P234: Naisensaannin naurettava helppous

Jos puuma pisti joulupäivänä poikki, niin eilen lauantaina löytyikin taas naisseuraa. Pelasin pitkin päivää RDR2 ja tuli yhtäkkiä mieleen että laitanpa ihan härskisti ja sellasella all in -asenteella viestiä tälle ulkomaalaiselle naiselle, joka ryösti mun poikuuden viime vuonna.

Kysyin onko hän löytänyt poikaystävää ja muutenkin kuulumisia. Kun olimme kirjoitelleet jonkin aikaa, kysyin haluaako hän nähdä mua. Nainen halusi nähdä ja pyysi tuomaan viiniä mukanani. Mulla olikin sopivasti kaapissa avaamaton punaviinipullo, jonka sain joululahjaksi niin otin sen sitten mukaani.

Ensimmäisenä nainen kiinnitti huomiota että en ole niin hoikka kuin viime vuonna. Taisi käyttää termiä "more thick". Joimme glögiä ja viiniä ja juttelimme niitä näitä. Kävin wc:ssä pissalla ja sillä välin nainen oli riisuutunut alusvaatteisiin ja odotti mua sängyllä. Jokainen varmaan arvaa miten tilanne siitä eteni. Nainen sanoi lopulta englanniksi että "you took my orgasm virginity" viitaten siihen että hän ei yleensä kykene saavuttamaan orgasmia sängyssä, mutta tällä kertaa näin kävi.

En edelleenkään luota häneen pätkän vertaa enkä ole ihastunut tai mitään, mutta tässä taas nähtiin se miten helposti voi saada naisseuraa (riippumatta viiteryhmästä!) kun ilmaisee asiansa suoraan eikä pyytele anteeksi tai kysele liikoja. Mietin vain että kuinka paljon olisinkaan saanut tytöiltä noin 10 vuotta sitten jos en olisi elänyt siinä ihmeen kiltin ja kunnollisen miehen kuplassa.

41

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jees, niin sitä pitää. Toivottavasti muistit kumin tällä kertaa.

• Juu, kumi oli käytössä. Hänellä ei ole muita ehkäisymuotoja käytössä eikä kummallakaan ole juuri nyt halua hankkia jälkikasvua 😁

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Juu, kumi oli käytössä. Hänellä ei ole muita ehkäisymuotoja käytössä eikä kummallakaan ole juuri nyt halua hankkia jälkikasvua 😁

Hyvä niin. Ei hulluus lisäänny

• Hienoa peris 😃👍 Mä jo hieman pelkäsinkin että jäät tuleen makaamaan ja surkuttelemaan asioita, mut eipä sellanen mihinkään johda. Uutta matoa vaan koukkuun, niin sitä pitää! Ja turha hei jossitella mitään teiniromansseja, sulla on nyt ne parhaat nuoruusvuodet meneillään niin otahan ilo irti! 😎

• Anonyymi

Jaaha peris, että satuhahmolla todistelemaan :) Ei siis ollut mitään naista tälläkään kertaa.

• Siinähän se joulu meni ihan mukavasti. Yleensä syön sata joulutorttua, mutta kun on tota painoa vähän kertynyt ja tammikuussa pitäisi olla tikissä Daytona24h kisaa varten, niin söin vain 50 :))))))))))) Tosin Bicky ja minä kumpikin söimme 14kg kinkun nahkoineen, luineen ja läskeineen. Sai kato hyvin proteiinia mitä tarvitaan jos meinaa pärjätä penislihasreeneissä :)

• Anonyymi
        paksuniska-make kirjoitti:

Siinähän se joulu meni ihan mukavasti. Yleensä syön sata joulutorttua, mutta kun on tota painoa vähän kertynyt ja tammikuussa pitäisi olla tikissä Daytona24h kisaa varten, niin söin vain 50 :))))))))))) Tosin Bicky ja minä kumpikin söimme 14kg kinkun nahkoineen, luineen ja läskeineen. Sai kato hyvin proteiinia mitä tarvitaan jos meinaa pärjätä penislihasreeneissä :)

Osallistutko peris Fiestalla Daytonaan? :D

• Anonyymi

Oivoi, näätä-psykoosia taas palstalla 😱😄

• Anonyymi kirjoitti:

En osallistu. Rekisteriotteeseen on merkitty tehoksi 44kW eli 60 heppaa, joista puolet on jossain laitumilla. Hyvä että motarilla kulkee satasta.

Toki sponsoroin Maken, Bickyn ja venezuelalaisen ns. "maksukuskin" Javier Escuellan autokuntaa. Mikäs sen parempi väylä markkinoida Kasipätkä-Volvon osia 😊

• Anonyymi kirjoitti:

Tuskin osallistuu, sillä eiköhän Periskin keksisi hommata sinne varmasti paremman auton, jos olisi sinne osallistumassa.

Mutta Make se onkin kuulemma osallistumassa sinne Daytonan kisaan jo tammikuussa, että saa nähdä minkälaisella autolla on siellä mukana. Onkohan kenties jokin jenkkiauto vai mahdollisesti Toyota Camry, kun kyseessä on kuitenkin pitkä kisa, jossa sen auton tarvitsee olla ensisijaisesti kestävä ja luotettava. Silloin varmasti se Camry voi olla melko hyvä ja tuttu valinta:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

En osallistu. Rekisteriotteeseen on merkitty tehoksi 44kW eli 60 heppaa, joista puolet on jossain laitumilla. Hyvä että motarilla kulkee satasta.

Toki sponsoroin Maken, Bickyn ja venezuelalaisen ns. "maksukuskin" Javier Escuellan autokuntaa. Mikäs sen parempi väylä markkinoida Kasipätkä-Volvon osia 😊

Onneksi kyse on mielikuvitusystävistäsi sillä miten romuliikkeen 50€ päiväliikevaihdosta sponsoroitaisiin mitään 😂😂😂

• DarkFear kirjoitti:

Tuskin osallistuu, sillä eiköhän Periskin keksisi hommata sinne varmasti paremman auton, jos olisi sinne osallistumassa.

Mutta Make se onkin kuulemma osallistumassa sinne Daytonan kisaan jo tammikuussa, että saa nähdä minkälaisella autolla on siellä mukana. Onkohan kenties jokin jenkkiauto vai mahdollisesti Toyota Camry, kun kyseessä on kuitenkin pitkä kisa, jossa sen auton tarvitsee olla ensisijaisesti kestävä ja luotettava. Silloin varmasti se Camry voi olla melko hyvä ja tuttu valinta:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Tammikuiseen Daytona24h kestävyyskisaan minä, Bicky ja Escuella osallistumme Chevroletilla ja helmikuussa ajettavaan Daytona500 Nascar-kisaan mä osallistun todennäköisesti Toyota Camrylla. Meinaan. 😊

• Anonyymi
        paksuniska-make kirjoitti:

Tammikuiseen Daytona24h kestävyyskisaan minä, Bicky ja Escuella osallistumme Chevroletilla ja helmikuussa ajettavaan Daytona500 Nascar-kisaan mä osallistun todennäköisesti Toyota Camrylla. Meinaan. 😊

Voi peris, isättömyyskö vai mikä saa sut noita satuja kehittämään? :)

• Anonyymi

Suomi24:n pitäisi tehdä kuten Facebook, poistaa nämä make-tyyppiset trolliprofiilit kokonaan.

• Anonyymi

Taisi olla yhtä todellinen tuo nainen, kun nuo sinun mielikuvitusystäväsi,,jotka sinun piti loihtia itseäsi kehumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisi olla yhtä todellinen tuo nainen, kun nuo sinun mielikuvitusystäväsi,,jotka sinun piti loihtia itseäsi kehumaan.

Tiedän että nainen ei ole periksen mielikuvitusystävä mutta eri asia on se mitä oikeasti tapahtui. Totuuden puhuminen kun ei ole Paroni von Munchhaussen Puhdaskosken parhaita vahvuuksia ;)

• Anonyymi kirjoitti:

Suomi24:n pitäisi tehdä kuten Facebook, poistaa nämä make-tyyppiset trolliprofiilit kokonaan.

Ei sitä nyt pidä alkaa missään nimessä hyviä ja asiallisia profiileita täältä poistelemaan.

Facebookin ylläpito se kyllä teki todella typerästi, kun he poistivat silloin sieltä näiden asiallisten ja todellisten tilit kokonaan. Muistan kun Bicky Royal-mies oli tehnyt profiilinsa Facebookiin ja vielä laittanut sinne oman kuvansakin. Kaverilistallakin oli hänellä palstalta tuttuja tyyppejä, kuten mm. Paksuniska-Make, Timppa, Näädän Markku, Janica, Bicky jr., Mohammed ja vaikka ketä hyviä tyyppejä.

• Anonyymi

Saahan sitä tummista unelmoida 😍

• Niin saakin. Toivottavasti näet kauniita unia jostain ihanasta aasialaisneitokaisesta 🤗

Mutta mun kertomat lauantai-illan tapahtumat ovat täyttä totta. Ja on mullakin toki unelmia, mutta jos kirjoitan niistä, ilmaisen sen kyllä että unelmoin jostain enkä väitä niitä juttuja todeksi.

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Niin saakin. Toivottavasti näet kauniita unia jostain ihanasta aasialaisneitokaisesta 🤗

Mutta mun kertomat lauantai-illan tapahtumat ovat täyttä totta. Ja on mullakin toki unelmia, mutta jos kirjoitan niistä, ilmaisen sen kyllä että unelmoin jostain enkä väitä niitä juttuja todeksi.

Kuka sanoi että naisista 😄

• Anonyymi
        peris234 kirjoitti:

Niin saakin. Toivottavasti näet kauniita unia jostain ihanasta aasialaisneitokaisesta 🤗

Kirjoitathan tässäkin ketjussa läskimake-hahmolla, joten miten mikään muukaan olisi totta? 🤗

• Anonyymi kirjoitti:

Kuka sanoi että naisista 😄

No juu eiköhän monen suomitytön mielessä pyöri se kuukerin nelli 😄

Ehkä just sen takia olen hieman vahingoniloinen että karistin poikuuteni muslimitytölle ja onnistuin lämmittelemään juttua uudelleen.

• peris234 kirjoitti:

No juu eiköhän monen suomitytön mielessä pyöri se kuukerin nelli 😄

Ehkä just sen takia olen hieman vahingoniloinen että karistin poikuuteni muslimitytölle ja onnistuin lämmittelemään juttua uudelleen.

Eikös se kuukerin nelli ollut myös eräs ruoka-annos siellä ravintola Jyysterian listalla Varissuolla? On aika hyvän nimen kyllä keksineet tolle annokselle:))))))))))))))))))))))))

Mutta ethän sä tosiaan ole mitenkään vastuussa niistä Maken tai muidenkaan kirjoituksista, sillä jokainen kirjoittaa täällä omilla tunnuksillaan.

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Eikös se kuukerin nelli ollut myös eräs ruoka-annos siellä ravintola Jyysterian listalla Varissuolla? On aika hyvän nimen kyllä keksineet tolle annokselle:))))))))))))))))))))))))

Mutta ethän sä tosiaan ole mitenkään vastuussa niistä Maken tai muidenkaan kirjoituksista, sillä jokainen kirjoittaa täällä omilla tunnuksillaan.

Sasi-hyvä, ei Vakken ostarissa ole kuin yksi pitseria, Natali nimeltään :) Periksen mielikuvituspitserioita ei voi laskea :)

• Anonyymi kirjoitti:

Sasi-hyvä, ei Vakken ostarissa ole kuin yksi pitseria, Natali nimeltään :) Periksen mielikuvituspitserioita ei voi laskea :)

Mulla itselläni kyllä onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun mä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies, enkä mikään ahdasmielinen persupaskajuntti.

Mitä tähän asiaan tulee, niin on vaan tälläkin palstalla kyseisen pizzerian omistaja mainostanut omaa ravintolaansa ja on myös Peris kertonut itse siellä käyneensä. En nyt jaksaisi lähteä Turkuun asti selvittämään jonkun ravintolan olemassaoloa, kun siitä on muutenkin ollut usein puhetta tällä palstalla.

• DarkFear kirjoitti:

Joo meidän ruokalistalla on Kuukerin Nelli, eli grillattu palviryynimakkara ja kaksi lihapullaa sujautettuna paperiseen taskuun. Etukäteen oletimme, että se olisi sellainen pikainen välipala vaikkapa bussikuskeille tai muille henkilöille joilla on lyhyet ja epäsäännölliset tauot. Mutta hieman yllättäen se onkin parikymppisten suomalaisten naisten suosikki. No, sama se mulle, kunhan kauppa käy 💁‍♂️

• bicky_royal kirjoitti:

Joo meidän ruokalistalla on Kuukerin Nelli, eli grillattu palviryynimakkara ja kaksi lihapullaa sujautettuna paperiseen taskuun. Etukäteen oletimme, että se olisi sellainen pikainen välipala vaikkapa bussikuskeille tai muille henkilöille joilla on lyhyet ja epäsäännölliset tauot. Mutta hieman yllättäen se onkin parikymppisten suomalaisten naisten suosikki. No, sama se mulle, kunhan kauppa käy 💁‍♂️

Teillä on kyllä melkoisen hyvä ruokalista ja ideoita näkyy teillä riittävän joka lähtöön:) Niin sitä olisi ehkä luullut, että tollainen nopeasti syötävä ruoka voisi olla hyvä välipala, mutta näköjään sitten asiakaskunta onkin ollut teillä sen ruoka-annoksen suhteen hieman erilainen kun mitä etukäteen odotitte:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Teillä varmaan oli näin joulun aikaan Jyysteriassa tehtynä myös niitä peniksen mallisia joulutorttuja ja pipareita:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Jos oli, niin varmaan menivät hyvin kaupaksi kahvin kanssa näin joulusesonkina:))))))

• Anonyymi
        bicky_royal kirjoitti:

Käy sinäkin peris Natalissa pitsalla, hyviä ovat, vaikka Natali on Varissuon ainoa pitseria.

• Anonyymi

• Anonyymi
        DarkFear kirjoitti:

Mulla itselläni kyllä onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka, kun mä olenkin nykyaikainen ja eurooppalaishenkinen mies, enkä mikään ahdasmielinen persupaskajuntti.

Mitä tähän asiaan tulee, niin on vaan tälläkin palstalla kyseisen pizzerian omistaja mainostanut omaa ravintolaansa ja on myös Peris kertonut itse siellä käyneensä. En nyt jaksaisi lähteä Turkuun asti selvittämään jonkun ravintolan olemassaoloa, kun siitä on muutenkin ollut usein puhetta tällä palstalla.

Ei kannata lähteä Turkuun ”Jyysteriaa” etsimään, ainoa mitä sillä nimellä löytyy on eräs spämmääjä Paattisista.

• Anonyymi

On minullakin vakipano. Eilen just viimeks oli täällä yötä naisen aloitteesta. Joulunakin pantiin. Nykyään harrastetaan vaan juttuja jossa seksiä on mutta ei seurustella.
      Seurustelu omn naisille liian vakavaa puuhaa.

• Okei. Eikä tässä meilläkään ole mitään vuosisadan rakkaustarinaa tiedossa, sillä nainen muuttaa keväällä Helsinkiin. Sovimme että pidetään toisinaan hauskaa ja sanoin että en jaksa kantaa kaunaa hänen aiemmasta käytöksestään.

• Anonyymi

Ja tässäkin ketjussa on peräti 2 kommenttia naiselta.

• Anonyymi

Jahas! Ja tässä ketjussa sitten keskustelet aiheesta luomiesi mielikuvitusystävien kanssa. Taitaa olla mielikuvitusta koko juttu.

• Anonyymi

Melko ällöttävää, nainen pyysi tuomaan viiniä eli naiset ei halua selvinpäin tavata miehiä. Viinaa juomalla naiset haluaa tavata miehii eli viinamiehii. Raitis mies olis jäänyt ilman seksiä tuossakin tapauksessa.

• Niin no, joululahjaksi saatu viinipullo josta nainen joi pari-kolme lasillista ja pyysi että saako hän pitää loput. Aika halvalla siis pääsin 😁 Mulla oli mukana myös avattu punaviinipullo, josta join itse muutaman lasillisen.

Näinhän se on, että naisia kannattaa tavata aina pienessä kännissä. Joskus tosin saattaa saada pientä nalkutusta osakseen, riippuu naisesta, mutta sille kannattaa vain naureskella ja sivuuttaa koko asia. Sitten taas joskus kannattaa ilmestyä paikalle autolla selväpäisenä niin naiselle syntyy sellanen jännä mielikuva kun ei aina voi tietää millainen toinen on.

Ei pitäisi liikaa miettiä menneisyyttä, mutta joskus 10-12 vuotta sitten eli 16-18 vuotiaana pidin (silloista) raittiuttani jonkinlaisena valttikorttina naisasioissa 🤦‍♂️ Jonkun tosimiehen pitäisi kiertää peruskoulun terveystiedon tunneilla ja kertoa #faktoi teinipojille eikä niin että joku tantta luennoi juomisen haitoista.

• Anonyymi

Taas taidat juksuttaa......

• Anonyymi

Mikä helppous, darkkis on vieläkin sinkku

• Anonyymi

ja neitsytsetä (mitään Youssufia ei ole)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eo ole Youssufia, mutta Yusuf on Darkkiksen mies.

• Anonyymi kirjoitti:

No sitä kun on vielä nuori mies, niin sitä ehtii kyllä oikein hyvin sen naisen vielä löytämäänkin. Onhanmulla kuitenkin ollut paljon naisia elämässäni, niin eipä se sinkkuna oleminen ole mulle mikään hirveä ongelma. Eri juttu se onkin näillä palstan persuja äänestävillä luuserimiehillä, jotka suorastaan kärsivät sen heidän oman naisettomuutensa takia.

Sitähän voisi oikein hyvin löytää naisen vaikka tämän palstankin kautta, kunonhan tämä kuitenkin sentään sinkut-palsta, jossa sinkut kirjoittelevat.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      258
      2810
    2. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      99
      2257
    3. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      12
      1960
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      84
      1403
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      68
      1384
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      18
      1300
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1138
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1120
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      43
      974
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      973
    Aihe