on paljastunut. Yllättävää & hämmentävää, mutta tätä saattoi vain epäillä. Onnea sille tielle.
Palstan sisäpiiri...
80
<50
Vastaukset
Nimiä pöytään kaikkien iloksi!
- Anonyymi
Sieltähän ensimmäinen pelle saapuu.
Anonyymi kirjoitti:
Sieltähän ensimmäinen pelle saapuu.
Minä olen yhden henkilön sisäpiiri. Ehkä korkeintaan Pertin kanssa samaa kuppikuntaa 🤣
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Minä olen yhden henkilön sisäpiiri. Ehkä korkeintaan Pertin kanssa samaa kuppikuntaa 🤣
Pertsa ei ole ollut täällä puoleen vuoteen. Eihän se sulle edes koskaan vastannut mitään, jos yritit jotain kysyä.
Anonyymi kirjoitti:
Pertsa ei ole ollut täällä puoleen vuoteen. Eihän se sulle edes koskaan vastannut mitään, jos yritit jotain kysyä.
Sarkasmia.
- Anonyymi
Turhia huutoja kuuroille.
Partakaweri kirjoitti:
Ei kun tämä on tärkeä aihe. Huudetaan kaikki yhdessä! Ooooliooooooiiioooooooo!
Noniin täällä muitakin tarzaneita.🥰
valtakunta kirjoitti:
Noniin täällä muitakin tarzaneita.🥰
Taitaa olla meillä vähän eri liaanit 😅
Partakaweri kirjoitti:
Se onkin juurikin niin, Jane on Tarzanin liaanissa.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Naurattaa!
Mitä taas hämmennetään mieliä🤔
- Anonyymi
Keksitty aloitus jonka tarkoitus on hämmentää palstan meininkiä ja saada porukat uteliaiksi 😀 Uskokoon aloittajaa ken tahtoo 😀
- Anonyymi
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Pitäähän se viimein loppujenkin silmät avata vai mitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Pitäähän se viimein loppujenkin silmät avata vai mitä?
Nyt en ymmärtänyt? Avaatko vähän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt en ymmärtänyt? Avaatko vähän?
Toivottavasti luottavat sinun kommenttiisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti luottavat sinun kommenttiisi.
Ketkä? Kommetti ei ollut suunnattu erityisesti kenellekään. Yleisluonteinen heitto.
Niin
Mä olen kirjoitellut (huvikseni & yhteistyökykyisenä) tälle serverille vuosikymmeniä.
Se, mitkä tällaisen operaation (tai harrastuksen) tulokset ovat, on täältä luettavissa.
(hihitystä)Kammottavaa!
Saatan kuulua tähän mystiseen sisäpiiriin, jonka ongelma on sisäpiirin määritelmä.
(hirn)Funeau kirjoitti:
Kammottavaa!
Saatan kuulua tähän mystiseen sisäpiiriin, jonka ongelma on sisäpiirin määritelmä.
(hirn)Mjaa
Otetaas rauhallisesti.
Siis jos nostaa päätään, osuu kuula kalloon. Ensimmäinen sääntö on että älä kurki nurkkien taakse, sillä siellä ei ole sinulle mitään.
Sisäpiirin ympärillä nimittäin ei ole mitään.
(hirn)- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Mjaa
Otetaas rauhallisesti.
Siis jos nostaa päätään, osuu kuula kalloon. Ensimmäinen sääntö on että älä kurki nurkkien taakse, sillä siellä ei ole sinulle mitään.
(hirn)Näin on ihanat kullannuput. Johan se elokuvassakin nähtiin.
- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Mjaa
Otetaas rauhallisesti.
(hirn)Hehe.
- Anonyymi
Nan nan naa nan na na nanna.
Ihan oikein sisäpiiri. Onko se nyt se dissen kamukerho vai kenties joku salaperäisempikin yhteenliittymä?
Disse kirjoitti:
He, hei peltipurkki! Säkin kuulut mun kamukerhoon..☝️😁
Joo mutta en ole siinä salaperäisessä kulisseissa pyörivässä kerhossa josta ap tuntuu nyt niin tohkeissaan olevan :D
Harmaaritari kirjoitti:
Joo mutta en ole siinä salaperäisessä kulisseissa pyörivässä kerhossa josta ap tuntuu nyt niin tohkeissaan olevan :D
Ai jaahas...sellainenko täällä myös on? 😁
Disse kirjoitti:
He, hei peltipurkki! Säkin kuulut mun kamukerhoon..☝️😁
Minä en taas teidän kamukerhoja halua.
Disse kirjoitti:
Ai jaahas...sellainenko täällä myös on? 😁
Joo, se on ihan yleisessä tiedossa ett niin on, ap varmaan asuu jossain metsässä ja sai viimekuun hesarin vasta tänään :D
Harmaaritari kirjoitti:
Joo, se on ihan yleisessä tiedossa ett niin on, ap varmaan asuu jossain metsässä ja sai viimekuun hesarin vasta tänään :D
No voi jukupliut.... voipi olla, että tältä illalta jää speguloinnit mun kohilta kesken, kun lähden tästä säbähommiin illaks, mutta eiköhän se foliohattuilu onnistu ilman muakin....
Pitäkää hupia, jos lähtee ap-lla lapasesta..☝️😅Disse kirjoitti:
No voi jukupliut.... voipi olla, että tältä illalta jää speguloinnit mun kohilta kesken, kun lähden tästä säbähommiin illaks, mutta eiköhän se foliohattuilu onnistu ilman muakin....
Pitäkää hupia, jos lähtee ap-lla lapasesta..☝️😅Sielläkin on varmaan sisäpiiri joka syöttelee vaan toisilleen. Jos häviätte vaadi voittajien diskausta sispäiirin perusteella :D
Harmaaritari kirjoitti:
Sielläkin on varmaan sisäpiiri joka syöttelee vaan toisilleen. Jos häviätte vaadi voittajien diskausta sispäiirin perusteella :D
No en tiedä? Viimesimmässä pelissä laitettiin pörsään palloa leveällä rintamalla, että ei siinä ainakaan huomannut.... pitää tänään kuitenkin mennä pukukoppiin ja laskea sinne sellsinen pieni epäilys, niin josko alkais kuplia jostain läpi....😬
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Kyllä mielistelijöillä on pahat piiput.
pata kattilaa soimaa....
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Kyllä mielistelijöillä on pahat piiput.
pata kattilaa soimaa....
Anonyymi kirjoitti:
pata kattilaa soimaa....
Siellä yksi mielistelijä aloittikin , jolla pahat piiput😁
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Mene ny hoitamaan kotisi ja hoida syöminen ja mene liikkumaan
Ja hoida edes itsesi.😁lasu asiakas...
Anonyymi kirjoitti:
lasu asiakas...
Oot vai. Se on kyllä sitten paremminkin toivottavaa, että hoidat me emme ole kun niillä ei ole tukitoimia meille antaa kouluun.
Minähän olen se ydin, jonka ympärillä sisäpiiri kiertää☝️
Wwuwuw kirjoitti:
Pyörittelen porukkaa kuin hyrriä..
Mjoo
Tuleehan siinä "toden totta" sellainen fiilis, että mikä tahansa on mahdollista.
(reps)- Anonyymi
Oy ab.
- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Mjoo
Tuleehan siinä "toden totta" sellainen fiilis, että mikä tahansa on mahdollista.
(reps)Ihanaa kun olet täällä.
- Anonyymi
Mukavaa väkeä. Saapuneet.
- Anonyymi
En ole paljastunut. Ei kukaan ole tullut oveni taa joten ei huolen häivää.
Yhden kanssa viestin privassa muita en tunne.
- Anonyymi
Hahah, jatkakaa touhupetterit. Kun ehtisi seuraamaan enemmän, mut aina ei.
Sinua taas ei tunne kukaan, ihan outo nimimerkki, varmaan ihan sisäpiirin sisimmältä kehältä.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Sinua taas ei tunne kukaan, ihan outo nimimerkki, varmaan ihan sisäpiirin sisimmältä kehältä.
Mutta ap:n tunnet. Sillä on joskus paljon asiaa
täällä ja sitten kaikki ovat ihmeissään. Harmaaritari kirjoitti:
Ei tunnekaan. En harrasta joukkuepelejä. :)
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Ehkä hän tarkoitti koko kaksnelosta. Kävin kerran tuolla chatissa, ja joku halus viestitellä privana. Aihe: bdsm. En ole toiste mennyt. Miten täällä edes enää saa yhteyden toiseen nimimerkkiin? En ole kiinnostunut tuosta nykyisestä sisäpiiristä. Dissen lässytyksiä pitäis kuunnella lisää? Palsta ei riitä? Ei saatana. Mukana tuossa sisäpiirissä on muutama kärttyinen ja ilkeä keski-ikäinen, varattu nainen. No ei ole paljon glamouria. Haluaisin kyllä pariin muuhun ottaa yhteyttä.
- Anonyymi
Pitäisikö nyt pitää kriisikokous?
- Anonyymi
Kyllä.
- Anonyymi
Taidan lähteä piiiitkälle lomalle.
- Anonyymi
Kysymys: Mitkä ovat turhia pelkoja ja mitkä aiheellisia?
- Anonyymi
Oletko ulkopiiriläinen?
xLiner - Anonyymi
Wwuwuw ja viriviri paljastuivat naisiksi.
- Anonyymi
Kukaan ei ole heitä mieheksi oikeasti koskaan kuvitellutkaan.
- Anonyymi
virviri tosin on parempi miehenä mitä naisena :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei ole heitä mieheksi oikeasti koskaan kuvitellutkaan.
Satunnainen palstailija voi luulla miehiksi, niille on kerrottava totuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitä väliä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstalle anonyymeille sukupuolen paljastus pakko!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
juokaa pohjia myöden :)
https://youtu.be/bJzPuOmAwNw Viikonlopun soitetuin.
https://youtu.be/w4d37hm5idYRiippuu vähän mistä kulmasta asiaa tarkastelee.
(naurua)
https://www.youtube.com/watch?v=60ItHLz5WEAFuneau kirjoitti:
Riippuu vähän mistä kulmasta asiaa tarkastelee.
(naurua)
https://www.youtube.com/watch?v=60ItHLz5WEAMä olen tässä (ilman pohjia tai muita apuja) miettinyt sitä missä tämä on kuvattu.
Missä on tällaisia hyljättyjä kaupunkeja?
Luen tägejä.
(reps)Funeau kirjoitti:
Riippuu vähän mistä kulmasta asiaa tarkastelee.
(naurua)
https://www.youtube.com/watch?v=60ItHLz5WEAKulmia on useita.
https://youtu.be/1ci1f0FLG7Qviriviri kirjoitti:
Kulmia on useita.
https://youtu.be/1ci1f0FLG7QMjaa
Ihan jees, mutta tuo pianolla säestäminen on siis niin hämärää, että alkaa kiertää.
(reps)
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022246- 1041674
- 821347
- 1281343
- 1171246
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘641118Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631091- 511037
- 36962
- 33834