ennen kuin vuosi vaihtuu eli esim onko montakin eri nikkiä ja esiinnytkö miehenä täällä vaikka olet nainen tai naisena vaikka olet mies tai onko jotakin muuta paljastettavaa mikä painaa mieltäsi niin huomenna sitten poistun iki ajoiksi täältä jossakin vaiheessa
nyt voi paljastaa
32
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mies
Nais
Vois
Sain
Esim
Sian Mihin sinä menet, et sinä saa kadota ystäväni.
- Anonyymi
Hän menee ostamaan välimerkkejä tekstiinsä.
- Anonyymi
on ollut jo pitkään mietteissä että lopetan ja nyt on hyvä lopettaa kun yritän lopettaa tupakin ja lopetan baareissa käynnit niin haikeaa on jättää sinut ystäväni kyllä sinua ikävä tulee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on ollut jo pitkään mietteissä että lopetan ja nyt on hyvä lopettaa kun yritän lopettaa tupakin ja lopetan baareissa käynnit niin haikeaa on jättää sinut ystäväni kyllä sinua ikävä tulee
En tiedä kenelle tämä on, mutta itsekin lopetan täällä käynnit tähän vuoteen.
Anonyymi kirjoitti:
Tuut vaan sit takaisin.
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä kenelle tämä on, mutta itsekin lopetan täällä käynnit tähän vuoteen.
Kyllä se minulle oli.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Tuut vaan sit takaisin.
ei kyllä nyt yritän pitää lupaukseni tai päätökseni niin saisinkin sinulta suukon kun olet niin kaunis ja nätti niin olisitkin sinkku
Anonyymi kirjoitti:
ei kyllä nyt yritän pitää lupaukseni tai päätökseni niin saisinkin sinulta suukon kun olet niin kaunis ja nätti niin olisitkin sinkku
Et lupaa, minä en ota kuuleviin korvii, en hyväksy tuota sinun lupausta eikä pidä sitovana sinä voit pitää taukoa. Ei sitä pitää luvata pysyä pois, olet ihan täysin tervetullut tänne myös pyörähtää tämä ei ole mikään porttikielto paikka.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Et lupaa, minä en ota kuuleviin korvii, en hyväksy tuota sinun lupausta eikä pidä sitovana sinä voit pitää taukoa. Ei sitä pitää luvata pysyä pois, olet ihan täysin tervetullut tänne myös pyörähtää tämä ei ole mikään porttikielto paikka.
ehkä joskus voin pyörähtää täällä
Anonyymi kirjoitti:
ehkä joskus voin pyörähtää täällä
Se on hyvin tärkeää voi olla toisella palstalla kun tarvii muitakin tuulia, sit on vain vaihdettava mutta valehdellut en ole yhtää. Minun ei tarvitse. Ei ollenkaa.
Jos minut näkisit minut livenä et erehtyisi.- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Se on hyvin tärkeää voi olla toisella palstalla kun tarvii muitakin tuulia, sit on vain vaihdettava mutta valehdellut en ole yhtää. Minun ei tarvitse. Ei ollenkaa.
Jos minut näkisit minut livenä et erehtyisi.uskon sinua miksi valehdella täytyisi ja jos sinut livessä näkisin niin pussaisin sinua ja ehkä veisin sinut omaan kotiini enkä päästäisi söpöliiniä pois
Anonyymi kirjoitti:
uskon sinua miksi valehdella täytyisi ja jos sinut livessä näkisin niin pussaisin sinua ja ehkä veisin sinut omaan kotiini enkä päästäisi söpöliiniä pois
Noh noh noh, elä leikittele vakavasti.
En ole ketään nähnyt livenä ja toivon että sitä kunnioitettaisiin.
jos minut tunnistaa toivon ettei minun elämääni sotketa minulle on hyvin tärkeätä tasapaino kunnioittaisiin. Olen sopinut miehen kanssa.
kuvani olen vain pistänyt turvaksesi kuin minuun kohdistunut väkivalta on vietävä eteenpäin.
Jos livessä olisin halunnut ihmisiä, olisin tuonut ne elämääni mutta olemme miehen kanssa sopineet että palstalla on ystävät. Elä ihmeessä nyt oikeasti livenä minua alkaa pelottamaan. Kuin sanoin olen täällä uskaltanut olla rohkea leikkisä rajoilla ja muutun vakavaksi kun haluan elää rajojen sisäpuolella ja turvassa varsinkin turvata perheeni tunteet.
En pysty pussaamaan ketään ystävää, en hali edes ystävää.
Mieheni on eri asia.- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Noh noh noh, elä leikittele vakavasti.
En ole ketään nähnyt livenä ja toivon että sitä kunnioitettaisiin.
jos minut tunnistaa toivon ettei minun elämääni sotketa minulle on hyvin tärkeätä tasapaino kunnioittaisiin. Olen sopinut miehen kanssa.
kuvani olen vain pistänyt turvaksesi kuin minuun kohdistunut väkivalta on vietävä eteenpäin.
Jos livessä olisin halunnut ihmisiä, olisin tuonut ne elämääni mutta olemme miehen kanssa sopineet että palstalla on ystävät. Elä ihmeessä nyt oikeasti livenä minua alkaa pelottamaan. Kuin sanoin olen täällä uskaltanut olla rohkea leikkisä rajoilla ja muutun vakavaksi kun haluan elää rajojen sisäpuolella ja turvassa varsinkin turvata perheeni tunteet.
En pysty pussaamaan ketään ystävää, en hali edes ystävää.
Mieheni on eri asia.mutta minkäs sille voi että olet niin ihana ja kaunis ja arvostan ja kunnioitan sinua kun et petä ja olet hyvä vaimo niin ei sinun minua tarvi pelätä vaan jättäisin teidät rauhaan ja miettisin wau mikä nainen niin kunnon naisia arvostan olet ihana
Anonyymi kirjoitti:
mutta minkäs sille voi että olet niin ihana ja kaunis ja arvostan ja kunnioitan sinua kun et petä ja olet hyvä vaimo niin ei sinun minua tarvi pelätä vaan jättäisin teidät rauhaan ja miettisin wau mikä nainen niin kunnon naisia arvostan olet ihana
Juu en edes ihastuksen matkaan lähtis vaikka tuntuu söpöltä että hän toimii samalla tavalla, varmasti parhaat ystävät oltais oltu kirjaimellisesti kun hän oli kaltaiseni hänen tunteet muita kohtaa on sen verta suuret lapsia kohtaa kuin minullakin lapsia kohtaa, loi sellaisen vähän härnätä uskallan kun ymmärrän häntä yhtä hyvin.
Niin kauan kun on hyvä perhe-elämä, en hajoita sitä ja todellisuudesssa en siltikään edes pysty, oon verta elämän rakentanut miehen ympärille ja mies pistänyt itsensä minun ympärille solmuun.
jos mies ihastuisi toiseen näen sit pysyykö tämä perheen kanssa. hän kyllä nauroi” ai hänkö ihastuisi toiseen.”
Olisi ollut vain mahdollista toisessa ulottovuudessa ihastuksen kanssa voin sanoa kun oikean tapaa se vie järjen sumentaa mutta ei se moraalia vie.
kun ymmärrät minäkin olen ihastunut, en tiennyt sitä mahdolliseksi ja viimeisin uskon olleen se oikea minulle.Anonyymi kirjoitti:
mutta minkäs sille voi että olet niin ihana ja kaunis ja arvostan ja kunnioitan sinua kun et petä ja olet hyvä vaimo niin ei sinun minua tarvi pelätä vaan jättäisin teidät rauhaan ja miettisin wau mikä nainen niin kunnon naisia arvostan olet ihana
Arvostan todella paljon, sinulla samoja arvoja kuin minulla. ne luo sinuun kunnioituksen ja ystävyyden.
Moikka!
Juttu on niin, että tiedän tunnukset kahteen (2) nimimerkkiin joita pääsen käyttämään niin halutessani. Tarkennan vielä, että niin halutessani...
Pidätkö väliimerkittömän välipäiviä vai ikuisestikko päätit pysytellä poissa?- Anonyymi
ikuisesti ajattelin pysyä poissa ja oletko sinä disse
Anonyymi kirjoitti:
ikuisesti ajattelin pysyä poissa ja oletko sinä disse
Oletko sinä disse - En ole.
- Anonyymi
Partakaweri on ystäväsi, myös Väliksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, se on selvinnyt.
Anonyymi kirjoitti:
Ööh pitikö tään mennä valtikselle eikä mulle??
- Anonyymi
Palstan jättäminen onnistuu parhaiten silloin kun jättämisestä ei pidä etukäteen mitään meteliä.
- Anonyymi
mutta kyllä kirjoituskavereille haluaa kertoa että lopettaa että tietävät eikä ihmetellä onko kuollut tai miksi kadonnut niin kyllä täällä kaikki on kivoja eli kyllä sen haluaa kertoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta kyllä kirjoituskavereille haluaa kertoa että lopettaa että tietävät eikä ihmetellä onko kuollut tai miksi kadonnut niin kyllä täällä kaikki on kivoja eli kyllä sen haluaa kertoa
Mikä on oikea syy?
Okei. Mäpä kerron yhden jutun. Mä uskon, että olet ihan sinä. Et Harmis, etkä .ikään muu kuin ihan sinä Välis, joka tykkää makkarasta, halailuista, pusuista ja Porin ässistä. Poltat vielä paljon, mutta et ehkä kohta enää....
Enkä oo Abris/Helmis.... mutta niitten käyttäjä on mun facekaveri.- Anonyymi
luulen että olet pihatipunen
- Anonyymi
Tässä muutamia
T Viinamies
T. Viinamies
t viinamies
t. Viinamies
T. viinamies
t. viinamies - Anonyymi
Kuinka monta kertaa olet jo jättänyt hyvästejä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862