Minä en kyllä millään saa tasapainoa onnistumaan. Kun olen jumpalla ja siellä on tasapainoliikkeitä niin en millään saa liikkeissä tasapainoa pysymään kunnolla. Siksi menenkin jumppasaleissa taakse jumppaamaan. Voiko se olla vika, kun synnyin niin minulla oli napanuora kaksinkertaisena kaulan ympärillä ja en saanut heti happea ennen kuin sairaanhoitaja sanoi kätilölle, että miksi tuo lapsi ei huuda? Tämä tapahtui 60-luvulla. Onko mitään neuvoa jollakin, että miten voisin saada tasapainoa?
Tasapainoa
Anonyymi
1
102
Vastaukset
- Anonyymi
Harjoittelu auttaa. Lisäksi kiinnitä huomiota keskivartalon hallintaan, tiivistä vatsalihakset kun hnegität ulos, näin saat tuen keskivartaloon.Lisäksi koukista aavistus polvea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161