Sukupuolella väliä

Anonyymi

Keskusteletko mielummin miesten vai naisten kanssa palstalla? Oletko mies vai nainen?

25

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keskustelen mieluiten naisten kanssa esimerkiksi Helmiina ja Elisakettu. Olen mies, joka keskustelee myös joittenkin miesten kanssa kuten Disse mielellään.

      • Anonyymi

        Helmiinako nainen? Yllättävää. Hyvin miesmäinen käytökseltään ..

        N34


      • Anonyymi kirjoitti:

        Helmiinako nainen? Yllättävää. Hyvin miesmäinen käytökseltään ..

        N34

        On se Helmiina yksi kahden lapsen äiti. Työt kariutui terveydellisiin esteisiin ja meni työpaikka alta. Sen jälkeen kirjoitteli vaikka mitä monella nimimerkillä. Joskus oli miehen kuva jopa nickissään. Jos en olisi tuntenut vuosien kokemuksella niin olisin luullut, että hänen miehensä alkoi kirjoittelemaan hänen puolestaan. Rikkoo tätä nykyä rajojaan kirjoittajana.


      • Anonyymi
        P.Dinosaurus kirjoitti:

        On se Helmiina yksi kahden lapsen äiti. Työt kariutui terveydellisiin esteisiin ja meni työpaikka alta. Sen jälkeen kirjoitteli vaikka mitä monella nimimerkillä. Joskus oli miehen kuva jopa nickissään. Jos en olisi tuntenut vuosien kokemuksella niin olisin luullut, että hänen miehensä alkoi kirjoittelemaan hänen puolestaan. Rikkoo tätä nykyä rajojaan kirjoittajana.

        Mielenterveys reistaa hällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helmiinako nainen? Yllättävää. Hyvin miesmäinen käytökseltään ..

        N34

        helmi on viriri patologinen valehtelija ja transgender, tiedoksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielenterveys reistaa hällä?

        Ei mielenterveys reistaa vaan lihakset. Jalat eivät kestäneet siivojana oloa, vaikka oli juuri kouluttanut sellaiseksi. Kertokoot itse vaivoistaan, jos haluaa niin kuin on täällä kertonut. Minä en niistä fyysisistä vaivoista ole oikein sovi toistamaan. Sitä paitsi ne ovat hänen asioitaan.


      • Anonyymi

        Nyt tajuan mies-nainen roolileikin.

        N34


      • P.Dinosaurus kirjoitti:

        Ei mielenterveys reistaa vaan lihakset. Jalat eivät kestäneet siivojana oloa, vaikka oli juuri kouluttanut sellaiseksi. Kertokoot itse vaivoistaan, jos haluaa niin kuin on täällä kertonut. Minä en niistä fyysisistä vaivoista ole oikein sovi toistamaan. Sitä paitsi ne ovat hänen asioitaan.

        Ei ole kohteliasta kertoa toisten asioista, olkoonkin sitten avautunut palstalla itse.


      • Partakaweri kirjoitti:

        Ei ole kohteliasta kertoa toisten asioista, olkoonkin sitten avautunut palstalla itse.

        Ei tuo protestia tähän ole laittanut vaan kirjoittelee tuolla perässä "viriviri" nimimerkillä täysissä hengen ja sielun voimissa. Itse on kertonut täällä itsestään julkisesti ja tavallaan puolustin mainetta, kun alettiin epäillä, että päästä heittää.


    • Anonyymi

      Nainen olen.
      Ei ole mitään väliä, koska en "tunne" täällä ketään.

    • Hällä väliä..;)

    • Anonyymi

      olen nainen : mieluummin naisten kanssa keskustelisin....

    • Anonyymi

      Olen humanoidi ja mielelläni keskustelen vain yhden henkilön kanssa.

    • Anonyymi

      hyvin aloitettu

    • Anonyymi

      Muu.......................

    • Anonyymi

      Vain ihmisten kanssa. Mielellään fiksujen, mutta " kaikki" periaatteessa käy.

    • Anonyymi

      Sukupuolella ei ole täällä väliä, eihän kenenkään sukupuolta täällä voi edes varmasti tietää. Etsin pikemminkin mielenkiintoisia keskusteluaiheita ja ketjuja. Olen siis mies.

    • Eipä sukupuolella ole väliä. Mutta keskusteluissa usein syvällisemmät tulee käytyä vaan naisten kanssa, jotenkin tunnen oloni orvoksi täällä miehenä, vaikka toisaalta on täällä avoimenoloisia miehiäkin.....

    • Keskusteleeko joku sukuelimille vai ihmisille? Vastaukseni keskustelen ihmisille.

      • Say hello, to my litt... I meen my fried! Eh....🤣☝️


      • Disse kirjoitti:

        Say hello, to my litt... I meen my fried! Eh....🤣☝️

        Are you so little and cute? Yes you are!!! Yes you areeee....

        😚


      • viriviri kirjoitti:

        Are you so little and cute? Yes you are!!! Yes you areeee....

        😚

        Ihanata! 🥰


      • Disse kirjoitti:

        Ihanata! 🥰

        Hähä. 😉🤙


      • viriviri kirjoitti:

        Hähä. 😉🤙

        Niinpä! 🤪


    • Anonyymi

      Täällä ei voi keskustella kuin parin ihmisen kanssa, loput yhdentekeviä ulisijoita tai incellejä. Heihin en energiaani tuhlaa.
      Keskustelukumppanin sukupuolela ei ole mitään merkitystä minulle, vain sillä on merkitystä että pystyy järkevään keskusteluun, pään sisältö on kunnossa ja pysytään asialinjalla. Sitähän täältä saa hakea.

      Nainen

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      63
      2031
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      178
      1648
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1237
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1178
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      155
      1141
    6. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      48
      869
    7. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      40
      862
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      58
      710
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      54
      692
    10. Oletko joskus pieni ja haavoittuva

      vai oletko aina vahva, miltä aina vaikutat? Nainen, oletko koskaan väsynyt ja haavoilla? Yritätkö silti pitää julkisivua
      Ikävä
      51
      658
    Aihe