Pirssillä pääsee

Anonyymi

28

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä ne kehtaa! ei sitten mitään rajaa näillä tuhlareilla.

    • Anonyymi

      Joutukohan maksaa 25 euron omavastuun jonka eläkeläiset joutuu maksamaan?

    • Anonyymi

      Työnantaja maksaa matkan kustannukset, ministerit voivat käyttää taksia silloin, kun kuljetusta virka-autolla ei voida järjestää. Laki on sama kaikille. Täällä kommentoivat eivät ole ilmeisesti työelämässä.

      Matkan kustannus edustaa ehkä noin 0,001% vuosibudjetista. En viitsisi päivitellä promillen murto-osan vuoksi, kun joku hoitaa työtehtäviään.

      • Anonyymi

        Eikö vihreä ministeri voisi näyttää esimerkkiä kansalle ja matkustaa vaikkapa junalla. Vai oliko taksi kenties sähkökäyttöinen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö vihreä ministeri voisi näyttää esimerkkiä kansalle ja matkustaa vaikkapa junalla. Vai oliko taksi kenties sähkökäyttöinen?

        Ministerit kuuluvat työtehtävissään valtion korkeimman turvaluokituksen omaaviin henkilöihin, se olisi todennäköisesti vaatinut turvallisuusjärjestelyitä tehtäväksi työmatkan ajaksi. Silloinhan se vasta kallista olisi ollut, jos siellä turvamiehiä pyörisi vain sen takia että julkisia pitäisi käyttää.


      • Anonyymi
        landlord kirjoitti:

        Ministerit kuuluvat työtehtävissään valtion korkeimman turvaluokituksen omaaviin henkilöihin, se olisi todennäköisesti vaatinut turvallisuusjärjestelyitä tehtäväksi työmatkan ajaksi. Silloinhan se vasta kallista olisi ollut, jos siellä turvamiehiä pyörisi vain sen takia että julkisia pitäisi käyttää.

        Taksiko on korkeimman turvaluokituksen kyyti. Oliko siellä turvamiehet mukana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taksiko on korkeimman turvaluokituksen kyyti. Oliko siellä turvamiehet mukana?

        Ei tässä ole kukaan sitä väittänytkään että taksi sellainen olisi. Ihan itse keksitty juttu.

        Taksikyyti on yksityinen kuljetustapahtuma verrattuna julkiseen liikennesuoritteeseen. Jos sitä eroa ei ymmärrä, niin olisin vaiti asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taksiko on korkeimman turvaluokituksen kyyti. Oliko siellä turvamiehet mukana?

        Ei ollu turvamiehiä, mutta kolme avustajaa tiettävästi kulkee aina mukana ettei tyttö rukka eksy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollu turvamiehiä, mutta kolme avustajaa tiettävästi kulkee aina mukana ettei tyttö rukka eksy.

        Tyttörukka on yhdyssana.



      • Anonyymi
        Pilkunnussija kirjoitti:

        Vain kouluttautumattomat ihmiset jaksaa vääntää jostain kirjoitusvirheistä!
        https://www.verkkouutiset.fi/kielioppivirheista-huomauttavat-ovat-aalioita-48892/
        Ei kai se asiaa muuta, vaikka joku kirjoitusvirheitä tekeekin? Asian ymmärtämisestä se kai tässä kyse?
        Kai ymmärsit mihin kommentoit?

        Koulutetut osaa kirjoittaa mutta ei ymmärrä asioista mitään. Siinä se ero.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koulutetut osaa kirjoittaa mutta ei ymmärrä asioista mitään. Siinä se ero.

        Koulutetut ovat todistetusti näyttäneet kykynsä omaksua asioita ja tehdä sitoutuneesti omaksumansa asioiden eteen työtä.

        Kouluttamattomat eivät ole sitä tehneet. On vain heidän oma arvionsa siitä kuinka fiksuja he ovat ja sitten he yrittävät tuoda esille puhumalla, koska tekoja ei ole näytettäväksi. Verisukulaisuus joskus pelastaa tällaiset ihmiset, jossa palkaksi he pääsevät jonnekin osaksi koneistoa. Etenemismahdollisuuksia ei ole, koska heiltä puuttuu ulkopuolisen arvioijan näkemys kouluttamattoman oppimiskyvyistä.

        Kummanko kirurgin asiakkaaksi haluaisit, kouluttamattoman kirurgin vai tutkintonsa loppuun suorittaneen kirurgin asiakkaaksi?


      • Anonyymi
        landlord kirjoitti:

        Koulutetut ovat todistetusti näyttäneet kykynsä omaksua asioita ja tehdä sitoutuneesti omaksumansa asioiden eteen työtä.

        Kouluttamattomat eivät ole sitä tehneet. On vain heidän oma arvionsa siitä kuinka fiksuja he ovat ja sitten he yrittävät tuoda esille puhumalla, koska tekoja ei ole näytettäväksi. Verisukulaisuus joskus pelastaa tällaiset ihmiset, jossa palkaksi he pääsevät jonnekin osaksi koneistoa. Etenemismahdollisuuksia ei ole, koska heiltä puuttuu ulkopuolisen arvioijan näkemys kouluttamattoman oppimiskyvyistä.

        Kummanko kirurgin asiakkaaksi haluaisit, kouluttamattoman kirurgin vai tutkintonsa loppuun suorittaneen kirurgin asiakkaaksi?

        Kouluttamatton kirurgi? Mistä sellaisia saa? 😂🤣😂


      • Anonyymi
        landlord kirjoitti:

        Koulutetut ovat todistetusti näyttäneet kykynsä omaksua asioita ja tehdä sitoutuneesti omaksumansa asioiden eteen työtä.

        Kouluttamattomat eivät ole sitä tehneet. On vain heidän oma arvionsa siitä kuinka fiksuja he ovat ja sitten he yrittävät tuoda esille puhumalla, koska tekoja ei ole näytettäväksi. Verisukulaisuus joskus pelastaa tällaiset ihmiset, jossa palkaksi he pääsevät jonnekin osaksi koneistoa. Etenemismahdollisuuksia ei ole, koska heiltä puuttuu ulkopuolisen arvioijan näkemys kouluttamattoman oppimiskyvyistä.

        Kummanko kirurgin asiakkaaksi haluaisit, kouluttamattoman kirurgin vai tutkintonsa loppuun suorittaneen kirurgin asiakkaaksi?

        Onko Mehiläisellä tarjolla molempis?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kouluttamatton kirurgi? Mistä sellaisia saa? 😂🤣😂

        Niinpä, siinäpä on juuri syy miksi kouluttautua antaa näyttöjä osaamisesta. Sinne valikoidutaan koulutuksen perusteella, ei sen perusteella millaisia mielipiteitä on omista taidoista.

        Aika hyvin koulutetut kirurgit hoitavat hommansa, vaikka tämän palstan mukaan koulutetut ihmiset eivät ymmärrä mitään. Mukaan lukien kirurgit.


      • Anonyymi
        landlord kirjoitti:

        Niinpä, siinäpä on juuri syy miksi kouluttautua antaa näyttöjä osaamisesta. Sinne valikoidutaan koulutuksen perusteella, ei sen perusteella millaisia mielipiteitä on omista taidoista.

        Aika hyvin koulutetut kirurgit hoitavat hommansa, vaikka tämän palstan mukaan koulutetut ihmiset eivät ymmärrä mitään. Mukaan lukien kirurgit.

        Kyllä se elämä opettaa. Jos ei muuta niin hittaasti kiiruhtamaan.


      • Anonyymi
        landlord kirjoitti:

        Niinpä, siinäpä on juuri syy miksi kouluttautua antaa näyttöjä osaamisesta. Sinne valikoidutaan koulutuksen perusteella, ei sen perusteella millaisia mielipiteitä on omista taidoista.

        Aika hyvin koulutetut kirurgit hoitavat hommansa, vaikka tämän palstan mukaan koulutetut ihmiset eivät ymmärrä mitään. Mukaan lukien kirurgit.

        Voinhan sitä kaiketi alkaa vaikka sydänkirurgiksi jos hommaan mukaani palkattavaksi riittävästi asiantuntijoita, maksaisiko mahdollinen tuleva työnantajani heidänkin palkat,vaikka paikkoja haussa olisi vain yhdelle sydänkirurgille?
        Malli otettu nyky ministereiltä. 😂🤣😂
        https://www.verkkouutiset.fi/uusi-miljoonalasku-ministerien-avustajien-avustajista/?ref=rns_fb&fbclid=IwAR0WxkKHQoedDcUMvr_-EEY4qh6y4vAlw_KgWGbo0BBhXg3-HR9gdaV_We0


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voinhan sitä kaiketi alkaa vaikka sydänkirurgiksi jos hommaan mukaani palkattavaksi riittävästi asiantuntijoita, maksaisiko mahdollinen tuleva työnantajani heidänkin palkat,vaikka paikkoja haussa olisi vain yhdelle sydänkirurgille?
        Malli otettu nyky ministereiltä. 😂🤣😂
        https://www.verkkouutiset.fi/uusi-miljoonalasku-ministerien-avustajien-avustajista/?ref=rns_fb&fbclid=IwAR0WxkKHQoedDcUMvr_-EEY4qh6y4vAlw_KgWGbo0BBhXg3-HR9gdaV_We0

        Edellinen hallitus jossa oli Perussuomalaiset, Kokoomus ja Keskusta, toivat jatkuvasti keskeneräisiä ja huonosti valmisteltuja lakialoitteita. Se tarkoitti sitä, että ne kuormittivat ministeriötä ja kuten esimerkiksi taksilaissa nähtiin, huonosti valmistellut aloitteet ovat johtaneet harmaaseen talouteen, epäluottamukseen ja hintojen nousuun. Tämän lisäksi taksit ovat kadonneet pikkupaikkakunnilta. Avustajien puuttumisen seurauksena, lakialoitteita peruttiin ja muutettiin joko niiden lainvastaisuuden tai lisäselvityspyyntöjen vuoksi.

        Oletko siis sitä mieltä, että on kansalaiselle hyvä, että hallituksen kannattaisi säästää henkilöstökustannuksissa pari miljoonaa euroa asioissa, joissa säädetään koko maata koskevia lakeja ja asetuksia tulevaisuutta varten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voinhan sitä kaiketi alkaa vaikka sydänkirurgiksi jos hommaan mukaani palkattavaksi riittävästi asiantuntijoita, maksaisiko mahdollinen tuleva työnantajani heidänkin palkat,vaikka paikkoja haussa olisi vain yhdelle sydänkirurgille?
        Malli otettu nyky ministereiltä. 😂🤣😂
        https://www.verkkouutiset.fi/uusi-miljoonalasku-ministerien-avustajien-avustajista/?ref=rns_fb&fbclid=IwAR0WxkKHQoedDcUMvr_-EEY4qh6y4vAlw_KgWGbo0BBhXg3-HR9gdaV_We0

        Miten "voi alkaa" sydänkirurgiksi? Jotta sinä pääsisit operoimaan sydänkirurgiksi, sinulla pitää olla työpaikka. Ja jotta pääset sydänkirurgin työpaikkaa, niin sinulla pitää olla pätevyys. Ja se pätevyys saadaan opiskelemalla, tutkimalla ja työkokemuksella.

        Kerro ihmeessä miten pääsen töihin, minäkin haluan sydänkirurgiksi jos se on niin helppoa ja liksat on hyvät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edellinen hallitus jossa oli Perussuomalaiset, Kokoomus ja Keskusta, toivat jatkuvasti keskeneräisiä ja huonosti valmisteltuja lakialoitteita. Se tarkoitti sitä, että ne kuormittivat ministeriötä ja kuten esimerkiksi taksilaissa nähtiin, huonosti valmistellut aloitteet ovat johtaneet harmaaseen talouteen, epäluottamukseen ja hintojen nousuun. Tämän lisäksi taksit ovat kadonneet pikkupaikkakunnilta. Avustajien puuttumisen seurauksena, lakialoitteita peruttiin ja muutettiin joko niiden lainvastaisuuden tai lisäselvityspyyntöjen vuoksi.

        Oletko siis sitä mieltä, että on kansalaiselle hyvä, että hallituksen kannattaisi säästää henkilöstökustannuksissa pari miljoonaa euroa asioissa, joissa säädetään koko maata koskevia lakeja ja asetuksia tulevaisuutta varten?

        Mitä tuo teinityttöhallitus säätelee? Ainoa laki jonka olen kuullut uuden hallituksen aikaan on kissanpentujen luovutusiikärajan nostaminen 12 viikosta 14 viikkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tuo teinityttöhallitus säätelee? Ainoa laki jonka olen kuullut uuden hallituksen aikaan on kissanpentujen luovutusiikärajan nostaminen 12 viikosta 14 viikkoon.

        Harmittaako sinua että siellä nuoria naisia kantamassa vastuuta, kun nimitellä pitää?

        Meneillään on edellisen hallituksen tekemän "työn" korjaustoimenpiteitä, kiirettä pitelee mm. taksilainsäädännössä, sote-uudistuksessa ja aktiivimalleissa.

        Se ettei edellisen hallituksen tapaan randomina tykitetä toteuttamiskelvottomia uudistusideoita tämän tästä julkisuuteen ja viralliseen käsittelyyn, ei tarkoita sitä etteikö töitä tehtäisi. Ihan hyvä että tehdään pohjatyöt kunnolla ja vasta sitten menevät asiat käsittelyyn. Mitä mieltä itse olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmittaako sinua että siellä nuoria naisia kantamassa vastuuta, kun nimitellä pitää?

        Meneillään on edellisen hallituksen tekemän "työn" korjaustoimenpiteitä, kiirettä pitelee mm. taksilainsäädännössä, sote-uudistuksessa ja aktiivimalleissa.

        Se ettei edellisen hallituksen tapaan randomina tykitetä toteuttamiskelvottomia uudistusideoita tämän tästä julkisuuteen ja viralliseen käsittelyyn, ei tarkoita sitä etteikö töitä tehtäisi. Ihan hyvä että tehdään pohjatyöt kunnolla ja vasta sitten menevät asiat käsittelyyn. Mitä mieltä itse olet?

        Näyttää vaan siltä että nämä korjaukset vie niin kauan aikaa että seuraava hallitus saa alkaa taas korjailemaan näitä korjaustoimenpiteitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää vaan siltä että nämä korjaukset vie niin kauan aikaa että seuraava hallitus saa alkaa taas korjailemaan näitä korjaustoimenpiteitä.

        Tarvitsevat vielä lisää avustajia. Siinähän se työllistäminen täyttyy, kun Orpokin tänään kiirehti näissä työllistämisasioissa. Lisää liksaa ja avustajia lisää, ei väliä, ovatko koulutettuja, mutta sopivat tähän kuvioon hyväveli aatteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarvitsevat vielä lisää avustajia. Siinähän se työllistäminen täyttyy, kun Orpokin tänään kiirehti näissä työllistämisasioissa. Lisää liksaa ja avustajia lisää, ei väliä, ovatko koulutettuja, mutta sopivat tähän kuvioon hyväveli aatteella.

        Pittäähän niitä avustajia olla ainakin 2. Toinen osaa lukea ja toinen kirjoittaa.


    • Anonyymi

      Taksikin voidaan kaapata .

      • Anonyymi

        Ihan mikä tahansa voidaan kaapata, mutta silloin puhutaan riskikertoimen toteutuman todennäköisyydestä.

        Taksi oli varmasti ihan perusteltu ratkaisu, vaikka monia se harmittaa kun eivät kateuksissaan näe perusteltuja syitä toiminnalle.


    • Anonyymi

      Mitä pitäisi kadehtia ?????

      • Anonyymi

        Mitä pitäisi kadehtia, sitäkö että takapuoli puutuu pitkässä matkassa? Sopisiko vanha slougan ?
        Lentäen olisit jo perillä? Olisihan se edellinen pääjehu voinut lennättää tätä neitosta?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe