Tule sanomaan kasvotusten

Anonyymi

Sie joka lähettelet mulle nuita helvetin viestejä tuntemattomasta numerosta niin tule sanomaan mulle kasvotusten jos sulla on joku ongelma. Näytä että sinussa on sen verran rohkeutta. Se keitä ihmisiä Mie tapaan ei kuulu sulle.

18

789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uskonveljet ja -sisaret?

    • Anonyymi

      Tuo voi olla myös harhaisuudesta johtuvaa illuusiota.

    • Anonyymi

      Sie nuita lähettelet ja mie ne luen vaikka tuntemattomat numerosta soitot ja viestit saisi helposti estettyä.

      • Anonyymi

        No estä veikkonen, niin saat mielenrauhan. Mutta jospa ne onkin häirintyneen mielen tuottamaa harhaisuutta, niin siihempä tarvitaanki ammattiapua, psykiatrista sellaista.


    • Anonyymi

      No se ei ole mikään ihme jos joku Kittiläläinen näkee jotain harhoja. Asuu tässä kylässä niin erikoista porukkaa.

      • Anonyymi

        Ei kukaan tuommoista keksi, mitä järkeä? Mutta omituista sakkia mahtuu Kittilän pääsääntöisesti tavallisiin ihmisiin, se on totta. Kuulostaa siltä että henkilön eksö lähettelee muuta selitystä en keksi.


    • Anonyymi

      Ota PYHÄ HENKI VASTAAN JA RUKOILE PELASTUSTA

      • Anonyymi

        Täällä päin henkii pohjoisesta, kylmää se ainakin on. Luulisin että jos se on pyhää henkeä, niin ei minua pelasta, vaikka miten rukoilisin. Jospa sitte kesällä lämpimämpänä aikana reistaan rukoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä päin henkii pohjoisesta, kylmää se ainakin on. Luulisin että jos se on pyhää henkeä, niin ei minua pelasta, vaikka miten rukoilisin. Jospa sitte kesällä lämpimämpänä aikana reistaan rukoilla.

        Pappi ja nimismies ryyppyreissulta palaamassa, nimismies kaatui raviojaan laskeutuessaan linja-autosta, niin pappi huusi laki meni kumoon, mutta pyhähenki on pystyssä.


    • Anonyymi

      Kyllä pitäis omalla nimellä lähettää. Mie sentään teen niin, vaikka kasvotusten meno voi tuottaa vaikeuksia. Sille sinun vainoajalle neuvoisin että kannattaa katsoa vähän laajemmin. Kittilä ei ole koko Suomi, ei edes koko Lappi eikä koko maailma. Kyllä naisia löytää aina etsivä mies. Sillä mulle tulee tunne että sie oot nainen ja se viestien lähettäjä mies. Mieshän se useimmin on vaikeuksissa kun on yksin, nainen kyllä aina saa seuraa.

      • Anonyymi

        Kyllä asia on näin monesti jos vanha mies kuin luultvasti tämä on vaikeuksia jos miehellä enään seiso eli pili on lörpähtänyt ja ruttunen , naiselle se paha asia kun ei saa tyydytystä silloin on vaihdettava panomiestä sehän täysin selvä asia. Eli jos nainen hae panomies joka pystyy seksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä asia on näin monesti jos vanha mies kuin luultvasti tämä on vaikeuksia jos miehellä enään seiso eli pili on lörpähtänyt ja ruttunen , naiselle se paha asia kun ei saa tyydytystä silloin on vaihdettava panomiestä sehän täysin selvä asia. Eli jos nainen hae panomies joka pystyy seksiin.

        Tosi. Siinä vaiheessa kun ei enää ota eteen ei pidä katsella enää ainakaan nuorempia naisia, ja jos sellainen jo on on ymmärrettävä väistyä. Monella miehellä se voi tulla eteen yllättävän nuorena kun on epäterveelliset elämäntavat ja ainoa liikuntaharrastus on sohvalta jääkaapille ja takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi. Siinä vaiheessa kun ei enää ota eteen ei pidä katsella enää ainakaan nuorempia naisia, ja jos sellainen jo on on ymmärrettävä väistyä. Monella miehellä se voi tulla eteen yllättävän nuorena kun on epäterveelliset elämäntavat ja ainoa liikuntaharrastus on sohvalta jääkaapille ja takaisin.

        Uskosin tällä viestittelijällä ei varmaan enään ota eteen ollenkaan, onhan se kauhee tilanne kun vaimo vaatii kepakkoa mutta ukko ei pysty kyllähän siinä muija lähtee ja ihan hyvä.
        Nyt varmaan vaimo on tyytyväinen kun saa tyydytyksen, oikealta mieheltä, ja joka yö paneskelee uuden isoletkusen oikeen miehen kanssa. Ja pääsi eroon entisestä


    • Anonyymi

      Kittilässä ei ole muitako ahkeria yrittäjiä, "kovia panomiehiä" ja selän takana paskaa puhuvia.

    • Anonyymi

      Tarkoitin riimin aloittajalle ei kuulehan seisokhan enään

    • Anonyymi

      Oikeassa olet että asiat pitää sanoa kasvotusten, täällä pohjoispohjanmaalla on kanssa seläntakana paskaa jauhavia kateellisia maalittajia.

    • Anonyymi

      Olen kylläkin mies joka näitä viestejä saa joltain henkilöltä ja syy siihen on että olen tavannut erästä naista ja joku ei selvästikään pidä siitä kun on lähetellyt minulle viestejä ja net ei ole olleet mitään mukavaa luettavaa.

      • Anonyymi

        Sainko oikean käsityksen että olisi nainen joka viestejä lähettelee, vai naisen niin sanottu mies ystävä.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe