Sehän vois mukavasti vähentää valtakunnan porukkaa :)
Koronavirus
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kaunis ajatus :) Ehkä itse pääpiru (valtakunta) lakkaisi tänne aukomasta.
Toiveet on toiveita. Mutta jospa tämä toteutuisi. Uskallan ihan sanoa että:
koko sinkut palsta!- Anonyymi
Mikä koko palsta? Että koko sinkut palsta toivoisi valtakunnan poistuvan?
Olet oikeassa, minäkin kuulun heihin. Anonyymi kirjoitti:
Mikä koko palsta? Että koko sinkut palsta toivoisi valtakunnan poistuvan?
Olet oikeassa, minäkin kuulun heihin.Kaikki te olette outoja.
- Anonyymi
Harmis ja muu persusakki ei tykkäisi. Ne pitää tyhmyydestä ja ennakkoluuluisista ihmisistä.
Lisäyksenä:
On harmi(s) että Mestari tunnusti ilmastonmuutoksen. On muututtava itse samalla vaikka kuinka pahalta tuntuisi. On seurattava aikaansa. - Anonyymi
Harmaaritari on paskaperse. Wannabe nationalisti. Yleensä persu ei tajua mitä on olla oikeistolainen tai vasemmistolainen. Mestari johtaa heidät harhaan. Kielitieteilijä. Rikollinen. On siinä mestari ja johdattaja. Meidän kylillä kaljapaarissa vakiopaikalla on persut. Sivistyneet ihmiset (vasemmistolaiset tai vihreät ) ei edes käy baareissa. Mä oon sellanen keskitien kulkija ja tarkkailen.
- Anonyymi
Mikä viirus täällä palstalla jyllää? On niin ummehtunut tunnelma.
- Anonyymi
Se on patentin saanut koronavirus, joka jyllää tällä palstalla:
https://patents.google.com/patent/US10130701B2/en
Kuten toinen mainitsikin, koronaviruksen tavoitteena on depopulaatio.
- Anonyymi
Tässä ketjussa on kieltämättä asiaa. Ei ihan paska ketju.
- Anonyymi
Tosi on että ihminen on maapallon kannalta syöpä ja tuholainen. Lisääntyy räjähdysmäisesti ja vie muilta eläimiltä elintilan ja kuluttaa luonnonvarat loppuun. Äiti maa iskee rajusti syöpää vastaan jossain vaiheessa. Onko tämä se?
Pertti Linkola toivoisi pahempaa virusta. Muutama miljardi pois maailman väkiluvusta tekisi hyvää.
- Anonyymi
Noin sadanvuoden välein tulee tappajaviruksia,jotka tappavat kymmeniä miljoonia ihmisiä.Onkohan koronavirus sellainen?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663105
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262193Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681759Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251627Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161361- 281321
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61246Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281210Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101157Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631067