Niin kumpi voittais? 🤔
Jos batman ja hämähäkkimies tappelis..
37
<50
Vastaukset
Jos Harmis ja Asinavierestä tappelis,
Niin kumpi voittais ?
Jos...Asianvierestä luultavasti kuolee muutaman viikon päästä koronavirukseen :( ei sen kanssa kehtaa tapella kun on niin vähän elinaikaa muutenkin.
Mä luulen, että Harmis... Harmis on pitkään ja jo aikoinaan Ikis_m;n pohjille luotu hahmo, jolla vankkumaton perusta, kun taas Asianvierestä koittaa muotoutua vielä...🤔
Harmaaritari kirjoitti:
Asianvierestä luultavasti kuolee muutaman viikon päästä koronavirukseen :( ei sen kanssa kehtaa tapella kun on niin vähän elinaikaa muutenkin.
Partakamelille häviäisit ainakin yhdessä huuhtasussa..
Disse kirjoitti:
Mä luulen, että Harmis... Harmis on pitkään ja jo aikoinaan Ikis_m;n pohjille luotu hahmo, jolla vankkumaton perusta, kun taas Asianvierestä koittaa muotoutua vielä...🤔
Aasinvieressä on joku kiimanen uskis.
Wwuwuw kirjoitti:
Aasinvieressä on joku kiimanen uskis.
Voipi olla.... Harmis heittää raamatun ilmaan ja kun Asianvierestä koittaa ottaa kopin, vetää harmis bokserit korviin. KO! 🤟😆🤟
Wwuwuw kirjoitti:
Partakamelille häviäisit ainakin yhdessä huuhtasussa..
Mitä?! Minähän olen lauhkea kuin lammas.
Partakaweri kirjoitti:
Mitä?! Minähän olen lauhkea kuin lammas.
Wuppis vaan yrittää haastaa tuossa riitaa, ei ite uskalla tapella niin yllyttää muita toistensa kimppuun.
Harmaaritari kirjoitti:
Wuppis vaan yrittää haastaa tuossa riitaa, ei ite uskalla tapella niin yllyttää muita toistensa kimppuun.
Oleksä vähän lapsellinen?
Missähän ihmeen leikkitarhalla sitä luullaan olevansa..
Siis niiku tod..😤- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Voipi olla.... Harmis heittää raamatun ilmaan ja kun Asianvierestä koittaa ottaa kopin, vetää harmis bokserit korviin. KO! 🤟😆🤟
Sen haluan nähdä ihan irl:D
Anonyymi kirjoitti:
Sen haluan nähdä ihan irl:D
No palstalla joutuu ottamaan mantra-asennon ja käyttämään menttaalista näkymää...
https://images.app.goo.gl/1nQtzU9RDeAXTYkc7
Full your mindness of that and then say....aaaammmmmmmmn.....😉
Minusta hämis... kun sillä on mutaatiohommia käynyt, mutta Bruce, eiku pätmäni taas on laitteiden varassa... joskus ne loppuu, mut spaiderilla seitti js läppä senkun lentää. ☝️😁
Samaa mieltä. Zsiis eihän batman ole edes oikea supersankari..Sillä on vaan rahaa. Ei Wahlrooskaan ole supersankari..vaan pelkkä p..
Toisin kuin esim minä. ☝️Wwuwuw kirjoitti:
Samaa mieltä. Zsiis eihän batman ole edes oikea supersankari..Sillä on vaan rahaa. Ei Wahlrooskaan ole supersankari..vaan pelkkä p..
Toisin kuin esim minä. ☝️Batmanhan on muuten ihan selkeesti k&k-mies... ja kyllä spykin on vähän nössö... helkatinmoista jeesustelua nsisten kanssa...
Kiemurtelua ja jahkailua.... 🤔Disse kirjoitti:
Batmanhan on muuten ihan selkeesti k&k-mies... ja kyllä spykin on vähän nössö... helkatinmoista jeesustelua nsisten kanssa...
Kiemurtelua ja jahkailua.... 🤔Deadpooli on paljon rennompi naisen suhteen, vaikka eihän sille naikkoselle hyvä heilunut...😁
Disse kirjoitti:
Deadpooli on paljon rennompi naisen suhteen, vaikka eihän sille naikkoselle hyvä heilunut...😁
Se ei vain kuole..?
Wwuwuw kirjoitti:
Se ei vain kuole..?
Ei niin... se ekassa osassa oli paras pätkä, kun sahas sen kätensä irti... se käsi jäi näyttämään keskaria rautamiehelle. 🤣
Wwuwuw kirjoitti:
Sama kuin ahmamiehellä, eli wolwerinellä..
Ois ees wolfferine... tai jotain... sh.amies.. ei helevetti...
Missäs elokuvassa ne nauro jonkun nimelle? 😆Disse kirjoitti:
Ois ees wolfferine... tai jotain... sh.amies.. ei helevetti...
Missäs elokuvassa ne nauro jonkun nimelle? 😆Ei helkatti tätä kännyä.... ahmamiestä yritin kirjoittaa tuohon...😳
Wwuwuw kirjoitti:
No jos Wolwerine ja Deadpool..
Ai kumpi voittais? Deadpool, kun Wolvie on niin saakeli jäykkis... Deadpool tekis jonkun älyttömän källin ja naurais vaan p.skaista päälle...🤣
Disse kirjoitti:
Ai kumpi voittais? Deadpool, kun Wolvie on niin saakeli jäykkis... Deadpool tekis jonkun älyttömän källin ja naurais vaan p.skaista päälle...🤣
Joo mutkö kumpikaan ei kuole..
Wwuwuw kirjoitti:
Hutimies..
Aiphounemäänpäs! Nyt piti ottaa joku v.tun samsunki, kun se on huollossa....
Varmaan johtuu siitä, kun tää on isompi...ei yllä aa-kirjaimelle ja koko toi vasen puoli näppäimistöstä on vaikea osua.. 😤Wwuwuw kirjoitti:
Joo mutkö kumpikaan ei kuole..
Niin, no Wolvis lähtee kälpsimään, kun sitä ketuttaa Poolin källit ja perseily... 🤔
Kuikkii vaan ettei kukaan näe....🤣Disse kirjoitti:
Niin, no Wolvis lähtee kälpsimään, kun sitä ketuttaa Poolin källit ja perseily... 🤔
Kuikkii vaan ettei kukaan näe....🤣Poolis tappaa Wolwiksen nauruun..
Disse kirjoitti:
Kuikkii vaan ettei kukaan näe....🤣Poolis tappaa Wolwiksen nauruun..
Wwuwuw kirjoitti:
Poolis tappaa Wolwiksen nauruun..
No en tiedä? Wolwis on niin läpeensä jäykkä duuds.... liekö nauranut ikinä? 🤔
- Anonyymi
Eiköhän tämäkin selviä jostain sarjakuva-albumista
Onhan suomeksikin ilmestynyt mm.
Teräsmies vastaan Hämähäkkimies
Ja
Teräsmies vastaan Mohammed Ali - Anonyymi
Jos wuppis ja disse tappelisi, tuhannennen spämmiviestin jälkeen kaikki muut vetäisivät ranteensa auki.
Heikot spämmin edessä sortuu, apinaorkka senkun porskuttaa! ☝️
🐒💨 <---- (löysin alkuperäisen pöräyksen)
Emilia Virlander
(hihitystä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292678- 1322435
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti142021Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151813- 161346
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731317- 1061284
- 93997
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks143968Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20913