Yritysjohtajat realisteja

Tässä se näkyy, heillä on varmasti parasta tietoa mitä olla saattaa.
Listasta päätellen heidän pahin vihollinen on politiikka.

https://yle.fi/uutiset/3-11170562

12

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Puhutko nyt perussuomalaisten politiikasta.

      • Eiköhän puhuta politiikasta yleensä, joka alkaa olla historian naurettavuuden huippua jopa globaalisti.


      • Anonyymi

        PS on ainut puolue, jolla on vielä järki tallella tässäkin asiassa. On myös hyvä muistaa, että ilmastomuutoksenkin juurisyy on maapallon väestöräjähdys, jonka fossiilikapitalismi on mahdollistanut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        PS on ainut puolue, jolla on vielä järki tallella tässäkin asiassa. On myös hyvä muistaa, että ilmastomuutoksenkin juurisyy on maapallon väestöräjähdys, jonka fossiilikapitalismi on mahdollistanut.

        Minkä ihmeen muutoksen?
        Mikä on muuttunut ja missä?
        Mitään lämpenemistä ei näy, ei ole mitään ääri-ilmiöitä missään, ei ole myrskyt lisääntyneet eikä jäät kadonneet.


      • Anonyymi
        EelisPermanen kirjoitti:

        Minkä ihmeen muutoksen?
        Mikä on muuttunut ja missä?
        Mitään lämpenemistä ei näy, ei ole mitään ääri-ilmiöitä missään, ei ole myrskyt lisääntyneet eikä jäät kadonneet.

        Missä kuplassa elät? On kiistatonta todistusaineistoa jäätkiöiden kutistumisesta ja keskilämpötilojen muutoksesta.


    • Ilmasto ei näy kuuluvan edes Top Teniin listalla.

      • Anonyymi

        Yritysjohtajat eivät ole alarmisteja, vaan realisteja ja rationalisteja.


      • Anonyymi

        Kapitalismi on voima, joka tuottaa hyvinvointia, mutta elintärkeissä asioissa sille on asetettava rajat, joiden puitteissa pitää toiminnan pysyä.

        Ylenpalttinen sääntely näyttää pelottavan johtajia eniten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kapitalismi on voima, joka tuottaa hyvinvointia, mutta elintärkeissä asioissa sille on asetettava rajat, joiden puitteissa pitää toiminnan pysyä.

        Ylenpalttinen sääntely näyttää pelottavan johtajia eniten.

        Alarmistit ajavat globaalia kommunismia, ja kapitalismin alasajoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kapitalismi on voima, joka tuottaa hyvinvointia, mutta elintärkeissä asioissa sille on asetettava rajat, joiden puitteissa pitää toiminnan pysyä.

        Ylenpalttinen sääntely näyttää pelottavan johtajia eniten.

        Asiassa on perääkin. On sitten aivan eri asia voidaanko fyysisesti tuottaa se liikenteenb infa mitä poliitikot halaa ja millä aikavälillä ja tuleeko se edes onnistumaan nykyisen tegnologialla.


    • Anonyymi

      Markkinatalous on monen yritysjohtajan uskonto. Pesunkestävän porvarin mielestä yrityksen ainoa tehtävä ja velvollisuus on tuottaa voittoa osakkeenomistajille ja mahdollistaa johdon muhkeat bonukset (ahneus). Palkat ovat esim. kuluerä joka tulee minimoida.

      Tietenkin politiikka on heille este päästä maksimaalisen voittojen tavoittelussa maaliin saakka.

    • Anonyymi

      Yritysjohtajat on koulutettu ja oppineet siihen, että rahaa ei lapeta mihinkään ilman perusteellisia laskelmia ja pitävää business casea. Ilmastonmuutos, joka on puhdas tilastollinen käsite ilman mitään näkyvyyttä ja havaittavuutta reaalimaailmassa, ei tällöin ole kovin kiinnostava yritysten kannalta, sijoituksille ei ole saatavissa mitään katetta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe