Mies lupasi auttaa aattona kuohari-pullon tuhoamisessa, vaikka se itse on enemmän oluen ystävä. Todella kilttiä häneltä.
        Viinaa en tarvitse koko vuodeksi. Tammikuussa alkaa tipaton, joka jatkuu luultaavasti vappuun saakka. Ehkä vapun alla mietin uuden kuohari-pullon arvoitusta, mutta toistaiseksi tämä riittää. :)

Hyvä että maailmassa riittää avuliaita uroita, ettei ihan överiksi mene.
        Vaatii jo pienimuotoista syntymähumalaa ja muuta mielikuvitusta että pullollisella muuttuu koko vuosi vaaleanpunaiseksi, mutta taisitkin tarkoittaa jotain ihan muuta. Ilmeisesti tuoreehko tapaus tämä mies. Tai sitten olet niitä onnellisia, jotka on vielä vuosienkin jälkeen umpirakastuneita.

• Thymallus kirjoitti:

Hyvä että maailmassa riittää avuliaita uroita, ettei ihan överiksi mene.
        Vaatii jo pienimuotoista syntymähumalaa ja muuta mielikuvitusta että pullollisella muuttuu koko vuosi vaaleanpunaiseksi, mutta taisitkin tarkoittaa jotain ihan muuta. Ilmeisesti tuoreehko tapaus tämä mies. Tai sitten olet niitä onnellisia, jotka on vielä vuosienkin jälkeen umpirakastuneita.

Valitsen jälkimmäisen vaihtoehdon, eli olen niitä onnellisia, jolla on vuosienkin jälkeen hyvä ja toimiva parisuhde. Olen muistakseni joskus tästä tällä(kin) palstalla maininnut. :)

• Anonyymi

Kun en pysty juomaan, tulee sydämen rytmihäiriöitä, niin selvyyden vuoksi kerron, että olen nainen. Voisko joku juoda mun puolestani viskiä, tai drinkin nimeltään iltatähti, siinä on viskiä ja kahvilikööriä, ihan varma drinkin nimestä ole...jos joku vois uhrautua mun puolesta juomaan...oisin kiitollinen..tulis perinteisempi uusivuosi, pystyn kyllä kuvittelemaan kaiken sen kivan mitä juomisesta seuraa. Enempikin voi mun puolestani vetää viinaa kitusiin kiitos etukäteen, kauhee vaiva minusta nyt jollekin. Ryypätkää kunnolla kun on aihetta juhlia.🍷🥂

• On kyllä kauhee vaiva :)

Ei tässä ole oikein juhlatuulella oltu vähään aikaan, mutta eiköhän sitä yhden viskin voi ottaa kun noin nätisti pyydetään. Kunnon juhlahumut saat kyllä pyytää jonkun muun hoitaamaan.

Hyvää tavaraa en kahvilla suostu sotkemaan.

• Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

On kyllä kauhee vaiva :)

Ei tässä ole oikein juhlatuulella oltu vähään aikaan, mutta eiköhän sitä yhden viskin voi ottaa kun noin nätisti pyydetään. Kunnon juhlahumut saat kyllä pyytää jonkun muun hoitaamaan.

Hyvää tavaraa en kahvilla suostu sotkemaan.

Kiitos, kyllä olet avulias ihminen, hyvin riittää alkuun yksi viski...🤤🍷🎆

• Anonyymi

Varmaan isänne ja äitinne tapasivat kun joivat viinaa baareissa.

• Anonyymi

nainen sanoi ettei olis miehen kanssa joka ei juo. Raittiin ja sellaisen joka juo elämä on liian erilaista ei yhteiselämästä mitään tulisi jos toinen juo ja toinen raitis.

• Anonyymi

Ostin vuoden 2045 viinatkin. Ihme on jos en saa kumppania tällä viinamäärällä. Kele!

• Anonyymi

Vain YH ottaa raittiin tylsän miehen. Tylsimystä jaksaa vain jos tollolla on rahaa, muuten ei.
      -kun tollo saa kenkää töistä, saa hän mennä
      -tilalle otetaan varakkaampi tollo

• Anonyymi

Nuorempana yhden yön juttuja sain baarista noin 80. Nuorena käytiin baareissa lähes joka viikonloppu. Nykyään en ole käynyt 10 vuoteen. Ei se olisi enää hauskaa juoda viinaa ja käydä baareissa, sitä on jo kumppani löydetty aikaa sitten.

• Anonyymi

Ei ole viinaa eikä naisia. uusi vuosi ollaan kuivin suin. Olen huomannut kun kaverit juo niin ne saa kyllä naisia ja alkavat seurustelee. Raittiina ei ole naiset suostuneet treffeille edes mun kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      132
      5381
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      3862
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2480
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      38
      2044
    5. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      1753
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1704
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1640
    8. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1608
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      29
      1463
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      38