Onko laskut maksettu häh?

Anonyymi

Elämä on pelkkää laskujen makselua. Hiukan kun saat tienattua niin se raha menee laskuun eikä itelle jää paljon mitään. Hyvä kun ruokaa voi ostaa ja sitten kitkutellaan kuukausi taas ja odotetaan uusia laskuja. Tänäänkin maksoin viis laskua, vuokra, nettilasku, lainalasku kaksi kertaa ja sähkölasku.

22

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vuokra on turvannut asumisen , muutkin laskuja aiheuttaneet kulut ovat sinun omasta halusta johtuvia ylellisyys kuluja . Oletatko että jonkun pitää elättää sinut ettei ansiotuloja tarvita

• Anonyymi

Köhmmm...suurin osa työttömistähän on juuri sellaisia jotka elättävät vuokranantajia välillisesti valtion tuella? Ilman sosiaalisia tulonsiirtoja Suomessa olisi aivan älyttömästi halpoja asuntoja tarjolla. Joku siis elättää jo nyt vuokralaiset vuokranantajat. Mikähän taho se joku on?

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Köhmmm...suurin osa työttömistähän on juuri sellaisia jotka elättävät vuokranantajia välillisesti valtion tuella? Ilman sosiaalisia tulonsiirtoja Suomessa olisi aivan älyttömästi halpoja asuntoja tarjolla. Joku siis elättää jo nyt vuokralaiset vuokranantajat. Mikähän taho se joku on?

AsianVierestä

<<<<<<<<nooh häinhän se on, mutt ei nykysysteemillä.

• Oletko ulosottomies? Vai mistä moinen huoli, että kysellään kunnon kansalaisilta noin epämiellyttäviä kysymyksiä? Tietysti ne on hoidettu!

• Anonyymi

Jos ei tienaa paljoo niin kärvistelemään joutuu koko ajan mut harrastuksia pitää olla ja se maksaa joten viinaa ei voi juoda, onneks en polta röökii edes. Työttömänä paniikki aina miten maksaa laskut, netti pakko olla ja halpa asunto, vuokra 376 euroa minulla.

• Anonyymi

Miten joku vuokralla asuva voi ajatella,että asuntosijoittajat olisi ostanut,sijoittanut säästetyt varansa siihen asuntoon jos siitä ei olisi mitään hyötyä ,eli sitä asuntoa ei olisi olemassakaan.

• Juuh on ja täit tuli myös ”hoidettua”

• Anonyymi

Minulla on sen verran paljon pankkirahaa tilillä ettei ihan joka laskun perään tarvitse ihmetellä. Pari laskua näkyy menevän seuraavan viikon alussa taas maksuun. Mitäs sillä on väliä.

Ja musiikkia perään: https://www.youtube.com/watch?v=yRPaCzUaon0

• Kiitos kysymästä. On huomaavasta muistuttaa asioista. Olen ajantasalla ja kaikki laskut on maksettu. En jätä mitään rästiin.

• Anonyymi

Pakkohan laskut on maksaa. oli aikoja jolloin en voinut vuokraa maksaa koska työnantaja jätti palkat maksamatta ja jouduin kuseen sen takia ja ulosottoon. Lopulta selvisin kun kysyin kaikkialta pimeitä töitä ja töitä ja sain töitä sitten.

• Anonyymi

Kela maksaa mun laskut. Työttömänä ei ole varaa itse maksaa.

• Anonyymi

Miten kelan saa maksamaan laskut?? mihin kuluihin se sinne laitetaan??

• Anonyymi

Rahalla saa naisia. Kannattaa olla rahamies ja maksaa naisenkin laskut.

• Anonyymi

Verot jää ainakin maksamatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Verot jää ainakin maksamatta.

Tee pimeästi töitä esim. Vain pimeällä myöhemmiltään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tee pimeästi töitä esim. Vain pimeällä myöhemmiltään.

Osta autoja halvalla. Vanhempaa mallia uuden hinnalla.

• Minä en ainakaan maksa mitään. Pummin kaikki teidän verorahoista ja makaan sohvalla juoden kaljaa. Vuodesta seuraavaan.

• Anonyymi

Oon työtön mut mulla on rahaa yli satatonnia. maksan laskut mut pidän laskut ja kulut pienenä, ei ole kun vuokra, netti ja sähkölaskut maksettava. En tilaa mitään lehtiä enkä juttuja. autoa en omista, kuljen pyörällä tai kävellen.

• Anonyymi

Aika jännä kun et syökään mitään, ilmaa vaan haukot.

• Anonyymi

Aika vaikeaksi tuon laskujen maksaminen menee, kun ei ole saanut kunnolla rahaa kahteen kuukauteen. Mutta toivoa sopii, että ensiviikolla tulee rahaa. Minulla on jatkuva työnhaku menossa.

• Anonyymi

Nii, mut minimoit maksimoi minimoimalla.

• Anonyymi

Sähkölasku on 54.15 euroa 2 kuukaudelta, sit pitää maksaa vuokran omavastuu 87 euroa mutta vähennän siitä 30 euroa koska saunavuoroni aikana sauna ollut kylmänä jo 3 kuukautta. 10 euroo maksan saunasta kuukaudessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      117
      6081
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      3929
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3305
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      474
      2764
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      272
      1783
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1443
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1406
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1356
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      161
      1300
    10. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1278
    Aihe