Laitetaanpa tähän erään nimeltämainitsemattoma palstalaisen älykkäät kommentit toisesta ketjusta:
Kommentti 1:
"Ketäs tän naisen olisi pitänyt kuunnella?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006264984.html
Vai taputtaako persunazi tällekin karvaisia käsiään? Siitä sai sekin huora hahaha?
Tavallaan ihan hyvä että nää perzukkien asenteet tulee enemmän ja enemmän ilmi. Siis näin somen kautta. Turha yhdenkään naisen on kuvitella, että perzut olisivat heidän puolella."
Kommentti 2:
"Sinähän se täällä olet toitottanut kuinka naismamuja pitäisi ottaa Suomeen. Ja entäs ne perzujen mamupuolisot, esim Hakkaraisen?"
Kommentti 3:
"Oikeestaan mä olin eniten pettyny Sergein osallistumiseen siinä ilakoinnissa..
En tiedä miksi..Ehkä siksi kun se on kuitenkin ilmoittamansa ÄO:n 92 perusteella selvästi muita perzukkeja fiksumpi..🙁"
Kommentti 4:
"Ei mä en jaksa teidän vauvailuja..
Siis oikeesti, vajakit..camoon..😂"
Kommentti 5:
"No voi vauva kuules, kun ei ole hallituksen asia ottaa kantaa yksittäisiin rikostapahtumiin..🙄"
Kommentti 6:
"Haukotus..💤
Taitaa sulla olla aika ohut aivokuori, sano."
Niin miettikääpä miten "helppo" tällaisten ihmisten kanssa on keskustella täällä keskustelupalstalla. Vaikka itse esität asialliset argumentit perusteluineen nämä suoltaa pelkkää henkilöhyökkäystä, eivät mitään vastauksia tai kommentteja itse asiaan. Hauskaa kun sitten niissä henkilöhyökkäyksissä juurikin aina arvostellaan vasta-argumentoijan älykkyyttä vaikka omat kommentit on sitä luokkaa mitä tuossa yllä :D
Palstan(kin) suvaitsevaiston älykkäät keskustelut
76
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä aloitus!
- Anonyymi
Onks nyt Harmaaritari jotenkin ahtaalla
siitäkö kitinäEi mitenkään ahtaalla mutta jotenkin aina huvittaa tuo sama kaava mikä toistuu. Toisaalta menee itseltäkin turhaa energiaa ja aikaa kun kirjoittaa ne asialliset vastaukset ja kommentit, se kun on aika turhaa kun vastakeskustelija(t) usein on tuollaisia. Sitä kun jotenkin toivoisi että syntyisi ihan oikeaakin keskustelua perusteluineen mutta noissa asioissa tahtoo aina mennä noin.
Joku päivä sitten tuittupäissäni tein vastaavan aiheen. Muistuttelen siis tässä myös itseäni. Nämä henkilöhyökkäysaiheet ovat rumaa peliä. Parempi sanoa suoraan sanottavansa toiselle.
- Anonyymi
Eh-heh. Nyt oot hävinnyt Wuulle väittelyssä ja osoitat vielä olevasi huono häviäjä.. 🙄
xLinerNä sähän voit katsoa sen ketjun ja näet kyllä kuka siellä pyöri jauhoissa :D, ei ole vaikea löytää.
- Anonyymi
Asiasta tässäkin puhutaan. On todella vaikeaa saada asiavastauksia, täällä asiakeskustelijakin alennetaan tahtomattaan tarharyhmäläiseksi ja annetaan hiekkakakkumuotti käteen. Miten se tilanne muutetaan parempaan? Kerro, miten?
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Nä sähän voit katsoa sen ketjun ja näet kyllä kuka siellä pyöri jauhoissa :D, ei ole vaikea löytää.
Luin sen. Taas jotain venäjän trollitehtaan linkkejä... 🙄 Sinä siinä pöliset.
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Luin sen. Taas jotain venäjän trollitehtaan linkkejä... 🙄 Sinä siinä pöliset.
xLinerNo sähän voit olla tuota mieltä. Oiskos sulla sitten vastauksia niihin kysymyksiin joita siellä wuppikselle esitin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiasta tässäkin puhutaan. On todella vaikeaa saada asiavastauksia, täällä asiakeskustelijakin alennetaan tahtomattaan tarharyhmäläiseksi ja annetaan hiekkakakkumuotti käteen. Miten se tilanne muutetaan parempaan? Kerro, miten?
Ratkaisu on hyvin yksinkertainen. Mee muualle vinkumaan.
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Aika vaikeaa se on, ehkä ei pitäisi kommentoida ala-arvoisiin kommentteihin yhtään mitään itsekään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
xLinerNo juuri näin.. neronleimaus.
- Anonyymi
Wuwakin väittely taktiikka on vetää toinen keskustelija omalle tasolleen(idiootti), ja voittaa kokemuksellaan.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Aika vaikeaa se on, ehkä ei pitäisi kommentoida ala-arvoisiin kommentteihin yhtään mitään itsekään.
Niin.
xL Anonyymi kirjoitti:
xLinerNäytät sitten olevan samalla tasolla wuppiksen kanssa kommenteissa :D
Ehkä teidän pitäisi keskenänne avata ketju jossa näyttäisitte meille muille mallia älykkäistä keskusteluista, niitähän täällä on kaivattu :)- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Näytät sitten olevan samalla tasolla wuppiksen kanssa kommenteissa :D
Ehkä teidän pitäisi keskenänne avata ketju jossa näyttäisitte meille muille mallia älykkäistä keskusteluista, niitähän täällä on kaivattu :)Olisiko se jo liian raskasta?
Anonyymi kirjoitti:
Wuwakin väittely taktiikka on vetää toinen keskustelija omalle tasolleen(idiootti), ja voittaa kokemuksellaan.
Heh, toi oli muuten ihan hyvin lohkastu..
Oikeastaan wup voisi koittaa rauhoittua välillä...
Mutta kuten sanoin jo, työ olisitte ilman toisianne hukassa.... 🤣- Anonyymi
Sinäkin tärvelit yhden asiaketjun tänään.
Ehkä wup ja lineri avaavat oman sisäpiirin, sen nimi voisi olla "Sinkut-palstan intelligentit" :)
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
Ehkä wup ja lineri avaavat oman sisäpiirin, sen nimi voisi olla "Sinkut-palstan intelligentit" :)
Wuulla on niin hyviä kommentteja, että mä tyydyn vain lukemaan niitä. Harvemmin on lisättävää 😄
xL Anonyymi kirjoitti:
Wuulla on niin hyviä kommentteja, että mä tyydyn vain lukemaan niitä. Harvemmin on lisättävää 😄
xLSinusta tulee laiska "pöllyyttäjä"....
Onks susta tullut oikeesti nössö? Kukkahattutäti? Sntaa ksikkirn kukkien kukkia? 🤣Höpötihöpö.
Siinä missä Harmis on rasisti,
Niin mä kannatan tasa-arvoa
Siinä missä Harmis on sovinisti,
Siinä missä Harmis on homofoobikko,
Niin mä kannatan tasa-arvoa.Wwuwuw kirjoitti:
Höpötihöpö.
Niin mä kannatan tasa-arvoa.No sullakin on lähtökohtana vaan vastustaa kaikkea muuta, mitä itse et ymmärrä tai halua...
Höppänä oot välillä. 😁- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Sinusta tulee laiska "pöllyyttäjä"....
Onks susta tullut oikeesti nössö? Kukkahattutäti? Sntaa ksikkirn kukkien kukkia? 🤣Eikä, mä vaan isken piikkiä sinne mihin Wuu ei viitsi 😁
Foliohattutäti kuulostaisi jotenkin jännemmälle..
xLiner - Anonyymi
Disse kirjoitti:
No sullakin on lähtökohtana vaan vastustaa kaikkea muuta, mitä itse et ymmärrä tai halua...
Höppänä oot välillä. 😁Rupeet sä sanomaan millanen wuwwwin pitäs olla?
Disse kirjoitti:
No sullakin on lähtökohtana vaan vastustaa kaikkea muuta, mitä itse et ymmärrä tai halua...
Höppänä oot välillä. 😁Joo, mutta et säkään mikään keskitien kulkija ole.
Moni varmaan ajattelee itsestään niin..Anonyymi kirjoitti:
Eikä, mä vaan isken piikkiä sinne mihin Wuu ei viitsi 😁
xLinerHehee... sellainen noitamallinen foliohattutäti. 🤣
Anonyymi kirjoitti:
Rupeet sä sanomaan millanen wuwwwin pitäs olla?
Joo. Mä laitan sen just omannäköiseks heti. ☝️🤣
Wwuwuw kirjoitti:
Joo, mutta et säkään mikään keskitien kulkija ole.
Moni varmaan ajattelee itsestään niin..Joo. Siis varmaan jokaisella on omat "kipukohtansa", niihin vaan kantsis kurkata, niin vois kertoa paremmin mielipiteitään ja näkökulmiaan. 😊
Kyllä mä ainakin kaipaan vielä hiomista, sit oon vaikka vielä parempi keskustelija ja asioista tuumija. 😊Disse kirjoitti:
Joo. Siis varmaan jokaisella on omat "kipukohtansa", niihin vaan kantsis kurkata, niin vois kertoa paremmin mielipiteitään ja näkökulmiaan. 😊
Kyllä mä ainakin kaipaan vielä hiomista, sit oon vaikka vielä parempi keskustelija ja asioista tuumija. 😊Lisää Marvelia Subilla☝️😁
Anonyymi kirjoitti:
Eikä, mä vaan isken piikkiä sinne mihin Wuu ei viitsi 😁
xLinerLineri oot nykyään ihan pehmo.
Wwuwuw kirjoitti:
Tuplana nähty. Huippu☝️
Joo, ooon mäkin tään jo nähnyt, mutta katsoo tän taas. 👌
Partakaweri kirjoitti:
Lineri oot nykyään ihan pehmo.
Mulla on kohta isommat munat...🤔
No pidemmät vitjat ny ainakin..Wwuwuw kirjoitti:
Mulla on kohta isommat munat...🤔
No pidemmät vitjat ny ainakin..No niin on. Lineri nyt muutenkin on ihan tuppisuu nykyisin. Onkohan se kipeänä vai mikä tyttöä riivaa? Rakastunut?
Partakaweri kirjoitti:
No niin on. Lineri nyt muutenkin on ihan tuppisuu nykyisin. Onkohan se kipeänä vai mikä tyttöä riivaa? Rakastunut?
Sillä on joku uus häntä kierroksessa, veikkaan..
Wwuwuw kirjoitti:
Sillä on joku uus häntä kierroksessa, veikkaan..
Linukasta on tullut vaan zen.... se katselee hymyssäsuin kun muut jaksaa vääntää. 😁
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Höpötihöpö.
Niin mä kannatan tasa-arvoa.Kannatat kehitysmaalaisten tasa-arvoista oikeutta vyöryä länsimaihin valkoisten rakentamiin yhteiskuntiin? Se pää irtisahattukin tasa-arvosuvaitsevaisuuksineen oli mielestäsi oikealla asialla? Siltä itseltään ei saa enää vastausta, vastaa sinä.
- Anonyymi
Alkaa olemaan aika kuluneita nää jutut.
- Anonyymi
Ei nyt ainakaan heti siltä tunnu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt ainakaan heti siltä tunnu.
Kyllä tuntuu.
Minulla on hyvä mies just kanto minulle syötävääkin💕🥰🧸✨
Kunpa ei ota tavaksi.😅
Yllättää minut päivittäin.
Korona viruksesta mies uskoo tänne tultaessa muuntuu rauhallisemmaksi kuin lintuinfluessa jotain yli 10 vuotta sitten kun viruksien tapa muuntautua nopeaa ja sanoi Kiinassa on niin huono hygienia.
Itse en seurannut niin en osaa arvioida. Sen vuoksi toisella on rautaiset hermot.😰
Minua pelottaa kuinka nopeasti se leviää tänne, mies sanoo kyllä se tänne tulee mutta kuinka ärhäkkäänä sen sit näkee.
Aloitukseen viitaten olisi kiva jos hän pystyisi muuttumaan ja sisältä kuoriutuisi kaunis ihminen.Se on oikein. Pitää sitä toista joskus vähän hemmotella eikä se ole mitään alistamista/alistumista aina niin kuin täällä usein nähdään jos joku on toiselle kiva :)
Juu, voi se olla, voi tosin vahvistuakin tai ainakin rokotteille vastustuskykyä voi kehittää vaikka eihän siihen nytkään taida olla mitään mikä tehoaisi. Mutta voihan ne jotain saada kehitettyäkin ja sillä pysäytettyä sitten tai muuttuu tosiaan tavallisemmaksi flunssaksi.
Nimenomaan noin, sen näkee sitten.
Joo, uskon että siellä sitä kauneuttakin on, se on vaan niin muurin sisällä ettei sitä osaa päästää ulos.Harmaaritari kirjoitti:
Se on oikein. Pitää sitä toista joskus vähän hemmotella eikä se ole mitään alistamista/alistumista aina niin kuin täällä usein nähdään jos joku on toiselle kiva :)
Juu, voi se olla, voi tosin vahvistuakin tai ainakin rokotteille vastustuskykyä voi kehittää vaikka eihän siihen nytkään taida olla mitään mikä tehoaisi. Mutta voihan ne jotain saada kehitettyäkin ja sillä pysäytettyä sitten tai muuttuu tosiaan tavallisemmaksi flunssaksi.
Nimenomaan noin, sen näkee sitten.
Joo, uskon että siellä sitä kauneuttakin on, se on vaan niin muurin sisällä ettei sitä osaa päästää ulos.Virukset muuntautuu kun kulkee selviytyneen ihmisen läpi se on enemmän ihmisystävällinen. Tai näin olen sen ymmärtänyt etten nyt sitten tiedä varmaksi siten se myös rokotus tehdään heikennetty pöpöä ettei se pure niin pahasti ja ihmisillä on vastustus kykyä mutta sen sinä varmaan jo tiesitkin.
Itse en rokotuksia influessaa rokotusta en halua ottaa juuri sen myötä kun on aina riski sitten saada jotain muuta kuin se narkolepsia.
- Anonyymi
Kun tietää harmiksen ajavan tuota asiaansa vain täällä sinkut palstalla vie terän koko asiasta.
Harmis muuten yrittää aina vääntää aiheesta huolimatta keskustelun johonkin omaan naisviha-mamu-agendaansa.
Kuten nähtiin siinä venäläisen terroristi-iskun suunnittelijaketjussa..
Yritti vauveli kääntää keskustelun raiskauksiin, mutta napsautti suunsa kiinni kun kerroin kuinka paljon ilmoittamattomia seksuaalirikoksia oikeasti on..
Byähää...Linkki? sulta aina puuttuu linkit noiden perusteettomien väitöstesi yhteydessä :D Mistäs sinä muuten tiedät kuinka paljon niitä ilmoittamattomia seksuaalirikoksia on kun kukaan ei ole niitä ilmoittanut? Ja jos olisikin edelleenkin kysyn että miksi ei nyt naisvaltainen ministeriöstä halua keskustella naisiin ja tyttöihin kohdistuvista seksuaalirikoksista?
Harmaaritari kirjoitti:
Linkki? sulta aina puuttuu linkit noiden perusteettomien väitöstesi yhteydessä :D Mistäs sinä muuten tiedät kuinka paljon niitä ilmoittamattomia seksuaalirikoksia on kun kukaan ei ole niitä ilmoittanut? Ja jos olisikin edelleenkin kysyn että miksi ei nyt naisvaltainen ministeriöstä halua keskustella naisiin ja tyttöihin kohdistuvista seksuaalirikoksista?
Tarkoitatko sä linkkiä siihen terrorikeskusteluun? Vai väitätkö ettet noin toiminut?
Harmaaritari kirjoitti:
Linkki? sulta aina puuttuu linkit noiden perusteettomien väitöstesi yhteydessä :D Mistäs sinä muuten tiedät kuinka paljon niitä ilmoittamattomia seksuaalirikoksia on kun kukaan ei ole niitä ilmoittanut? Ja jos olisikin edelleenkin kysyn että miksi ei nyt naisvaltainen ministeriöstä halua keskustella naisiin ja tyttöihin kohdistuvista seksuaalirikoksista?
Ja minähän tiedän kuinka paljon niitä poliisille ilmoittamattomia seksuaalirikoksia on katsomalla tilastoja. Silleinhän ne saadaan selville, vai mitähän vattua taas tarkoitit..
Ihan kuin en sulle olisi siitä linkkiä laittanut aiemminkin..
https://www.aamulehti.fi/a/4665d8bc-59bd-487a-8e63-394f77cf247d?utm_source=iltalehti.fi&utm_medium=almainternal&utm_campaign=suosittelu_kontekstuaalinen&utm_content=aiheesta-muualla&_ga=2.150131187.459319336.1572346167-485988841.1559980726Wwuwuw kirjoitti:
Ja minähän tiedän kuinka paljon niitä poliisille ilmoittamattomia seksuaalirikoksia on katsomalla tilastoja. Silleinhän ne saadaan selville, vai mitähän vattua taas tarkoitit..
Ihan kuin en sulle olisi siitä linkkiä laittanut aiemminkin..
https://www.aamulehti.fi/a/4665d8bc-59bd-487a-8e63-394f77cf247d?utm_source=iltalehti.fi&utm_medium=almainternal&utm_campaign=suosittelu_kontekstuaalinen&utm_content=aiheesta-muualla&_ga=2.150131187.459319336.1572346167-485988841.1559980726Oikeastaan kaipasin linkkiä siihen ketjuun mutta no joo, eikös tuossa ole aika iso ero poliisinm kirjaamiin. Mistähän se johtuu? No nythän sulla olisi tuossa hyvä lähtökohta alkaa tutkimaan asiaa tarkemmin ja verrata noita määriä vaikka matuinvaasiota edeltävään aikaan ja sen jälkeiseen. Poliisin tilastoissahan käsittääkseni on ollut reipasta nousua suoraan suhteessa mokutukseen niin onkohan noissa poliisin kirjaamattomissakin? veikkaan että on kun poliisilla varmaan on vaatimus hyssytellä ja kaunistella niin eivät varmaan halua merkitä tilastoihin kaikkia matujen tekemisiä varsinkaan.
Harmaaritari kirjoitti:
Oikeastaan kaipasin linkkiä siihen ketjuun mutta no joo, eikös tuossa ole aika iso ero poliisinm kirjaamiin. Mistähän se johtuu? No nythän sulla olisi tuossa hyvä lähtökohta alkaa tutkimaan asiaa tarkemmin ja verrata noita määriä vaikka matuinvaasiota edeltävään aikaan ja sen jälkeiseen. Poliisin tilastoissahan käsittääkseni on ollut reipasta nousua suoraan suhteessa mokutukseen niin onkohan noissa poliisin kirjaamattomissakin? veikkaan että on kun poliisilla varmaan on vaatimus hyssytellä ja kaunistella niin eivät varmaan halua merkitä tilastoihin kaikkia matujen tekemisiä varsinkaan.
Joop, mä muistan hyvin kuinka sä et tajua suhteellisuuksia ja prosenttilaskuja..
Noh, mitä vähemmän tytöjä/ naisia syyllistetään seksuaalirikoksista sitä enemmän he siitä ilmoittavat viranomaisille.
Vai mitä sä luulit?
Ja ennen kuin taas alat intoilemaan, niin kuten olen monesti sanonut, niin mulle sopii ihan hyvin että tänne otettais vain naisia ja lapsia.. kun kerran perzujen mielestä miessukupuoli kuuluu haittaeläimiin..Wwuwuw kirjoitti:
Joop, mä muistan hyvin kuinka sä et tajua suhteellisuuksia ja prosenttilaskuja..
Noh, mitä vähemmän tytöjä/ naisia syyllistetään seksuaalirikoksista sitä enemmän he siitä ilmoittavat viranomaisille.
Vai mitä sä luulit?
Ja ennen kuin taas alat intoilemaan, niin kuten olen monesti sanonut, niin mulle sopii ihan hyvin että tänne otettais vain naisia ja lapsia.. kun kerran perzujen mielestä miessukupuoli kuuluu haittaeläimiin..No siellä toisessa ketjussahan kysyin sun mielipdettä siihen kun kouluissakin tyttöjä syyllistetään matujen tekemisistä.
https://mvlehti.net/2020/01/25/hyvinkaan-kaupunginvaltuutettu-koulu-syyllistaa-nuoret-tytot-maahanmuuttajien-tekemiin-raiskauksiin/
Niin kai sunkin on jo pakko pikkuhiljaa myöntää että on tämä valtiontason ylisuvaitsenta mennyt jo aivan liian pitkälle?Harmaaritari kirjoitti:
No siellä toisessa ketjussahan kysyin sun mielipdettä siihen kun kouluissakin tyttöjä syyllistetään matujen tekemisistä.
https://mvlehti.net/2020/01/25/hyvinkaan-kaupunginvaltuutettu-koulu-syyllistaa-nuoret-tytot-maahanmuuttajien-tekemiin-raiskauksiin/
Niin kai sunkin on jo pakko pikkuhiljaa myöntää että on tämä valtiontason ylisuvaitsenta mennyt jo aivan liian pitkälle?Ja mä sanoin etten avaa sun Mitä Vittua - linkkejäs.
Propagandaa paviaaneille☝️
Menen nyt nukkumaan.- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
No siellä toisessa ketjussahan kysyin sun mielipdettä siihen kun kouluissakin tyttöjä syyllistetään matujen tekemisistä.
Niin kai sunkin on jo pakko pikkuhiljaa myöntää että on tämä valtiontason ylisuvaitsenta mennyt jo aivan liian pitkälle?Ei noi linkit kyllä uskottavuutta nosta.
- Anonyymi
Wuu vie harmista tällä hetkellä kuin kuoriämpäriä. Harmiksella ottaa vähän luonnon päälle tää homma.
- Anonyymi
Ei vie.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vie.
Tämä varta vasten avattu ketjukin sen hyvin näyttää että luonnon päälle ottaa. Wuu kävi voittajana nukkumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä varta vasten avattu ketjukin sen hyvin näyttää että luonnon päälle ottaa. Wuu kävi voittajana nukkumaan.
Tai voidaan nähdä, että peruutti ajoissa isomman haastajan edessä :)
Niin no, jos kykenemättömyys keskustella asioista on kuoriämpärin viemistä niin sitten varmaan vie :) Wuun "keskustelu"han on sitä että vaan henkilöhjyökkäilee, ei sano oikeastaan mitään eikä esitä faktoja väitteidensä tueksi. Olen ihan ystävällisessä hengessä koettanut wuuta saada oikeasti keskustelemaan mutta ei siitä mitään taida tulla.
Anonyymi kirjoitti:
Wuu ottaa ennen unia pienet itkupotkuraivarit ja imee sitten unirättiä koko yön, ei saa miehensä hellyyttä tänäkään yönä kun emäntä on niin kiukkuinen :D
- Anonyymi
Seli seli...Kaikista pahin moka on tehdä vastapuolesta ihan oma aloitus ja itkeä kun se nyt sanoi sitä ja tätä...Nyyh nyyh.
Tällaiset hiekkalaatikko kinat kuuluvat lapsuuteen, ei aikuisen miehen pidä enää näistä nillittää. - Anonyymi
Miksi edes haluat keskustella joidenkin keski-ikäisten kiukkuisten sivukalju akkojen kanssa? Luulisi että tiedät mitä vastauksia näiltä tulee kun asenne on mikä on.
- Anonyymi
Älä henkilöhyökkää. Täysin tarpeetonta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä henkilöhyökkää. Täysin tarpeetonta.
Tämä kiukku-eukkohan ei ole henkilöhyökännyt ja vittuillut ikinä kenellekkään tällä palstalla, eihän?
- Anonyymi
Ei koskaan tiedä, miten elämä muuttuu. Voi jäädä työttömäksi, menettää eron jälkeen asuntonsa jne. Toivon suvaitsevaisille pakollista muuttoa maahanmuuttajan naapuriin. Metelöintiä ja rappusissa ravaamista (koko suku kylään koska tahansa) joka yö kahteen - neljään. Raiskausta noin vanhojen ja rumien ei tarvitse pelätä, joten sitä on vaikea selittää. Sairaalaan ei kannata joutua. Edes lasia vettä ei saa, jos maahanmuuttaja on vuorossa. Muusta puhumattakaan. Eivät osaa edes sen vertaa kieltä. Listaa voisi jatkaa loputtomiin. Ei siinä mitään.. On helppo huudella norsunluutornista suvaitsevaisuuden puolesta, jos ei tarvitse olla yhdenkään maahanmuuttajan kanssa tekemisissä. Se näyttääkin hyvältä somessa. Ovathan nuo myös komeita, nuoria vilkkusilmiä valjuihin suomalaisiin miehiin verrattuna. Houkuttelevaa, jos ei elähtäneenä keski-ikäisenä suomalaiselle miehelle kelpaa.
- Anonyymi
Palstan suomi äijät edustaakin sitä ruminta lajissaan.
- Anonyymi
Siellä taas "tiedetään" varmaankin ilman mitään omakohtaista kokemusta.
Omassa taloyhtiössä ja paikkakunnalla on asunut pakolaisiakin, mutta ainoat ongelmat vuosien varrella ovat tulleet kantasuomalaisilta Suomi leijona tyypeiltä. Anonyymi kirjoitti:
Siellä taas "tiedetään" varmaankin ilman mitään omakohtaista kokemusta.
Omassa taloyhtiössä ja paikkakunnalla on asunut pakolaisiakin, mutta ainoat ongelmat vuosien varrella ovat tulleet kantasuomalaisilta Suomi leijona tyypeiltä.Joku täällä kysyi kerran multa, että asuuko mun naapurissa mamu, tai että asunko lähellä vastaanottokeskusta ja vastasi sitten itse että Tuskin. Vaikka itse asiassa mun naapurissa asuu mamu ja mä olen asunut vastaanottokeskuksen lähellä, vajaan kilsan päässä.
Vitsihän onkin siinä, että perzukkien kannatus onkin kovinta siellä missä vähiten mamuja on, tuon Halla-ahokin on todennut. Silloin kuin ei muusta tiedä, niin uppoaa helpommin kaikenlaiset pelottelut..Siksi mä teinkin eilen aloituksen, jossa kysyin että minkälaisen kuvan saisi suomimiehistä, jos ei tuntisi ainuttakaan, ja ainoa tietolähde olisi joku iltis ja rikoslehdet. Ei vastausta.
Sitten on tietysti näitä perzukkeja, joiden motiivina toimii puhdas viha ja jonkinlainen "kosto" naissukupuolelle..
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15527359/ajelin-paani-kaljuksi-partatrimmerilla-jossa-on
Mä muuten en ole mikään "refugees welcome"- tyyppi, mä vaan en tajua näitä yleistäviä rasistiöyhöttäjiä. Suomessa on mamuja, eikä ne ole täältä mihinkään lähdössä ja se on fakta.- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Joku täällä kysyi kerran multa, että asuuko mun naapurissa mamu, tai että asunko lähellä vastaanottokeskusta ja vastasi sitten itse että Tuskin. Vaikka itse asiassa mun naapurissa asuu mamu ja mä olen asunut vastaanottokeskuksen lähellä, vajaan kilsan päässä.
Vitsihän onkin siinä, että perzukkien kannatus onkin kovinta siellä missä vähiten mamuja on, tuon Halla-ahokin on todennut. Silloin kuin ei muusta tiedä, niin uppoaa helpommin kaikenlaiset pelottelut..Siksi mä teinkin eilen aloituksen, jossa kysyin että minkälaisen kuvan saisi suomimiehistä, jos ei tuntisi ainuttakaan, ja ainoa tietolähde olisi joku iltis ja rikoslehdet. Ei vastausta.
Sitten on tietysti näitä perzukkeja, joiden motiivina toimii puhdas viha ja jonkinlainen "kosto" naissukupuolelle..
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15527359/ajelin-paani-kaljuksi-partatrimmerilla-jossa-on
Mä muuten en ole mikään "refugees welcome"- tyyppi, mä vaan en tajua näitä yleistäviä rasistiöyhöttäjiä. Suomessa on mamuja, eikä ne ole täältä mihinkään lähdössä ja se on fakta.Itse tunnen tai tiedän useita kantiksia jotka ovat syyllistyneet omaisuusrikoksista henkirikoksiinkin ja käytännössä kaikki ovat persuksia tai vastaavia. Sitten taas kun lähistöllä on ollut useitakin pakolaisten sijoituspaikkoja niin heistä ei ole ollut minkäänlaista ongelmaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse tunnen tai tiedän useita kantiksia jotka ovat syyllistyneet omaisuusrikoksista henkirikoksiinkin ja käytännössä kaikki ovat persuksia tai vastaavia. Sitten taas kun lähistöllä on ollut useitakin pakolaisten sijoituspaikkoja niin heistä ei ole ollut minkäänlaista ongelmaa.
lips lips lirputi lips *huulet ruskeena* ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitäs nuolet persettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat tykätä persuksista, eihän siinä mitään kukin tavallaan.
- Anonyymi
Eikö kukaan kertonut ulkomaalaiselle naiselle että komeat miehet on jännämiehii ja ne suuttuessaan tappaa. Harmi juttu tosiaan ettei naiset lue lehtiä ja palstoja.
- Anonyymi
Oisko niin että kun täällä joutuu pelkäämään että ätmi tappaa koulussa tai kadulla niin ei tartte välittää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu615163Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti183252- 1422705
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett162328- 1291835
- 151673
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1601461Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731397Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1071318- 951297