Sukupuolella väliä

Anonyymi

Keskusteletko mielummin miesten vai naisten kanssa palstalla? Oletko mies vai nainen?

25

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keskustelen mieluiten naisten kanssa esimerkiksi Helmiina ja Elisakettu. Olen mies, joka keskustelee myös joittenkin miesten kanssa kuten Disse mielellään.

      • Anonyymi

        Helmiinako nainen? Yllättävää. Hyvin miesmäinen käytökseltään ..

        N34


      • Anonyymi kirjoitti:

        Helmiinako nainen? Yllättävää. Hyvin miesmäinen käytökseltään ..

        N34

        On se Helmiina yksi kahden lapsen äiti. Työt kariutui terveydellisiin esteisiin ja meni työpaikka alta. Sen jälkeen kirjoitteli vaikka mitä monella nimimerkillä. Joskus oli miehen kuva jopa nickissään. Jos en olisi tuntenut vuosien kokemuksella niin olisin luullut, että hänen miehensä alkoi kirjoittelemaan hänen puolestaan. Rikkoo tätä nykyä rajojaan kirjoittajana.


      • Anonyymi
        P.Dinosaurus kirjoitti:

        On se Helmiina yksi kahden lapsen äiti. Työt kariutui terveydellisiin esteisiin ja meni työpaikka alta. Sen jälkeen kirjoitteli vaikka mitä monella nimimerkillä. Joskus oli miehen kuva jopa nickissään. Jos en olisi tuntenut vuosien kokemuksella niin olisin luullut, että hänen miehensä alkoi kirjoittelemaan hänen puolestaan. Rikkoo tätä nykyä rajojaan kirjoittajana.

        Mielenterveys reistaa hällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helmiinako nainen? Yllättävää. Hyvin miesmäinen käytökseltään ..

        N34

        helmi on viriri patologinen valehtelija ja transgender, tiedoksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielenterveys reistaa hällä?

        Ei mielenterveys reistaa vaan lihakset. Jalat eivät kestäneet siivojana oloa, vaikka oli juuri kouluttanut sellaiseksi. Kertokoot itse vaivoistaan, jos haluaa niin kuin on täällä kertonut. Minä en niistä fyysisistä vaivoista ole oikein sovi toistamaan. Sitä paitsi ne ovat hänen asioitaan.


      • Anonyymi

        Nyt tajuan mies-nainen roolileikin.

        N34


      • P.Dinosaurus kirjoitti:

        Ei mielenterveys reistaa vaan lihakset. Jalat eivät kestäneet siivojana oloa, vaikka oli juuri kouluttanut sellaiseksi. Kertokoot itse vaivoistaan, jos haluaa niin kuin on täällä kertonut. Minä en niistä fyysisistä vaivoista ole oikein sovi toistamaan. Sitä paitsi ne ovat hänen asioitaan.

        Ei ole kohteliasta kertoa toisten asioista, olkoonkin sitten avautunut palstalla itse.


      • Partakaweri kirjoitti:

        Ei ole kohteliasta kertoa toisten asioista, olkoonkin sitten avautunut palstalla itse.

        Ei tuo protestia tähän ole laittanut vaan kirjoittelee tuolla perässä "viriviri" nimimerkillä täysissä hengen ja sielun voimissa. Itse on kertonut täällä itsestään julkisesti ja tavallaan puolustin mainetta, kun alettiin epäillä, että päästä heittää.


    • Anonyymi

      Nainen olen.
      Ei ole mitään väliä, koska en "tunne" täällä ketään.

    • Hällä väliä..;)

    • Anonyymi

      olen nainen : mieluummin naisten kanssa keskustelisin....

    • Anonyymi

      Olen humanoidi ja mielelläni keskustelen vain yhden henkilön kanssa.

    • Anonyymi

      hyvin aloitettu

    • Anonyymi

      Muu.......................

    • Anonyymi

      Vain ihmisten kanssa. Mielellään fiksujen, mutta " kaikki" periaatteessa käy.

    • Anonyymi

      Sukupuolella ei ole täällä väliä, eihän kenenkään sukupuolta täällä voi edes varmasti tietää. Etsin pikemminkin mielenkiintoisia keskusteluaiheita ja ketjuja. Olen siis mies.

    • Eipä sukupuolella ole väliä. Mutta keskusteluissa usein syvällisemmät tulee käytyä vaan naisten kanssa, jotenkin tunnen oloni orvoksi täällä miehenä, vaikka toisaalta on täällä avoimenoloisia miehiäkin.....

    • Keskusteleeko joku sukuelimille vai ihmisille? Vastaukseni keskustelen ihmisille.

      • Say hello, to my litt... I meen my fried! Eh....🤣☝️


      • Disse kirjoitti:

        Say hello, to my litt... I meen my fried! Eh....🤣☝️

        Are you so little and cute? Yes you are!!! Yes you areeee....

        😚


      • viriviri kirjoitti:

        Are you so little and cute? Yes you are!!! Yes you areeee....

        😚

        Ihanata! 🥰


      • Disse kirjoitti:

        Ihanata! 🥰

        Hähä. 😉🤙


      • viriviri kirjoitti:

        Hähä. 😉🤙

        Niinpä! 🤪


    • Anonyymi

      Täällä ei voi keskustella kuin parin ihmisen kanssa, loput yhdentekeviä ulisijoita tai incellejä. Heihin en energiaani tuhlaa.
      Keskustelukumppanin sukupuolela ei ole mitään merkitystä minulle, vain sillä on merkitystä että pystyy järkevään keskusteluun, pään sisältö on kunnossa ja pysytään asialinjalla. Sitähän täältä saa hakea.

      Nainen

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      644
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      561
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      482
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      457
    Aihe