Parisuhteessa naiset helposti ylireagoi

32

203

Vastaukset 32

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin ja sitten Pete ylireagoi, jos Pirjo käy vähän munaa vastaanottokeskuksen vessassa ottamassa, kun Petestä ei ole siihen hommaan...

Ihmiset ovat niin pikkumaisia...

• Olet varmaan nainen kun sun mielestä pettäminen ja omassa kotona pelin katsominen telkasta ovat ikäänkuin samantasoisia syntejä.

• Mjaa

Minusta nämä kaksi kommenttia kuvastavat erinomaisesti informaatioyhteiskunnan sisäisen todellisuuden köyhyyttä. On niin kuin televisio, olut, naishallitus ja vastaanottokeskus.

Muuta ei ole.

(hihitystä)

• Heh, nyt lähti vaimo lstkimaan lukee linkissä. Mitäs se vaimo latkii? 🤨😛

• Latkimaan rkeleleissön...

• Sen siitä saa, kun ei emäntäkouluja käydä vaan ollaan vaan takapuoli homeessa yliopiston penkissä 15 vuotta. Ei akka osaa edes voileipää tehdä! :D

• No niinpä, kun olisi petekin saanut kunnon vaimoihmisen joka mielellään laittaa ruokaa ja siivoilee marisemisen ja facebookissa roikkumisen sijaan olisi tuokin episodi jäänyt tapahtumatta.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

No niinpä, kun olisi petekin saanut kunnon vaimoihmisen joka mielellään laittaa ruokaa ja siivoilee marisemisen ja facebookissa roikkumisen sijaan olisi tuokin episodi jäänyt tapahtumatta.

Niin että ettei se tietsikan "valta" aina niin hyvästä ole.

• Harmaaritari kirjoitti:

No niinpä, kun olisi petekin saanut kunnon vaimoihmisen joka mielellään laittaa ruokaa ja siivoilee marisemisen ja facebookissa roikkumisen sijaan olisi tuokin episodi jäänyt tapahtumatta.

Minusta tällä tapaiksella called Pete on naista piikana pitävä nuiva asenne. Siis kyllähän tollasen Peten puolisona kypsyy muija kun muija.

• Helmiina kirjoitti:

Minusta tällä tapaiksella called Pete on naista piikana pitävä nuiva asenne. Siis kyllähän tollasen Peten puolisona kypsyy muija kun muija.

Oleellista onkin se että tuo pete on varmaan ollut aina tuollainen. Jo ihan silloinkin kun menivät yhteen, luulen että on olleet jo pitkään kimpassa, pete varmaan lipitti kaljaa, möykkäsi tv:n edessä jäkispelien aikaan eikä itse tehnyt edes voikkareitaan. Silti Pirjo valitsi Peten kun se oli niin jännä ja sillä oli mahtailevat jutut, ihan toisenlaiset kuin kilteillä & kunnollisilla miehillä joihin päin Pirjo ei vilkaissutkaan.

summa summarum. ei Pete ole muuttunut miksikään, on täsmälleen samanlainen kuin aina, Pirjo sen sijaan on alkanut nalkuttamaan asioista jotka ennen ei häirinneet ollenkaan.

Oleellista onkin se että tuo pete on varmaan ollut aina tuollainen. Jo ihan silloinkin kun menivät yhteen, luulen että on olleet jo pitkään kimpassa, pete varmaan lipitti kaljaa, möykkäsi tv:n edessä jäkispelien aikaan eikä itse tehnyt edes voikkareitaan. Silti Pirjo valitsi Peten kun se oli niin jännä ja sillä oli mahtailevat jutut, ihan toisenlaiset kuin kilteillä & kunnollisilla miehillä joihin päin Pirjo ei vilkaissutkaan.

summa summarum. ei Pete ole muuttunut miksikään, on täsmälleen samanlainen kuin aina, Pirjo sen sijaan on alkanut nalkuttamaan asioista jotka ennen ei häirinneet ollenkaan.

Juuri noin. Luulen, että Pirjo on jopa tyytyväinen tilanteeseen, koska hänen ydinkompetenssi elämässä kuitenkin on voileipien (huonojen:) tekeminen ja kaljan tarjoilu. Hän on Petelle tärkeä, koska Pete ei osaa itse tehdä voileipää eikä hakea kaljaa.

Tärkeää on että joku Sirkka vaan aika ajoin vähän taputtaa selkään että on se Pirjo hieno ihminen kun jaksaa Peteä, vaikka sen on tuollainen. Siksi tilitys faceen. Monet naiset on tuollaisia. Jos Pirjo ei olekaan täysin tyytyväinen niin ei se olisi mihinkään muuhunkaan.

• scrg kirjoitti:

Juuri noin. Luulen, että Pirjo on jopa tyytyväinen tilanteeseen, koska hänen ydinkompetenssi elämässä kuitenkin on voileipien (huonojen:) tekeminen ja kaljan tarjoilu. Hän on Petelle tärkeä, koska Pete ei osaa itse tehdä voileipää eikä hakea kaljaa.

Tärkeää on että joku Sirkka vaan aika ajoin vähän taputtaa selkään että on se Pirjo hieno ihminen kun jaksaa Peteä, vaikka sen on tuollainen. Siksi tilitys faceen. Monet naiset on tuollaisia. Jos Pirjo ei olekaan täysin tyytyväinen niin ei se olisi mihinkään muuhunkaan.

Totta, ajoittainen uhriutuminen varmaan auttaa Pirjoa jaksamaan peteä ja sen piereskelyjä kun saa itselleen luoda sankarisädekehää valitttamalla muille kauheaa tilannettaan. Fakta lienee kuitenkin se että Pirjo tarvitsee jokun Peten kaltaisen, Pete taas ei niinkään Pirjoa kun jos Pirjo lähtee tulee kuitenkin joku Pirkko tilalle noin jännälle miehelle alta aikayksikön.

Ei välttis ole ollut suhteen alussa samanlainen, joistakin miehistä vaan kehkeytyy suhteen käydessä 'arkiseksi' ja tutuksi kaikkee muuta, kun mitä ne alkuaikoina jaksoi roolina vetää. Tai ehkei se ollut silloin edes rooli, uudessa suhteessa oli intoa ja uutuutta mukana, piti tehdä vaikutus ja ylläpitää sitä jonkin aikaa. Kunnes sitten se arki ja miehestä kehkeytyy ihan mulkku ja naisesta varppina myös omanlaisensa mulkku.

Ei ihmiset ole kuules aina alusta saakka sellaisia, miksikä ne matkalla muuttuu...se on jetsulleen näin.

• Abrakadabra kirjoitti:

Ei välttis ole ollut suhteen alussa samanlainen, joistakin miehistä vaan kehkeytyy suhteen käydessä 'arkiseksi' ja tutuksi kaikkee muuta, kun mitä ne alkuaikoina jaksoi roolina vetää. Tai ehkei se ollut silloin edes rooli, uudessa suhteessa oli intoa ja uutuutta mukana, piti tehdä vaikutus ja ylläpitää sitä jonkin aikaa. Kunnes sitten se arki ja miehestä kehkeytyy ihan mulkku ja naisesta varppina myös omanlaisensa mulkku.

Ei ihmiset ole kuules aina alusta saakka sellaisia, miksikä ne matkalla muuttuu...se on jetsulleen näin.

Kyllä ihmisten perusluonne on muuttumaton ja sen on nähtävissä jos vain haluaa nähdä jo silloin seurusteluaikoina. Jos mietit vaikka lapsuudenaikaisia ystäviäsi, eikös olekin ihan samanlaisia kuin aina ennenkin kun niitä näkee vuosienkin päästä.

• Abrakadabra kirjoitti:

Mitis vaikka työhaastattelua ja sitä kuherrusaikaa siinä uudessa työssä. Ollaan niin sievästi ja mukavia että. Kun sitten sielläkin se arki astuu kuvaan, alkaa olemus muuttumaan helposti ja käytös sen mukana toisia kohtaan pälliksi.

Sitten vastoinkäymiset työssä tai suhteesa yhtälailla saattaa nostaa ihmisestä esiin sellaisia piirteitä mistä ei itsekään ole ollut tietoinen, ennen kun ne piirteet pompsahtaa ja alkaa käyttää ja käyttäytyy vaikka itselleen epätyypilliseen tapaan.

Jotkut tilanteet ja ihmiset myötävaikuttaa kehityskulkuun....unohtamatta omaa tunnevastuuta tietenkään. ;)

Kyllä ihmisten perusluonne on muuttumaton ja sen on nähtävissä jos vain haluaa nähdä jo silloin seurusteluaikoina. Jos mietit vaikka lapsuudenaikaisia ystäviäsi, eikös olekin ihan samanlaisia kuin aina ennenkin kun niitä näkee vuosienkin päästä.

Osalla muuttuu enemmän ja osalla ei muutu just ollenkaan. Riippuu aikalailla ihmisestä mun mielestä. Jotkut kasvaa ja kehittyy läpi elämän, toiset polkee ikänsä paikallaan ja hakkaa päätä seinään.

Virheistä voi oppia ja se jos mikä muuttaa perusluonnettakin, kun oivaltaa ettei kaiken tarvi mennä yhdellä kaavalla alusta loppuun asti.

• Abrakadabra kirjoitti:

Osalla muuttuu enemmän ja osalla ei muutu just ollenkaan. Riippuu aikalailla ihmisestä mun mielestä. Jotkut kasvaa ja kehittyy läpi elämän, toiset polkee ikänsä paikallaan ja hakkaa päätä seinään.

Virheistä voi oppia ja se jos mikä muuttaa perusluonnettakin, kun oivaltaa ettei kaiken tarvi mennä yhdellä kaavalla alusta loppuun asti.

Mun mielestä ihmiset muovaantuu aikalailla paineen alla ja paineen alla vasta nähdään kenestä mihinkin on. Hätä konstit keksii. Voi löytää itsestään ja toisesta ihan kummia juttuja, kun vähän tonkaisee.

Joku asennevamma voi pysyä, mutta asenne minusta vaikuttaa ihmisen kaikkeen olemiseen ja elämiseen. Jos perusluonne on asenne, silloin se voi muuttua.

• Abrakadabra kirjoitti:

Mun mielestä ihmiset muovaantuu aikalailla paineen alla ja paineen alla vasta nähdään kenestä mihinkin on. Hätä konstit keksii. Voi löytää itsestään ja toisesta ihan kummia juttuja, kun vähän tonkaisee.

Joku asennevamma voi pysyä, mutta asenne minusta vaikuttaa ihmisen kaikkeen olemiseen ja elämiseen. Jos perusluonne on asenne, silloin se voi muuttua.

Ujosta voi tulla rohkea, hiljaisesta puhelias, valehtelija voi oppia arvostamaan rehellisyyttä, kerran epttänyt ei petä aina jne. Monen asian summa miksi ihminen toimii jossain tilanteessa kuten toimii.

Se mitä ihminen on, minusta on enemmänkin sitä miten asennoituu ja ajattelee asioita. Tai opettelee ajattelemaan, mutta se että voi koskaan muuttua vaatii halua ja tarvetta muuttua.

• Abrakadabra kirjoitti:

Ujosta voi tulla rohkea, hiljaisesta puhelias, valehtelija voi oppia arvostamaan rehellisyyttä, kerran epttänyt ei petä aina jne. Monen asian summa miksi ihminen toimii jossain tilanteessa kuten toimii.

Se mitä ihminen on, minusta on enemmänkin sitä miten asennoituu ja ajattelee asioita. Tai opettelee ajattelemaan, mutta se että voi koskaan muuttua vaatii halua ja tarvetta muuttua.

Plus että kaikki tieto myötävaikuttaa ihmisen toimintaan. Minkä tiedon valossa tekee oletuksia ja päätöksiä.

Totta, ajoittainen uhriutuminen varmaan auttaa Pirjoa jaksamaan peteä ja sen piereskelyjä kun saa itselleen luoda sankarisädekehää valitttamalla muille kauheaa tilannettaan. Fakta lienee kuitenkin se että Pirjo tarvitsee jokun Peten kaltaisen, Pete taas ei niinkään Pirjoa kun jos Pirjo lähtee tulee kuitenkin joku Pirkko tilalle noin jännälle miehelle alta aikayksikön.

Jännää ei kyllä miehestä saa tehtyä.
        Noh mutta noilla ihmisillä on yksinkertaisesti parisuhde ongelmia.

• valtakunta kirjoitti:

Jännää ei kyllä miehestä saa tehtyä.
        Noh mutta noilla ihmisillä on yksinkertaisesti parisuhde ongelmia.

No sulla on käynyt hyvä tuuri miehen suhteen. Minä luulen että noita pete-perheitä on nykyään vain yhä enenevässä määrin.

No sulla on käynyt hyvä tuuri miehen suhteen. Minä luulen että noita pete-perheitä on nykyään vain yhä enenevässä määrin.

On oma mies ollut, ettei kunnioita mutta minä taas kävin asiat läpitte sovittiin että riideltiin asiat kuin olen sanonut monesti paineessa tulee timantteja kun taas ero ei ollut mahdollinen.
        Mies teki siitä julkista lähisuvuillr joten minusta tehtiin härkänen.
        Mikä oli lopputulos mies jätti lapsuuden perheen ja salaiseksi kaikki tiedot.

Soitin poliisi neuvontaa ja pistän nyt sen rikosilmoituksen halusin vain varmistaa ettei minulle koidu ongelmia.. Tänään pyrin tekee sen halusin varmistaa ettei minulle aiheudu ongelmia.

• Anonyymi

Lol sen takia menen vain naimisiin muslimi miehen kanssa 😅😂

• Anonyymi

Ramadanin aikaan palvelet miestä kuitenkin.

• Anonyymi

Nuin se meilläkin on. Mieheni juo kaljaa mutta en heitä pihalle koska mies tekee kuitenkin paljon muuta kuten kalastaa ja treenaa. Mies ei myöskään huuda vaikka suomi voittaisi.

• Anonyymi

Teillähän menee hyvin!
        Tsemppiä.

• Anonyymi

Minä en kerää raatoja nurkkiin.
      Siispä tuotakaan ongelmaa ei ole.

• Noh minäkin lähtisin. Pete ei kunnioita eikä välitä.

• Anonyymi

Mitähän tommosellakin petellä tekee?

• Tuommoisia petejä ne suurin osa naisista nurkkiinsa haalii, monet tekevät vie
        lä lapsiakin niiden kanssa. Ei niille kelpaa k&k miehet jotka osaisivat itse eväsleipänsä tehdä.

• Anonyymi

Juuri tuommoiset petet saa kaikki naiset.

• Anonyymi

Taitaapa kyseessä olla harmiksen kaltainen tuhkamuna.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      344
      1272
    2. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää??????
      Ikävä
      54
      753
    3. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      55
      738
    4. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      38
      725
    5. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      633
    6. Miia Heikkinen avautui !

Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa
      Judo
      59
      616
    7. 45
      614
    8. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      591
    9. Mitä töitä kaivattusi on tehnyt?

😅
      Ikävä
      56
      586
    10. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      43