Kermanyytit kadonneet tyystin kaupoista. Lehtitaikinasta tehty ilmava nyytti, jossa sisällä hilloa ja kermavaahtoa.
Saako mistään Espoossa?
Kermanyytti ja tuulihattu
11
1133
Vastaukset
- Anonyymi
Mun lemppari kautta aikain. Jos löytyy niin mistä????
- Anonyymi
Cittarien pakastealtaista löytyy tai pakastekylmäkaapeista.
On kyllä Prismassakin. - Anonyymi
En tarkoita niitä pieniä pakastetuulihattuja, vaan kämmenen kokoisia isoja nyyttejä, joissa sisällä runsaasti hilloa ja kermavaahtoa.
Ennen pienemmät K-kaupat myivät niitä vitriinistä. Enää ei saa mistään.
T. herkkusuu aloittaja- Anonyymi
Joskus syönyt tuollaisen ison tuulihatun sisällä suklaista kermaa.
A vot, pitää mennä sit kait Ruotsiin 😄
- Anonyymi
Ainakin Pielispakari on tehnyt kuvaamisia leivonnaisia kermaviinerin nimellä mutta ei taida niitä Espooseen toimittaa.
- Anonyymi
Täytyy sit sinne Itä-Suomeen 😍
- Anonyymi
Hyvä jotta ovat kadonneet ei tarvitse veronmaksajien kustantaa sinun oman elintapasi seurauksien myötä tulevia elintasosairauksiesi hoitoa. Syö porkkanaa.
- Anonyymi
Mee pois herkku-osastolta. Täältä et saa herkkuja. Mees maisteleen porkkanaa.
- Anonyymi
Kermanyytit oli Ehon leipomon tuote, jota valmistettiin Itä-Helsingissä Herttoniemessä. Ehon siirryttyä Perheleipureille, jäi kermanyytit aluksi kausituotteeksi ja lopulta niiden valmistaminen lopetettiin kokonaan. Moni on niitä ilmeisesti jäänyt kaipaamaan.
- Anonyymi
Ja vielä kysyt? Aina myyty loppuun!
- Anonyymi
Minä söin Kotisaaren kermanyyttejä vuosia sitten. Sitten Kotisaari lopetti meijeritoiminnan ja nähtävästi myös leipomon. Sen jälkeen törmäsin Ehon tehtaan myymälään Herttoniemessä ja ilostuin, mutta henkilökunta sanoi, että nämä ovat viimeiset kermanyytit kun tuote lopetetaan. Voi v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341728- 401648
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091144Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771097- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888