mitä uudenvuoden lupauksia

Anonyymi

olet tehnyt tai suunnitelmissa

33

186

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En mitään suunnitelmia.

• Anonyymi

eli sinulla ei mitään paheita tai lupaus että säästät vähän rahaa ja kesällä teette koko perhe vaikka retkipäivät johonkin suomen kaupunkiin eli säästöön bensa ruoka ja nukkumiseen ja ostoksiin

• Anonyymi kirjoitti:

eli sinulla ei mitään paheita tai lupaus että säästät vähän rahaa ja kesällä teette koko perhe vaikka retkipäivät johonkin suomen kaupunkiin eli säästöön bensa ruoka ja nukkumiseen ja ostoksiin

Höpö höpö.Ei nyt voi luvata mitään turhia kun pysty pitämään kiinni lupauksista liian paljon vaikuttavia tekijöitä mikä vaikuttaa ettei onnistu.. Enemmiksee tarviin sen joka minusta poistaisi treenaamalla.

• Anonyymi kirjoitti:

Tarvitsen Justiinan apua.🥰✨💕🎁
        https://m.youtube.com/watch?v=cT12Drs8li4
        Itseänsä vaikeampi ruoskia.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Höpö höpö.Ei nyt voi luvata mitään turhia kun pysty pitämään kiinni lupauksista liian paljon vaikuttavia tekijöitä mikä vaikuttaa ettei onnistu.. Enemmiksee tarviin sen joka minusta poistaisi treenaamalla.

ainakin voi yrittää se on eri asia toteutuuko se niin mitä treenaamalla tarttee poistaa a jos toteutuu niin kyllä retkipäivä johonkin piristäisi teitä kaikkia

• Anonyymi kirjoitti:

ainakin voi yrittää se on eri asia toteutuuko se niin mitä treenaamalla tarttee poistaa a jos toteutuu niin kyllä retkipäivä johonkin piristäisi teitä kaikkia

Ei se retki pelasta vaan opetella paremmin puolustaa ennen kuin joku kuolee, löytää itsestä se miehinen puoli.

• Anonyymi kirjoitti:

Karskiutta.🤔 pystyä vaan. Sitä minä tarvin.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Tarvitsen Justiinan apua.🥰✨💕🎁
        https://m.youtube.com/watch?v=cT12Drs8li4
        Itseänsä vaikeampi ruoskia.

siinä oliskin sellaine tsemppari että ei paljon pulinat auttaisi niin mitä sinun täytyisi treenata juoksuako vai tennistä

• Anonyymi kirjoitti:

En vaan löydä oikeita sanoja ja luo minuun ??????
        En ole asioita vienyt näin pitkälle, ei ole kokemusta.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Karskiutta.🤔 pystyä vaan. Sitä minä tarvin.

etkä tarvi pussailuja ja hellyyttä sinä tarvit ja kunnon retkipäivän tai päiviä ja rentoudut

• Anonyymi kirjoitti:

Uskaltaa vaan astua poliisin arvioon koska käyden kaikki mun viestit läpi. Se tuntuu siltä minulta lennättäisi kaikki vaatteet pois päältä
        Alastomalta. Oon niin paljon luvannut oon vieläkin lukossa ja myös peloissa.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Uskaltaa vaan astua poliisin arvioon koska käyden kaikki mun viestit läpi. Se tuntuu siltä minulta lennättäisi kaikki vaatteet pois päältä
        Alastomalta. Oon niin paljon luvannut oon vieläkin lukossa ja myös peloissa.

no unohda aiemmat ja äläkä muistele menneitä ja lupaat aloittaa uudestaan alusta ja jos joku ilkeä sanoo jotain niin anna mennä toisesta korvasta ulos niin se on kateellinen sinulle tai se on rakastunut sinuun ja on ilkeä sinulle kun tietää ettei saa sinua koskaan mutta unohda aiemmat

• Anonyymi kirjoitti:

no unohda aiemmat ja äläkä muistele menneitä ja lupaat aloittaa uudestaan alusta ja jos joku ilkeä sanoo jotain niin anna mennä toisesta korvasta ulos niin se on kateellinen sinulle tai se on rakastunut sinuun ja on ilkeä sinulle kun tietää ettei saa sinua koskaan mutta unohda aiemmat

En itse koen mitään tehneen mutta mun viestit on hyvin rohkeita.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

En itse koen mitään tehneen mutta mun viestit on hyvin rohkeita.

niin sanoja ja ääntä mahtuu elämään mutta ei niistä kannata välittää ja jos jotain rohkeaa sanonut niin mitä sitten niin täytyisi itsekkin kuunnella eli voin nyt muistaa väärin mutta kuuntele tapio rautavaaran en päivääkään vaihtaisi pois ja siinä sanotaan ilkeät sanat kateellisten ja jos kaiken vois elää uudelleen niin en päivääkään vaihtaisi pois eli kaiken samoin tekisin uudelleen niin voisinkin halata sinua

• Anonyymi kirjoitti:

niin sanoja ja ääntä mahtuu elämään mutta ei niistä kannata välittää ja jos jotain rohkeaa sanonut niin mitä sitten niin täytyisi itsekkin kuunnella eli voin nyt muistaa väärin mutta kuuntele tapio rautavaaran en päivääkään vaihtaisi pois ja siinä sanotaan ilkeät sanat kateellisten ja jos kaiken vois elää uudelleen niin en päivääkään vaihtaisi pois eli kaiken samoin tekisin uudelleen niin voisinkin halata sinua

Ehkä ihmiset on vihaisia koska oon lähtenyt kun en ole kestänyt kiusaamista, ongelmia irlissä ja siihen kukkuraksi olen ystävät jättänyt uskoen että heillä hyvä olla ja tuotan vaan ongelmaa niille ongelmillani ja kun vanhingoitan itseäni jättämällä pois niin hyvien ihmisten luota.

Lapseni sanoo rakastavansa minua päivittäin kokee minut hyväksi koen vain itseni surkeaksi kuin oisi pistetty myrkyllä joka lamaannuttaa. En kosta sitä se ei ole se on puolustus.
        Minua niin paljon vedetty satutettu henkisesti minun on vain saatava tilanne haltuuni ja se sattuu kun minulta puuttuu se karskius kohdata pelko yleensä aiemmin kun pistin parisuhteessa kampoihin minut luokiteltiin erittäin sairaaksi ja mies tietää totuuden se tietää oikeasti totuuden. Eihän se minun kanssani muuten olisi.

Ehkä ei kohta ole koska en saa pois itsestäni huolia jotka valvottaa ja on epäileväinen että minulla joku on.

• Anonyymi

Ajattelin aloittaa uintiharrastuksen. 500m rintauintia kerran viikossa.

• Lupaan, v. 2020, olla edelleen kiltti ja ahkera. Lupaan pitää myös aikasemmat lupaukseni, jotka ovat edelleen toimivia ja niistä on itselle iloa. :)

• Anonyymi

Aion unohtaa kaikki negatiiviset tuntemukset tältä vuodelta ja aloittaa puhtaalta pöydältä.

• Lupaan pysyä hengissä. Ja jos en pysy, niin saatte markan☝️

• Oon jo luvannut olla lupaamatta enää. Teen vaan juttuja mitä tarttee tehdä. 😁

• Anonyymi

Olen kuukauden verran lueskellut ja vastaillut näillä sivustoilla. Loppuu osaltani 31.12-19
      KIITOS muutamista mukavista 😇
      -♡-
      -n-

• Anonyymi

En lupaa mitään. Elän kuten ennenkin ja olen tyytyväinen. Niin kauan kun elonpäiviä riittää.
      Uutta vuotta en juhli mitenkään enkä ole koskaan juhlinut. Olen kotona, katselen ehkä vähän telkkaa jos sieltä jotain tulee, ehkä elokuvia. Juon hyvää kahvia ja syön joulusuklaita ja odotan että arki alkaa ja kaikki on taas tasaantuu ja työt alkaa. Pidin lomaa Joulun ja nämä välipäivät ja vielä tämän uuden vuoden yli pitäisi lusia.
      Torstaina töihin. Lomaa odotin mutta se kävi kyllä pitkäveteiseksi. en ole mikään juhla-ihminen vaikka Joulu oli kyllä kiva.

• Pitäisi varmaan tulla kaapista ulos. :)

Mutta en lupaa mitään muuta, kuin harkita asiaa.

• Anonyymi

Oh silmälasit ja mikä hymy.... ..

<3

• Anonyymi kirjoitti:

Oh silmälasit ja mikä hymy.... ..

<3

Ajattelin vähän pehmentää ilmettä, kun jo Granholmin jännämiehiin yhdistettiin. 😉

Jos välittyis vähän toisenlainen mielikuva.

• Kesäkuun loppuun mennessä -8 kg ja sen pitäisi sitten pysyä elokuun loppuun asti poissa.

• Anonyymi

Englannin kieltä on hyvä oppia niin ei tarvitse poistaa jos sisällössä ei ole poistettavaa.
      Yritän "olla parempi mies 2020 mitä 2019", mitä tuo sitten tarkoittaneekaan.

https://www.youtube.com/watch?v=axwa25Id8zw

AsianVierestä

• Anonyymi

Olen ostolakossa vuoden 2020. Samoin olen Silakka, sitten on tietysti lukuhaaste, ja laihdutushaaste, ja kuntoiluhaaste, ja vegaanihaaste.
      Sitten voisin vaikka luvata elää siististi, olla alkoholitta, auttaa ja olla hyvä ystävä.

Lisäksi voin luvata, etten tänäkään vuonna pidä lupauksiani.

• Anonyymi

Turuselle kiitos. Osui liftarin kanssa.

• Anonyymi

Aion ensi vuonna juoda joka päivä enemmän vettä. Noin 8 lasillista päivässä on tavoite. Ja opettelen pyörittämään hulavannetta. Myös kuntosalille menen.
      Ja sitten aion ylittää suuren pelkoni ja kokeilla nettideittailua. Ja en laita esittelyprofiiliin, että käyn kuntosalilla, koska se harrastus on vasta alussa. ;)

• Anonyymi

Lopetan unelmoimasta eräästä miehestä ja muista typeristä haaveista ja tyydyn masentavaan elämääni. :/ Ei jaksa enää uskoa parempaan

• Anonyymi

Lopettaa itseni.

• Anonyymi

Ei ole mitään suunnitelmia enkä ole mitään lupauksia tehnyt. Elämä jatkuu kuten aina eli normaalisti. Töissä ja kotona. Rahaa säästän kuukausittain muutaman satasen. Kiva muutaman tonnin potti on jo kasassa. Jos vaikka joku kodin laite hajoaa, niin voin heti ostaa uuden (esim. pesukone, telkkari, tietokone jne.).

Olisi ehkä tarkoitus ostaa viimeinkin uusi tv ja siirtyä 4K aikaan. Hommasin joululahjaksi itselleni tuon Xbox One X:n mikä on kuullemma markkinoiden tehokkain pelikonsoli tällä hetkellä. Se tukee tuota 4K tarkkuudella pelaamista ja siihen nähden uusi tv voisi olla hyvä hankinta. Mulla on pelaamiseen tällä hetkellä tosi hyvä full hd näyttö ja televisiona 40" Samsungin hyvä full hd tv. Tuo televisio kyllä on jo 7,5 vuotta vanha mutta hyvä kuva edelleen ja toimii kuin unelma.

Katsotaan mitä vuosi tuo tullessaan. Yksinhän tämä elämä tulee menemään ellei joku kiva nainen satu kauppareissulla tulemaan vastaan. Baareissa ja missään juhlissa/bileissä en ole koskaan käynyt enkä käy ja en etsi aktiivisesti itse naista enkä ole koskaan etsinytkään. Joten katsellaan.

IkisinkkuerakkoM42v

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3255
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2323
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1869
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      30
      1809
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1431
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1381
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1276
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1276
    9. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1187
    10. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1187
    Aihe