Lämpöennätykset rikki huomenna!!!

Anonyymi

Tammikuun kaikkienaikojen lämpöennätys rikkoontuu keskiviikkona 8.1. 2020 todennäköisesti. Shortsikelit siis jatkuu!!! Ennen ilmastonmuutosta kuljin pilkkihaalareissa tähänaikaan vuodesta, mutta ei nyt, koska ilmasto on LÄMMENNYT.
Luulis nyt sen jo viimeinkin tyhmemmänkin huomaavan.

18

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luulisi, että tyhmimmätkin huomaavat säiden vaihtelevan. On niitä lämpimiä kelejä ollut ennenkin: "Tammi- ja varsinkin helmikuussa 1696 Pohjois-Euroopassa vallitsivat vuodenaikaan nähden poikkeuksellisen lämpimät säät. Niinpä 2. helmikuuta Tukholmassa kasvoi jo sormen pituista ruohoa, ja 11. helmikuuta jäät lähtivät Etelä-Suomen järvistä.[6] Monet talonpojat ryhtyivätkin jo kylvötöihin."

      • Anonyymi

        Jos tulee kaikkienaikojen tammikuun ennätys, niin se meinaa sitä, että niin lämmintä ei ole ollut koskaan ennemmin mittaushistoriassa.
        Se on ilmanmuuta ilmastonmuutoksesta johtuva ääri-ilmiö silloin.


      • Anonyymi

        Ei nämä hesalaiset pikkupillut tiedä mitä on maanviljely, ei heillä ole kokemusta edes elävästä eläimestä, ellei liikajalostettua kouluttamatonta sylikoiraa oteta huomioon.


      • Anonyymi

        Lämmin talvi tietää loogisesti kylmää kevättä ja kesää. Ei lämpötilat paljoa vaihtele vuodessa.
        Sekaisin nämä säät ovat kuitenkin. kun siirrytään hieman lämpimämpään sykliin.

        Se on ollut jo päällä 1850-1900 luvulta asti. Kestää n 400 vuotta niin kuin aina ennenkin.
        Toki kylmempiäkin lyhyempiä jaksoja saattaa tulla väliin eli ei mene niin kuin suorassa janassa ylöspäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lämmin talvi tietää loogisesti kylmää kevättä ja kesää. Ei lämpötilat paljoa vaihtele vuodessa.
        Sekaisin nämä säät ovat kuitenkin. kun siirrytään hieman lämpimämpään sykliin.

        Se on ollut jo päällä 1850-1900 luvulta asti. Kestää n 400 vuotta niin kuin aina ennenkin.
        Toki kylmempiäkin lyhyempiä jaksoja saattaa tulla väliin eli ei mene niin kuin suorassa janassa ylöspäin.

        Ollaanko ny menossa kuumenpaan vai kylmenpään?


    • Anonyymi

      Olet siis elänyt jo ns. esiteollisella ajalla eli 1700-l.?
      Onnittelemme vilpittömästi herra Pitkäikäistä!

    • Anonyymi

      Jaa, no missäs se lämpöennätys sitten rikkoutuu?
      Ja paljonkos se tulee olemaan?
      Päästäänkö edes lämpöisen 1920 luvun lämpöihin?

    • Anonyymi

      Aikaisempi tammikuun lämpöennätys 10,9 C, mitattiin vuonna 1973. Edellinen ilmastonmuutos oli vuonna 1973.

      • Anonyymi

        On ollut historian pirullisin vuosi! Paljonko oli vuonna 1073? Tuohon edelliseen lukeemasi lisäten 3,4?


    • Anonyymi

      Taitaa ilmastonlämmittäjiltä ,ennä kurat housuun kun ei tule Helsinkiin muuta ennätystä kuin ennustamisennätys.
      Ei vaikka kuinka ennustaisi tai arvaisi.

    • Anonyymi

      Sääasiat kuuluisivat sääpalstalle. Yksittäiset lämpö- tai kylmyysennätykset eivät liity ilmastonmuutokseen.

      • Anonyymi

        Paitsi Australiassa, missä tulipalot on alarmistien toimesta leimattu ilmastonlämpenemisen aiheuttamiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi Australiassa, missä tulipalot on alarmistien toimesta leimattu ilmastonlämpenemisen aiheuttamiksi.

        Tulipas hiljaista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tulipas hiljaista?

        Joo, ilmeisesti denialisti tajusi miten ääliömäistä hänen lässytyksensä on.


    • Anonyymi
    • Jälleen meni alarmistien ennustelut poskelleen.
      Kuten ne aina menevät.
      Eikä tämä muutu, vaikka poistelette viestejä, joka kertoo vain alarmistien paniikista.

      • Anonyymi

        Ei alarmistit panikoi. Ne menevät kehittelemään uusia arvausennustuksia.


    • Anonyymi

      Entä sitten. Et sinä vessapaperista, jääkaapista tai lämpimästä vedestä luovu vaikka lämpenis kuinka

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      149
      1461
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe