Jeesus tulee 7 - 9 minuutin aikana!!

Juuri saamani uniennusteen mukaan otsikon otsikko on totta !!11!!!

Asian voi tarkistaa vaikka täältä:

http://dy.fi/q88

8

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Harva mies Sitä kauemmin oikeasti kestääkään.

• Anonyymi

Ja Hänen faninsa repivät Hänet kappaleiksi minuutissa.

• Anonyymi

Eli 5-6 vuotta aikaa. Hyvä kun kerroit. Ja kaikki muu mitä olet sanonut. Jos tuotat pelkkää sitä itseään, saat tuomiopäivänä suuhusi ja näpeillesi jotain, ettet enää tuota sitä.
      Mut mitä väliä sillä sinulle on? Eikö niin?

• Mihin on aikaa 5-6 vuotta? Onko tämä joku OMERin kaavan sovellus jolla 7-9 minuuttia muuntuu 5-6 vuoteen?

• Anonyymi
        MrMorden_ kirjoitti:

Mihin on aikaa 5-6 vuotta? Onko tämä joku OMERin kaavan sovellus jolla 7-9 minuuttia muuntuu 5-6 vuoteen?

Väitätkö, että sillä on jotain väliä sinulle? Sinulla menee niin lujaa, että sinun on vaikea hiljentää vauhtia, ennenkun tapahtuu onnettomuus. Joidenkin täytyy kokea, ennenkun tekevät elämän muutoksen, koska yleisen liike-energian voima on niin suuri. Kerro mitä tapahtui Late Johanssonille. Eikö se mies sanonut: "olen mielummin Jumalan hullu, kuin ihmisten hullu"?

• Anonyymi

Tais olla pikavisiitti

• Anonyymi

Minä vuonna 7-9 minuutin aikana?

• Anonyymi

Jeesus sanoi, että yksin Isä tietää tuon hetken. Ihmiset eivät tietä Jeesuksen paluuhetkeä. Parempi valmistautua tuohon hetkeen, niin on aina valmis. Sakarja 12 kertoo, että Jeesus tulee Jerusalemiin silloin, kun juutalaiset ovat silloin piiritetty Jerusalemiin ja ympärillä on kansainvälinen sotajoukko. Nuo joukot Jeesus tuhoaa, Merikarvan kitkkoherra Nyholm sanoi 1800-luvulla, että suomalaistenkin sotilaidenkin luut vaalenevat Juudean vuorilla. Kirja Googin sota. Hesekiel "Pakanakansojen viimeiden hyökkäys, luvut 38, 39 .

Israelin tapahtumat kiihtyvät ja siksi kannattaa lukea, miten selvästi Raamattu tarkkaan ilmoitti jo yli 2000 vuotta sitten, miten juutalaiset palaavat isiensä maahan lopun ajalla.Jooel 3 kertoo, miten Jumala kokoaa pakanakansat Israeliin tuomittavaksi. Me pakanat, olemme vuosisatoja piinattu, tuhottu ja orjuutettu juutalaisia. Se paha meno loppuu siihen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      90
      6515
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      460
      4617
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      124
      2578
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      137
      2359
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      0
      2111
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      29
      1118
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      69
      1030
    8. Luuletko, että löydetään vielä

Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta
      Ikävä
      53
      1000
    9. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      101
      959
    10. Ajatteletko koskaan

Että rikoit luottamukseni?
      Ikävä
      70