...talenttia. Mitäpä esittäisit jos lavalle joutuisit? Erikoistaitoja?
Vastaukset 54
Jörniminen☝️
- Anonyymi
Hetkinen hetkinen. Eikö tuo ole vähän :(
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
wuppis itse aloitti :)
Pyysin kommentille poistoa.
- Anonyymi
viriviri kirjoitti:
Mikä tämän taikurin nimi oli?
muna haukka =)
- Anonyymi
viriviri kirjoitti:
Ok, luulin että löysät pois.
Jorma sanoi sille ei jatkoon.
Ei mun tarviis kun mennä lavalle ja näyttää tuomareille näin 🤟😝👍 ja sanoa kysyä whatsaaap? Niin se ois siinä. 😁
Lyhyestä virsi kaunis.... niinkuin Mertarantakin ssnoi... Se on siinä. 😆misspönttöuuni kirjoitti:
Pitää joku temppu olla, kyllä voit jonkun tehdä :)
Ei mulla oikeesti mitään erikoista talenttia.
Tai niitä talentteja ei voi ainakaan tuollaisessa ohjelmassa edittää 😊
Mutta minusta kekseliäöt ja hauskat jutut on noissa hyviä. 😊Disse kirjoitti:
Ei mulla oikeesti mitään erikoista talenttia.
Tai niitä talentteja ei voi ainakaan tuollaisessa ohjelmassa edittää 😊
Mutta minusta kekseliäöt ja hauskat jutut on noissa hyviä. 😊No sahaat vaikka moottorisahalla jätkänkynttilän! Ei nykyväki enää edes tiedä mikä on jätkänkynttilä. Sitten tuikkaat tulet siihen :) Metsurin varusteissa!
misspönttöuuni kirjoitti:
No sahaat vaikka moottorisahalla jätkänkynttilän! Ei nykyväki enää edes tiedä mikä on jätkänkynttilä. Sitten tuikkaat tulet siihen :) Metsurin varusteissa!
Ymmärtäsköhän ne, jos saan kylmänä Sthilin kolmsnnella käyntiin? Taputtasko ees joku takarivistä. 😁
Voishan siihrn näyttämöön upottaa puolen kuution kiven ja mä sit Intikalla koukkasisin sen näytöstyyliin ja tuuppaisin Jorman lähelle niin, että se kiljuis "mahtavata". 😆Disse kirjoitti:
Ymmärtäsköhän ne, jos saan kylmänä Sthilin kolmsnnella käyntiin? Taputtasko ees joku takarivistä. 😁
Voishan siihrn näyttämöön upottaa puolen kuution kiven ja mä sit Intikalla koukkasisin sen näytöstyyliin ja tuuppaisin Jorman lähelle niin, että se kiljuis "mahtavata". 😆Tuo olis kyllä jotain. Aina sanotaan, että tila pitää ottaa kokonaan haltuun :D
Tuo olis kyllä jotain. Aina sanotaan, että tila pitää ottaa kokonaan haltuun :D
Joo. Entäs jos kiskois koko näyttämön nurin mennessään.... 🤪
Sitten vois näyttää, miten paimenpoikatsydemi toimii ja hytkäyttäs koko jengiä rakenteits apuna käyttäen. 😃
Joo... jod mä vaan kahtelen muita....🙄
- Anonyymi
Äh, en joutuisi koska en menisi. En voi edes katsoa noita kykyohjelmia, en tykkää yhtään.
- Anonyymi
Niin, mutta jos tyrkättäis.
Tyrkkäisin takas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyrkkäisin takas.
Ja huutaisit perään ”lehmä!” ?
Nyt älkää katsoko sitä. Mitä minä just näen?
Jorma on huippuäijä!
Mä tanssisin balettia Jormalle.
Tai ehkä en sittenkään.
(hihitystä)Funeau kirjoitti:
Hitto!
Mulla ei ole mitään spesiaalia, mitä esittää.
Kauhea havainto.
(reps)Ei se ole totta. Kyllä se sieltä tulee.
Minua hän vähän pelottaa...
No niin muakin pelottas, sillä Jorma on armoton dumari.
(naurua)- Anonyymi
Jormelsson on aivan ihana!
- Anonyymi
Joutuisin laulamaan jotakin nuotin vierestä ja ilman sävelkorvaa. Talenttina olisi olla kaikkien aikojen huonoin ikinä ja voisin jonglöörata 3 esineellä, neljäs menee jo rakettitieteeksi
- Anonyymi
Helikopterin ottaisin esille.
Voisin ehkä keulia polkupyörällä. Joskus olin taitava keulija, tiiä sitten onnistuisko enää
Hyvä hyvä! *taputtaa*
Mopo keulijoita näköjään oli, keuliminen oli vaan ulkoistettu
Cyr wheel esitys. Tyyliin.
https://youtu.be/NAPmu5QMvzc- Anonyymi
Puhuisin hulluja...…..
- Anonyymi
Trollaisin sinkku palstalla ankarammin kuin kukaan ikinä!
Vaihtoehtona loppuun hiottu paritanssiesitys.
https://youtu.be/7cAbmaBHIFUKiitos mielenkiintoisesta videosta. Jaksoin katsoa sen loppuun, sillä tanssi oli mielenkiintoinen ja tuli katsottua - kuinka monen naisen kanssa paidaton mies tanssii.
En jaksanutkaan olla poissa täältä. Kavereita kävi viikonloppuna monta luonani, mutta ei se sittenkään korvannut palstaa. Eli päätin tulla puolilta öin takaisin mukaillen vanhaa nikkiäni Faith.Hope.Love:a.
Menetinkö mitään siinä, että olin poissa muutaman päivän palstalta?FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Kiitos mielenkiintoisesta videosta. Jaksoin katsoa sen loppuun, sillä tanssi oli mielenkiintoinen ja tuli katsottua - kuinka monen naisen kanssa paidaton mies tanssii.
En jaksanutkaan olla poissa täältä. Kavereita kävi viikonloppuna monta luonani, mutta ei se sittenkään korvannut palstaa. Eli päätin tulla puolilta öin takaisin mukaillen vanhaa nikkiäni Faith.Hope.Love:a.
Menetinkö mitään siinä, että olin poissa muutaman päivän palstalta?Et menettänyt.
Osaisin kadota taustalle huomaamattomasti.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Minä tykkäsin noista vanhuksista enemmän🥰💕✨🧸
Mutta sinånsä, voisisin sanoa kun tiedän itse että joihinkin kkk-ihmisiin ei kannatata tutusutustua... koska valta on niin kovaa että poistavat varmastikin aivan kokonaan omat Sinun omaisuutesi aivan mitään jälkiä jättämättäkin.... eli tiedän, eli kannattaa vain pysysä normi-keskusta-jutuissa :ÖD
Anonyymi kirjoitti:
Mutta sinånsä, voisisin sanoa kun tiedän itse että joihinkin kkk-ihmisiin ei kannatata tutusutustua... koska valta on niin kovaa että poistavat varmastikin aivan kokonaan omat Sinun omaisuutesi aivan mitään jälkiä jättämättäkin.... eli tiedän, eli kannattaa vain pysysä normi-keskusta-jutuissa :ÖD
mitä ihmettä taas sinä persussuomalaisten kannattaja olen ja pysyn.
Jos haluaa kkk isotella sit se isottelee, mitään en ole tehnyt pahaa, joten jos tykkään noiden ikäihmisten baletista ja tahtoo minut tästä erimielipiteestä hävittää pistäköön sit matalaksi.- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
mitä ihmettä taas sinä persussuomalaisten kannattaja olen ja pysyn.
Jos haluaa kkk isotella sit se isottelee, mitään en ole tehnyt pahaa, joten jos tykkään noiden ikäihmisten baletista ja tahtoo minut tästä erimielipiteestä hävittää pistäköön sit matalaksi.Kyllä ei paljon paina jotain muutaman miljardin omaisuus jos poltetaan paskaksi, kkk-ihmisten toimesta ilman todistajia, tiedän on nähty, poliisimies oli sytyttäjä jota syytettiin... tapauksessa... koko talo, omaisuus kokonaan poltettu maantasalle, ja tekijänä suunniteltuna polisimies eli kkk-henkilö, eli kkk-dragon :D
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ei paljon paina jotain muutaman miljardin omaisuus jos poltetaan paskaksi, kkk-ihmisten toimesta ilman todistajia, tiedän on nähty, poliisimies oli sytyttäjä jota syytettiin... tapauksessa... koko talo, omaisuus kokonaan poltettu maantasalle, ja tekijänä suunniteltuna polisimies eli kkk-henkilö, eli kkk-dragon :D
Ouh , miten ihmisillä onkin noin paljon.
- Anonyymi
Pyörä kuin pyörä olkoon sitten vaikka poliisimoottiri pyörä tai polkupyörä, sama asia kuin autokin eli luuserin välineitä seksiä katselemaan..ö
- Anonyymi
Ensinnäkin ihmettelen että raadissa on vain yksi nainen?
Tosin Uotinen silikonisuihinottajan huulineen lasketaan "naiseksi".
Ei syrjinnän estämiseksi raadissa pitää olla yksi Homo sekä
yksi kokovartalo tatuoitu pelle!!! - Anonyymi
Hyvä kun joku muistutti katsoa yöllä amerillaisten ottelua... veikkaan että frisko 49;a voittaa kansasin, en tiedä, mutta arvaisin :D
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.902795Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt442323Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.391123- 36981
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,153849Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58690Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi76652 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk42593- 36561
- 21555