Älyttömyyttäkin on monenlaista.
Eikös kuulkaa juu.
Morjesta napaan. ☝️ Se on perjantai.
Aidosti älyttömät
31
<50
Vastaukset
Kurakelit vituttaa, lähen kaljalle.
Mitäs asut siellä loskan keskellä... hähähääää!
https://aijaa.com/da9IOk
Toista se on täällä erämaassa. 😁
Järvikin jäätynyt, vaikka tuossa menee laivaväylä. Viimeinen purkki meni tuosta joku 22-24 päivä...😊- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Mitäs asut siellä loskan keskellä... hähähääää!
https://aijaa.com/da9IOk
Toista se on täällä erämaassa. 😁
Järvikin jäätynyt, vaikka tuossa menee laivaväylä. Viimeinen purkki meni tuosta joku 22-24 päivä...😊Ei täällä ole edes loskaa..
Disse kirjoitti:
Lällätinkin Wuppikselle...
No minulle. Ei sitä aina huomaa onko kirjautuneena, vai ei, kun ei tuo..tää..enää vaadi niitä tsekkauksia..
Wwuwuw kirjoitti:
No minulle. Ei sitä aina huomaa onko kirjautuneena, vai ei, kun ei tuo..tää..enää vaadi niitä tsekkauksia..
Jaa? Niin, siis ei ole enää edes loskaa? No on mennyt kurjaks keli siellä.... tuu tänne. 😁
Disse kirjoitti:
Jaa? Niin, siis ei ole enää edes loskaa? No on mennyt kurjaks keli siellä.... tuu tänne. 😁
Ei ole kuin vettä ja velliä..
Merikin on jäätymättä..
Viime talvena sai vielä ihailla kun talviaurinko kimalteli lumisella jäätiköllä..
Oi niitä aikoja..😢Wwuwuw kirjoitti:
Ei ole kuin vettä ja velliä..
Merikin on jäätymättä..
Viime talvena sai vielä ihailla kun talviaurinko kimalteli lumisella jäätiköllä..
Oi niitä aikoja..😢No nyt on kyllä ollut hanurista kelit.... ei käy kieltäminen...
Mäkin ostin viime talvrna moottorikelkan, niin nyt ei sit tuu lunta.... nää on tosivähäset määrät täälläkin.... mutta josko se tästä...🤔Disse kirjoitti:
No nyt on kyllä ollut hanurista kelit.... ei käy kieltäminen...
Mäkin ostin viime talvrna moottorikelkan, niin nyt ei sit tuu lunta.... nää on tosivähäset määrät täälläkin.... mutta josko se tästä...🤔Ei ole ainakaan suksilla ollu käyttöä..
Vesisuksilla ehkä...Wwuwuw kirjoitti:
Ei ole ainakaan suksilla ollu käyttöä..
Vesisuksilla ehkä...No ei oo ei...🤔
Tännekin satoi nää vähät lumet tällä viikolla... pitää sunnuntsins koittaa käydä pöllyyttämässä maalta noi lumet poikkeen traktorilla js katsoo, jos pääsis vähän kelkalla koettamaan metsikössä ajsmista...😁Disse kirjoitti:
No ei oo ei...🤔
Tännekin satoi nää vähät lumet tällä viikolla... pitää sunnuntsins koittaa käydä pöllyyttämässä maalta noi lumet poikkeen traktorilla js katsoo, jos pääsis vähän kelkalla koettamaan metsikössä ajsmista...😁En kyllä muista milloin olis viimeks ollu täyslumetonta talvea..Aika perseestä tämmönen ylileveä lokakuu..
Sullakin se lumilinko..Wwuwuw kirjoitti:
En kyllä muista milloin olis viimeks ollu täyslumetonta talvea..Aika perseestä tämmönen ylileveä lokakuu..
Sullakin se lumilinko..No mä muistelen, että joskus 80-90 luvun taitteessa oli sikavähäluminen talvi.... mut se oli kylmä... mökille pysty ajamaan jäitä pitkin autolla... 40-50 cm oli jäätä jo uutena vuotena. Muistan kun serkun kaa luisteltiin mökille ja sen isä tuli sinne autolla... silloin oli vähän lunta.. 🤔
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No mä muistelen, että joskus 80-90 luvun taitteessa oli sikavähäluminen talvi.... mut se oli kylmä... mökille pysty ajamaan jäitä pitkin autolla... 40-50 cm oli jäätä jo uutena vuotena. Muistan kun serkun kaa luisteltiin mökille ja sen isä tuli sinne autolla... silloin oli vähän lunta.. 🤔
Voi noita aikoja 🤔.
Anonyymi kirjoitti:
Voi noita aikoja 🤔.
Silloin ei oikeasti kelit haitanneet ikinä. Mutta ei se ollut se keli, vaan se mieli. ☝️😊
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No nyt on kyllä ollut hanurista kelit.... ei käy kieltäminen...
Mäkin ostin viime talvrna moottorikelkan, niin nyt ei sit tuu lunta.... nää on tosivähäset määrät täälläkin.... mutta josko se tästä...🤔Olisi kiva päästä kyytiin joskus :).
Viimekerrasta aikaa noin 14vee tai jotain:). Anonyymi kirjoitti:
Olisi kiva päästä kyytiin joskus :).
Viimekerrasta aikaa noin 14vee tai jotain:).No se on kivs värkki, mutta kyllä toi mun Kawasaki, eli Kaisu on Pollea kivempi laitos.
Kesällä kun pellot js pientareet kukkii ja voi niitten välissä suikkia ja tuoksutella, on meno vieläkin huisempaa. ☝️😆
Woihan woipillu. Tilitili larrallaa. Tsäpä tsäpä. Prööööööts.
- Anonyymi
Ensimmäisen asteen älyttömyyttä.
Esiintyy useimmiten lastentarhassa. ☝️ Anonyymi kirjoitti:
Ensimmäisen asteen älyttömyyttä.
Esiintyy useimmiten lastentarhassa. ☝️Minusta on moneen 🧐
- Anonyymi
Sitähän sinä ja muut palstanvakkarilässyttäjät olette. Ettekä edes peittele sitä.
- Anonyymi
Viripiri puuttuu
Anonyymi kirjoitti:
Viripiri puuttuu
Kun ei ehdi joka paikkaan. Kaupoissa oli pakko kiertää vaateostoksilla. Muax.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293315- 1201331
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101265- 711028
- 581021
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1871006olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26957Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38921Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66900Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78855