Autetaan Wwuwuwia

Wwuwuw on pahoin fakkiutunut toksiseen femiinisyyteen ja kehittänyt tämän kautta pakkomielteen Persuihin.

Autetaan yhdessä Wwuwuwia eheytymään isolla joukkohalauksella sekä osoittamalla ymmärrystä ja myötätuntoa häntä kohtaan :)

43

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä? Eikö kukaan tunne rakkautta :(

• Ei silloin tehdä pidä, kuin kovin käsketään.

• Nenän perusteella voisin halata Wuppista

• Anonyymi

Miten niin nenän perusteella?

• Anonyymi kirjoitti:

Miten niin nenän perusteella?

Hällä on niin söpö nenä, joskus oli nähtävillä, nimesin silloin Wuppiksen söpönenäksi

• Anonyymi

Mikähän pakkomielle sinulla on wuwwuwiin?

• Sitä pitäisi pohtia vähän syvällisemmin.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Sitä pitäisi pohtia vähän syvällisemmin.

No ole hyvä.

• Anonyymi kirjoitti:

No ole hyvä.

En oikein tiedä mistä aloittaisi.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

En oikein tiedä mistä aloittaisi.

Kokeile.

• Anonyymi kirjoitti:

Kokeile.

Näin kerran seksuaalissävytteisen unen Wuppiksesta, mikä sinällään on todella perverssiä. Wuppiksella on satavarmana hampaat siellä.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Näin kerran seksuaalissävytteisen unen Wuppiksesta, mikä sinällään on todella perverssiä. Wuppiksella on satavarmana hampaat siellä.

Miksi koko ajan loukataan sitä?

• Anonyymi kirjoitti:

Wuppis vähän niin kuin kerjää sitä :D

• Turha niistä nyt on niin hikeentyä.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Turha niistä nyt on niin hikeentyä.

Myöhästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

V*ttumaisin eukko koko palstalla ja niin töykeä ja epäystävällinen kaikille paitsi lipojille.
        Miten sen mies kestää tuollaista yli-ikäistä töykeää pahansuopaa "anarkistia"?

• Partakaweri kirjoitti:

Eikö se ole varattu?

• Partakaweri kirjoitti:

Mutta ei se unissa haittaa minä en ole edes unissa vielä pettänyt mittaa oon nähnyt unissa kun tuo yksi pettää se on painajainen.🤔

• Wuppiksella on jo kaikki hyvin... muills tuntuu vaan käpy palavsn sen tökkimisissä.
      Oiskohan Wuppis lomilla tai jotain?

Mutta ei se halia tartte... se tykkää, jos sille koittaa vääntää kirsikan... mutta voi olla, että sit oma klyyvari helottaa punasena... 😝

Ei kyllä mä nyt meen jo nukkumaan.... taijan vilasta viikonlopun änäreistä highlightit juuppatuubista ja sit lasken luomet näkökentän eteen. Se on moro, sano nuohooja kun piippuun putos. ☝️😆

• En usko että se mitään auttaisi, olenhan minäkin ystävällisesti yrittänyt, tarjonnut faktatietoja ja laittanut linkkejä jotta wuppis voisi tarkistaa asiat mutta ei siitä mitään tule kun ei wuppiksen kanssa voi asiallisesti keskustella edes. Minä luulen että wuppis elää vihasta ja on onnellisimmilaan juurikin persutellessaan ja natsitellessaan, täten minä sanon että annetaan vaan wuppiksen olla sellainen kuin on, ei lähdetä väkisin muuttamaan kun se vain tekisi onnettomaksi.

• Viha ei ole hyväksi. Siitä aiheutuva stressi altistaa monille sairauksille.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Viha ei ole hyväksi. Siitä aiheutuva stressi altistaa monille sairauksille.

Molemmat siinä voitte lopettaa sen näykkimisen.

• Partakaweri kirjoitti:

Viha ei ole hyväksi. Siitä aiheutuva stressi altistaa monille sairauksille.

Padottu viha ei ole hyväksi, annetaan palstan olla se varoventtiili jossa wuppis saa purkaa patoutumiaan:

https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/376647-vihakouluttaja-piilotettu-viha-tekee-katkeraksi-myos-naiset

• Anonyymi kirjoitti:

Wwuwi tykkää kun sitä vähän kutittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai jos ei molemmat niin yksi sitten.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Rajansa kaikella.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Sinä varmasti myös:

• Anonyymi

Varmaankin ne "faktat" löytyneet jostain mv-paskasta tms..

• Anonyymi kirjoitti:

Varmaankin ne "faktat" löytyneet jostain mv-paskasta tms..

No sitähän ne Harmiksen vaihtoehtoiset vaktat aina on...

• Kolme kovaa sanaa: Härmä, kirves ja perkele.

• Anonyymi

Tottahan wwuppista halata voi, jo syystä että jaksaa paimentaa teitä, jotta on ärsykkeitä ja pitää siten virkeyttänne yllä. Minusta se on jo paljon se.

• Anonyymi

Missä Wwu?

• Anonyymi

Ei jaksanut lukea teidän vuodatuksia mutta PerusSuomalaiset on parasta tässä maassamme SUOMI.
      Se on suomalaisten puolue ja elämäntyyli. Perus Suomalaiset = PS

• Taasko se on uneksinu musta...

Mikähän mussa on, kun persut noin musta viehättyy? Konnakettukin..

Kumma juttu. Etenkin kun mies olen.

Jä mä en ole halijatyyppiä ollenkaan..

Tosin kyllähän mulle vähintään joku mitali pitäis ojentaa kun siedän teitä pikku persunaperoita täällä. Ja valistan..

• Anonyymi

Kaikki parrakkaat ihmiset ovat vihreitä, näin he säästävät energiaakin, jättävät parratkin ajamatta ja olevat mielenvikaisten joulupukkien näköisiä sitten :D

- Mielenvikainen joulupukki voisi ollakin johonkin tyttöjen tekemään muka kauhuelokuvaan parempikin hahmo kuin pelle ilmapalloineen :D

Sitten tyttöjen tekemästä tulee komedia jälleen, vaikka piti olla kauhu :D

• Ammatti: Persunaperoitten valistaja. 🤣🤣🤣

• Disse kirjoitti:

Ammatti: Persunaperoitten valistaja. 🤣🤣🤣

Kunnon kansalaiseksi eheyttäjä☝️

• Wwuwuw kirjoitti:

Kunnon kansalaiseksi eheyttäjä☝️

Ja jos joku yrittää halia, niin tökkään kepusormen perään..

Ettäs tiiätte.

• Wwuwuw kirjoitti:

Ja jos joku yrittää halia, niin tökkään kepusormen perään..

Ettäs tiiätte.

🍑👈

• Wwuwuw kirjoitti:

🍑👈

No mä vähän tuota just sanoin tuolla ylempänä, että ei mitään haleja, vaan kunnon kirsiksn vääntää äkkiä nokkaan js koettaa karata... ☝️😆

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

🍑👈

Mielestäni tuollainen on hyvä idea, kun elämässä pitää olla hauskuutta: olen tehnyt tämän ennenkin että heitän jotain käteistä vain ja sanon jollekin myyjätytölle: ota siitä tuolla rahan arvoisella noin pääsiäissuklaamunia, mistä itse pitäisit, tuo sitten lavoja niitä... joo ostan kaikki ne menee lapsille, ei minun mutta muille... minä maksan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielestäni tuollainen on hyvä idea, kun elämässä pitää olla hauskuutta: olen tehnyt tämän ennenkin että heitän jotain käteistä vain ja sanon jollekin myyjätytölle: ota siitä tuolla rahan arvoisella noin pääsiäissuklaamunia, mistä itse pitäisit, tuo sitten lavoja niitä... joo ostan kaikki ne menee lapsille, ei minun mutta muille... minä maksan.

--- tuollainen voi olla herkullisen oloinen ja erikoinen tehtävä jollekin myyjätytöllekin sitten, kun kasaa suklaamunia mistä itse tykkäisi.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

🍑👈

Tyttöjen mielestään kauhuelokuvasta tuleekin sitten vahingossa parodia, mutta luulen että tulisi hyvä ja ohjaajana tietystin on John Smith.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      218
      1871
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1738
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      54
      1166
    4. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      16
      966
    5. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      930
    6. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      75
      926
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      815
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      84
      791
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      69
      772
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      754
    Aihe