Moi oon 14v jätkä porist tarkemmi Enäjärvelt soitan ite kitaraa etsisin soittajia(rumpali,basisti,laulaja ja toinen kitaristi olis hyvä) mieluite satakunnan alueelt. Tehtäis omii biisei.Ainoastaa rokkii,heviä tai metallia.
PS:Oon siis tehny keskustelu ennenki.
Kitaristi etsii bändiä
2
797
Vastaukset
- Anonyymi
Hei minä olen Siiri huttu sinä voisit tulla mukaan bändiin mukaan jos haluat soitaa KITARAA
Meillä on 3 on mukana sinäkin voisit tulla mukaan meidän bändin sinun näköistä haluan nähdä olis hyvä homma pitetääkö bänti treenit
Meibän kassa oisit taitava meidän muut bändin
Jäseniä - Anonyymi
Hei minä olen Siiri huttu sinä voisit tulla mukaan bändiin sinä näkisit meidän muut jäsenet tule meille jos haluat soitaa KITARAA Meillä
Olet kyllä tilaa sinulle siiri huttu SE
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272095
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221480Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis671179Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111099Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101097- 88962
- 80829
- 17817
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16741Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107681