Keskusteletko mielummin miesten vai naisten kanssa palstalla? Oletko mies vai nainen?
Sukupuolella väliä
25
59
Vastaukset
Keskustelen mieluiten naisten kanssa esimerkiksi Helmiina ja Elisakettu. Olen mies, joka keskustelee myös joittenkin miesten kanssa kuten Disse mielellään.
- Anonyymi
Helmiinako nainen? Yllättävää. Hyvin miesmäinen käytökseltään ..
N34 Anonyymi kirjoitti:
N34On se Helmiina yksi kahden lapsen äiti. Työt kariutui terveydellisiin esteisiin ja meni työpaikka alta. Sen jälkeen kirjoitteli vaikka mitä monella nimimerkillä. Joskus oli miehen kuva jopa nickissään. Jos en olisi tuntenut vuosien kokemuksella niin olisin luullut, että hänen miehensä alkoi kirjoittelemaan hänen puolestaan. Rikkoo tätä nykyä rajojaan kirjoittajana.
- Anonyymi
P.Dinosaurus kirjoitti:
On se Helmiina yksi kahden lapsen äiti. Työt kariutui terveydellisiin esteisiin ja meni työpaikka alta. Sen jälkeen kirjoitteli vaikka mitä monella nimimerkillä. Joskus oli miehen kuva jopa nickissään. Jos en olisi tuntenut vuosien kokemuksella niin olisin luullut, että hänen miehensä alkoi kirjoittelemaan hänen puolestaan. Rikkoo tätä nykyä rajojaan kirjoittajana.
Mielenterveys reistaa hällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
N34helmi on viriri patologinen valehtelija ja transgender, tiedoksi.
Anonyymi kirjoitti:
Mielenterveys reistaa hällä?
Ei mielenterveys reistaa vaan lihakset. Jalat eivät kestäneet siivojana oloa, vaikka oli juuri kouluttanut sellaiseksi. Kertokoot itse vaivoistaan, jos haluaa niin kuin on täällä kertonut. Minä en niistä fyysisistä vaivoista ole oikein sovi toistamaan. Sitä paitsi ne ovat hänen asioitaan.
- Anonyymi
Nyt tajuan mies-nainen roolileikin.
N34 P.Dinosaurus kirjoitti:
Ei mielenterveys reistaa vaan lihakset. Jalat eivät kestäneet siivojana oloa, vaikka oli juuri kouluttanut sellaiseksi. Kertokoot itse vaivoistaan, jos haluaa niin kuin on täällä kertonut. Minä en niistä fyysisistä vaivoista ole oikein sovi toistamaan. Sitä paitsi ne ovat hänen asioitaan.
Ei ole kohteliasta kertoa toisten asioista, olkoonkin sitten avautunut palstalla itse.
Partakaweri kirjoitti:
Ei ole kohteliasta kertoa toisten asioista, olkoonkin sitten avautunut palstalla itse.
Ei tuo protestia tähän ole laittanut vaan kirjoittelee tuolla perässä "viriviri" nimimerkillä täysissä hengen ja sielun voimissa. Itse on kertonut täällä itsestään julkisesti ja tavallaan puolustin mainetta, kun alettiin epäillä, että päästä heittää.
- Anonyymi
Nainen olen.
Ei ole mitään väliä, koska en "tunne" täällä ketään. Hällä väliä..;)
- Anonyymi
olen nainen : mieluummin naisten kanssa keskustelisin....
- Anonyymi
Olen humanoidi ja mielelläni keskustelen vain yhden henkilön kanssa.
- Anonyymi
hyvin aloitettu
- Anonyymi
Muu.......................
- Anonyymi
Vain ihmisten kanssa. Mielellään fiksujen, mutta " kaikki" periaatteessa käy.
- Anonyymi
Sukupuolella ei ole täällä väliä, eihän kenenkään sukupuolta täällä voi edes varmasti tietää. Etsin pikemminkin mielenkiintoisia keskusteluaiheita ja ketjuja. Olen siis mies.
Eipä sukupuolella ole väliä. Mutta keskusteluissa usein syvällisemmät tulee käytyä vaan naisten kanssa, jotenkin tunnen oloni orvoksi täällä miehenä, vaikka toisaalta on täällä avoimenoloisia miehiäkin.....
Keskusteleeko joku sukuelimille vai ihmisille? Vastaukseni keskustelen ihmisille.
Disse kirjoitti:
Say hello, to my litt... I meen my fried! Eh....🤣☝️
Are you so little and cute? Yes you are!!! Yes you areeee....
😚
- Anonyymi
Täällä ei voi keskustella kuin parin ihmisen kanssa, loput yhdentekeviä ulisijoita tai incellejä. Heihin en energiaani tuhlaa.
Keskustelukumppanin sukupuolela ei ole mitään merkitystä minulle, vain sillä on merkitystä että pystyy järkevään keskusteluun, pään sisältö on kunnossa ja pysytään asialinjalla. Sitähän täältä saa hakea.
Nainen
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt862074Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1391980Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236943171697Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2791666Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1881310Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451187- 2131119
- 1041108
Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...
...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös3061069Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle
"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm2281013