Kerro jotain hyvää

Anonyymi

...tästä päivästä. Itse sain sovittua erään riidan, joka helpotti kaikkia osapuolia. Jos on huonoa, on aina jotain hyvääkin.

77

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unohdin kysymyksen, enkä jaksa tarkistaa, mikä se oli.

      (hihitystä)

      • Aaa!

        Salazar´s revenge tulee tänään töllöstä.

        Kaya on aigas sexy.

        (hihitystä)


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Aaa!

        Salazar´s revenge tulee tänään töllöstä.

        Kaya on aigas sexy.

        (hihitystä)

        Selvä, hauskaa :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Selvä, hauskaa :)

        Eroa lahkostasi, ja osta kuule töllö, niin johan maailmankuva repee.

        (hihitystä)


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Eroa lahkostasi, ja osta kuule töllö, niin johan maailmankuva repee.

        (hihitystä)

        Montako töllöä vielä? Ajattelin jo myydäkin välillä :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Montako töllöä vielä? Ajattelin jo myydäkin välillä :)

        Mjaa

        Paljonko vanhasta töllöstä saa?

        (hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Mjaa

        Paljonko vanhasta töllöstä saa?

        (hihitystä)

        Tuosta tuli mieleen että Kyläsaaren kierrätyskeskuksessa myydään vähän käytettyjä töllöjä. Niissä on jonkinlainen takuukin riippanaan.

        Teet näin: Menet sinne ja ostat paljon töllöjä, sitten myyt ne kovaan hintaan takaovella. Ja kun ne palautuvat aikanaan takaisin sinne, niin menet taas ja korjaat koko potin.

        (naurua)


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Mjaa

        Paljonko vanhasta töllöstä saa?

        (hihitystä)

        Ehjän kuvaputken. Toistaiseksi. Ja uuden hinnan :)


      • Funeau kirjoitti:

        Tuosta tuli mieleen että Kyläsaaren kierrätyskeskuksessa myydään vähän käytettyjä töllöjä. Niissä on jonkinlainen takuukin riippanaan.

        Teet näin: Menet sinne ja ostat paljon töllöjä, sitten myyt ne kovaan hintaan takaovella. Ja kun ne palautuvat aikanaan takaisin sinne, niin menet taas ja korjaat koko potin.

        (naurua)

        Viikossa tai kahdessa olet televisiomiljonääri.

        (reps)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehjän kuvaputken. Toistaiseksi. Ja uuden hinnan :)

        Mjaa

        Mikä on kuvaputki?

        Kaleidoskoopin tiedän, mutta kuvaputkella ei varmaan tätä haeta.

        (naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Mjaa

        Mikä on kuvaputki?

        Kaleidoskoopin tiedän, mutta kuvaputkella ei varmaan tätä haeta.

        (naurua)

        Kerää koko sarja

        - Kuvaputki
        - ryyppyputki
        - uraputki.

        Putkiaivoista?

        (naurua)


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Aaa!

        Salazar´s revenge tulee tänään töllöstä.

        Kaya on aigas sexy.

        (hihitystä)

        Kayalla on aika hyvät munkulat.

        Muuta nyt ei leffasta jäänyt mieleen.

        (hihitystä)


    • Anonyymi

      Juttelin tyttären kanssa aamulla ennen töihin lähtöä. Sain lohduttaa häntä ja kuunnella hänen huoliaan. Se tuntuu aina hyvältä, kun on tärkeä oman lapsensa elämässä.

      • Anonyymi

        No tuo oli jo söpöä! Ei pelkästään hyvä asia vaan söpöä..


    • Tuunailin lipastoja!

      • Anonyymi

        Ja tuli hyvät? Laita kuva :)


      • Kuka kysyy?

        Tässä on vielä hommia kesken..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Kuka kysyy?

        Tässä on vielä hommia kesken..

        Minä :) No ei sitten vielä keskeneräistä. Kunhan on valmista!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä :) No ei sitten vielä keskeneräistä. Kunhan on valmista!

        Oletko sinä se Pujiksen sahanainen?


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Oletko sinä se Pujiksen sahanainen?

        No joko sellainenkin on? Mikä se on?! En, vaan minä olen minä tietysti pöhkö :) joko kaappi kasassa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No joko sellainenkin on? Mikä se on?! En, vaan minä olen minä tietysti pöhkö :) joko kaappi kasassa?

        Yksi on..

        https://aijaa.com/g5x9Rg


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Yksi on..

        https://aijaa.com/g5x9Rg

        Eli edessä sitä muovikalvoa ja uudet vetimet? Maalasitko? Hienoo kun teet noita. Artesaaniksi vaan! Tulee ihan uus juttu kun tekaisee faceliftin, hyvä :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli edessä sitä muovikalvoa ja uudet vetimet? Maalasitko? Hienoo kun teet noita. Artesaaniksi vaan! Tulee ihan uus juttu kun tekaisee faceliftin, hyvä :)

        En maalannu..Tuunasin vaan DC-fixillä....😄


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        En maalannu..Tuunasin vaan DC-fixillä....😄

        Itekii haluis...no jotain ovi oon maalannut, isoja väliovia :) mut tuota muovia en ole koskaan kokeillut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itekii haluis...no jotain ovi oon maalannut, isoja väliovia :) mut tuota muovia en ole koskaan kokeillut.

        Sillä saa kyllä nopsaan uutta ilmetta..Sitä muovia on myös ne mustat sivut..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Sillä saa kyllä nopsaan uutta ilmetta..Sitä muovia on myös ne mustat sivut..

        Joku vanha kulahtanu lastelevypöytä/lipasto...ja voilaa...Halvaksi tulee ja saa oman näköisen..
        Saumojakaan ei näy.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Sillä saa kyllä nopsaan uutta ilmetta..Sitä muovia on myös ne mustat sivut..

        Ai on? Luulin, että pääty. No jotkut on tuunaillu näillä kokonaisia kylppäreitä uuteen uskoon. Ihan vaikuttavaa jälkeä ja pintaraikastusta. Onks se helppo menemään kippuralle tai voiko jäädä ilmakuplia?


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Joku vanha kulahtanu lastelevypöytä/lipasto...ja voilaa...Halvaksi tulee ja saa oman näköisen..
        Saumojakaan ei näy.

        Oot näppärä noiden kanssa! Kyllä täältä vinkkejä saa :)
        Pitäisit jotain lipastoblogia vaikka.


    • Anonyymi

      No,hyvä olo kun kävin tupakkaa ostamassa,saa vetääkunnon henkoset.

      Marlboroo punasta.

      Alkoo veri kiertämään,,,,!

      Huomenna meditaatioon,se on mukavaa,saa tyhjentää mielen moneks päiväks.

      Saispa tupakin lopetettua meditaation avulla

      • Anonyymi

        Ok :) jos siitä irti pääset, se on vieläkin parempi juttu!


      • Hypnotisointi kuulemma auttaa.

        Mä lopetin aikoineen niiden korvikkeiden avulla.


      • Vitut se mikään Marlboro ole. Se on Malporo.

        (hirn)


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Vitut se mikään Marlboro ole. Se on Malporo.

        (hirn)

        Poro on Torniossa :)


    • Anonyymi

      No sain nukuttua aika hyvin vaihteeksi.

      Perjantai-ilta oli kiva, kun sain pelattua loppuun tämän uuden Star Wars -pelin: Star Wars Jedi: Fallen Order. Oli kyllä hieno peli! Upea tarina ja eeppinen loppu! Innolla odotan jatkoa.

      IkisinkkuerakkoM42v

      • Anonyymi

        Onhan siellä hyviä asioita, no niin! :) En ymmärrä peleistä mitään, mutta mitä ilmeisemmin visuaalisesti hyvin näyttäviä ja kiehtovia :)


    • Sain liitää ilmojen halki. Se oli hienoa!

      • Stikkasko poke sut kadulle?

        (naurua)


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Stikkasko poke sut kadulle?

        (naurua)

        Tarzan...


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Stikkasko poke sut kadulle?

        (naurua)

        Astraalilentelyä harjoittanut mitä ilmeisimmin.


      • Funeau kirjoitti:

        Stikkasko poke sut kadulle?

        (naurua)

        Leikkipuiston työntekijä.


      • viriviri kirjoitti:

        Leikkipuiston työntekijä.

        Mjaa

        No, olen vain kaupunkilainen, joten en kaikkia maaseudun ihmeellisyyksiä tunne. Ainakaan täällä Helsingissä ei leikkipuistoissa ole työntekijöitä, sillä mutsit ja faijat duunailevat omat kersansa sille tielle, jonka ovat parhaimmaksi nähneet, ja varsinainen yhteiskuntatieteiden palkka-armeija approineen loistaa poissaolollaan.

        Ainoa poikkeus on Kalliossa.

        (hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Mjaa

        No, olen vain kaupunkilainen, joten en kaikkia maaseudun ihmeellisyyksiä tunne. Ainakaan täällä Helsingissä ei leikkipuistoissa ole työntekijöitä, sillä mutsit ja faijat duunailevat omat kersansa sille tielle, jonka ovat parhaimmaksi nähneet, ja varsinainen yhteiskuntatieteiden palkka-armeija approineen loistaa poissaolollaan.

        Ainoa poikkeus on Kalliossa.

        (hihitystä)

        Helsingin Hoplop potkinut työntekijät pellolle?


      • viriviri kirjoitti:

        Helsingin Hoplop potkinut työntekijät pellolle?

        Tuo oli hyvä.

        Unohdin kokonaan sen, että on olemassa yksityinenkin sektori.

        (naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Tuo oli hyvä.

        Unohdin kokonaan sen, että on olemassa yksityinenkin sektori.

        (naurua)

        Hätäpuhelu

        - Äiti, milloin sä tuut hakemaan mut täältä.

        - Kulta pieni. Oletko jo hyppinyt trampalla?

        - Joo.

        - Entäs eksynyt labyrinttiin?

        - No oon.

        - Ota vielä yksi slussi. Mä olen kohta siellä.

        - Sä sanoit noin jo kuusi tuntia sitten.


        (hirn)


      • Anonyymi
        viriviri kirjoitti:

        Helsingin Hoplop potkinut työntekijät pellolle?

        Voi hyvä mies, siellä viruscoctailissa. Kohta on noro.


      • Funeau kirjoitti:

        Tuo oli hyvä.

        Unohdin kokonaan sen, että on olemassa yksityinenkin sektori.

        (naurua)

        Myös Leos leikkimaa. Absin puuhanurkka.


      • Anonyymi
        Funeau kirjoitti:

        Tuo oli hyvä.

        Unohdin kokonaan sen, että on olemassa yksityinenkin sektori.

        (naurua)

        Sä oot vaan puistikossa elikkäs niinkö puskassa :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvä mies, siellä viruscoctailissa. Kohta on noro.

        Äiti hoitaa.


        😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Astraalilentelyä harjoittanut mitä ilmeisimmin.

        Kuule se lentäminen oli lähinnä kompastumista köyteen kylläkin, mutta siitä saa hauskemman jutun kun vähän värittää.. :)

        Ihan huvittavaa se silti oli muksuista ja vähäsen aikuisistakin. :D


    • Anonyymi

      Kävelin mutkan kirjastossa lehdet lukemassa. Vaihtohyllystä löysin 4 kirjaa... En liukastunut kuin kerran, mutta nurin en onneksi mennyt. Säästyi lahot luut...

    • Anonyymi

      Sain teini tytön tiukkaa pyllyä tänään.

      • Anonyymi

        Ja unohdit suojaikärajan, kun muutenkaan yhdyssanat eivät luonnistu kallepetteriltä.


    • Pelasin sim4 eilen jo huomasin eilen kun melkein 2v ja n,8kk leikki yhdessä. Se oli hassua kun vielä pelasin lattialla maaten , ne tuli kummatkin sit tissille kiipesi toinen harjoittelee tukee vasten seistä ja naureskeli toisille kun molemmilla tissillä oli ja mies naureskeli sitä että äiti vielä pelaa sim4.

      Oli jo video kuvaamassa ja minä jo sanoin ”no eih todellakaa ”
      Sen verta koominen. Eikö minusta oli hyvä nähdä että niistä on seuraa toisille todella paljon ja sit melkein kaksi haluaa pitää vauvana mutta taas jo niin iso kaveria sen kanssa jo on.

      On tässä viikon verran kontannut jo ja eilen alkoi nostelee karhu asentoon ja on jotenkin hyvin taitava🥰💕✨🧸

      • Anonyymi

        Siinä oli paljon hyviä asioita! :)


    • Ei juurikaan satanut vettä

      • Anonyymi

        Arjesta ilo löytyy, näinpä :)


    • Oli säbä turnaus. Se on jo hyvä juttu, että pääsin pelaamaan, sit eka peli sarjakärkeä vastaan kuokittiin tasan ja sarjakakkonen vikassa pelissä nuijittiin maanrakoon 2-8. Ja ei mennyt päivä kiikareilla, vaan unelma "bäckhand" selän takaa suoraan puolustajan lapaan ja tämä kiitti syötöstä maalaamalla vastustamattomasti. Kyllä tätä kehtaa savolaisittain "naattia". Vetää suuta niin virneeseen, että jos vielä leveämmin hymyilen, menee pää korvien alapuolelta poikki. :oD

      • Urheilupuolen saunaosastolla keskustelin tutun fyssarin kanssa omituisesta lonkkaongelmastani. Vasen lonkka on ollut kipeä jo pitkään. Mitään loogista selitystä ei tälle ihmeelliselle vihlonnalle ole, eikä lonkka ole kipuillut näin koskaan.

        Siinä esitelmöidessäni vuolaasti ongelmaani, tämä fyssari tuntui tavallista mietteliäämmältä. Lopulta hän kysyi minulta, että onko autoni tavallista matalampi. Hetken pohdinnan jälkeen vastasin, että luultavasti. Tuntuu, kuin istahtaisi maahan, kun istahtaa autoon.

        Välittömästi tämän jälkeen olimme varmoja vamman alkusyistä.

        "Backhand" kuulostaa siltä kuin käsi olisi perseessä.

        (hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Urheilupuolen saunaosastolla keskustelin tutun fyssarin kanssa omituisesta lonkkaongelmastani. Vasen lonkka on ollut kipeä jo pitkään. Mitään loogista selitystä ei tälle ihmeelliselle vihlonnalle ole, eikä lonkka ole kipuillut näin koskaan.

        Siinä esitelmöidessäni vuolaasti ongelmaani, tämä fyssari tuntui tavallista mietteliäämmältä. Lopulta hän kysyi minulta, että onko autoni tavallista matalampi. Hetken pohdinnan jälkeen vastasin, että luultavasti. Tuntuu, kuin istahtaisi maahan, kun istahtaa autoon.

        Välittömästi tämän jälkeen olimme varmoja vamman alkusyistä.

        "Backhand" kuulostaa siltä kuin käsi olisi perseessä.

        (hihitystä)

        Eli siis

        Eli siis minun tulisi istahtaa autooni kuin nainen: perse edellä. Ja myös nousta niin kuin hameväki autosta nousee: jalat edellä ja perse viimeisenä.

        (reps)


      • Funeau kirjoitti:

        Eli siis

        Eli siis minun tulisi istahtaa autooni kuin nainen: perse edellä. Ja myös nousta niin kuin hameväki autosta nousee: jalat edellä ja perse viimeisenä.

        (reps)

        Luonnoton ja ihmiselle vieras liikerata

        Kuvitelkaa että istutte maassa ja ajatte olematonta autoa. Tämän jälkeen siirrätte vasemman raajan olemattomasta autosta ulos ja yritätte viedä kaiken painonne sille, jotta löytäisitte tasapainopisteen, voidaksenne nousta pystyasentoon. Raaja on sekä viety ulos kehon keskilinjasta, lisäksi se on koukistuneena sekä polvesta että suhteestaan lantioon, ja lisäksi reidet ovat eronneet kauas toisistaan.

        Sitten pungetaan ylös.

        Tällainen ei ole tervettä.

        (Hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Luonnoton ja ihmiselle vieras liikerata

        Kuvitelkaa että istutte maassa ja ajatte olematonta autoa. Tämän jälkeen siirrätte vasemman raajan olemattomasta autosta ulos ja yritätte viedä kaiken painonne sille, jotta löytäisitte tasapainopisteen, voidaksenne nousta pystyasentoon. Raaja on sekä viety ulos kehon keskilinjasta, lisäksi se on koukistuneena sekä polvesta että suhteestaan lantioon, ja lisäksi reidet ovat eronneet kauas toisistaan.

        Sitten pungetaan ylös.

        Tällainen ei ole tervettä.

        (Hihitystä)

        Lantioni historia

        Lantioni on tottunut mukavaan menoon. Edellinen auto oli maasturi, johon joutui nousemaan, jos sen sisälle halusi päästä. Sinne siis lähes käveltiin sisään, tai asetuttiin kuin baarijakkaralle.

        Kun ihmismieli joutuu tarpeeksi pitkään toistamaan näitä liikesarjoja, niin auton vaihto matalampaan malliin aiheuttaa tällaisia yllättäviä ongelmia. Eli siis jos kärsitte samoista vaivoista, niin kuvitelkaa olevanne nainen (siis hameväkeä). Muuten näitä samanlaisia ruikutuksia on täällä kohta koko sivullinen.

        (naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Lantioni historia

        Lantioni on tottunut mukavaan menoon. Edellinen auto oli maasturi, johon joutui nousemaan, jos sen sisälle halusi päästä. Sinne siis lähes käveltiin sisään, tai asetuttiin kuin baarijakkaralle.

        Kun ihmismieli joutuu tarpeeksi pitkään toistamaan näitä liikesarjoja, niin auton vaihto matalampaan malliin aiheuttaa tällaisia yllättäviä ongelmia. Eli siis jos kärsitte samoista vaivoista, niin kuvitelkaa olevanne nainen (siis hameväkeä). Muuten näitä samanlaisia ruikutuksia on täällä kohta koko sivullinen.

        (naurua)

        Mjoo

        Niin siis hametta ei ole pakko käyttää. Riittää että kuvittelee hameen päälleen.

        (reps)


    • Anonyymi

      Tämä päivä ei vielä ole oikein kunnolla alkanut, mutta hyvää on ainakin se että tänään on ensimmäinen vapaa päivä yövuoroputken jälkeen. Eilistä ei lasketa sillä se oli nukkumispäivä.
      Tänään lähden erään ystävän koiran kanssa pitkälle lenkille meren rannalle ja luontoon, se on niin ihanan rentouttavaa ja saa kaikki arkihuolet pois hetkesi.
      Yritän aina löytää jotain positiivista jokaisesta päivästä, niin on helpompi ja kevyempi elää.
      Jos koko ajan keskittyy negatiiviseen ja sulkee silmät kaikilta pieniltä ilonaiheilta on elämä varsin synkkää ja masentavaa. Itselläni on krooninen sairaus josta en parane koskaan, ja voi olla että se lyhentää elämääni. Kuitenkaan en voi jäädä sitä suremaan vaan sitä suuremmalla syyllä nautti elämästä niin kauan kuin täällä saa olla! Onneksi sairauteni ei ainakaan tällä hetkellä vaikuta työssä suoriutumiseen eikä pahasti fyysiseen kuntoon.Kiitos lääkkeitten.
      Olen käynyt läpi sellaisia aikoja ja asioita joita en kenellekään soisi, mutta ne on eilistä, nyt on nyt ja katson eteenpäin. Positiivista ja valoisaa päivää sinullekin!

      • Mjoo

        "Eräällä" ystävälläsi on varmaan matala auto ja lonkka kipeä, jos ei itse voi koiraansa ulkoiluttaa.

        (hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Mjoo

        "Eräällä" ystävälläsi on varmaan matala auto ja lonkka kipeä, jos ei itse voi koiraansa ulkoiluttaa.

        (hihitystä)

        Itse välttelen tietoisesti sanaa eräs.

        Eräs sanana on niin häilyvä, että siltä puuttuu kaikenlainen substanssi, eikä se koskaan sano kenellekään mitään.

        Eräs versio.

        (naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Itse välttelen tietoisesti sanaa eräs.

        Eräs sanana on niin häilyvä, että siltä puuttuu kaikenlainen substanssi, eikä se koskaan sano kenellekään mitään.

        Eräs versio.

        (naurua)

        Eli siis jos Suomen kielessä käyttää sanaa eräs, on oltava valmis siihen että kuuluu vain hihittelyä taustalta.

        (naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Eli siis jos Suomen kielessä käyttää sanaa eräs, on oltava valmis siihen että kuuluu vain hihittelyä taustalta.

        (naurua)

        Funtsitaan hieman

        Jos itse olisin esitellyt tuttavani "eräänä" fyssarina, niin homma olisi mennyt heti kättelyssä reisille.

        (hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Funtsitaan hieman

        Jos itse olisin esitellyt tuttavani "eräänä" fyssarina, niin homma olisi mennyt heti kättelyssä reisille.

        (hihitystä)

        Ammattisanojat ja kiintiökirjoittajat

        Nämä kaksi luokkaa kirjoittamisen saralla eivät koskaan tule ymmärtäneeksi sitä että todellisuuden tapahtumat ovat heidän ulottumattomissa.

        On aivan toista olla sekä luova, että luomistyön armoilla, eli totta.

        (reps)


    • Anonyymi

      Jos jotaki hyvää, niin olen siinä mielentilassa että sanon suoraan mitä ajattelen. Ja se tuntuu hyvälle.. :D

      • Anonyymi

        Toivottavasti kuitenkin rakentavaan sävyyn! Ilkeilyä ja pahasuopuutta on maailmassa jo tarpeeksi, kuten huomaamme.
        Sitä paitsi rakentava palaute on miljoona kertaa hyödyllisempää kuin suunsoitto, ja siitä jää molemmille osapuolille parempi mieli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti kuitenkin rakentavaan sävyyn! Ilkeilyä ja pahasuopuutta on maailmassa jo tarpeeksi, kuten huomaamme.
        Sitä paitsi rakentava palaute on miljoona kertaa hyödyllisempää kuin suunsoitto, ja siitä jää molemmille osapuolille parempi mieli.

        Nyt justiinsa olen niin vihainen kaikille näykkijöille, että löisin varmaan nyrkillä ottaan jos eteen tulisvat nenun eteen mökeltämään samoja juttujaan mitä täällä mökeltävät , mutta ehkäpä se menee ohitte. :)

        Tuo siis kielikuva nyt ainakin...kun pinna katkeaa se katkeaa, en minäkään ihmistä kummallisempi otus ole multa on aivan turhaa sitä kenenkään edes ryhtyä vaatimaan, suutun vaan enemmän..mua on ikäni yritetty tunkea muiden taholta johonkin saatanan muottiin ja mä olen päänahkaani myöden sitä paskaa täynnä. Mä määritän itse mitä olen ja miten sen esiin tuon, eikä yksikään muu ihminen...nyt riittää se holhoaminen ja muka paremmin tietäminen..

        Mä itte tiiän mikä on parempi mulle ja mikä ei..


        Vaikka jäisin koko maailmassa täysin yksin, niin se loppu nyt se sullominen!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti kuitenkin rakentavaan sävyyn! Ilkeilyä ja pahasuopuutta on maailmassa jo tarpeeksi, kuten huomaamme.
        Sitä paitsi rakentava palaute on miljoona kertaa hyödyllisempää kuin suunsoitto, ja siitä jää molemmille osapuolille parempi mieli.

        Nyt justiinsa olen niin vihainen kaikille näykkijöille, että löisin varmaan nyrkillä ottaan jos eteen tulisvat nenun eteen mökeltämään samoja juttujaan mitä täällä mökeltävät , mutta ehkäpä se menee ohitte. :)

        Tuo siis kielikuva nyt ainakin...kun pinna katkeaa se katkeaa, en minäkään ihmistä kummallisempi otus ole multa on aivan turhaa sitä kenenkään edes ryhtyä vaatimaan, suutun vaan enemmän..mua on ikäni yritetty tunkea muiden taholta johonkin saatanan muottiin ja mä olen päänahkaani myöden sitä paskaa täynnä. Mä määritän itse mitä olen ja miten sen esiin tuon, eikä yksikään muu ihminen...nyt riittää se holhoaminen ja muka paremmin tietäminen..

        Mä itte tiiän mikä on parempi mulle ja mikä ei..


        Vaikka jäisin koko maailmassa täysin yksin, niin se loppu nyt se sullominen!!!


      • Anonyymi

        Haista sä välis paska...


      • Anonyymi

        Mene itse hoitoon. Juttele, niin tulee parempi olo, etkä saa harhaluuloja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene itse hoitoon. Juttele, niin tulee parempi olo, etkä saa harhaluuloja.

        miksi olet tuollainen eli hyvin agressiivinen ja vihainen vaikka ei ole mitään syytä ja jos kaapista tulet ulos niin hieno juttu ja kerro koko maailmalle että olet lesbo niin eikö hyvä olo pitäis tulla vai mitä raivoat vai oletko mies joka tahtois olla nainen eli mikä juttu tää nyt on ja mikä raivostuttaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene itse hoitoon. Juttele, niin tulee parempi olo, etkä saa harhaluuloja.

        ja jos olet nainen mutta koet olevasi mies ja olet miesmäinen nainen niin olet miesnainen niin miksi ei yksi nimimerkki ja sillä sepustat kaikkea eikä tarvi vaihdella mutta miksi monia nimimerkkejä ja vaihtuu usein eli miksi trollailet eli oletko sinä se trolli jka sai mieslogiikan loppumaan ja nyt sama täällä niin mitä siitä saat ja jäät yksin palstalle


    • Anonyymi

      Talvea vihaavalle ilma on kohtalainen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2201
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1700
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe