Mietin mikä pistää ihmisen käyttämään toisen nimimerkkiä palstalla ja sain valaistuksen. Ihmisen tulee olla niin tyhmä ettei hän keksi omaa nimimerkkiä tai ei tunne itseään ja kuvittelee olevansa joku toinen. Kumpi noista vaihtoehdoista olisi se pienempi paha?
AsianVierestä
Tekemisen puute ilman aivoja
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pahinta kai on sen jos tuollaisella yritetään pitää palstaa aktiivisena. Kun muuta ei ole.
Rekkaa se?
- Anonyymi
Ei tuollainen minua häiritse mutta ihmettelen ihmisten mielenterveyttä.
Nykyisin äidit tappavat lapsiaan, miehet vaimojaan jotka tahtovat erota ja sitten on nämä toisten nimimerkkejä käyttävät sairaat ääliöt.
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
Ei tuollainen minua häiritse mutta ihmettelen ihmisten mielenterveyttä.
Nykyisin äidit tappavat lapsiaan, miehet vaimojaan jotka tahtovat erota ja sitten on nämä toisten nimimerkkejä käyttävät sairaat ääliöt.
AsianVierestäMiten niin Nykyisin?
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Miten niin Nykyisin?
Yleistymässä, liittyy varmasti sielullisiin ongelmiin jossa "se toinen" on aina se oman pahoinvoinnin lähde vaikka tulisi katsoa aamulla tarkemmin peiliin.
Yleistymässä, liittyy varmasti sielullisiin ongelmiin jossa "se toinen" on aina se oman pahoinvoinnin lähde vaikka tulisi katsoa aamulla tarkemmin peiliin.
AsianVierestäNiinkö kuvittelet.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Niinkö kuvittelet.
Toivottavasti sinulla on kotona suuri peili josta vilkaista.
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AsianVierestäMeinaan vain kun 85 % palstan antimista on nykyisin pelkkää tekaistua paskaa, se ei vain kiinnosta ketään kovin pitkään. Niille jotka tällaisia suoltavat niin onneksi olkoon, se on läpinäkyvää. Normaalit ihmiset siirtyvät muualle, saiteille joissa voi löytää jopa jotain aitoa.
Tämä vain nyt on mennyt yök ja sormet kurkkuun tasolle.
AsianVierestäSullakin taitaa olla kullattuja fanttasioita menneistä ajoista..
- Anonyymi
Kiusimistahan se vain on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022166- 991557
- 1211273
- 801265
- 1171226
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601014- 511007
- 36932
- 33804