Naarmut selässä

Totesin juuri, että mullahan on selässä monta naarmua, ei ole päivällä tulleet eli yöllä on selkään 5 pitkää naarmua tullut, että mikähän naarmuja selkään on tehnyt.
Yksin nukun yöllä sängyssä, että ihmettelen vaan.
Jos itse on raapinut, niin on saanut aika lailla kädet heilua.
Tietääkseni en unissakin suuremmmin liiku.

25

2475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kissa.

      • Täh, mikäs kissa se selkää raapisi, kun ei ole kissaa ollenkaan, eikä minkäänlaista lemmikkiä...


      • RumaMies kirjoitti:

        Täh, mikäs kissa se selkää raapisi, kun ei ole kissaa ollenkaan, eikä minkäänlaista lemmikkiä...

        Kyllähän siellä joku on. Et ole vain vielä nähnyt tai oletko unohtanut? :)

        Tai sitten se on henkari. Se tekee kyllä pahat jäljet.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kyllähän siellä joku on. Et ole vain vielä nähnyt tai oletko unohtanut? :)

        Tai sitten se on henkari. Se tekee kyllä pahat jäljet.

        ...mut mie ite käytän sitä. Erittäin hyvä! Yltää.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kyllähän siellä joku on. Et ole vain vielä nähnyt tai oletko unohtanut? :)

        Tai sitten se on henkari. Se tekee kyllä pahat jäljet.

        Jaa, että henkari, ei mulla yöpyjamassa ole tietääkseni henkaria paikallaan.
        Olis vaikee nukkua, jos pyjamassa olis henkari paikallaan, kovakin olisi ja selkää painaisi.
        Ainakin jäisi henkarin punainen jälki selkään.


    • Anonyymi

      On ittelläkin joskus ollut, kyllä vaan itse olet raapinut.

      • RumaMies

        Pitää laittaa hanskat käteen, niin ei tule naarmuja.


    • Posteljooni aamukierroksella?

    • Anonyymi

      Tuskin homotkaan pääsee selville heräämättä ikinä.

    • Anonyymi

      Minulle kyllä oikeasti... voi tulla makuuvammoja jos ei pysty nukkumaankaan kuin yhdessä asennossa, sänky voi sellaisen aiheuttaa.

      • Minä en voi nukkua yhdessä asennossa, vaan täytyy muuttaa asentoa yöllä.
        Kyljellään nukun, jalat sojottaa lomittain keskenään.
        Selällään en pysty nukkumaan, kylkiasento on paras.
        Pää varmaan unissaan heiluu miten sattuu, kun välillä on niskat niin kipeät aamulla, ettei päätä pysty käätämään sivulle.
        Varmaan pitäs panna pää ruuvipenkkiin kiiinni, että pysys aloillaan.


    • Anonyymi

      Ruttunen patja tai lakana painanut ,silitä ne vaikka ,suorista patja oijo lakana

      • Oijo...oijoijoi..


    • Kummitus ollut asialla. Kaunassa kummitus istui hartioilla ja siksi hartiat olivat jumissa 👻

      • Sama kummitusko se on istunut pari kertaa rintakehän päällä, kun unihalvaukseen olen heränyt ja musta käsi on haparoinut kohti minua.


      • RumaMies kirjoitti:

        Sama kummitusko se on istunut pari kertaa rintakehän päällä, kun unihalvaukseen olen heränyt ja musta käsi on haparoinut kohti minua.

        Hö.

        Mun kokemuksen mukaan se oli aivan tulikuuma..Siis ensimmäisen unihalvauksen aikana..teininä.


      • RumaMies kirjoitti:

        Sama kummitusko se on istunut pari kertaa rintakehän päällä, kun unihalvaukseen olen heränyt ja musta käsi on haparoinut kohti minua.

        Demonihan se:
        https://en.m.wikipedia.org/wiki/Night_hag


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Hö.

        Mun kokemuksen mukaan se oli aivan tulikuuma..Siis ensimmäisen unihalvauksen aikana..teininä.

        Ai niin kuin hottis vai?


      • Partakaweri kirjoitti:

        Ai niin kuin hottis vai?

        Ei vaan..

        Ääh, ei huvita kuule kertoa. Googleta.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ei vaan..

        Ääh, ei huvita kuule kertoa. Googleta.

        En jaksa. Sulla vaan oli sellainen Twilight-hetki. Pervo.


      • Partakaweri kirjoitti:

        En jaksa. Sulla vaan oli sellainen Twilight-hetki. Pervo.

        Unihalvauksia on kokenut jopa 40 % ihmisistä.

        "Unihalvauksessa ihminen makaa sängyssään pystymättä liikuttamaan muita ruumiinosia kuin silmiään. Samalla hän kokee jotain pelottavaa ( ei suinkaan aina, sanoo Wwuwuw). Unihalvaukset voidaan jakaa tilastollisesti kolmeen luokkaan. Tunkeutujakokemuksessa makuuhuoneessa tuntuu olevan jokin paha olento. Siitä seuraa voimakas pelkotila ja joskus hallusinaatioita. Incubus-kokemuksessa henkilö kokee hengitysvaikeuksia ja painon tunnetta rinnan päällä, minkä hän usein tulkitsee kehon päällä olevaksi tai sen sisään tunkeutuvaksi olennoksi. Tasapainohallusinaatiossa henkilö voi kokea esimerkiksi sängyn keinumista, leijumista, nousemista tai putoamista, joskus kehostapoistumiskokemuksia.[2]"


    • No, sulla on luteita.

      Polta sänkys.

    • Anonyymi

      Näitä Fazerin tekemiä kirjaimia salmiakki karkeistakin voisi syödä kuin ajatuksia ja aloituksia... pakko ostaa noita uusia.

      Mikä on sitten oikein sitten jonkun kkkk-kattojärjestön ihmisten merkki, sehän on tuollainen... kuin teksasin alkuperäinen.

      Jos syö sitten kirjaimia kekseistä tai karkeista, syntyykö niistä sanoja sitten mahassa?

    • Anonyymi

      Kirjainkaramellit joo, mutta missä tuollaisia merkkejä yleensä on ihmisillä, t-paidassa, yleen oikeassa olkapäässä joku pikku kuva vain.

    • Anonyymi

      Samis. Lisäksi pedin vierestä löytyi ihan vääränkokoinen pinkki nilkkasukka.
      Elämme outoja aikajo hyvät ystävät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      717
    4. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      715
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      691
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      91
      624
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      42
      539
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      17
      480
    Aihe