Onnistuisiko suhde, jos nainen olisi 5 vuotta miestä vanhempi? Mitäs sanotte, miehet?
Kysyttekö muuten miten pian tavattuanne naiselta tämän tarkan iän?
5 vuotta vanhempi nainen
35
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se tässä 30vuotiaana tunnu se naisen ikä vaikuttavan.
Seurustelin 45vuotiaan naisen kanssa usean vuoden.
Jos klikkaa niin nauti.
Parikymppiset tuntuu aikuisen naisen rinnalla aivan lapsilta nykyään. Jos edes vaihtaisin nuorempaan.- Anonyymi
"Parikymppiset tuntuu aikuisen naisen rinnalla aivan lapsilta nykyään"
👍
- Anonyymi
Yks hailee, ite olen vähän päältä nelikymppinen ja menisi nainen ikäluokassa 30-55.
Oletko teini?
- Anonyymi
Olen 35, minut tosin arvellaan usein 5v nuoremmaksi. Elämäntavat terveelliset, lapseton
Anonyymi kirjoitti:
Olen 35, minut tosin arvellaan usein 5v nuoremmaksi. Elämäntavat terveelliset, lapseton
Haluat lapsia? Sitten voi olla aihetta huoleen..
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Haluat lapsia? Sitten voi olla aihetta huoleen..
"Haluat lapsia? Sitten voi olla aihetta huoleen.."
Mitä tarkoitat? Anonyymi kirjoitti:
"Haluat lapsia? Sitten voi olla aihetta huoleen.."
Mitä tarkoitat?Se että nainen on 40v.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Se että nainen on 40v.
"Se että nainen on 40v."
Nyt en ymmärrä. Olen nainen, 35, ja mies johon olen ihastunut on 30. Hän ei tiedä tarkkaa ikääni. Mitään vauvakuumetta minulla ei ole, mutta ei se vauva toisaalta ole poissuljettu vaihtoehtokaan. - Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Se että nainen on 40v.
Aloittaja lienee tuo 35 v. nainen ja on ihastunut 30 vuotiaaseen mieheen.
Anonyymi kirjoitti:
"Se että nainen on 40v."
Nyt en ymmärrä. Olen nainen, 35, ja mies johon olen ihastunut on 30. Hän ei tiedä tarkkaa ikääni. Mitään vauvakuumetta minulla ei ole, mutta ei se vauva toisaalta ole poissuljettu vaihtoehtokaan.Aha. Mä otsikosta oletin että joku nainen on viisi vuotta vanhempi ja että aloittaja olisi mies.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Se että nainen on 40v.
Et sitten tajunnut.
- Anonyymi
Mun vaimo on 14 v vanhempi. Ei haittaa mitään. 5 vuotta on paljon jos olette 15 ja 20. Kun vanhenee ikäerolla ei ole enää mitään merkitystä.
Mitä enemmän ikää, sitä vähemmän ikäero meinaa.
- Anonyymi
Näin 33v ikäisenä miehenä ei enää onnistuisi tuo ikäero.
Oma ikäni pitäisi olla jotain 16-23v että tuo ikäero voisi onnistua.
Rehellisesti sanottuna tekee tiukkaa viehättyä edes 33v naisista ja mielummin ottaisi edes vähän nuoremman.- Anonyymi
Jos se vähän nuorempi ois reippaasti ylipainoinen, niin ottaisitko?
- Anonyymi
Yhtälailla säkin vanhenet kuin ikäisesikin.
Et vaan itse huomaa sitä jos jumitat parikymppisissä tunnelmissa.
- Anonyymi
ei onnistuis ja melko heti kysyisin niin nainen voi olla maksimissaan tunnin nuorempi mutta sanotaan että paras olis 0-5v nuorempi ja jos olis vanhempi niin äkkiä tulis mummo juttuja
- Anonyymi
jos nainen olis päivänkin vanhempi niin olis ummo fetissi ja mummo kuuntelisi haitarimusiikkia kun itse taas rock n rollia
Anonyymi kirjoitti:
jos nainen olis päivänkin vanhempi niin olis ummo fetissi ja mummo kuuntelisi haitarimusiikkia kun itse taas rock n rollia
Heh, rock n rollia..kuten elvistä..😂 joo, tosi nuorekasta.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Heh, rock n rollia..kuten elvistä..😂 joo, tosi nuorekasta.
niin rock n roll on rock n rollia mutta haitari valssi ja tabhu musiikki saa äkkiä koskettamaan lapinlahden lintujen sedät jaksaa heilua laulua mutta nuorempi nainen saa sen laulun koskettamaan vasta 30-50v päästä ja nyt on vielä kymmeniä vuosia rockin aika sanoo teens tai boy eli young man on puhunut
Ikä on numeroita.... nuorekasta ja lapsenmielisestä naisesta tykkäisin...
Moni mua nuorempikin osaa olla jumittunut ja "kääkkämäinen"...🤣
Ehkä kuitenkin ei kovin psljon ikäeroa kumpaankaan suuntaan, kun sitten siinä on jo sitä kuilua liikaa ehkä?- Anonyymi
Tässä mitään kääkkiä olla kuule!!
:D Anonyymi kirjoitti:
Tässä mitään kääkkiä olla kuule!!
:DEtkö? Punainen sukka, vai tennissukka? 🤔
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Etkö? Punainen sukka, vai tennissukka? 🤔
Raitasukka!
- Anonyymi
Oletan että nainen kertoo tarkan iän heti enkä ymmärrä miksi pitää valehdella. Jos valehtelee niin en tapaa naista enää ja niin on käynyt joskus kun olen netissä naiseen tutustunut ja tavatessa olikin eri ikäinen.
- Anonyymi
Eihän tässä valehtelusta ollut kyse. Eikä nettitapaamisesta. Ihmiset tapaavat vielä tosielämässäkin, usko tai älä... Ja jos jossain olosuhteissa tapaa jonkun kivan ihmisen, niin ei kai siltä heti tentata että minkä ikäinen olet?
- Anonyymi
Ei onnistu. Kai se iän puolesta voisi ehkä onnistuakin mutta kyse on periaatteesta. Johonkin on vaan vedettävä raja siinä kuinka huonoja "diilejä" miehen kannattaa tehdä. Muuten edessä on loputon heikennysten sarja jos naiset näkevät miehissä tällaisia heikkouden merkkejä.
- Anonyymi
Ei se ole mikään "diili" jollei ole mistä valita ollenkaan.
- Anonyymi
Ei tulis mitään
Tässä iässä naisen on oltava vähintään 25 vuotta nuorempi - Anonyymi
Ei se ikä ole mikään este suhteen onnistumiselle ellei siitä erikseen ongelmaa kehitä. Oon tapaillu itteä 10v nuorempia ja 10v vanhempia naisia ja kaikkea siltä väliltä. Pisin suhde oli 6v vanhemman naisen kanssa, lapset peräisin kyseisestä liitosta myös. Ei kai sitä ikää nyt ole tarvetta tentata jos toisen kanssa klikkaa, paitsi jos se nyt todella on sit kynnyskysymys? En muista että olis ikinä alkuun tullu ikä erikoisemmin puheeks, on ollu kiinnostavampia puheenaiheita.
- Anonyymi
kuten laulussa sanotaan toiset ne rakastaa nuorikoita ja toiset ne rakastaa muumioita ja onko sinulla että alle 70v nainen on lapsi ja yli 85v on nainen ja yli 95v varttuneempi nainen
- Anonyymi
Kääkkänä sanon, että älä ota vanhaa kääkkää itsellesi. 😂
- Anonyymi
Jos nainen on kaunis niin ei haittaa ikä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293215- 1201279
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101185- 58991
- 71988
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu178939olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26927Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38901Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66870Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75804