Mikä teitä miehiä vaivaa ootteko ujoja vai mikä mättää

Anonyymi

En ymmärrä kun olen yökerhossa niin kukaan ei uskalla lähestyä minua. Ootteko te miehet ujoja vai onko nykyajan miehet sitä mieltä että naisen pitääkin tehdä aloite. Anteeksi minäkin tahdon olla vaan niin vanhanaikainen . Pitääkö minun muuttua ja tehdä itse aloite? Kertokaas miehet itse. Neuvokaa. :)

83

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä on sun ikä ja mitat?
      Ulkonäkö muuten?

• Anonyymi

mitä ne tähän kuuluu. hyvännäköinen nuori nainen minä olen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HYvä vartaloinen. olenko liian täydellinen. En mielestäni. siitäkö se kiikastaa? Ei mua kyllä komeatkaan miehet uskalla lähestyä sen enempää ku muutkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HYvä vartaloinen. olenko liian täydellinen. En mielestäni. siitäkö se kiikastaa? Ei mua kyllä komeatkaan miehet uskalla lähestyä sen enempää ku muutkaan.

Jos sä oot liian hutsahtavan näköinen?
        Ihmiset pelkää tauteja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No katos kun minä menen kapakkaan, menen sinne juomaan viinaa. Sitäpaitsi, tosimiehet eivät tanssi. Naisia voi sitten tavata selvinpäin ihan muissa paikoissa. Kapakassa juodaan viinaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no jaa...............jos ne komeat ei ole olleet niin sanottuja "jännämiehiä" ?

kysyt, mikälainen se sitten muka on se jännämies ?

se on renttutyyppi , naistenmies, pitkä? (tottakai ainakin vähintään 185- ja siitä ylöspäin
        supliikkimies joka supattelee naisten korvaan mukavia

semmonen on jännämies semmosta naiset arvostaa ja jopa tappelee semmosesta miehestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nut juuri itse kerroit sen syyn

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nut juuri itse kerroit sen syyn

En minä ole mikään täydellinen. En ole Mikään Angelina Jolie.. Vain perushyvännäköinen. mutta sen nyt osaa miehet itse sanoa mitä ovat minusta mieltä... parhaiten...

• Anonyymi

Kuten tiedämme niin kauneus on katsojan silmissä. Ja petolinnun perseen oma kuva peilistä on aina niin kaunis. Siinä syy miksi sinuakaan kukaan ei lähesty. Olet vaan niin kauhian ruma ja haiset pahalle.

• Anonyymi

Seisooko sulla? Ei?

• Anonyymi

Et sinä minun ulkonäöstä tiedä yhtään mitään!

• Anonyymi

Asia on niin, että enemmistö suomalaisista miehistä on ujoja. Mistä se ilmiö johtuu ? No, johtuu paljonkin siitä, että vuosikymmenien ajan Suomessa on ihannoitu poikia, jotka ovat koko ajan nenä kirjassa, eivätkä juttele kenellekään mitään. Ja varsinkin eräässä Turun lukiossa oli oppilailla se asenne, että puhelias ihminen on "outo".

• Anonyymi

No ne on varmaan sitten ujoja naisten. Vai pelätäänkö minussa sitä kun minulla on niin hyvä itseluottamus. No pitää varmaan muuttaa tuota ajattelua ja luopua olemasta vanhanaikainen ja mennä itse juttelemaan ja katsomaan miten käy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ne on varmaan sitten ujoja naisten. Vai pelätäänkö minussa sitä kun minulla on niin hyvä itseluottamus. No pitää varmaan muuttaa tuota ajattelua ja luopua olemasta vanhanaikainen ja mennä itse juttelemaan ja katsomaan miten käy.

piti kirjoittaa tuohon naisten suhteen....

• Anonyymi

Täh? Ei se kyllä noin mene, lukutoukkia ei ihannoida..

• Anonyymi

Miksei lähesty? Mua kyllä lähestyy silloin harvoin, kun sellasessa käyn. En vain ole mikään yökerho läträäjä.

• Anonyymi

Sitähän minä tässä just ihmettelen....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitähän minä tässä just ihmettelen....

Onko sun ulkonäössä jotain, mikä saa luulemaan esim.että olet prostituoitu? Olitko yksin siellä vai kaverisi kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sun ulkonäössä jotain, mikä saa luulemaan esim.että olet prostituoitu? Olitko yksin siellä vai kaverisi kanssa?

just joo. en ole prostituoitu enkä pukeudu niin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

just joo. en ole prostituoitu enkä pukeudu niin

Laita kuvasi sitten tinderiin. Luulisi jotain tykkäystä tulevan.

• Anonyymi

Eivät ne miehet olleet juoneet viinaa sillä vain viinaa juomalla mies uskaltaa naisia lähestyä yökerhossa.

T viinamies

• Anonyymi

En käy yökerhossa, mutta jos kävisin, miksi lähestyisin ihmistä, jota en mitenkään tunne?

• mitenpä se sitten onnistuu mikään...

• Anonyymi
        Suomityttö5 kirjoitti:

mitenpä se sitten onnistuu mikään...

Olen sillä kannalla, että ensin pitää tutustua, sitten ihastua ja vasta sitten lähestyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen sillä kannalla, että ensin pitää tutustua, sitten ihastua ja vasta sitten lähestyä.

Ja hyvinkö on tuo taktiikka siis toiminut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja hyvinkö on tuo taktiikka siis toiminut?

Kyllä.
        Rippileirillä alettiin tutustua. Lukiossa jo vähän ihastuin. Yliopistossa hän alkoi ihastua takaisin. Ja juuri ennen maisteriksi valmistumista lähestyttiin.

• Anonyymi

Kyl pitäis teidän yökerhos käydä jotta naisia saisitte. Yökerhosta minäkin oman naisen hain ei se ole vaikeeta kun vaan pyytää naista tanssimaan mut valitkaa hidas kappale niin saisitte olla lähellä naista ihan kiinni naisessa halaisitte ja siinä voi jopa suudella naista.

• Anonyymi

Minä aloittaja olen itse nainen. eilenkään ei kukaan mies pyytänyt hitaille...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus pitäis itse toimia ja hakea mies sieltä nurkasta koska miehet luulee että annat pakit niin voisit itse hakea miestä tanssimaan. Suomi miehet on vähän sellaisia ettei ole itseluottamusta mut kun itse haet miehen niin mies tietää että on mahiksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne ulkomuodolliset seikat estävät tehokkaasti pyytämästä hitaille tai nopeille.
        Valitettavasti Suomen alkoholilainsäädäntö estää myymästä alkoholia niin paljon yhdelle henkilölle että kaikki olisivat kauniita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus pitäis itse toimia ja hakea mies sieltä nurkasta koska miehet luulee että annat pakit niin voisit itse hakea miestä tanssimaan. Suomi miehet on vähän sellaisia ettei ole itseluottamusta mut kun itse haet miehen niin mies tietää että on mahiksia.

no joo oon mää joskus rohkaistunut itekin hakeen.. pari kertaa... voihan sitä itekin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne ulkomuodolliset seikat estävät tehokkaasti pyytämästä hitaille tai nopeille.
        Valitettavasti Suomen alkoholilainsäädäntö estää myymästä alkoholia niin paljon yhdelle henkilölle että kaikki olisivat kauniita.

Tämä oli hauska 👍

• Anonyymi

Ei yökerhoissa enää soiteta hitaita. Ne oli 80-luvulla...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riippuu yökerhosta. Ja illan meiningistä. Kapakkoja löytyy moneen makuun joten yhä löytyy niitä, joissa asiakaskunta toivoo hitaitakin kappaleita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuolla jossa itse joskus käyn niin soittavat vasta puoli viisi ja sittenkin vain kaksi. En monesti edes jaksa olla niin pitkään... Aikanaan soittivat myös yönaikana "keskitienoillakin" ei vain lopussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riippuu yökerhosta. Ja illan meiningistä. Kapakkoja löytyy moneen makuun joten yhä löytyy niitä, joissa asiakaskunta toivoo hitaitakin kappaleita.

Maailman huonoin paikka tutustua vastakkaiseen sukupuoleen.

• Anonyymi

Saattaa olla, että suurimman osan miehistä mielestä et vaan ole tarpeeksi viehättävä/lähestyttävä. En tiedä minkä näköinen olet. Sanot kommenteissa, että olet viehättävä.. Joo ehkä omasta mielestäsi. Mutta se ei auta, jos et ole viehättävä niiden miesten mielestä. Hoikka kroppa ja mukava luonne ovat viehättäviä minun mielestä. Mutta mielipiteitä on yhtä monta kuin ihmisiä.

Mitä tulee aloitteen tekemiseen, niin kyllä minusta nykyaikana aloitteenteko kuuluu naiselle pääasiassa. Tai sitten naisen tulisi selkeästi viestittää miehelle, jos on kiinnostunut. Eikä mikään pelkkä hymy tai pitkä katse riitä.

On tuo naisenpokaamispeli sen verran hankalaa, että olen itse pysynyt ja tulen pysymään siitä erossa aina. Tsemppiä!

IkisinkkuerakkoM42v

• Anonyymi

Niin siihen en nyt voi sanoa mitään mitä miehet aattelevat minun ulkonäöstä. se on kauneus katsojan silmissä. niinku joku sanoi. paha mennä sanomaan mitään miesten puolesta. ite tietävät.

• Anonyymi

Vain viinaa juomalla ja yökerhossa käymällä voi tavata naisia. Nykyään nuoret miehet eivät enää juo viinaa entiseen malliin, joten onko mikään ihme ettei naisiakaan tavata vaikka kävisivät yökerhossakin.

t. viinamies

• Anonyymi

Nirsomman osapuolen kuuluu tehdä aloite. Yleensä siis naisten.

• Anonyymi

Ahaa.. okei.

• Anonyymi

En tullut tänne ketään miehiä loukkaamaan. Jote älkää tekään loukatko. Toisaalta no kestän kyllä senkin.. mutta ei se edistä mitään....

• Anonyymi

Yökerhon naiset on helppoja. Oon vienyt kymmenii naisia yökerhosta kotiin seksiä harrastamaan.

• Anonyymi

Miehen pitää tehdä aloite koska naiset ei osaa eikä ne uskalla lähestyä miestä ja usein nainen nolaa miehen antamalla pakit vaikka mies on asiallinen ja ystävällinen mutta miehen on se vaan kestettävä että tulee pakit. Minäkin sain pakkeja paljon ennen kun onnistuin. Tyttö seisoi tanssilattian vierellä happamana koska kukaan ei hakenut tanssimaan miehet vaan istui pöydässä kaljalasi kädessä ja näin tilaisuuden joten menin kaljalasi kädessä hakemaan tyttöä tanssimaan hidasta kappaletta ja tyttö hymyili heti minulle ja otti tiukasi kiinni ja siinä pyörittiin tanssilattialla, jotain se kuiskasi minulle mutta en kuullu mitä se sanoi ja siinä tajusin että tänään on varma saanti.

Tarjoilin sitten tytölle mansikkalonkeroa ja se sanoi että hukkasi narikkalapun ettei löydä takkiaan ja mentiin sitten narikkaan ja tunsin sen tyypin joka piti narikkaa ja pyysin että tyttö saa hake takkinsa ja sitten jo mentiinkin tytön luokse. Se asui kirkon vierellä omakotitalossa ja pääsin tytön pöksyihin se oli romanttista touhua laukesin tytön vatsalle. Alettiin siinä sitten seurustelemaan ja siinä se sitten oli kannattaa käyfdä yökerhossa.

• Anonyymi

Parisuhde alkaa silloin kun ollaan yökerhossa juomassa viinaa.

t. viinamies

• Anonyymi

Jos mies saa naiselta pakit, niin ei mies siinä asiassa nolaa itseään. Itsensä nolaa se nainen, joka antaa pakit, koska sellaista naista pidetään vähän outona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos mies saa naiselta pakit, niin ei mies siinä asiassa nolaa itseään. Itsensä nolaa se nainen, joka antaa pakit, koska sellaista naista pidetään vähän outona.

Tuolla logiikalla jokainen nainen olisi siis outonapidetty. Aivan satavarmasti jok ikinen nainen on joskus antanut pakit jollekin kännikalalle/ kummajaiselle. Ei sitä jokaisen yrittäjän matkaan pidä lähteä.

• Anonyymi

Sitten heräsit..

• En osaa sanoa, en itse käy missään yökerhoissa ja jos kävisinkin, luultavasti kävisin siellä jollain porukalla viihtymässä, että ei tarvitse etsiä seuraa.

Taitaa olla nykyään vanhanaikaista yökerhoissa löytää seuraa...

Voi jotkut miehet ollakin ujoja....

• Anonyymi

Yöihmiset on kaiken stressin juuri.

• Anonyymi

Mikä on yökerho?

T: neitsytsinkkumies maalta (55 )

• Anonyymi

Tankkasin juurikin jotain made in USA-zippo juttua moottorisahan bensalla, hyvin palaa :D Ketsuppipurkissani oli polttoainetta tälle.

Mutta niin jos miehellä on lapsia, hän on aina luuseri.

• Anonyymi

Kuten taksinaisten muistilistassa oli, mies ei saa olla, joten ujona ja rehellisenä en halua huijata naista.

• Anonyymi

Siis ei saa olla ujo

• Miksi et naisena voi tehdä aloitetta?

• Anonyymi

Jospa minä voin :) jatkossa...

• Anonyymi kirjoitti:

Jospa minä voin :) jatkossa...

Hyvä. Kokeile lähestyä niitä ujojakin.

• Olet liian kaunis. Opiskelukaveri valitti ettei kukaan lähesty. Sai kyllä helposti seuraa jos itse teki aloitteen. Nämä samat miehet sitten hokivat etteivät voi uskoa että niin kaunis nainen on heistä kiinnostunut.

• Anonyymi

Johtuu ulkonäöstä ja/tai käytöksestä.

• Itse käyn harvoin yökerhossa ja silloinkin yleensä jonkun reissun yhteydessä. Enkä nyt suoraan osaa sanoa ovatko yökerhoja tai baareja mutta vilkkuvia valoja ja kovaäänistä musiikkia oli tarjolla.

Kuitenkin nuorena olin ujompi tapaus ja sen lisäksi minun kykyni lukea naisten sanattomia viestejä on täysin olematon.
      No vanhempana sitten olen vähän nyt saanut rohkeutta mutta kun vastaukset on olleet pääsääntöisesti tylyjä ja luotaantyöntäviä niin olen vähän säästellyt itseäni. Jotenkin turhauttavaa saada pakkeja vaikka olisi ihan muissa asioissa liikkeellä. Ollaan oltu toisella puolen Suomea ja mennyt kyselemään esim missä kaupungissa kannattaa aikaansa viettää ennenkuin lähtee vaeltamaan niin ei ehdi kuin sanoa "moi" niin vastaus on tyyliin "olen varattu" tai "jatka vaan matkaa"; toki joskus tylympiäkin kuullut.

Joskus se ujous ei ole luonneominaisuus vaan itsensä suojaamiskeino, mutta molemmissa tapauksissa naisen aloite pitäisi poistaa ongelman.

• Anonyymi

Kannattaa tanssia pöydällä baarissa niin miehet huomaa

• Anonyymi

Juu anna kaikille niin kyllä ne susta tykkää.Oikeesti älä etti sitä se tulee jos on tullakseen,mutta älä ole tyrkyllä.

• Anonyymi

Sama mulla en ymmärrä mikä naisia vaivaa. Miehen kokonen vähä ylipainoa vain ja pitkä mies, oon aina baaris yksin ja naiset ei koskaa lähesty mua.

• Anonyymi

Miehenä tuohon vastaan,älä masennu se on tärkeintä mitä päässä liikkuu.Ole oma ittes,se on tärkeintä.Pieni ylipaino ei ole ongelma siitä pääsee eroon jos haluaa.Minun mielestä se ei ole ongelma se on ennemmin ominaisuus jokainen on mitä on.

• Anonyymi

Uuh meinää itelle itku tulla. Sama juttu tuhansia kertoja käyny yöjerhoissa, tuhlannu miljoonia olueen. Ehkä kerrannainen vapaaehtoisesti tullu juttelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uuh meinää itelle itku tulla. Sama juttu tuhansia kertoja käyny yöjerhoissa, tuhlannu miljoonia olueen. Ehkä kerrannainen vapaaehtoisesti tullu juttelee.

Nousisiko oma itsetunto siitä jos nainen aseellisesti pakotettuna sitte tulisi jutulle?

Eiköhän toi "vapaaehtoisuus" ollu vähän virheellisesti valittu termi tuohon lausahdukseen nytte...

• Anonyymi

Olen pahoillani.

(terv. aloittaja)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen pahoillani.

(terv. aloittaja)

Sinulle:

"Sama mulla en ymmärrä mikä naisia vaivaa. Miehen kokonen vähä ylipainoa vain ja pitkä mies, oon aina baaris yksin ja naiset ei koskaa lähesty mua."

Olen pahoillani. Terv. ketjun aloittaja

• Anonyymi

Nykyään pitää yökerhossakin pitää mukanaan lappua allekirjoitettavaksi, jossa nainen antaa kirjallisen suostumuksensa kanssakäymiseen puhumalla tai jopa pieneen flirttailuun. Jos tätä lappua ei ole esitetty, jo hengen vetäminen puhumisen aloittamiseksi aiheuttaa joko naisen poistumisen takavasemmalle, drinkin ja lasin heittämisen miestä kohti tai suoraa huutoa "raiskaus raiskaus".

• Lyhyesti ja ytimekkäästi ongelmat nuorena miehenä ollessani:
      Ujous ja puutteet itsetunnossa.

Lyhyesti ja ytimekkäästi ongelmat nykyisellään:
      Laiskuus ja yli-ikäisyys yökerhoon.

• Juu, ja se neuvo:
        Kannattaa itse koettaa kepillä jäätä sinne vähän ujompien nuorten miesten suuntaan, jos vaan rohkeus riittää. Saattaa olla joku kohtuullinen kissankultakimpale siellä jemmassa, ujopupu vaan housussaan. (Tämä siis oletuksella että olet itsekin nuori.)

• Thymallus kirjoitti:

Juu, ja se neuvo:
        Kannattaa itse koettaa kepillä jäätä sinne vähän ujompien nuorten miesten suuntaan, jos vaan rohkeus riittää. Saattaa olla joku kohtuullinen kissankultakimpale siellä jemmassa, ujopupu vaan housussaan. (Tämä siis oletuksella että olet itsekin nuori.)

Oih söpöä.
        Toivonkyllä jos joku nainen lähestyy olette valmiita.🥰💕🧸✨

• Thymallus kirjoitti:

Juu, ja se neuvo:

Minä ainakin juoksin karkuun.

• Anonyymi
        Thymallus kirjoitti:

Juu, ja se neuvo:

Enemmän kuin 20 kymppinen mutta en sentään vielä keski-ikäinen... miten nyt määritellään sitten nuori.... Olen omasta mielestä vielä nuori nainen.
        Terv. Aloittaja

• Anonyymi

Mies on nahjus jos vaatii naisen olevan aloitteellinen joka asiassa, koska se on hänelle helpompaa. Mieti ketä naista perässä vedettävä alustuja kiinnostaa.
      Opiskelu piireissä ym tutustuu parhaiten, harvemmin yökerhosta hyvää seuraa löytää.

• Anonyymi

En ole kyllä koko elämän aikan yökerhosta löytänyt ketään pitempiaikaista.... Pitää varmaan ettiä muualta. Nettideittipaikat on kans ihan "sieltä"... en löydä sieltäkään ketään.... Parempi tutustua ihmisiin "livenä". Sopii minulle paremmin.

• Anonyymi

Tuo olin minä. Aloittaja.

• Anonyymi

Ai mitenkäs niissä yökerhoissa ym. kuppiloissa sitten ollaan jollei livenä? On sitten ns. livenä tai ei niin aloitteellisuus ja aktiivisuus on oleellisinta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai mitenkäs niissä yökerhoissa ym. kuppiloissa sitten ollaan jollei livenä? On sitten ns. livenä tai ei niin aloitteellisuus ja aktiivisuus on oleellisinta.

Muualla livenä. Sitä tarkoitin.

• Anonyymi

Veikkaan, että tämä on trolli. Halutaan vaan kumota palsta totuus "nainen saa aina miehen".

Teoriassa tällainen tilanne voisi tulla jossain reppanoiden baarissa, johon menee nenä pystyssä joku Maisa Torppa tyyppinen nainen.

Silloin huonoitsetuntoiset miehet arvelevat, että mahdollisuus saada tuo nirppanokka on niin pieni, ettei sen takia kannata itseään nolata.

• Anonyymi

No kyllä suurin osa miehistä kuppiloissa on ottamassa kuppia eikä pokailemassa naisia.

• Anonyymi

heistä on tehty tieteellinen tutkimus mutta sitä ei voi paljastaa koska kukaan ei halua lapsilleen tuollaista kohtaloa

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      112
      1431
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1297
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      134
      1038
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      964
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      897
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      863
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      97
      857
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      846
    9. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      54
      822
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      774
    Aihe