millainen on romanttinen mies

Anonyymi

niin millainen on romanttinen mies tai nainen koska itse en taida olla kovin romanttinen

46

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lälly?

• Anonyymi

romanttinen mies osallistuu kotitöihin

• Anonyymi

Ei toi ole mitään romantiikkaa. Ihan perusjuttuja joka miehelle kuuluukin.

• Minulla on sellainen.🥰

• Anonyymi

Minusta kynttiläillallinen on romanttinen, jos joku mies joskus mulle sellaisen laittaisi. Tai minä laittaisin jos mies oasaisi sellaista arvostaa. Romanttista on se, kun ottas kädestä kiinni. Tai olisi löytänyt hassun kiven ja toisi sen mulle.

• Anonyymi

itse en ole romanttinen ja esim juuri kynttiläillallinen on minusta väkisin tehtyä no kai sitä voi joskus naisensa takia tehdä jos nainen kaipaa sitä samoin joku ravintolaillallinen kynttilän valossa niin itse tykkäisin ennemmin vaikka tehdä voileivät ja ajaa esim johonkin levähdyspaikalle ja syödä ne ja kunnon pusu jälkkäriksi niin se on minusta romanttista

• Anonyymi kirjoitti:

itse en ole romanttinen ja esim juuri kynttiläillallinen on minusta väkisin tehtyä no kai sitä voi joskus naisensa takia tehdä jos nainen kaipaa sitä samoin joku ravintolaillallinen kynttilän valossa niin itse tykkäisin ennemmin vaikka tehdä voileivät ja ajaa esim johonkin levähdyspaikalle ja syödä ne ja kunnon pusu jälkkäriksi niin se on minusta romanttista

No sekin on romantiikkaa, että syö autossa levikkeellä :)
        Kun se juttu on se, että se on tehty toista varten ajatuksella.

• Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

entä jos haluaa piirrellä alastonta naisensa vartaloa sormenpäällä tai vastaavalla mikä tuntuu hyvälle mutta itsekkin haluaisi että piirreltäisiin samoin ja se kumpaa piirretään niin saa laittaa silmänsä kiinni ja nauttia

• Anonyymi kirjoitti:

entä jos haluaa piirrellä alastonta naisensa vartaloa sormenpäällä tai vastaavalla mikä tuntuu hyvälle mutta itsekkin haluaisi että piirreltäisiin samoin ja se kumpaa piirretään niin saa laittaa silmänsä kiinni ja nauttia

No tuo on ihan yhtälailla sitä hyvänä pitoa molemmin puolin. Tuommosta jokainen kaipaa vaikkei monikaan myönnä. Eikä tuo edes maksa mitään ja kaikki tykkää :) luulen.

• misspönttöuuni kirjoitti:

Tuolleen noin:

https://www.youtube.com/watch?v=KCSJfvSz-xI

No ois se voinu paremminkin onnistua :D

• Anonyymi

No tuo on ihan yhtälailla sitä hyvänä pitoa molemmin puolin. Tuommosta jokainen kaipaa vaikkei monikaan myönnä. Eikä tuo edes maksa mitään ja kaikki tykkää :) luulen.

ja minusta ne on samalla rakkauden osoituksiakin

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Tuolleen noin:

ei yleisellä parkkipaikalla ja kyllä itse veisin kaasugrillin tai retkigrillin tai kertakäyttögrillin

• Harmaaritari kirjoitti:

Tuolleen noin:

No ootahan kun katsotaan viteo. :) Mitähän sieltä nyt tulee...mmm...tuosta play, naps.

Tuolleen noin:

Yyyh :) No ei se ihan putkeen eikä syyläriin mennyt. Raakaa! Se olis pitäny olla eri kohdassa :) mjaa ja eii nykyauto enää työnnä moottorin läpi hukkalämpöä :) ääh siis ei saa makkaraa jos matkalla haluaa :)

• Anonyymi kirjoitti:

ja minusta ne on samalla rakkauden osoituksiakin

Niin sitä se myöskin on.

Yyyh :) No ei se ihan putkeen eikä syyläriin mennyt. Raakaa! Se olis pitäny olla eri kohdassa :) mjaa ja eii nykyauto enää työnnä moottorin läpi hukkalämpöä :) ääh siis ei saa makkaraa jos matkalla haluaa :)

Juu, ihan vääränlainen auto kun ei kone lämpii :) mut väittäsinpä että toi toimii ja varsinkin sellasissa joissa on hiukkassuodatin konetilassa, mulla ainakin oli öjyntarkistuspaperikin kärähtänyt kun olin sinne jättänyt ihan niin kuin edellisessä. Niin ja meneehän webaston kylkikin lämpöseks, pitäskin joskus kokeilla tuota grillaushommaa kun muistas vaan lähtiissä laittaa :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös tämä ole sitten romanttista, et nainen makaa sängyllä takapuoli paljaana ja mies lämisyttää sormilla naisen takapuolta, kuvainnollisesti, kuin naisen takapuoli olisi rumpu, jota mies kuin soittaisi rumpuja.
        Siinä naisen takapuoli väpäjäisi, kuin hyytelö ja välillä takapuolen uumenista kuuluisi vänkyrä bassosointu, niinkuin rummutuksen sivusävelillä.

Juu, ihan vääränlainen auto kun ei kone lämpii :) mut väittäsinpä että toi toimii ja varsinkin sellasissa joissa on hiukkassuodatin konetilassa, mulla ainakin oli öjyntarkistuspaperikin kärähtänyt kun olin sinne jättänyt ihan niin kuin edellisessä. Niin ja meneehän webaston kylkikin lämpöseks, pitäskin joskus kokeilla tuota grillaushommaa kun muistas vaan lähtiissä laittaa :)

Kuulin yhdeltä metsästysporukalta, että oli onnistunut! Savukoskelle on kyllä alhaalta matkaa, olisiko sekin vaikuttanut :)

• Anonyymi

onko se romantiikkaa jos esim mies haluaa antaa naiselle niska hartia hieronnan vaikka jotai sarjaa tv stä katsoen tai hieroo jalkapohjia

• On on. Kaikki toisen huomioiva hemmottelu, josta toinen tykkää menee kategoriaan romantiikka.

• Anonyymi
        viriviri kirjoitti:

On on. Kaikki toisen huomioiva hemmottelu, josta toinen tykkää menee kategoriaan romantiikka.

ok no itse luulin että se on romantiikkaa kun kotona himmennetään valot ja juhlavaatteet päällä syödään kynttilänvalossa keitettyjä nakkeja tai raflassa ja kaikki vahtaa kun syö niin itse en pidä sellaisesta

• On on. Tuostahan se on.

• Anonyymi kirjoitti:

ok no itse luulin että se on romantiikkaa kun kotona himmennetään valot ja juhlavaatteet päällä syödään kynttilänvalossa keitettyjä nakkeja tai raflassa ja kaikki vahtaa kun syö niin itse en pidä sellaisesta

Eri ihmisille se on erilaisia asioita. Tärkeintä, että kumppani kokee eleesi romanttisiksi ja arvostaa niitä.

• Anonyymi

On on. Tuostahan se on.

hyvä juttu ehkä sittenkin olen vähän romanttinen

• viriviri kirjoitti:

Eri ihmisille se on erilaisia asioita. Tärkeintä, että kumppani kokee eleesi romanttisiksi ja arvostaa niitä.

Juuri näin.

• Anonyymi kirjoitti:

No niin, suotta sinäkin epäilit :)

• Anonyymi kirjoitti:

No niin, suotta sinäkin epäilit :)

• Anonyymi
        viriviri kirjoitti:

itse olen luullut etten olisi romanttinen yhtään vaan tylsä niin kyllä äkkiä voisi kyllä naisellensa esim niska hieronnan antaa ja toivoa että tykkäisi siitä

• Anonyymi
        viriviri kirjoitti:

Sinä taidat olla fiksu mies. Heität järkeviä kommentteja.
        T sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä taidat olla fiksu mies. Heität järkeviä kommentteja.
        T sivusta

Öh... siis jos laukoo itsestäänselvyyksiä niin on fiksu ihminen. Ok.

• Anonyymi kirjoitti:

itse olen luullut etten olisi romanttinen yhtään vaan tylsä niin kyllä äkkiä voisi kyllä naisellensa esim niska hieronnan antaa ja toivoa että tykkäisi siitä

Heh, ihmiset niin helposti vähättelee itseään tai en osaa antaa itselleen tunnustusta. Muut aina on jotain, vaikka ei se ihan niinkään ole.

• Anonyymi kirjoitti:

Öh... siis jos laukoo itsestäänselvyyksiä niin on fiksu ihminen. Ok.

Heh, itsestäänselvyyksiä kyllä.

• Anonyymi

Kosketuksia, halauksia, pusuja ... hellyyttä, syliä

• Romanttinen, no on tehnyt vaikka ruokaa kun toinen tulee töistä tai onkin parkkiksella hakemassa ettei toinen joudu bussiin ja ulos värjöttelemään. Tai tuo työpaikalle eväät jos ne on unohtuneet aamulla eteiseen. Tai tuo joskus (harvoinkin käy kunhan joskus) kukkasia ja sen sellaista. Ei se ole mitään imelää se. Perusjuttuja :)

Perskutti, mulla taitaa olla nälkä :’)

• Anonyymi

noista itsekkin pitäisin mutta samalla se on normaaliakin toimintaa no entä jos tuo kukkasten sijaan esim suklaalevyn ja rupeas syömään iltapalaa

• Anonyymi kirjoitti:

noista itsekkin pitäisin mutta samalla se on normaaliakin toimintaa no entä jos tuo kukkasten sijaan esim suklaalevyn ja rupeas syömään iltapalaa

No kyllä on ihan samassa kategoriassa se. :)

• Anonyymi

Romanttinen mies? Ei vastaa puhelimeen, kun soitan. Ei vastaa viestiin, jonka lähetän. No, ehkä muutaman tunnin viiveellä.
      Lupaa soittaa, mutta ei soitakaan,
      No, mitä väliä, onneksi joku toinen soittaa.
      Lupaa, että tehdään ”sitä ja sitä”, mutta ei tehdäkään.
      No, mitä väliä, joku toinen tekee...
      Lupaa, että tavataan, mutta ei kuulu mitään.
      No, mitä väliä, onneksi joku toinen haluaa tavata minut.
      Se toinen taitaa saada mut kokonaan.
      Se siitä romantiikasta, koska oikeasti rehellisyys ratkaisee.

• Elämä on valintoja.

• Anonyymi

Juuri näin ...

toisen huomioiminen päivittäin ja osallistuminen kodin arjen pyörittämiseen

Kosketuksia, halauksia, pusuja ... hellyyttä, syliä ja sitä seksiä

t. kodinhoitaja

• :(

• Anonyymi
        viriviri kirjoitti:

Elämä on valintoja.

Ja taas sinä ja järkevä kommentti.
        Naulan kantaan.
        T sivusta

• KRÄÄH! :D

Hyvää yötämyötä :)

KRÄÄH! :D

Hyvää yötämyötä :)

Hyvää yötä & kaunista unta :)

• Naisia ei pidä paapoa liikaa.

• Anonyymi

Rehellinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      16
      2346
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1261
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      897
    4. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      821
    5. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      134
      816
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      59
      797
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      766
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      725
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      161
      709
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      130
      673
    Aihe