LOPPUUKO SINKKUUS EUROJACKPOTIN VOITTAMISEEN?

Haetko vastakkaista sukupuolta hanakammin, jos voitat Eurojackpotissa? Vaikuttaako varallisuus siihen, että et olekaan enää sinkku? Vai pidätkö voiton salaisuutena ja et yritä saada kumppania rahanvoimalla?

177

1785

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itselläni on kaksi Eurojackpot-riviä vetämässä täksi perjantaiksi, jolloin jaossa on 90 miljoona euroa. Jos tuon potin voittaisin niin en siitä voitosta kenellekään kertoisi. Naisia en myöskään yrittäisi houkutella rahalla, sillä haluaisin heidän rakastavan itseäni rahojeni sijaan. Mitä mieltä sinä olet? Houkuttelisit vastakkaista sukupuolta jollain tavoin rikkautta näyttäen?

      • Anonyymi

        Kolme oikein ja kirpparille heiluttamaan vitosnippua?

        Lotto on lisävero tyhmille.


    • Eipä se sinkkuuteen vaikuttais...

      • Miksei? Jenkeissä ainakin monet naiset ovat rikkauden perään? 90 miljoonalla vanha mieskin saattaisi olla monesta naisesta mielenkiintoinen. Tyhjätasku harvoin saa naista, mutta rikkaalla on enemmän mahdollisuuksia?


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Miksei? Jenkeissä ainakin monet naiset ovat rikkauden perään? 90 miljoonalla vanha mieskin saattaisi olla monesta naisesta mielenkiintoinen. Tyhjätasku harvoin saa naista, mutta rikkaalla on enemmän mahdollisuuksia?

        No mä en etsikään vaan naista... mulla on paljon syvällisemmät tarpeet... ja sitä ei kyllä rahallakaan saa täytettyä. 😊


      • Disse kirjoitti:

        No mä en etsikään vaan naista... mulla on paljon syvällisemmät tarpeet... ja sitä ei kyllä rahallakaan saa täytettyä. 😊

        Eli etsit rakkautta ja uskot, että rakkautta ei saa rahalla? Vai mitä tarkoitat?


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        No mä en etsikään vaan naista... mulla on paljon syvällisemmät tarpeet... ja sitä ei kyllä rahallakaan saa täytettyä. 😊

        Voi että kun olet niin "valveutunut".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi että kun olet niin "valveutunut".

        Valveutunut? Siis tiedän vaan mitä haluan. 😁


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Eli etsit rakkautta ja uskot, että rakkautta ei saa rahalla? Vai mitä tarkoitat?

        Rakkautta, mutta lisäksi vielä yhteyttä...

        Sellsinen kestää monttuun asti. 😊


      • Disse kirjoitti:

        Rakkautta, mutta lisäksi vielä yhteyttä...

        Sellsinen kestää monttuun asti. 😊

        Sinä siis uskot ikuiseen rakkauteen monttuun asti? Ja etsit sellaista??


      • Anonyymi
        Disse kirjoitti:

        Rakkautta, mutta lisäksi vielä yhteyttä...

        Sellsinen kestää monttuun asti. 😊

        Eiköhän senkin etsiminen olisi helpompaa jos olisi tolkuttomasti massia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän senkin etsiminen olisi helpompaa jos olisi tolkuttomasti massia.

        Minustakin se olisi helpompaa ainakin salarikkaana? Voisi elää huolettomana ilman rahapaineita. Mitäs Disse vastaa anonyymin hyvään kysymykseen? Eikö rikkaana olisi helpompi etsiä sitä suurta rakkautta?


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Sinä siis uskot ikuiseen rakkauteen monttuun asti? Ja etsit sellaista??

        Uskon ja haluan sellaista... mutta en etsi... mä elän tätä elämää nyt...muuten se menee ohi ja en saa koettua kumpaakaan. 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän senkin etsiminen olisi helpompaa jos olisi tolkuttomasti massia.

        No kun en tosiaan etsi.... elän tätä muuta elämää.... se jod osuu kohdalle, osuu sit.

        Hynät menis elämiseen ja lapsille, sekä muille läheisille.


      • Disse kirjoitti:

        Uskon ja haluan sellaista... mutta en etsi... mä elän tätä elämää nyt...muuten se menee ohi ja en saa koettua kumpaakaan. 😁

        Tuossa on jotain viisautta eli haaveissa ei kannata elää, mutta ei kannata haudata haavetta ikuisesta rakkaudesta ja onnesta!? Ymmärsinkö siis mitä tarkoitit?


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Tuossa on jotain viisautta eli haaveissa ei kannata elää, mutta ei kannata haudata haavetta ikuisesta rakkaudesta ja onnesta!? Ymmärsinkö siis mitä tarkoitit?

        Täydellisesti. Romantiikka on ihanaa, mutta romantisointi typerää...

        Hetki on nyt ja tulevaisuus voi tuoda mitä vaan. Siksi vaan kaasu pohjaan ja antaa mennä kun kulkee. 😁👍


      • Disse kirjoitti:

        Täydellisesti. Romantiikka on ihanaa, mutta romantisointi typerää...

        Hetki on nyt ja tulevaisuus voi tuoda mitä vaan. Siksi vaan kaasu pohjaan ja antaa mennä kun kulkee. 😁👍

        Disse: "Siksi vaan kaasu pohjaan ja antaa mennä kun kulkee. 😁👍"

        Tämä taisi tulla prätkäjätkä-menneisyydessäsi? Viime kesän ajoista ympäri Suomea?


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Disse: "Siksi vaan kaasu pohjaan ja antaa mennä kun kulkee. 😁👍"

        Tämä taisi tulla prätkäjätkä-menneisyydessäsi? Viime kesän ajoista ympäri Suomea?

        No se ainakin sopii siihen. 😊


      • Disse kirjoitti:

        No mä en etsikään vaan naista... mulla on paljon syvällisemmät tarpeet... ja sitä ei kyllä rahallakaan saa täytettyä. 😊

        Etsitte siis miestä.. Olette siis homo ja paskaisen karvaröörin perään. Käsittämätöntä.


      • Mulkku-Seppo kirjoitti:

        Etsitte siis miestä.. Olette siis homo ja paskaisen karvaröörin perään. Käsittämätöntä.

        Elä sä huoli... opettelet vaan lukemaan jossainvaiheessa, niin kyllä se siitä...


      • Disse kirjoitti:

        Elä sä huoli... opettelet vaan lukemaan jossainvaiheessa, niin kyllä se siitä...

        Niin täällä ei olla lukutaitoisia ja hän ei ole kuullut lapsistasi sekä siitä, että olit aikaisemmin naisen kanssa naimisissa. Tai sitten haluaa soittaa suutaan ihan vain härnätäkseen? En tiedä onko sama tyyppi, mutta kyseli minulta jostain Seposta? Taitaa olla nimensä mukainen?


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Niin täällä ei olla lukutaitoisia ja hän ei ole kuullut lapsistasi sekä siitä, että olit aikaisemmin naisen kanssa naimisissa. Tai sitten haluaa soittaa suutaan ihan vain härnätäkseen? En tiedä onko sama tyyppi, mutta kyseli minulta jostain Seposta? Taitaa olla nimensä mukainen?

        Joku trolli... onhan niitä...


      • Disse kirjoitti:

        Joku trolli... onhan niitä...

        Oli aloittanut viime vuonna inboxinsa mukaan hävyttömien toisille kirjoittamisen. Inboxin hänellä näkyvissä. Negatiivista juttua heittänyt päivästä toiseen. Aika ikävä tyyppi, mutta ei ehkä trolli, sillä eikös ne kirjoittele puskista yleensä?


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Oli aloittanut viime vuonna inboxinsa mukaan hävyttömien toisille kirjoittamisen. Inboxin hänellä näkyvissä. Negatiivista juttua heittänyt päivästä toiseen. Aika ikävä tyyppi, mutta ei ehkä trolli, sillä eikös ne kirjoittele puskista yleensä?

        Joistakin on vaan kiva kiusia... puskista tai ilman...


      • Disse kirjoitti:

        Joistakin on vaan kiva kiusia... puskista tai ilman...

        Onko lähipäivinä luvassa yövuoroja? Milloinka meinaat keväällä ottaa esille moottoripyörän?


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Onko lähipäivinä luvassa yövuoroja? Milloinka meinaat keväällä ottaa esille moottoripyörän?

        Ei ole lähiaikoina yövuoroja.

        Mä otan sit käyttöön, kun hiekst on poistettu ja on lämmin ajaa. 😊


      • Disse kirjoitti:

        Ei ole lähiaikoina yövuoroja.

        Mä otan sit käyttöön, kun hiekst on poistettu ja on lämmin ajaa. 😊

        Sitten pääset prätkän selkään ilmeisesti huhtikuun lopussa? Miten lämmintä pitää olla?


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Sitten pääset prätkän selkään ilmeisesti huhtikuun lopussa? Miten lämmintä pitää olla?

        No en osaa sanoa tarkkaan... sittenhän tuon näkee.. en ole yhtään kevättä elänyt moottoripyörän kanssa...
        Syksyllä ajoin siks viileessäkin, mutra se voi keväällä olla muuta toista, jos on yöpakkasia...

        Ehkä sit kartsaa pyöräytän alkuun vähän. 😁


      • Anonyymi
        FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Miksei? Jenkeissä ainakin monet naiset ovat rikkauden perään? 90 miljoonalla vanha mieskin saattaisi olla monesta naisesta mielenkiintoinen. Tyhjätasku harvoin saa naista, mutta rikkaalla on enemmän mahdollisuuksia?

        Maisa Torpalta saa torttua jos saldo riittää!!!!


      • Anonyymi

        Joo ei niin,, enkä kertousi ku yhelle siitä se olisi sen kolome viikkoa vain meijän tiedossa että voitettiin olisiha se hauskaa kun sitä tälläki kylällä arvuuteltaisii että kukaha se on?


      • Anonyymi
        FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Miksei? Jenkeissä ainakin monet naiset ovat rikkauden perään? 90 miljoonalla vanha mieskin saattaisi olla monesta naisesta mielenkiintoinen. Tyhjätasku harvoin saa naista, mutta rikkaalla on enemmän mahdollisuuksia?

        Ainahan sitä ”Jenkeissä”, mutta Ryssissä ei tapahdu mitään pahaa koskaan, kun miehetkin pääsevät eläkkeelle jo pari vuotta keskimääräisen kuoliniän jälkeen (lähde YLE)


      • Disse kirjoitti:

        No en osaa sanoa tarkkaan... sittenhän tuon näkee.. en ole yhtään kevättä elänyt moottoripyörän kanssa...
        Syksyllä ajoin siks viileessäkin, mutra se voi keväällä olla muuta toista, jos on yöpakkasia...

        Ehkä sit kartsaa pyöräytän alkuun vähän. 😁

        Disse: "Syksyllä ajoin siks viileessäkin, mutra se voi keväällä olla muuta toista, jos on yöpakkasia..."

        Jos kevät tulee tänä vuonna aikaisin niin moottoripyörällä ajelun voi ajoittaa aikaisemmin?

        Itse taidan nyt vähän kirjoitella tällä palstalla vähän, joten hyvää kevään odotusta ja varhaista moottoripyörällä ajelua.


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Disse: "Syksyllä ajoin siks viileessäkin, mutra se voi keväällä olla muuta toista, jos on yöpakkasia..."

        Jos kevät tulee tänä vuonna aikaisin niin moottoripyörällä ajelun voi ajoittaa aikaisemmin?

        Itse taidan nyt vähän kirjoitella tällä palstalla vähän, joten hyvää kevään odotusta ja varhaista moottoripyörällä ajelua.

        No veikkaan, että viikon ksks aikasemmin voi tulla, mutta en usko isoihin heittoihin moottoripyöräkeleihin....

        Sitäpaitsi mulla on pyörä ihan hiluina vielä... 😁


    • Anonyymi

      Aivan varmana loppuis. Ei tarttis etsiä naista kun naiset tulis luoksesi kun ajelisit uudella autolla tai pistäisit vaan ilmoituksen facebookkiin että voitit niin saisi tuhat treffipyyntöö päivässä naisilta.

      • Meneekö se on tuolla tavalla? Kannattaisiko yleisesti kertoa, että on voittanut 90 miljoona Eurojackpotissa? Sen sijaan se uusi kiiltävä auto voi lisätä mielenkiintoa niin kuin yleensä huomattavan varallisuuden näkyminen. Minä en ainakaan ilmoittaisi voittoani Facebookissa, slllä sen jälkeen rahananelijoita riittäisi aivan liikaa?


    • Anonyymi

      Aivan saletisti tollasella, ja pienemmälläkin, potilla varmistaisi kuka tahansa sinkkuuden loppumisen.

      Viisashan ei ilmottas että nyt tuli voitettua rahaa, vaan rahalla järkkäis itelleen statusta, kuten vaikkapa ostamalla jonkin bisneksen että vois olla "menestynyt".

      • Anonyymi:<"Viisashan ei ilmottas että nyt tuli voitettua rahaa, vaan rahalla järkkäis itelleen statusta, kuten vaikkapa ostamalla jonkin bisneksen että vois olla "menestynyt"."

        Itse opiskelin kauppatieteitä sivuaineena. Jollain luennolla tuli esiin sukupolvenvaihdos yrityksissä. Moni suureen ikäluokkaan kuuluva yrittäjä luopuu tai on luopunut yrityksestä. Jos ostaisit tälläisen - niin eikö sen pyörittäminen vaatisi sinulta melkoista liikemiesvaistoa ja runsasta ajankäyttöä. Kiireisenä yrityksen ja statuksen omistajana sinulla ei olisikaan aikaa naisille. Luonnollisesti voit palkata itselleen toimitusjohtajan, mutta joka tapauksessa olisi sidoksissa siihen businekseen aika paljon toimitusjohtajasta huolimatta?


      • Anonyymi
        FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Anonyymi:<"Viisashan ei ilmottas että nyt tuli voitettua rahaa, vaan rahalla järkkäis itelleen statusta, kuten vaikkapa ostamalla jonkin bisneksen että vois olla "menestynyt"."

        Itse opiskelin kauppatieteitä sivuaineena. Jollain luennolla tuli esiin sukupolvenvaihdos yrityksissä. Moni suureen ikäluokkaan kuuluva yrittäjä luopuu tai on luopunut yrityksestä. Jos ostaisit tälläisen - niin eikö sen pyörittäminen vaatisi sinulta melkoista liikemiesvaistoa ja runsasta ajankäyttöä. Kiireisenä yrityksen ja statuksen omistajana sinulla ei olisikaan aikaa naisille. Luonnollisesti voit palkata itselleen toimitusjohtajan, mutta joka tapauksessa olisi sidoksissa siihen businekseen aika paljon toimitusjohtajasta huolimatta?

        Jos hyvän toimarin palkkaisi niin sehän olisi pitkälti kuin vain omistaisi osake-enemmistön, mutta eihän siitä saa yhtä hienoa statusta kuin olemalla itse "tekijä". Tosin jos sitä rahaa ois oikeasti miljoonia niin sittenhän sitä voisi firmaa pyörittää vähän punaisellakin, vain sen statuksen takia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos hyvän toimarin palkkaisi niin sehän olisi pitkälti kuin vain omistaisi osake-enemmistön, mutta eihän siitä saa yhtä hienoa statusta kuin olemalla itse "tekijä". Tosin jos sitä rahaa ois oikeasti miljoonia niin sittenhän sitä voisi firmaa pyörittää vähän punaisellakin, vain sen statuksen takia.

        Minä en ottaisi firmaa taakakseni. Ei kuulu minun onnelliseen tulevaisuuteen. Minulla status ei korvaisi sitä, että joutuu olemaan naimisissa omistamansa yrityksen kanssa.


      • Anonyymi
        FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Minä en ottaisi firmaa taakakseni. Ei kuulu minun onnelliseen tulevaisuuteen. Minulla status ei korvaisi sitä, että joutuu olemaan naimisissa omistamansa yrityksen kanssa.

        No jos avioliitton vertaa niin itsestäänhän se on kiinni paljonko siihen haluaa panostaa. Onhan niitä sijoittajiakin yrityksissä jotka eivät mitään tee firman pyörittämiseksi. Jossain jännässä tuotantoyhtiössä ois rahamiehenä ja elokuviin laittas tuottajan kohdalle nimensä niin ois statusta heti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No jos avioliitton vertaa niin itsestäänhän se on kiinni paljonko siihen haluaa panostaa. Onhan niitä sijoittajiakin yrityksissä jotka eivät mitään tee firman pyörittämiseksi. Jossain jännässä tuotantoyhtiössä ois rahamiehenä ja elokuviin laittas tuottajan kohdalle nimensä niin ois statusta heti.

        Vai sellaisia tuotantosuunnitelmia. Itse ajattelen konkreettista yritystä. Äidin äidin isä oli rikas yrittäjä, jolla oli moni yrityksiä omistuksessa. Ne toi paineita yrittäjälle ja kapitalistille. Hän oli naimissa yritysryppäänsä kanssa. Kulissit oli hienot ja kaikillla kolmella lapsella oli esimerkiksi omat hoitajat. Yläluokan kääntöpuoli oli huoli omaisuudesta ja voimas sidos monipuoliseen yrittämiseen.


    • Anonyymi

      kuuntele alusta loppuun sleepy sleepersien linda kerro hinta laulu niin ja sano sitten miten miehelle kävi ja mitä mieltä linda on

      • En jaksa etsiä Sleepy Sleepresin biisiä tähän. Voitko sinä tehdä niin linkillä? The Beatles taisi laulaa, että "et voi ostaa rakkauttani". Onko sisältö sama?



      • Anonyymi
        FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=X7SNq5d7aAc

        Tuossa on se Sleepy Sleepersin laulu, mutta sanomasi jäi epäselväksi, vaikka kuuntelin uteliasuuttani laulun loppuun. Mitä halusit sanoa?

        eikö hän ollut köyhänä tyhmä jäbä mutta kun kuuli että lotossa voitti niin olikin hyvä jäbä eli linda otti itse yhteyttä ja tuli miehen luo eli ei tarvi etsiä kun linda tulee ihoon kiinni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikö hän ollut köyhänä tyhmä jäbä mutta kun kuuli että lotossa voitti niin olikin hyvä jäbä eli linda otti itse yhteyttä ja tuli miehen luo eli ei tarvi etsiä kun linda tulee ihoon kiinni

        eli sinkkuus loppuu kun lotossa voittaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        eikö hän ollut köyhänä tyhmä jäbä mutta kun kuuli että lotossa voitti niin olikin hyvä jäbä eli linda otti itse yhteyttä ja tuli miehen luo eli ei tarvi etsiä kun linda tulee ihoon kiinni

        Kiitos, että tiivistit. Tuo kait siiinä Sleepy Sleepersin biisissä kuvattiin. Lottovoiton jälkeen Linda oli kiinnostunut, mutta ei ennen sitä. Varallisuus biisin tekijöiden mukaan vaikutti ratkaisevasti naisaisoissa. Köyhä tyhmä jäbä ei kiinnostanut vaan hienolla autolla ajeleva lottovoittaja.


    • Anonyymi

      Kyl ostaisin mies ystävän edes luontoretkelle 20v yksin hiljaista on nämä päivät ja yöt 60v

      • Minkä ikäinen tämän miehen pitäisi olla? Häntä ei taida saada ihan apteekista vaivaan "yksinäisyys"?


    • Asiathan ei mitenkään liity toisiinsa, mutta niiden todennäköisyys on samaa luokkaa.

      • Kyllä naisen tai miehen löytämisen todennäköisyys on suurempi kuin Eurojackpotin pääpotin voittaminen. Eurojackpotissa yhdellä rivillä todennäköisyys jotain 1:99 miljoonaan? Sinkkuuden päättyminen varsinkin nuorilla naisilla on todella todennäköistä?


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Kyllä naisen tai miehen löytämisen todennäköisyys on suurempi kuin Eurojackpotin pääpotin voittaminen. Eurojackpotissa yhdellä rivillä todennäköisyys jotain 1:99 miljoonaan? Sinkkuuden päättyminen varsinkin nuorilla naisilla on todella todennäköistä?

        Sehän tapauskohtaista tuo sinkkuuden päättymisen todennäköisyys. Puhuin lähinnä omasta puolestani.


      • Thymallus kirjoitti:

        Sehän tapauskohtaista tuo sinkkuuden päättymisen todennäköisyys. Puhuin lähinnä omasta puolestani.

        Olet ilmeisesti mies, joka ei usko mahdollisuuksiinsa. Itselläni on yksi naisystävä, joka soitteli eilen ja näin häntä myös livenä. Olemme ystäviä, mutta saisin ilmeisesti suhteen hänen suhteensa aikaiseksi, jos olisin kiinnostunut silleesti. Voisimme yritä, mutta olen tullut siihen tulokseen, että en ole hänen miehensä ja toisin päin myös: hän ei ole minun naiseni. Jos ei ole kovin nirso niin löytää tuttavapiiristään mahdollisesti sellaisen, jonka kanssa seurustelu olisi mahdollista. Itselläni on nyt kiinni siitä, että en halua tässä vaiheessa naista elämääni. Siitä huolimatta rukoilen tulevan vaimon puolesta joka ilta. Mahdollisesti löydän hänet silloin, kun todella haluan hänet elämääni. Tällä hetkellä tuttavapiirissäni on paljon nuoria naisia vapaana. Ehkä tulevaisuudessa sinkkuuteni päättyy vanhempana miehenä vanhemman naisen kanssa, sillä en ehkä halua viettää vanhuuttani yksin. Lapsiperhettä en tässä vaiheessa halua perustaa.


    • Anonyymi

      Botoksia sais ruiskia muutamalla miljoonalla ja naamataulun pystyisi värkkäämään myös fyrkalla eli kelpoisia misuja ehkä löytyisi muokattavaksi, kun ei aivoja pysty vaihtamaan!

      • FAlTH.HOPE.LOVE

    • Anonyymi

      Viimeistään kun rahat saisi tilille niin kaikki saisi tietää koska ei sitä voi salassa pitää. Jos ostat uuden auton ja asunnon niin kyllä ihmiset huomaa että voitit ja pankissa ne alkaa tyrkyttää sijoutusneuvoja ja sana levii jo senkin takia , siellä joku pankkitäti kertoo kaikille. Ei ihmiset osaa pitää salaisuutta eikä kukaan varmaan osaa elää niin ettei rahaa kuluisi vaan ne polttelee taskussa ja tuollaisen summan saamisen jälkeen voikin jo tuhlailla. Naisia ilmestyisi kuin tyhjästä ihan varmana.

      • En tuhlaisi, jos voitan tänään. Vuosien päästä paljastaisin vasta sukulaisille ja muutamalle tuttavalle. Kaverin kanssa meinataan mennä Kanarian saariille noin vuonna 2031. Sinne asti ainakin olisin hiljaa rahoistani. Eli peittelisin varallisuuttani yli 10 vuotta. Sen jälkeen kertoisin siskoilleni ja antaisin heille muutaman miljoonan. Minua vuosia vanhempi isosisko jää eläkkeelle joskus vuonna 2031, joten eläkeläiselle voisi sitten jonkun miljoonan antaa. Työelämässä vielä pitkään sen jälkeen jatkava pikkusisko sen sijaan ei edes rahoja taida kaivata, sillä hänellä on jo rikas mies elämänkumppanina.

        Naisiakin en yrittäisi voitolla saada vaan yrittäisin menestyä taloudellisesti muuta tietä. Haaveena olisi menestyvän kirjailijan ura, jota voisi alkuunsaattaa kustantajaa tukemalla taloudellisesti. Joten rahaa käyttäisin kirjailijauran alkuunsaattamiseen ja varauden kulissien luomiseen. Varakkaana kirjailijana naisen haluaisin saada - en Eurojackpotvoittajana. Osa kirjailijan rahoista tietenkin tulisi Eurojackpot-voitosta.


    • Anonyymi

      Kovin helposti ei tuollaisista pyörivien pallojen pelistä voita ellei itse ole sitten yhtiön omistaja ja määrää voitot itselleen.

      • Lotossa yhdellä rivillä päävoiton todennäköisyys on jotain 1:20 miljoonaa ja Eurojackpotissa 1:99 miljoonaa. On todennäköisyys voittaa, mutta varsin pieni. Mutta ainahan voi haaveilla. Menihän se Siilijärvelle 90 miljoona pääpotti vastottain.


    • Anonyymi

      Jooh niin voi olla huvittava sanonta tuokin: "pyörivien pallojen peli", voi olla lentopallo ja jalkapallokin, kuin lottokin.

      • Joo argentiinalainen Messi tienaa kuukaudessa 8,2 miljoonaa euroa jalkapallossa eli hänen vuosiansionsa ovat suuremmat kuin Eurojackpotin päävoitto eli n, 90 miljoonaa euroa.


      • Anonyymi
        FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Joo argentiinalainen Messi tienaa kuukaudessa 8,2 miljoonaa euroa jalkapallossa eli hänen vuosiansionsa ovat suuremmat kuin Eurojackpotin päävoitto eli n, 90 miljoonaa euroa.

        Ei mitenkään vedä vertoja joillekin kasinoihmisille joilla tulot voivat helposti olla 1 miljardi euroa vuodessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitenkään vedä vertoja joillekin kasinoihmisille joilla tulot voivat helposti olla 1 miljardi euroa vuodessa.

        Tarkoitatko Casinon omistajia vai jonkinlaista kasinotaloutta harrastavia sijoittajia? Tuo miljardi vuodessa tuntuu vähän liialta?


    • Ei lopu, sitten se vasta alkaa!

      • Ai, jos voittaa Eurojackpotissa niin sen jälkeen vasta sinkku onkin? Millä logiikalla se niin on?Jotkut muut ovat väittäneet täällä päinvastaista! :)


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Ai, jos voittaa Eurojackpotissa niin sen jälkeen vasta sinkku onkin? Millä logiikalla se niin on?Jotkut muut ovat väittäneet täällä päinvastaista! :)

        Ylimääräisistä ihmisistä on parasta hankkiutua eroon. Ja kun on rutosti rahaa, se on helppoa.


      • viriviri kirjoitti:

        Ylimääräisistä ihmisistä on parasta hankkiutua eroon. Ja kun on rutosti rahaa, se on helppoa.

        Minä taas haluan säilyttää ihmiset elämässäni, sillä en kerro voitosta vasta kuin kymmenen vuoden päästä joillekin. Esimerkiksi kaverille olen luvannut 50-vuotislahjaksi vuonna 2031 matkan Teneriffalle. Jos hän ei tiedä voitosta mitään niin arvostaa sitä, että vähistä rahoista maksan hänet ja itseni Kanarialle. Jos kertoisin hänelle voitosta niin olisi valmiina monta paikkaa minne ennen pitäisi matkustaa. Hänestä tulisi siivellä-eläjä osittain. Yksi naisystäväni sai tässä päähänsä, että minä saisin maksaa hänet ja itseni Pariisiin. Kun olen köyhä niin sellaista ei tosissaan vaadita kuin leikillään. Hänkin olisi mitä ilmeisemmin rajojeni perään, joita en ilmoita kuin verottajalle, jos satun voittamaan päävoiton. Ihmisistä pitäisin kiinni salarikkaana,


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Minä taas haluan säilyttää ihmiset elämässäni, sillä en kerro voitosta vasta kuin kymmenen vuoden päästä joillekin. Esimerkiksi kaverille olen luvannut 50-vuotislahjaksi vuonna 2031 matkan Teneriffalle. Jos hän ei tiedä voitosta mitään niin arvostaa sitä, että vähistä rahoista maksan hänet ja itseni Kanarialle. Jos kertoisin hänelle voitosta niin olisi valmiina monta paikkaa minne ennen pitäisi matkustaa. Hänestä tulisi siivellä-eläjä osittain. Yksi naisystäväni sai tässä päähänsä, että minä saisin maksaa hänet ja itseni Pariisiin. Kun olen köyhä niin sellaista ei tosissaan vaadita kuin leikillään. Hänkin olisi mitä ilmeisemmin rajojeni perään, joita en ilmoita kuin verottajalle, jos satun voittamaan päävoiton. Ihmisistä pitäisin kiinni salarikkaana,

        Minä testaisin kuka jää, kuka lähtee. Lupaisin pari miljoonaa rahaa jäi tai lähti. Jos päättää lähteä lupaisin muutaman lisää. Sillä summalla pärjää tavallinen pitkän elämän.

        Rahakkaana saattaisi moni houkutus käydä ylivoimaiseksi, eikä ihmissuhteet enää ratkaisekaan kun rahalla saa ja hevosella pääsee. Harrastukset voisi viedä myös erilleen.


      • viriviri kirjoitti:

        Minä testaisin kuka jää, kuka lähtee. Lupaisin pari miljoonaa rahaa jäi tai lähti. Jos päättää lähteä lupaisin muutaman lisää. Sillä summalla pärjää tavallinen pitkän elämän.

        Rahakkaana saattaisi moni houkutus käydä ylivoimaiseksi, eikä ihmissuhteet enää ratkaisekaan kun rahalla saa ja hevosella pääsee. Harrastukset voisi viedä myös erilleen.

        viriviri: "Rahakkaana saattaisi moni houkutus käydä ylivoimaiseksi, eikä ihmissuhteet enää ratkaisekaan kun rahalla saa ja hevosella pääsee. Harrastukset voisi viedä myös erilleen."

        Sinä siis pelkäät, että raha saisi parisuhteen rakoilemaan? Itse en kertoisi rahoista kuin viranomaisille aluksi. Salaisin sen muilta yli 10 vuotta. Sen jälkeen matkustelisin paljon ja sen perusteella tunnustaisin, että voitin rahaa. Saattaisin valehdella voittaneeni alle miljoona euroa nykyisen potin 90 miljoonan sijaan.


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        viriviri: "Rahakkaana saattaisi moni houkutus käydä ylivoimaiseksi, eikä ihmissuhteet enää ratkaisekaan kun rahalla saa ja hevosella pääsee. Harrastukset voisi viedä myös erilleen."

        Sinä siis pelkäät, että raha saisi parisuhteen rakoilemaan? Itse en kertoisi rahoista kuin viranomaisille aluksi. Salaisin sen muilta yli 10 vuotta. Sen jälkeen matkustelisin paljon ja sen perusteella tunnustaisin, että voitin rahaa. Saattaisin valehdella voittaneeni alle miljoona euroa nykyisen potin 90 miljoonan sijaan.

        En pelkää, mutta testaisin rakoileeko. On helppo sanoa mitä vaan, kunnes tulee houkutus ja tilaisuus. Ja jos suhde alkaa rakoilla rikastumisen myötä, suhteen joutaa lopettaa. Kukaan ei lopeta suhdetta niin kauan, kun on riippuvainen rikkauksista, vasta kun voi elää ilman toista edelleen rikkaana.

        Mitä tekisin parisuhteella, joka pysyy kasassa vain jos on pakko?


      • viriviri kirjoitti:

        En pelkää, mutta testaisin rakoileeko. On helppo sanoa mitä vaan, kunnes tulee houkutus ja tilaisuus. Ja jos suhde alkaa rakoilla rikastumisen myötä, suhteen joutaa lopettaa. Kukaan ei lopeta suhdetta niin kauan, kun on riippuvainen rikkauksista, vasta kun voi elää ilman toista edelleen rikkaana.

        Mitä tekisin parisuhteella, joka pysyy kasassa vain jos on pakko?

        viriviri: "Mitä tekisin parisuhteella, joka pysyy kasassa vain jos on pakko?"

        Mutta teillä on myös lapset parisuhteessa. Itselläni oli 28-vuotiaana hirmuinen shokki, kun vanhempieni parisuhde alkoi rakoilla ja he hakivat avioeroa. Omakotitalo, joka oli ollut kotini 20 vuotta oli menossa myyntiin ja perheidylli oli särkynyt. Avioeroa ei tullut, mutta olisi ilmeisesti tullut hetken päästä. Äitini kerkisi kuolla ennen avioeroa. Jos parisuhteessa on lapsia niin se ei ole pelkästään vain miehen ja naisen välinen suhde?


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        viriviri: "Mitä tekisin parisuhteella, joka pysyy kasassa vain jos on pakko?"

        Mutta teillä on myös lapset parisuhteessa. Itselläni oli 28-vuotiaana hirmuinen shokki, kun vanhempieni parisuhde alkoi rakoilla ja he hakivat avioeroa. Omakotitalo, joka oli ollut kotini 20 vuotta oli menossa myyntiin ja perheidylli oli särkynyt. Avioeroa ei tullut, mutta olisi ilmeisesti tullut hetken päästä. Äitini kerkisi kuolla ennen avioeroa. Jos parisuhteessa on lapsia niin se ei ole pelkästään vain miehen ja naisen välinen suhde?

        Perheitä hajoaa jatkuvasti, koska ihmiset ei rakasta toisiaan. Miten lapsiperhe eroaa tässä suhteessa? Vanhemmat pitävät usein yhtä vain lasten vuoksi ja oma elämä jää elämättä teeskennellessä. Joten ei testistä koituisi mitään, mikä ei tapahtuisi joskus kuitenkin jos suhde on kulissia.


      • viriviri kirjoitti:

        Perheitä hajoaa jatkuvasti, koska ihmiset ei rakasta toisiaan. Miten lapsiperhe eroaa tässä suhteessa? Vanhemmat pitävät usein yhtä vain lasten vuoksi ja oma elämä jää elämättä teeskennellessä. Joten ei testistä koituisi mitään, mikä ei tapahtuisi joskus kuitenkin jos suhde on kulissia.

        Ehkä minä olen kristitty ja uskon avioliittoon. Mahdollisesti jatkaisin lasten takia onnetonta avioliittoa vuosia. Vaikea vastata sellaiselle, joka on ollut vuosia avioliitossa ja elää avoliitossa miehen ja kahden tyttären kanssa.


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        viriviri: "Mitä tekisin parisuhteella, joka pysyy kasassa vain jos on pakko?"

        Mutta teillä on myös lapset parisuhteessa. Itselläni oli 28-vuotiaana hirmuinen shokki, kun vanhempieni parisuhde alkoi rakoilla ja he hakivat avioeroa. Omakotitalo, joka oli ollut kotini 20 vuotta oli menossa myyntiin ja perheidylli oli särkynyt. Avioeroa ei tullut, mutta olisi ilmeisesti tullut hetken päästä. Äitini kerkisi kuolla ennen avioeroa. Jos parisuhteessa on lapsia niin se ei ole pelkästään vain miehen ja naisen välinen suhde?

        Minä en pidä lastenkaan kannalta kulissia hyvänä. Olen elämyt lapsena vanhempien kulissien keskellä ja horjuessa. Mielummin olisin elänyt lapsuuden, missä kaikki ei ole epävarmaa.


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Ehkä minä olen kristitty ja uskon avioliittoon. Mahdollisesti jatkaisin lasten takia onnetonta avioliittoa vuosia. Vaikea vastata sellaiselle, joka on ollut vuosia avioliitossa ja elää avoliitossa miehen ja kahden tyttären kanssa.

        Minä en pidä avioliittoa kuin juridisten oikeuksien ja velvollisuuksien tyyssijana. Aito rakkaus kestää minkä kestää ilman liittojakin.

        En ole muuten naimisissa.


      • viriviri kirjoitti:

        Minä en pidä avioliittoa kuin juridisten oikeuksien ja velvollisuuksien tyyssijana. Aito rakkaus kestää minkä kestää ilman liittojakin.

        En ole muuten naimisissa.

        Tiedän sen, että et ole naimisissa vaan aikaisemmin olet ollut. Ei puhuta tässä avioliitosta vaan mieluummin siitä, että mitä Eurojackpot-päävoitolla tekisi. Mitä sinä tekisit 90 miljoonalla?


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Tiedän sen, että et ole naimisissa vaan aikaisemmin olet ollut. Ei puhuta tässä avioliitosta vaan mieluummin siitä, että mitä Eurojackpot-päävoitolla tekisi. Mitä sinä tekisit 90 miljoonalla?

        Olin pari vuotta naimisissa. Eronnut ja karannut. Sijoittaisin rahaa eli kävisin neuvojalla, hankkisin muutaman asunnon ulkomailta ehkä kotimaastakin sijoitusmielessä ja omiksi tarpeiksi lomailuun. Eläisin muuten kuten nytkin, paitsi harrastuksia tulisi jouten olon tilalle muutama sydäntä lähinnä oleva. Moottoriurheilun parissa.


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Tiedän sen, että et ole naimisissa vaan aikaisemmin olet ollut. Ei puhuta tässä avioliitosta vaan mieluummin siitä, että mitä Eurojackpot-päävoitolla tekisi. Mitä sinä tekisit 90 miljoonalla?

        Joutenolo on toisaalta sekin harrastus.


      • viriviri kirjoitti:

        Olin pari vuotta naimisissa. Eronnut ja karannut. Sijoittaisin rahaa eli kävisin neuvojalla, hankkisin muutaman asunnon ulkomailta ehkä kotimaastakin sijoitusmielessä ja omiksi tarpeiksi lomailuun. Eläisin muuten kuten nytkin, paitsi harrastuksia tulisi jouten olon tilalle muutama sydäntä lähinnä oleva. Moottoriurheilun parissa.

        Kuulostaa järkevämmältä kuin monen miehen tänne kirjoittamat jutut. Itse kohta lopettelen ja en enää pitkään tänä iltana kirjoittele täällä. Pelkään, että liika kirjoittelu saa ylikierroksille ja ei sen jälkeen nukuta oikein.


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Kuulostaa järkevämmältä kuin monen miehen tänne kirjoittamat jutut. Itse kohta lopettelen ja en enää pitkään tänä iltana kirjoittele täällä. Pelkään, että liika kirjoittelu saa ylikierroksille ja ei sen jälkeen nukuta oikein.

        Ei passaa ylikierroksille lähteä.


      • viriviri kirjoitti:

        Ei passaa ylikierroksille lähteä.

        Lopettelen vähän yli kello 21, joten jo alustavasti hyviä iltoja ja öitä!

        Kiitos keskustelusta. Aivot jo joskus iltoina tosissaan lähteneet ylikierroksille liiallisesta kirjoittamisesta ja ajattelusta. Täällä voi tosissaan yliaktivoida itsensä.


    • Anonyymi

      Jos voitan koko potin niin tuhlaan törkeesti heti kaikkeen ja se näkyisi ja kuuluisi. enolle antaisin 3 miljoonaa ja sen lapsille myös miljoonan, veljelleni 4 miljoonaa. Kaikki sais tietää että voitin ja etenkin naiset ja jos naiset lähestyis niin tylyttäisin niitä heti että enkö muuten ole kiinnostava kuin rahan takia koska eivät ennen lähestyneet. Ostaisin heti asunnon ja kesähuvilan luxus sellaisen. Sit ostais pari autoo myös ja veneen ja vuokraisin yksityiskoneen ja menisin tahitille lomalle. Ei sitä sitten kannata piilotella jossain kämpillä vaan eläisin kun kroisos vähän aikaan.

      • Mutta tekeekö tuo sinut onnelliseksi? Kannaatako tuhlata rajoja heti. Eikö kannattaisi sijoittaa ja käyttää sitten pääoman korkoja sekä muita tuloja elämän rahoittamiseen?


      • Anonyymi
        FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Mutta tekeekö tuo sinut onnelliseksi? Kannaatako tuhlata rajoja heti. Eikö kannattaisi sijoittaa ja käyttää sitten pääoman korkoja sekä muita tuloja elämän rahoittamiseen?

        Jos saa 90 miljoonaa niin ei kannata sijoittaa koska siinä voi kuitenkiin hävitä rahaa ja sijoitukset ei koskaan ole varmoja. 90 miljoonaa riittää kyllä loppuelämäksi ja koska en seurustele eikä ole lapsiakaan niin ei lole jätettävää kenellekkään. Luin jostain että joku oli menettänyt satoja tuhansia koska oli kuunnellut pankin sijoitusneuvoja. Ei siis kannata tyhmäksi alkaa jos voittaa.


      • Anonyymi
        FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Mutta tekeekö tuo sinut onnelliseksi? Kannaatako tuhlata rajoja heti. Eikö kannattaisi sijoittaa ja käyttää sitten pääoman korkoja sekä muita tuloja elämän rahoittamiseen?

        Minut tekee onnelliSEKSI tyttöjen iloisuus jota itseäni hauskuttavat. Tai no voi olla niinkin että hauskutan myös heitäkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos saa 90 miljoonaa niin ei kannata sijoittaa koska siinä voi kuitenkiin hävitä rahaa ja sijoitukset ei koskaan ole varmoja. 90 miljoonaa riittää kyllä loppuelämäksi ja koska en seurustele eikä ole lapsiakaan niin ei lole jätettävää kenellekkään. Luin jostain että joku oli menettänyt satoja tuhansia koska oli kuunnellut pankin sijoitusneuvoja. Ei siis kannata tyhmäksi alkaa jos voittaa.

        Olen uskovainen ja olen kuullut tarina palvelijasta, joka tienasi viidellä talentilla viisi uutta talenttia rahaa. Sen sijaan yksii palvelija hautasi talentin maahan ja oli huono palvelija. Isäntä moitti palvelijaa siitä, että ei laittanut rahaa edes pankkiin ja tienannut talentilla korkoja. Raamatun tarinassa se huonon palvelijan talentti annettiin sille, jolla oli jo 10 talenttia. Minusta omaisuudella tulee tienata ja antaa noin kymmenys tuloistaan Jumalan käyttöön. Tukisin omaisuuteni tuotalla YK:n järjestöjä ja kristillistä lähetystyötä yms. Jeesus ja juutalaisten Vanha Testamentti opettavat kapitalistiksi.


      • Anonyymi
        FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Mutta tekeekö tuo sinut onnelliseksi? Kannaatako tuhlata rajoja heti. Eikö kannattaisi sijoittaa ja käyttää sitten pääoman korkoja sekä muita tuloja elämän rahoittamiseen?

        Saat laittaa elämääsi miljoona euroa vuodessa seuraavat 90 vuotta, ei paljon korkea korkoiset ainakaan itseäni kiinnostaisi? Luulisi että toi milli vuodessa riittää hyvin vähän tavallista parempaan elämiseen.... Kun nykyisellä 50 000e? pärjää jo ihan kohtuullisesti ja jää vielä säästöönkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saat laittaa elämääsi miljoona euroa vuodessa seuraavat 90 vuotta, ei paljon korkea korkoiset ainakaan itseäni kiinnostaisi? Luulisi että toi milli vuodessa riittää hyvin vähän tavallista parempaan elämiseen.... Kun nykyisellä 50 000e? pärjää jo ihan kohtuullisesti ja jää vielä säästöönkin.

        Mitä minä tunnen sellaisia, joilla on noin 90 miljoonaa tai enemmän, niin he eivät koske pääomaan vaan käyttävät kuluihinsa tuottoja. Pari tälläistä tyyppiä kuuluu Suomen ToP40 rikkaimpiin sukuihin. Yksi rikas oli naapurini opiskelija-asunnossa ja toisen kanssa pikkuserkku oli naimisissa. Ajelevat tavallista paremmilla autoilla, mutta vain vähän ja ne autot ovat uusia. Eivät öykkäröi rahoillaan vaan yksi tulee opiskelemaan soluasuntoon, sillä haluaa käydä normaalista opiskelijasta. Käy välillä kuulemassa Nalle Wahlroosilta sijoitusneuvoja, mutta muuten on melko normaali ja ei kauheasti tuhlaava.


    • Anonyymi

      Isä sanoi tietäessään että olen tuollaisia kasino-ihmisiä, niin olisi itseä harmittanut kun tunnusti veikanneensa lottoa toissaviikolla :D

      Eihän siinä mitään jos huvikseen tuolla tavoin veikkailee ja arvailee.

    • Anonyymi

      Miksi ihmeessä loppuisi, sittenhän olisi varaa kymmeniin rakastajattariin.

      Älytöntähän se olisi alkaa suhteeseen jos olisi varaa pitää haaremia.

      • Tuoko haaremi onnellisuutta? Itselläni oli joskus runsaasti kysyntää ja yksi esitteli minut naiselleen "varsinaisena naistenmiehenä". Minulla shokkina välähti mielessä epämääräinen määrä ihastuneita naisia kaksinumeroinen määrä. Sen jälkeen päätin, että en harrasta monia naisia, sillä en halua mieleeni mitään naisten sekamelskaa. Minusta yksi nainen riittää ja yksi hyvä suhde. Ystävinä ja tuttuina tietysti saa olla paljonkin naisia, mutta tunnetasolla tyydyn yhteen.


    • Toivottavasti me voitetaan koska se kurjuus lähtee sillä iistumisella ja on silloin meillä varmasti asiat ylihyvin.

      • Toivon mukaan saat 5 ja tähtinumeron, sillä päävoitto saattaa olla tulossa minulle tai ainakin niin toivon. Se toiseksi korkein voittoluokka tietää monesti lähemmäksi miljoonan voittoa, joten ilmeisesti kelpaisi teille!


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Toivon mukaan saat 5 ja tähtinumeron, sillä päävoitto saattaa olla tulossa minulle tai ainakin niin toivon. Se toiseksi korkein voittoluokka tietää monesti lähemmäksi miljoonan voittoa, joten ilmeisesti kelpaisi teille!

        Sinä pärjäät sillä miljoonalla minä vie loput🥰😁💕✨


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Toivon mukaan saat 5 ja tähtinumeron, sillä päävoitto saattaa olla tulossa minulle tai ainakin niin toivon. Se toiseksi korkein voittoluokka tietää monesti lähemmäksi miljoonan voittoa, joten ilmeisesti kelpaisi teille!

        Minulla on lapsia sen verta että miljoona ei kata kuin 2vuoden verran.


      • valtakunta kirjoitti:

        Sinä pärjäät sillä miljoonalla minä vie loput🥰😁💕✨

        Hyvää yötä ja onnea arvontaan!


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Hyvää yötä ja onnea arvontaan!

        noin nopeasti eroon haluat minusta, perjantai on nyt muista nyt.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Minulla on lapsia sen verta että miljoona ei kata kuin 2vuoden verran.

        No eihän se muiden vika ole jos joku on tullut hankkineeksi miltei 10 lasta.

        KilttiMies89


      • Anonyymi kirjoitti:

        No eihän se muiden vika ole jos joku on tullut hankkineeksi miltei 10 lasta.

        KilttiMies89

        Niinpä
        ,
        oon tehnyt enemmän veronmaksajia ja työntekijöitä kuin toiset, ja teen enemmänkin, joten jos haluat hyvää palvelua kohtele hyvin niin saan sen arvoista palveluakin.
        Mieti tulevaisuutta elä katkeruuden lapsien määrästä. Minä syytän yhteiskuntaa en lapsi määrää.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Niinpä
        ,
        oon tehnyt enemmän veronmaksajia ja työntekijöitä kuin toiset, ja teen enemmänkin, joten jos haluat hyvää palvelua kohtele hyvin niin saan sen arvoista palveluakin.
        Mieti tulevaisuutta elä katkeruuden lapsien määrästä. Minä syytän yhteiskuntaa en lapsi määrää.

        Näinköhän ikinä kuitenkaan maksavat veroina takaisin mitä vievät.


      • valtakunta
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinköhän ikinä kuitenkaan maksavat veroina takaisin mitä vievät.

        Kuule kyllä maksavat lapsien omat koulutulokset kertovat enemmän kuin sinun.
        Kahden lapsella pelkään kovin ettei kohta ole elävien kirjoilla koska itsetunto syödään. Niiden ajautuminen väärälle tielle on hyvin korkea.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näinköhän ikinä kuitenkaan maksavat veroina takaisin mitä vievät.

        Jos ei kahden lapsen lapsen kohdalla tueta tuen tarpeen mukaan heidän tulevaisuus on pilalla, opiskelu pitäisi olla tasa-arvoista jos lapsi saa tuen mukaisen opiskelun, mitä tutkimukset ovat todistaneet.
        Eivät tule pärjäämään aikuisena työelämässä.


      • valtakunta kirjoitti:

        Jos ei kahden lapsen lapsen kohdalla tueta tuen tarpeen mukaan heidän tulevaisuus on pilalla, opiskelu pitäisi olla tasa-arvoista jos lapsi saa tuen mukaisen opiskelun, mitä tutkimukset ovat todistaneet.
        Eivät tule pärjäämään aikuisena työelämässä.

        Siis tulevat pärjäämään mutta jos ei tule saamaan tukea kuin on nähty eivät tule pärjäämään aikuisena työelämässä.


    • Anonyymi

      Ei mies osaa olla onnellinen yhden naisen kanssa, aina tekee mieli toisia

      • Oletko ollut koskaan rakastanut niin, että olet halunnut naimisiin naisen kanssa? Silloin pystyy kuvittelemaan, että koskaan ei tee mieli toista naista. Rakastuessa uskoo onneen yhden naisen kanssa. Intohimo siihen yhteen naiseen on ihan eri tavalla kuin yleensä naisiin.


      • Anonyymi
        FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Oletko ollut koskaan rakastanut niin, että olet halunnut naimisiin naisen kanssa? Silloin pystyy kuvittelemaan, että koskaan ei tee mieli toista naista. Rakastuessa uskoo onneen yhden naisen kanssa. Intohimo siihen yhteen naiseen on ihan eri tavalla kuin yleensä naisiin.

        Olen kyllä, mutta niin oikea kysymyksesi olisi ollut kai että: pystytkö rakastamaan edes sillä tavoin.


    • Saattais se myös siitä alkaa..

      • Anonyymi

        Ei siis tullut taaskaan miljardien voittoja, mutta hauskaahan on tuollainen pelaaminen jos ei tunge koneisiiinkaan tuhansia euroja kerralla.

        ... Putin-Vodka on itsellläni hauska maistamisen aihe, stolichnaja on tuttua kuten smirnoff näistä mutta Putinia en ole vielä maistanut :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei siis tullut taaskaan miljardien voittoja, mutta hauskaahan on tuollainen pelaaminen jos ei tunge koneisiiinkaan tuhansia euroja kerralla.

        ... Putin-Vodka on itsellläni hauska maistamisen aihe, stolichnaja on tuttua kuten smirnoff näistä mutta Putinia en ole vielä maistanut :D

        Yksi voitti sen Eurojackpotin 90 miljoonaa, mutta valitettavasti en ollut minä tai kukaan teistä? Ei ollut kuin numero 12 oikein, voi räkä!


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Yksi voitti sen Eurojackpotin 90 miljoonaa, mutta valitettavasti en ollut minä tai kukaan teistä? Ei ollut kuin numero 12 oikein, voi räkä!

        Korjaan numero 22 oli oikein, mutta ei muut. Päävoitto meni Saksaan ja Suomi sai yhden 5 1 oikein tuloksen sekä runsaat miljoona euroa sitä myötä.


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Korjaan numero 22 oli oikein, mutta ei muut. Päävoitto meni Saksaan ja Suomi sai yhden 5 1 oikein tuloksen sekä runsaat miljoona euroa sitä myötä.

        Nonii.


      • valtakunta kirjoitti:

        Nonii.

        Sinulle ei tainut myöskään tulla voitto eilen Eurojackpotista? MItä kuuluu? Nyt on aikaa kirjoitella. Eilen piti lopettaa ajoissa kirjoittelu ettei olisi käynyt nukkumisvaiheessa ylikierroksilla.


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Sinulle ei tainut myöskään tulla voitto eilen Eurojackpotista? MItä kuuluu? Nyt on aikaa kirjoitella. Eilen piti lopettaa ajoissa kirjoittelu ettei olisi käynyt nukkumisvaiheessa ylikierroksilla.

        Niih ei tullut.
        En muista mitä tiedät🙄


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Sinulle ei tainut myöskään tulla voitto eilen Eurojackpotista? MItä kuuluu? Nyt on aikaa kirjoitella. Eilen piti lopettaa ajoissa kirjoittelu ettei olisi käynyt nukkumisvaiheessa ylikierroksilla.

        Kai sinä tiesit sinun rakastettava minua🥰


      • valtakunta kirjoitti:

        Kai sinä tiesit sinun rakastettava minua🥰

        Eiköhän sinun perheesi rakasta sinua ja miehesi. MInä en kuuluu niiden rakastuneitten joukkoon. Anteeksi, että olin pitkään poissa syömässä. Piti tehdä itselleen munakasta ja syödä se.


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Eiköhän sinun perheesi rakasta sinua ja miehesi. MInä en kuuluu niiden rakastuneitten joukkoon. Anteeksi, että olin pitkään poissa syömässä. Piti tehdä itselleen munakasta ja syödä se.

        Höpsö.
        Sinun on pakko.
        ” lainopettaja, kysyi Jeesukselta pannakseen hänet koetukselle: "Opettaja, mikä on lain suurin käsky?" Jeesus vastasi: "Rakasta Herraa, Jumalaasi, koko sydämestäsi, koko sielustasi ja mielestäsi. Tämä on käskyistä suurin ja tärkein. Toinen yhtä tärkeä on tämä: Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi. Näiden kahden käskyn varassa ovat laki ja profeetat”


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Eiköhän sinun perheesi rakasta sinua ja miehesi. MInä en kuuluu niiden rakastuneitten joukkoon. Anteeksi, että olin pitkään poissa syömässä. Piti tehdä itselleen munakasta ja syödä se.

        Minusta se on niin kiva että rakastat minua silti vaikka kiellät sen.🥰💕😁✨


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Eiköhän sinun perheesi rakasta sinua ja miehesi. MInä en kuuluu niiden rakastuneitten joukkoon. Anteeksi, että olin pitkään poissa syömässä. Piti tehdä itselleen munakasta ja syödä se.

        Minä muistan tuon säännön jatkuvasti sen vuoksi minun helppo rakastaa muita, se tulee aina olemaan.
        Se tulee sisältä. Vaikka hassuttelen asialla.


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Eiköhän sinun perheesi rakasta sinua ja miehesi. MInä en kuuluu niiden rakastuneitten joukkoon. Anteeksi, että olin pitkään poissa syömässä. Piti tehdä itselleen munakasta ja syödä se.

        Minua ei tarvitse kieltää olen a oma rakastanut, miksi sinun pitää etsiä rakkautta kun se on sinussa?


      • valtakunta kirjoitti:

        Minua ei tarvitse kieltää olen a oma rakastanut, miksi sinun pitää etsiä rakkautta kun se on sinussa?

        Olen siis aina rakastanut ei ”a oma”


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Eiköhän sinun perheesi rakasta sinua ja miehesi. MInä en kuuluu niiden rakastuneitten joukkoon. Anteeksi, että olin pitkään poissa syömässä. Piti tehdä itselleen munakasta ja syödä se.

        Luuletko että tein aloituksen lut palstalle epävarmana minä tiedän että rakastatte sen vuoksi se on niin ihanaa.🥰💕😁✨


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Eiköhän sinun perheesi rakasta sinua ja miehesi. MInä en kuuluu niiden rakastuneitten joukkoon. Anteeksi, että olin pitkään poissa syömässä. Piti tehdä itselleen munakasta ja syödä se.

        Se tulee sydämestä.🥰✨


      • valtakunta kirjoitti:

        Se tulee sydämestä.🥰✨

        Raamatun mukaan muistaakseni myös pahat ajatukset tulevat sydämestä. Tietysti voi olla hyvin henkilökohtaista mitä sydämellä tarkoitetaan??


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Raamatun mukaan muistaakseni myös pahat ajatukset tulevat sydämestä. Tietysti voi olla hyvin henkilökohtaista mitä sydämellä tarkoitetaan??


        Paina minut sinetiksi sydäntäsi vasten, pane sinetiksi ranteesi nauhaan. Rakkaus on väkevä kuin kuolema, kiivas ja kyltymätön kuin tuonela. Sen hehku on tulen hehkua, sen liekki on Herran liekki. Laul. l. 8:6



        Muuan lainopettaja oli seurannut heidän väittelyään ja huomannut, miten hyvän vastauksen Jeesus saddukeuksille antoi. Hän tuli nyt Jeesuksen luo ja kysyi: “Mikä käsky on kaikkein tärkein?” Jeesus vastasi: “Tärkein on tämä: ‘Kuule, Israel: Herra, meidän Jumalamme, on ainoa Herra. Rakasta Herraa, Jumalaasi, koko sydämestäsi, koko sielustasi ja mielestäsi ja koko voimallasi. Toinen on tämä: ‘Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi.’ Näitä suurempaa käskyä ei ole.” Mark 12:28-31”


        Elä unohda sinä rakastat minua vaikka myös vihaisit, niin minun lapsenikin.

        Just eilen laulettiin” äiti viha laulu.” Se on kuulemma hassua.


      • FAlTH.HOPE.LOVE
        valtakunta kirjoitti:


        Paina minut sinetiksi sydäntäsi vasten, pane sinetiksi ranteesi nauhaan. Rakkaus on väkevä kuin kuolema, kiivas ja kyltymätön kuin tuonela. Sen hehku on tulen hehkua, sen liekki on Herran liekki. Laul. l. 8:6



        Muuan lainopettaja oli seurannut heidän väittelyään ja huomannut, miten hyvän vastauksen Jeesus saddukeuksille antoi. Hän tuli nyt Jeesuksen luo ja kysyi: “Mikä käsky on kaikkein tärkein?” Jeesus vastasi: “Tärkein on tämä: ‘Kuule, Israel: Herra, meidän Jumalamme, on ainoa Herra. Rakasta Herraa, Jumalaasi, koko sydämestäsi, koko sielustasi ja mielestäsi ja koko voimallasi. Toinen on tämä: ‘Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi.’ Näitä suurempaa käskyä ei ole.” Mark 12:28-31”


        Elä unohda sinä rakastat minua vaikka myös vihaisit, niin minun lapsenikin.

        Just eilen laulettiin” äiti viha laulu.” Se on kuulemma hassua.

        Sanotaan, että Jeesus kysyy Pietarilta muistaakseni Johanneksen Evankeliumin lopussa kolme kertaa rakastakot häntä (Jeesusta). Kaksi kertaa Jeesus käyttää agape-rakkaus termiä, mutta kolmannella kerralla kreikaksi kysyy filia-rakkaudella, johon Pietari vastaa rakastavansa myös filia-rakkaudella eli ystävänrakkaudella. Sellaisella nettiystävän rakkaudella minäkin voi rakastavani sinua. Sovitaan niin. Miehesi ja lapsesi rakastavat sinua muilla rakkauksilla. Miehesi ja sinun välillä eros-rakkautta. Lapsesi ja sinun välilä on kreikan kielen storge-rakkautta, joka on rakkaudellista kiintymystä.


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Sanotaan, että Jeesus kysyy Pietarilta muistaakseni Johanneksen Evankeliumin lopussa kolme kertaa rakastakot häntä (Jeesusta). Kaksi kertaa Jeesus käyttää agape-rakkaus termiä, mutta kolmannella kerralla kreikaksi kysyy filia-rakkaudella, johon Pietari vastaa rakastavansa myös filia-rakkaudella eli ystävänrakkaudella. Sellaisella nettiystävän rakkaudella minäkin voi rakastavani sinua. Sovitaan niin. Miehesi ja lapsesi rakastavat sinua muilla rakkauksilla. Miehesi ja sinun välillä eros-rakkautta. Lapsesi ja sinun välilä on kreikan kielen storge-rakkautta, joka on rakkaudellista kiintymystä.

        Hassu.🥰
        Lähimmäisen rakkaus.
        Se tunne kun joku on vaarassa se voi olla ystäväsi isäsi poikasi kumppanisi.


      • valtakunta kirjoitti:

        Hassu.🥰
        Lähimmäisen rakkaus.
        Se tunne kun joku on vaarassa se voi olla ystäväsi isäsi poikasi kumppanisi.

        Hyvää iltapäivää, sillä taidan lopettaa moneksi tunniksi palstailun ja ryhdyn tekemään jotain muuta. Palaan vielä loppupäivästä joksinkin ajaksi, mutta nyt lopetan hetkeksi.


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Hyvää iltapäivää, sillä taidan lopettaa moneksi tunniksi palstailun ja ryhdyn tekemään jotain muuta. Palaan vielä loppupäivästä joksinkin ajaksi, mutta nyt lopetan hetkeksi.

        Minä laminoin tehtäviä pojalle.🥰💕✨ ehkä hän tuo joku päivä hymyä saavutuksellaan.


    • Rahalla turvaa elämää ja asijoita mutta ei sillä saa oikeeta rakkautta... Jos veikkaisin ja sieltä voittoa tulisi niin en kehuskele asialla enkä mittään... Elämä jatkuu entiseen malliin..

      • Minä olen kuullut monen lottovoittajan jatkaneet elämäänsä samalla tavalla. Lähinnä on muuttunut se, mitä he laittavat leipän päälle. Ruokaan käytetään enemmän rahaa, mutta muuten elämä on sujunut samoja ratoja. Joku on itsensä irtisanonut lottovoiton saatuaan, mutta palannut myöhemmin takaisin samaan työpaikkaan, kun joutin olo ei ole viihdyttänyt.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jännittävä jääkekkonen suomi-tsekki, henkselitkin irtoilevat välillä housut tippuvat nilkkoihin ja paidat repeytyvät ja irtoavat nekin. Tämäkään ei ole pallopeli kuin lotto tai jalkapallo kun pelissä on muovinen kiekko.

      Mutta niin jos olisi jossain baarissa katsomassa: sanoo tarjoilijalle että: jätä vain se lasi ja kokoNAINEN viinapullo pöytään jotta voin itse kaataa itselleni juomia, veikkauskaverikin sitten kysymässä että mitä veikkauksia teet tuon ottelun suhteen?

      Ei ole laillista kuin jossain yksityisissä tiloissa tuollainen toiminta.

    • Anonyymi

      Nuo urheilulajit, hiihdossakin jos on vaikka 10m pitkät hiihtosauvat joilla tökkii menemään, niin takaa tulevan on vaikea tulla lähelle.

      Formuloidenkin kilpailut alkavat keväällä, kukahan niissäkin voittaa ja taaskin noissa on varmasti jotain sääntöjä arveluttavia keksintöjä käytössä.

      • Anonyymi

        Urheiluasioista, niin San Marinon Grand Prix ei ole formuloissa tietääkseni nää San Marino vaan on Italian GP... kerran pelasin tuota kilpailua hyvälläkin simulaatio-pelillä, kokomittaista kilpailua, tunteja, tällä radalla on eräs hauska ja vaarallinen mutka joka jäi mieleen :)

        Mutta niin aika vaihtelevia ovat nämä säännöt sitten urheilukilpailuissa mitä käytetään ja rangaistuksia jaellaan.


    • Anonyymi

      Raha tekee onnelliseksi. Olen voittanut paljon rahaa ja olen kyllä erilaisempi kun ennen. Raha muuttaa ihmistä kun rahaa saa paljon kerralla, huomasin sen itsessäni.
      Raha myös muuttaa muiden ihmisten suhtautumista sinuun jos saavat tietää että sinä voitit pari miljoonaa vaikka. Silloin kannattaa olla varuillaan kuka on todellinen ystävä.

    • Anonyymi

      Jos saa rahana noin paljon niin pitää muuttaa ulkomaille ja sitä voittoa ei saisi kertoa kenellekään.
      Jos kertoo niin lapsesi saatetaan kidnapata ja pyytää miljoonia ja silti tappaa heidät tai joku yrittäisi tappaa sinut tai kiristää sinua.
      Kavereita olisi paljon ja naisystäviä. Ehkä olisi parempi ottaa itsekin rikas naisystävä tai käyttää maksullisia, eikä kertoa heille omaisuudestaan, kertamaksu ja ehkä tavataan taas,

      • Anonyymi

        Monet sanonut että olen Liin näköinen. Ihme ettei kukaan huoli minua ....


    • Anonyymi

      Voitan joka kierroksella. Ei ole vaikuttanut naisasioihin mitenkään.
      Miten voitan?
      Siten, että en osta ollenkaan arpoja. Voitto on varmaa joka kierroksella.

      • Minä olen monta kertaa voittanut Eurojackpotissa alempia voittoja. Täytyy kyllä tunnustaa se, että koskaan en ole tainut saada 37 euroa enempää mistään Veikkauksen pelistä paisti Casinolla. Síellä tuli voittoa 60 euroa. Ei haittaa jos muutaman euron menettää kuukaudessa, kun välillä tulee voittoja ja tunnetta, että voisi napsahtaa tilille vähän enemmänkin.

        Tietysti on parempi olla pelaamatta pelejä ollenkaan kuin olla pelionogelmainen.


    • Anonyymi

      Rahalla ei saa ehkä rakkautta, mutta on ainakin varaa etsiä kauempaakin.

      • Tuo pitää paikkansa. Rikas mies monessa maassa kelpaa naiselle. Thaimaan tytöt, afrikkalaiset ja muut voivat olla kiinnostuneita. Suomenkin sisällä on mahdollisuus vierailla muualla ja etsiä sitä juuri oikeaa?


    • Kyllä. Haen hanakammin tällä kakskymppisellä. :D

      • Siis voitit Eurojackpotissa 20 euroa vai mitä tarkoitat? Sillä 20 eurolla voisi käydä miehen kanssa elokuvissa, jos mies maksaa oman osansa ja mennä sen jälkeen kahvilaan istumaan&juttelemaan. Sielläkin olisi vara maksaa oma kahvi. Joten voi se 20 euroa lisätä hanakkuutta?


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Siis voitit Eurojackpotissa 20 euroa vai mitä tarkoitat? Sillä 20 eurolla voisi käydä miehen kanssa elokuvissa, jos mies maksaa oman osansa ja mennä sen jälkeen kahvilaan istumaan&juttelemaan. Sielläkin olisi vara maksaa oma kahvi. Joten voi se 20 euroa lisätä hanakkuutta?

        Joo. Kyllä tuli heti äveriäs olo. Mitä vielä, tarvitsen tuulilasinpesunestettä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Joo. Kyllä tuli heti äveriäs olo. Mitä vielä, tarvitsen tuulilasinpesunestettä.

        Onko sinulla auto, kun tarvitset tuulilasinpesunestettä vai ikkunoitako sillä peset? Ainakin sitä ei kannata juoda?


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Onko sinulla auto, kun tarvitset tuulilasinpesunestettä vai ikkunoitako sillä peset? Ainakin sitä ei kannata juoda?

        Kai se on sama kenen autoon sitä laittaa kunhan laittaa? mä en kattele elokuvia, mä kattelen tietä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kai se on sama kenen autoon sitä laittaa kunhan laittaa? mä en kattele elokuvia, mä kattelen tietä.

        Joo, Pohjois-Karjalassa tarvitsee autun ellei satu asumaan Joensuun seudulla. Jos olisi oma auto niin mahdollistaisi pitempiä matkoja etsiä sitä elämänsä miestä. Ja se oma auto mahdollistaisi kavereittenkin luona käymistä paremmin. Esimerkiksi viime toukokuussa yksi naistuttavani ajoi autollaan luokseni katselemaan elokuvia Joensuuhun, jossa oli aikaisesmmin opiskellut. Meillä oli osin yhteinen tuttavapiiri, jossa oli miehiä ja naisia. Yksi pari oli siinä tuttavapiirissä löytäneet toisensa ja heillä on nyt vauva.


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Joo, Pohjois-Karjalassa tarvitsee autun ellei satu asumaan Joensuun seudulla. Jos olisi oma auto niin mahdollistaisi pitempiä matkoja etsiä sitä elämänsä miestä. Ja se oma auto mahdollistaisi kavereittenkin luona käymistä paremmin. Esimerkiksi viime toukokuussa yksi naistuttavani ajoi autollaan luokseni katselemaan elokuvia Joensuuhun, jossa oli aikaisesmmin opiskellut. Meillä oli osin yhteinen tuttavapiiri, jossa oli miehiä ja naisia. Yksi pari oli siinä tuttavapiirissä löytäneet toisensa ja heillä on nyt vauva.

        Voi sitä miehissä käydä suksellakin.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Voi sitä miehissä käydä suksellakin.

        Suksilla ei pääse kovin pitkän matkan päästä. Noin kaksiviikkoa sitten hiihtäminen ei ainakaan Joensuussa onnistunut. Meillä kerrostalon pihalla ei ainakaan lunta oikein ollut. Joskus huhtikuussa myös hiihtäminen loppuu. Tänä vuonna hiihtokausi taitaa olla runsas kaksi kuukautta, joten hiihtämällä on vähän vaikea käydä miehissä tai naisissa?


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Suksilla ei pääse kovin pitkän matkan päästä. Noin kaksiviikkoa sitten hiihtäminen ei ainakaan Joensuussa onnistunut. Meillä kerrostalon pihalla ei ainakaan lunta oikein ollut. Joskus huhtikuussa myös hiihtäminen loppuu. Tänä vuonna hiihtokausi taitaa olla runsas kaksi kuukautta, joten hiihtämällä on vähän vaikea käydä miehissä tai naisissa?

        Asennekysymys.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Asennekysymys.

        Hyvää yötä, sillä lopettelen nyt. Asennekysymys on siis käytä suksilla vastakkaisen sukupuolen luona? Suurimman osan vuotta ei pysty hiihtämään edes Pohjois-Karjalassa. Stadissa asuessani sellainen hiihtäminen tuli käytännössä katsoen mahdolliseksi vain lumetuilla vähäisillä laduilla. Hiihtämällä ei vastakkaisen sukupuolen luokse pääse kuin joskus Lapissa lähinnä??


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Hyvää yötä, sillä lopettelen nyt. Asennekysymys on siis käytä suksilla vastakkaisen sukupuolen luona? Suurimman osan vuotta ei pysty hiihtämään edes Pohjois-Karjalassa. Stadissa asuessani sellainen hiihtäminen tuli käytännössä katsoen mahdolliseksi vain lumetuilla vähäisillä laduilla. Hiihtämällä ei vastakkaisen sukupuolen luokse pääse kuin joskus Lapissa lähinnä??

        Hyvää yötä sinne, minä en lopettele koskaan. En kirjoittamista enkä hiihtämistä.


    • En hakisi, enkä sanoisi. Jos en naisille kelpaa tällaisena, niin en huoli minäkään miljonäärinä rahan perässä tulevia naisia. Rahalla ei saa rakkautta, mutta ilotyttöjä saa.

      • Kyllä monen naisen haaveena taitaa olla varakas mies? On kenties helpompi rakastua miljonääriin kuin tyhjätaskuun? Ei rahasta minusta haittaa ole?


    • Anonyymi

      Rahalla saa suosiota naisilta. Rahalla saa seksiä ilman että maksaa siitä koska naiset pitää rahaa status sympolina. Miehellä on paljon rahaa eli nainen pitää naista hyvänä miehenä johon kannattaa tutustua jos vaikka hyötyis jotenkin vaikka ei nainen sitä ensin ajattele. Omalla kohdalla se on toteutunut just niin. Sitten kun rahaa on vähemmän niin ei saa mitään kiinnostusta naisilta eikä ne halua edes kahville lähteä vaikka olis kyllä maksaa kahvit ja lounaat.

      • Anonyymi

        Ei etä- tai peräkammarinpojat saa pesää, vaikka olis kuinka rahaa. Se on nähty, että suurella rahalla saa vain siipeilijöitä ja hyväksikäyttäjiä. Kaverini työtön kaupunkilainen ihan oikein perus perus peräkamarinpoika sai valtavan suuren perinnön, yritti tosissaan päästä sinkkuudestaan. Pääsi vain omaisuudestaan ja rahoistaan, tuskin sai edes yhdeltäkään naiselta p#llua, kun rahat oli jo menneet.

        Rahalla ei saa ystävyyttä, eikä todellisia suhteita!


    • Anonyymi

      Ei, päinvastoin. Sittenhän sinkkuus vasta parasta olisi. Sillä välin kuitenkin pitää tyytyä näihin 5000€/kk tienesteihin https://www.massii.fi

      • Sinä käyttäisit siit rikkautesi tai 5000 euron kuukausitulot vain itseesi? Aika paljon tienaat? Sinkkuna olisit, vaikka voittaisit Eurojackpotissa 90 miljoonaa niin kuin saksalainen teki eilen perjantaina?


    • Anonyymi

      Ei pääty sinkkuus Eurojackpottiin. Rahat lahjoitan hyväntekeväisyyteen, ja vastakkainen sukupuoli saa kuva pysyä edelleen, todella kaukana.

    • Anonyymi

      maisa sara janita tuksu ym. näiltä kanoilta saa sitä jos on paljon pätäkkää.

    • Anonyymi

      Varallisuus tai rahat ei vaikuta , että onko sinkku vaiko ei. Voihan sitä rahalla saada siipeilijöitä ja muita onnenonkijoita, että on näennäisesti kumppani.

      Kaverini peri huomattavan miljoonaomaisuuden ja oli silloin sinkku. Yritti tosissaan muuttaa elämäntilannettaan rahan voimalla siinä onnistumatta. Nyt on omaisuus mennyt ja hän on edelleen sinkku. Rahat hän vain onnistui kyllä hävittämään!

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei tarvi olla miljoonia kymmenet tuhannetkin saa huijarinaisen pään kääntymään ja haarat aukeemaan. Omakohtaista kokemusta avioeron jälkeisestä poikamieselämästäni. Omakoti myytiin ja sain ylimääräistä velkojen päälle millä mällätä noin 60000€. Naisia parveili kapakoissa ympärilläni ja lyhytaikaisia "seurustelusuhteitakin" tuli. Siitä yhdestä värkistä ei ollut pula. Rahaa kysyttiin lainaksi muutamia tonneja mitä ihmeellisempiin tarkoituksiin ja luvattiin kyllä maksaa takaisin.Onneksi en ollut vietävissä vaan nämä ehdotukset menivät ohi korvien. Yksinhuoltajanaisia pääosin nämä jotka minuun takertui.En suosittele kellekkään rahan voimalla etsimään uutta rakkautta.Tämä tapahtui pienessä kunnassa jossa sinkkuelämästäni tiedettiin paikallisessa juottolassa ja kylän naiset oli heti lääpällään .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvi olla miljoonia kymmenet tuhannetkin saa huijarinaisen pään kääntymään ja haarat aukeemaan. Omakohtaista kokemusta avioeron jälkeisestä poikamieselämästäni. Omakoti myytiin ja sain ylimääräistä velkojen päälle millä mällätä noin 60000€. Naisia parveili kapakoissa ympärilläni ja lyhytaikaisia "seurustelusuhteitakin" tuli. Siitä yhdestä värkistä ei ollut pula. Rahaa kysyttiin lainaksi muutamia tonneja mitä ihmeellisempiin tarkoituksiin ja luvattiin kyllä maksaa takaisin.Onneksi en ollut vietävissä vaan nämä ehdotukset menivät ohi korvien. Yksinhuoltajanaisia pääosin nämä jotka minuun takertui.En suosittele kellekkään rahan voimalla etsimään uutta rakkautta.Tämä tapahtui pienessä kunnassa jossa sinkkuelämästäni tiedettiin paikallisessa juottolassa ja kylän naiset oli heti lääpällään .

        Edes 90 miljoonalla ei maailmaa paljon paranneta. Usko rahan voimaan on valtava. Minullekin tulisi vain jokunen "virkavaimo", jolla/joilla ei paljon mitään seksuaalista tai maailmanparannuskykyä olisi. Kyllä ne muutokset tulee elämisen tunnussa ihan oman motivaation kautta. Parisuhteella tai taloudellisella asemalla ei ole merkitystä siihen aitoon pohjatunteeseen, jolla jaksetaan pitkään. Perusdraiviin.


    • Anonyymi

      Viihdyn sinkkuna. En todella jakais edes rahoja jonku kans.

    • Anonyymi

      Takais vaan, että ei parisuhdetta ikinä tulisikaan.

      • Anonyymi: "Takais vaan, että ei parisuhdetta ikinä tulisikaan."

        Jotkut täällä ovat esittäneet melkein päinvastaista, sillä naiset ovat kiinnostuneita enemmän varakkaista miehistä kuin tyhjätaskuista??


      • Anonyymi
        FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Anonyymi: "Takais vaan, että ei parisuhdetta ikinä tulisikaan."

        Jotkut täällä ovat esittäneet melkein päinvastaista, sillä naiset ovat kiinnostuneita enemmän varakkaista miehistä kuin tyhjätaskuista??

        Sinkku tai ei nii en kertoisi ku yhelle että voitettii olisi kiva ku me vaan tiiettäisiin sen kolomen viikon ajan siitä toiset voisi sitten arvuutella että kukanohan se on?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinkku tai ei nii en kertoisi ku yhelle että voitettii olisi kiva ku me vaan tiiettäisiin sen kolomen viikon ajan siitä toiset voisi sitten arvuutella että kukanohan se on?

        Ilmeisesti olet pieneltä paikkakunnalta kotoisin? Ei kaupungissa arvuutella ellei joku Jackpot ole ostettu lähi R-Kioskilta tai lähikaupasta. Silloin siinä kaupunginosassa voidaan arvuutella voittajasta, kenties?


    • Anonyymi

      Pelkkä sinkkuusko...pienet on murheet...voi kun vihdoin ja viimein voittaisikin varmaan minäkin pääsisin sitten eroon ikuisesta poikuudestani sinkkuus senjälkeen jo huomattavasti pienempi asia!!!

    • Anonyymi

      Vaikuttaa,työttömänä ei ketään tapaa, edes netissä. No voittoa odotellessa..

    • Anonyymi

      Eipä tullu mitään, joten sitä on jatkettava yksin kämpässään nyhjäämistä.

    • Anonyymi

      Niinkuin tässä viestiketjussa on sanottu naiset pitää varakkaisista miehistä en tiedä kyllä kuinka yleisestä asiasta on kyse tykkääkö se pissis ja se naapurin tyttö samalla tavalla varakkaista miehistä? ettei voi vaan uskoa jos nainen sanoo ettei hän tippaakaan välitä rahasta mutta lähteekin pois heti kun rahat loppuu sitäkin on nähty ja kuultu monesti mutta kuintenkin jos lähden sille linjalle että annan rahojen vaikuttaa ja sillä tarkoitan että kerron/näytän avoimesti elämässäni omaisuuden määrän niin se olis perjaatteessa sama asia kun maksaisi prostuutiolle että esittää tyttöystävää tuntiliksaa vastaan ja tää ajatus tulee pääasiassa siitä kun ei tosijaan tiedä että onko nainen rahojen takia mun kanssa kun omaisuus on julkisesti kerrottu hänelle niin ennenmin etten kerro omaisuutta tai vähättelen sitä tai oon miettinyt että jopa esittäisin köyhää ja kattoisin että rakastuisko hän silti muhun itteeni ja jos näin käy niin sitten kohtuudella pitäisin naista hyvänä lahjoilla ja vastaavilla mutta muutenkin kaikki jutut mitä ostelisin joko sille naiselle/perheelle pitää olla perusteltua ja aina alle sen mitä tulee sijoituksista osinkoa joka vuosi että jää plussalle aina

      • Anonyymi

        Ei tota pötköpaskaa jaksa lukea.


    • Anonyymi

      Sinkkuus ei lopu eurojackpotin voittamisen jälkeen. Voittamisen jälkeen voittaja ei seurustele, ainoastaan se voittopotti seurustelee. Voittaja on riippakivi jota talutetaan mukana. Voittopotin kanssa seurusteleva taho jos saisi päättää, voittopotti muuttaisi seurustelevan tahon tilille asumaan jotta itse voittajaa ei tarvitsisi väkisin roikottaa mukana.

      Se kuka pohdiskeli ostavansa itselleen statusta, olisi myöskin sinkku. Statuksen kanssa seurustellaan, ei sen ketä sen on itselleen ostanut.

      Itse hanakammin hakisin ihan kaikkea muuta kuin puolisoa eurojackpot voiton jälkeen. Uusi kotimainen sanonta, rakkaus ei tunne rahoja. ;)

    • Anonyymi

      itse en usko rakkauteen on vain RAHA ja kuinka se meidät määrittää ei ainakaan itselle ketään koskaan tullut vastaan joka oikeasti ei vain omia etujaan ajaisi..... Se on tätä nykypäivää olla ja omistaa have and have nots 😐

    • Anonyymi

      Päävoitto liian suuri, pienempiin. Ei vaikuttaisi. Vois tulla stressiä, säikähtäisin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3377
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1945
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1261
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe