Ei noita naisia kiinnosta

Anonyymi

Naisia ei vain kiinnosta mikää. Niitä kiinnostaa omat kaverit. Menee juttelee naisille ne karkaa pois ja niitä ei kiinnosta. En jaksa enää. T. ALLU

52

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      NOITA

    • Anonyymi

      Miksi et keskity itseesi ja kehitä vaikka itseäsi tai jtn sellaista....on sullakin turhat prioriteettit

      • Juuri niin.


      • Oon yrittäny mut ihan sama. Naiset pitää mua luuserina ku ei oo kavereita ja oon yksin
        Mulla on rahaa ja töitä mut ei naisia kiinnosta
        En jaks enää oon yksin.

        T. Allu


      • Anonyymi
        Allu85 kirjoitti:

        Oon yrittäny mut ihan sama. Naiset pitää mua luuserina ku ei oo kavereita ja oon yksin
        Mulla on rahaa ja töitä mut ei naisia kiinnosta
        En jaks enää oon yksin.

        T. Allu

        No miten olet yrittänyt kehittää itseäsi? Oletko opetellut uusia taitoja? Ryhtynyt harrastamaan jotain saadaksesi muutakin ajateltavaa kuin naisten haarovälit?

        Et.

        Ja on epänormaalia ettei ihmisellä ole kavereita. Se kertoo siitä että et ole haluttua seuraa. Miksi kukaan nainen haluaisi alkaa sun kanssa vehtaamaan, kun ei kukaan mies tai nainen halua sun kanssa edes kaveerata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miten olet yrittänyt kehittää itseäsi? Oletko opetellut uusia taitoja? Ryhtynyt harrastamaan jotain saadaksesi muutakin ajateltavaa kuin naisten haarovälit?

        Et.

        Ja on epänormaalia ettei ihmisellä ole kavereita. Se kertoo siitä että et ole haluttua seuraa. Miksi kukaan nainen haluaisi alkaa sun kanssa vehtaamaan, kun ei kukaan mies tai nainen halua sun kanssa edes kaveerata?

        Olen naisena eri mieltä kavereista. Aikoinani minullakin oli ystäviä paljonkin, mutta nykyisin en kaipaa muuta kuin omaa rauhaa. Siksi olenkin melkein aina yksin. Ja arvostan miehiä, jotka viihtyvät kotona, eikä koko ajan kaverilauman kanssa. Entinen mieheni pyöri koko ajan kavereidensa kanssa, ja minä olin todella yksinäinen. Kaverit olivat hänelle tärkeämpiä kuin minä. Lopulta avioliitto loppui. Ei kavereiden kanssa viihtyvää miestä tarvitse mihinkään. Sellaisen on parempi pysyä yksin ja kavereidensa kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen naisena eri mieltä kavereista. Aikoinani minullakin oli ystäviä paljonkin, mutta nykyisin en kaipaa muuta kuin omaa rauhaa. Siksi olenkin melkein aina yksin. Ja arvostan miehiä, jotka viihtyvät kotona, eikä koko ajan kaverilauman kanssa. Entinen mieheni pyöri koko ajan kavereidensa kanssa, ja minä olin todella yksinäinen. Kaverit olivat hänelle tärkeämpiä kuin minä. Lopulta avioliitto loppui. Ei kavereiden kanssa viihtyvää miestä tarvitse mihinkään. Sellaisen on parempi pysyä yksin ja kavereidensa kanssa.

        Eli miehen olisi pitänyt hylätä ystävänsä, osan jotka oli ehkä tuntenut lapsesta asti, koska sinä et halua ylläpitää kaverisuhteita vaan tykkäisit nyhjätä kaksin kotona? Noh tältä palstalta löytyisi monta potentiaalista miesehdokasta sulle sitten.

        Parempi löytää sellainen kumppani jonka arvot on samansuuntaiset. En koskaan luopuisi frendeistä naisen takia. Menoja voi toki rajoittaa ja jos löytyy oikeasti hyvä nainen niin sen kanssa varmasti haluaakin välillä olla rauhassa kahestaan.

        Mut täysi elämäntapojen muutoksen vaatiminen vaan siks että "nyt ollaan parisuhteessa" on hölmö vaatimus. Jos on tottunu menee ja olee kavereiden kanssa niin sillon ei pidä seurustella tyypin kanssa joka haluu vaan nyhjää himassa kylki kyljessä kellon ympäri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli miehen olisi pitänyt hylätä ystävänsä, osan jotka oli ehkä tuntenut lapsesta asti, koska sinä et halua ylläpitää kaverisuhteita vaan tykkäisit nyhjätä kaksin kotona? Noh tältä palstalta löytyisi monta potentiaalista miesehdokasta sulle sitten.

        Parempi löytää sellainen kumppani jonka arvot on samansuuntaiset. En koskaan luopuisi frendeistä naisen takia. Menoja voi toki rajoittaa ja jos löytyy oikeasti hyvä nainen niin sen kanssa varmasti haluaakin välillä olla rauhassa kahestaan.

        Mut täysi elämäntapojen muutoksen vaatiminen vaan siks että "nyt ollaan parisuhteessa" on hölmö vaatimus. Jos on tottunu menee ja olee kavereiden kanssa niin sillon ei pidä seurustella tyypin kanssa joka haluu vaan nyhjää himassa kylki kyljessä kellon ympäri.

        Niin ei pidäkään alkaa seurustelemaan sellaisen kanssa, joka viihtyy kotona, eikä juokse yökerhoissa. Olen todella tyytyväinen yksin ja kotona olemiseen. Yökerhot ja muut ravintolat eivät kiinnosta. Oltiin epäsopiva pari. Onneksi avioliitto loppui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miten olet yrittänyt kehittää itseäsi? Oletko opetellut uusia taitoja? Ryhtynyt harrastamaan jotain saadaksesi muutakin ajateltavaa kuin naisten haarovälit?

        Et.

        Ja on epänormaalia ettei ihmisellä ole kavereita. Se kertoo siitä että et ole haluttua seuraa. Miksi kukaan nainen haluaisi alkaa sun kanssa vehtaamaan, kun ei kukaan mies tai nainen halua sun kanssa edes kaveerata?

        Näin sivustaseuraajan kommentti... Miksi ihmisen arvoa kumppanina määritellään kaveripiirin perusteella? Ei kai niiden toisen kaverien kanssa seurustella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin sivustaseuraajan kommentti... Miksi ihmisen arvoa kumppanina määritellään kaveripiirin perusteella? Ei kai niiden toisen kaverien kanssa seurustella?

        Aika epäsosiaalisen ja sulkeutuneen kuvan saa ihmisestä jolla ei ole yhtään ystäviä. Pistää mietityttää mikä tyypissä on vialla, jos ei kukaan sen kanssa aikaa halua viettää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen naisena eri mieltä kavereista. Aikoinani minullakin oli ystäviä paljonkin, mutta nykyisin en kaipaa muuta kuin omaa rauhaa. Siksi olenkin melkein aina yksin. Ja arvostan miehiä, jotka viihtyvät kotona, eikä koko ajan kaverilauman kanssa. Entinen mieheni pyöri koko ajan kavereidensa kanssa, ja minä olin todella yksinäinen. Kaverit olivat hänelle tärkeämpiä kuin minä. Lopulta avioliitto loppui. Ei kavereiden kanssa viihtyvää miestä tarvitse mihinkään. Sellaisen on parempi pysyä yksin ja kavereidensa kanssa.

        "Olen naisena eri mieltä kavereista. Aikoinani minullakin oli ystäviä paljonkin, mutta nykyisin en kaipaa muuta kuin omaa rauhaa. Siksi olenkin melkein aina yksin. Ja arvostan miehiä, jotka viihtyvät kotona, eikä koko ajan kaverilauman kanssa"

        Olisin voinut kirjoittaa tämän. Aivan samaa mieltä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Olen naisena eri mieltä kavereista. Aikoinani minullakin oli ystäviä paljonkin, mutta nykyisin en kaipaa muuta kuin omaa rauhaa. Siksi olenkin melkein aina yksin. Ja arvostan miehiä, jotka viihtyvät kotona, eikä koko ajan kaverilauman kanssa"

        Olisin voinut kirjoittaa tämän. Aivan samaa mieltä. :)

        No ottakaahan tytöt sitte toi Allu pois kuleksimasta. Siinä on ukko jota ei kavereiden määrä paina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ottakaahan tytöt sitte toi Allu pois kuleksimasta. Siinä on ukko jota ei kavereiden määrä paina.

        No minun sydän on varattu toiselle, mutta halusin vain tuoda esiin sen, että se kaverittomuus ei todellakaan häiritse kaikkia naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miten olet yrittänyt kehittää itseäsi? Oletko opetellut uusia taitoja? Ryhtynyt harrastamaan jotain saadaksesi muutakin ajateltavaa kuin naisten haarovälit?

        Et.

        Ja on epänormaalia ettei ihmisellä ole kavereita. Se kertoo siitä että et ole haluttua seuraa. Miksi kukaan nainen haluaisi alkaa sun kanssa vehtaamaan, kun ei kukaan mies tai nainen halua sun kanssa edes kaveerata?

        "Ja on epänormaalia ettei ihmisellä ole kavereita." Kaverittomuus voi olla korkean älykkyyden merkki. Mitä älykkäämpi sitä vähemmän ystäviä.

        https://www.youtube.com/watch?v=xdm0NuyBugo

        https://iheartintelligence.com/loners-extremely-loyal-intelligent/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miten olet yrittänyt kehittää itseäsi? Oletko opetellut uusia taitoja? Ryhtynyt harrastamaan jotain saadaksesi muutakin ajateltavaa kuin naisten haarovälit?

        Et.

        Ja on epänormaalia ettei ihmisellä ole kavereita. Se kertoo siitä että et ole haluttua seuraa. Miksi kukaan nainen haluaisi alkaa sun kanssa vehtaamaan, kun ei kukaan mies tai nainen halua sun kanssa edes kaveerata?

        No ei ole helvetti kavereita, etkö sitä tajua, menen terapiaan.


    • Niitä ei vain kiinnosta. En ymmärrä.

      • ala keräämään tietoa, kehittää itseäsi osaat lukea ja kehityt koko ajan täällä se näkee sinusta.


      • En usko siihen diagnoosisi sinua ei ole tuettu tarpeeksi ja oikein.


    • Anonyymi

      Ne haluu vain komeita top 10 miehiä. Ei niitä kiinnosta edes pitkä mies. Parempi olla yksin.

    • Anonyymi

      Mä sain vakityön ja mull on rahaa. Mut ei kavereita ja mitään. Tuntuu ettei niitä kiinnosta. Että mus on vikaa ku oon heikkolahjainen ja ilman kavereita

      • Anonyymi

        No sussahan on vikaa - oot heikkolahjainen.

        Monissa meissä on jotain vikaa, mut sitä oppii kompensoimaan vikojaan. Sä sen sijaan vaan vuodesta toiseen hakkaat päätä samaan seinään ja ihmettelet kun ei lopputulos ikinä muutu.

        Epätoivo ja pillunkipeys paistaa susta niin kauas että tietenkin karkoittaa kaikki naisihmiset lähettyviltä.

        Myös tapasi ängetä naislauman keskelle vinkumaan että "jonkun pitää nyt alkaa tykätä musta koska mä haluun joten lähe kahville ku oon pitkäki" johtaa ikuisesti siihen että saat pakit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sussahan on vikaa - oot heikkolahjainen.

        Monissa meissä on jotain vikaa, mut sitä oppii kompensoimaan vikojaan. Sä sen sijaan vaan vuodesta toiseen hakkaat päätä samaan seinään ja ihmettelet kun ei lopputulos ikinä muutu.

        Epätoivo ja pillunkipeys paistaa susta niin kauas että tietenkin karkoittaa kaikki naisihmiset lähettyviltä.

        Myös tapasi ängetä naislauman keskelle vinkumaan että "jonkun pitää nyt alkaa tykätä musta koska mä haluun joten lähe kahville ku oon pitkäki" johtaa ikuisesti siihen että saat pakit.

        No ihan sama sit johtaa, parempi pysyä naisista eros, en vain oo tarpeeks komee ja oon heikkolahjainen ja tyhmä. ja mitäs muuta kaikkee, on mulla silti rahaa ja töitä et hyvä niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sussahan on vikaa - oot heikkolahjainen.

        Monissa meissä on jotain vikaa, mut sitä oppii kompensoimaan vikojaan. Sä sen sijaan vaan vuodesta toiseen hakkaat päätä samaan seinään ja ihmettelet kun ei lopputulos ikinä muutu.

        Epätoivo ja pillunkipeys paistaa susta niin kauas että tietenkin karkoittaa kaikki naisihmiset lähettyviltä.

        Myös tapasi ängetä naislauman keskelle vinkumaan että "jonkun pitää nyt alkaa tykätä musta koska mä haluun joten lähe kahville ku oon pitkäki" johtaa ikuisesti siihen että saat pakit.

        No sitten en varmaa osaa joo, mutta ainaski oon vähä menny eteenpäin sain vakityön ja mulla on rahaaki kertyny nyt ja hieno asunto ja kaikkee, ei voi mitää oon yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sussahan on vikaa - oot heikkolahjainen.

        Monissa meissä on jotain vikaa, mut sitä oppii kompensoimaan vikojaan. Sä sen sijaan vaan vuodesta toiseen hakkaat päätä samaan seinään ja ihmettelet kun ei lopputulos ikinä muutu.

        Epätoivo ja pillunkipeys paistaa susta niin kauas että tietenkin karkoittaa kaikki naisihmiset lähettyviltä.

        Myös tapasi ängetä naislauman keskelle vinkumaan että "jonkun pitää nyt alkaa tykätä musta koska mä haluun joten lähe kahville ku oon pitkäki" johtaa ikuisesti siihen että saat pakit.

        En mä voi sille mitää et mulle on todettu 10 vuotiaana Heikkolahjaisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä voi sille mitää et mulle on todettu 10 vuotiaana Heikkolahjaisuus.

        Sitä voisi vaikka millä tavoin kompensoida, mutta eeeiii. Napiset vaan ja uhriudut ja syyllistät kaikkia muita elämäsi ongelmista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä voisi vaikka millä tavoin kompensoida, mutta eeeiii. Napiset vaan ja uhriudut ja syyllistät kaikkia muita elämäsi ongelmista.

        Aivan sama jaksa oikeestaa enään.


    • Anonyymi

      En ole noita vaikka vähän siltä näytänkin :)

    • Anonyymi

      Sinulla oli nainen, minne jätit naisesi koska naisia ei kannata jättää koska uutta naista on vaikea saada.

      • Anonyymi

        Hän jätti minut oli nainen vuosi sitte, mutta hän jätti minut, koska ei ollut töitä ja rahaa ja oli pään sisäsiä ongelmia ja ei kestäny olla heikkolahjaisenkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän jätti minut oli nainen vuosi sitte, mutta hän jätti minut, koska ei ollut töitä ja rahaa ja oli pään sisäsiä ongelmia ja ei kestäny olla heikkolahjaisenkaa.

        Fiksu likka! Hyväuskoinen toki kun ylipäätään hetkeäkään tapaili sua, mutta onneksi havahtui ja tajusi häipyä.


      • Anonyymi

        Ethän sinäkään pidä, vaikka sua päivittäin kehotetaan lopettamaan toi palstalla vinkuminen.


    • Anonyymi

      Naiset vain aina nauraa mulle, baarissaki kaikilla on omat kaverit, ja mä oon aina yksin sielä jossain nurkas, tai sit jos meen juttelee naisille ne karkaa ku ei kiinnosta vaikka on pitkä. mikä naisia vaivaa ku eivät koskaa mua lähesty...

      T allu

    • Anonyymi

      Parempi vaan tehdä töitä ja olla aina yksin erossa naisista ja koska niitä ei vain koskaa kiinnosta vaikka mitä tekis.

      t, allu

    • Anonyymi

      Niin totta ei niitä NOITIA kestä kukaan.

      KilttiMies89

    • Anonyymi

      Naisista vain loppuelämä on erossa niin on hyvä, naiset vain hihittää aina baareis omien kavereidenkaa, yksin ku meet tottakai kaipaat naisista seuraa kun ei ole omia kavereitakaan ihan paskaa, kun on yksin eikä pääse juttelee naistenkaa, koska ne ajaa vaan pois kun ovat jännämiesten komistusten kans tai juopposen sekopäitten.

      • Anonyymi

        Miksi miesten seura ei kelpaa yksinäisyyteesi? Miksi on ehdottomasti löydettävä naisystävä eikä kaveria? Jos on yksinäinen niin luulisi frendien kelpaavan, mutta sä sitkeästi vaan metsästät naisystävää. Ystävät on keskimäärin pitkäaikaisempi löytö kuin parisuhde. Niihin ehkä ennemmin kannattaisi panostaa jos yksinäisyyteen pitkäikäistä apua kaipailee. Parisuhteista kuitenkin suuri osa kippaa.


    • Anonyymi

      Niin se vain menee monella läpi elämän, naiset on vain sellasia omat kaverit ja omat kaverit.

      • Anonyymi

        Monella se ei mene noin. Te täysin naisettomat ätmit olette minimaalisen pieni, mutta sitäkin kovaäänisempi vähemmistö.


    • Anonyymi

      "Naisia ei vain kiinnosta mikää. Niitä kiinnostaa omat kaverit. Menee juttelee naisille ne karkaa pois ja niitä ei kiinnosta. En jaksa enää. T. ALLU"

      Allu se vaan jaksaa...
      Joko olet hakenut sitä psykiatrista apua? Et tietenkään, mistä arvasinkin!

      Sinulle on turha tätä sanoa mutta sanon vielä kerran: sinut tunnetaan siellä missä pyörit, siksi naiset osaavat varoa.
      Ihmettelet miksi et kelpaa vaikka "on työ ja asunto ja kamalasti rahaa ja olet pitkä etkä ollenkaan ruma". Kuitenkin haukut naiset jotka eivät kiinnostu, välillä heittelet juomia ihmisten silmille ja raivoat. Tuohan on täysin normaalia käytöstä eikö?
      Etkö ollenkaan tajua että olet yli kolmekymppinen aikuinen mies, et teini? Kuitenkin pyörit teinien joukossa ostareilla ja pukeudut kuin teini. Teinitytöt eivät sinun ikäisistäsi kiinnostu, ja naiset eivät halua epävakaata arvaamatonta miestä joka luulee olevansa viisitoista vuotta nuorempi.
      Olet hyvin lapsellinen ja epäkypsä, kai tiedät? Se varmasti liittyy tuohon diagnoosiisi ja vaikeuttaa tietysti valtavasti sosiaalista kanssakäyntiä. Epävakaata persoonallisuutta voidaan hoitaa ja melko hyvinkin tuloksin, mutta koska sanot ettet ole saanut terapiaa katsotaan ehkä että se ei kohdallasi kannata koska et pysty siihen sitoutumaan ja siten saamaan siitä hyötyä? Oletko käynyt tästä puhumassa?

      Tiedän, turhaa tätä oli kirjoittaa mutta kirjoitin kuitenkin. Viimeisen kerran.

      • Anonyymi

        Aika törkeesti sanottu onneksi en välitä. En pukeudu kuin teinit. Ja olen hakenut apua ja kaikkee. Mut ihan sama ei kiinnosta enään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika törkeesti sanottu onneksi en välitä. En pukeudu kuin teinit. Ja olen hakenut apua ja kaikkee. Mut ihan sama ei kiinnosta enään.

        Ei ollut lainkaan törkeästi sanottu vaan pelkkää faktaa. Näitä faktoja olet itse auliisti täällä palstalla kertoillut - miksi koet törkeänä sen että omia kertomuksiasi toistetaan sulle takaisin? Vai oletko viimein ymmärtänyt käytöksesi olevan törkeää?

        Olet monia kertoja tarinoinut miten ostat teinikaupoista vaatteita ja notkut ostareilla vaanimassa teinejä. Olet ylpeillyt sillä miten pukeudut ja kertonut vaatemerkkejä - olet siis kertonut pukeutuvasi teinien tavoin.
        34v äijänkäppyrä teinikledjuissa ostarilla kyttäilemässä pikkutyttöjä... Ihme ettet ole päätynyt vielä pahnoille ahdisteluharrastuksesi takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut lainkaan törkeästi sanottu vaan pelkkää faktaa. Näitä faktoja olet itse auliisti täällä palstalla kertoillut - miksi koet törkeänä sen että omia kertomuksiasi toistetaan sulle takaisin? Vai oletko viimein ymmärtänyt käytöksesi olevan törkeää?

        Olet monia kertoja tarinoinut miten ostat teinikaupoista vaatteita ja notkut ostareilla vaanimassa teinejä. Olet ylpeillyt sillä miten pukeudut ja kertonut vaatemerkkejä - olet siis kertonut pukeutuvasi teinien tavoin.
        34v äijänkäppyrä teinikledjuissa ostarilla kyttäilemässä pikkutyttöjä... Ihme ettet ole päätynyt vielä pahnoille ahdisteluharrastuksesi takia.

        No huomenna on aika psykoterapiaan


    • Anonyymi

      Yritä löytää suunnilleen ikäistäsi seuraa tuolta mielenterveyspalstalta. Älä häiriköi tavisnaisia, koska et ole itse normaali. Kyllä sen nyt näistä jutuista näkee, vaikka itse yrität asian kieltää. Lopeta ulina. Yritä antaa itsestäsi positiivinen mielikuva. Ruikuttajat ovat äärimmäisen raskasta seuraa.

      • Anonyymi

        Asia selvä. Huomenna terapia aika.


    • Nyt ei olekkaa töitä tiedos ja kaikkee, voi helvetin vittu, no se siitä naisista.

    • Anonyymi

      Naisille merkkaa vain raha ja työ, muulla ei ole väliä saatana.

      t. allu

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1023
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe